Gå til innhold

Gullfiskbollen :))))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Lille blomst: Ja, foreldrene mine er snille og stiller opp når jeg jobber natt nå som sambo er borte:) Foreldrene han hjelper også til en gang i blant. Ja jeg skjønner deg godt siden du sliter med hormonene...greit å ikek snu døgnet i tillegg da! Jeg må jo indrømme at jeg tenker litt på det da...on nattejobbingen min skulle ødlegge for sjansene for å bli gravid da...har ikke jobbet natt før, begynte med det etter permisjonen var ferdig! Men jeg håper jo så klart at alt er greit uansett! Nattjobbinga fungerer hvertfall fint så det er bra:)

Koselig at juletreet allerede er pyntet da!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen jenter :-)

 

En ny uke med nye muligheter og vi nærmer oss jula med storm skritt :-)

Noen av oss nærmer oss den store EL tida *smiler*

Det må bli vår tur nå jenter <3

 

 

Leah, hadde mini det gøy hos sin farfar?

Godt at ho er blitt frisk igjen, kjedelig å være sjuk i jula.

Hvilke planer har du for dagen?

 

 

Cornflake, ble kakene gode? *nam* jeg syntes jeg kunne lukte den gode duften fra hjemmet ditt *smiler*

 

 

Lilla, ha en super fin dag på jobben, første jobb dag som gravid ;-)

Du er flink som ikke har sagt noe til din mann ennå, han kommer til å hoppe i taket av glede *smiler* Når kommer han hjem att?

Ha en knall dag <3

 

 

Bare idag og to dage til så er det ferie *juhu*

På onsdag kommer min bror og henter de to eldste. De skal sove der til torsdag og gjett om de gleder seg :-)

 

Cornflake, bare 3 dager til din time <3

 

Verpesjuk, er det bra med deg, formen bra?

 

Dere må ha en fin mandag jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag ale sammen:) ja da er vi i selveste julaften uka..ikke ås mange dagene igjen nå! Og heller ikke mange dager til jeg ser min kjære igjen!!

 

Lilla: skal bli veldig spennende å høre om reaksjonen til mannen din når han åpner den adventspakka i dag...tror det kommer til å bli en uforglemmelig og fin dag for både deg og han!!:D <3

 

Jeg er hjeme med syk snuppe i dag da, blir legetime kl halv to...jeg syns hun er bedre i dag heldigvis da:) Hun er såppas grei i fromen at vi tar en bitteliten tur ut og fikser det siste som må gjøres..blir ikke no jobb på meg i natt da, då da har ferien kanskje allerede begynt her, men har nattevakt natt til onsdag også så vi får se! etter den har jeg 10 hele dager fri!:D det skal bli deilig!

 

Så deilig for de to eldste og komme til onklen sin da Dossa, fint at de har noe å glede seg til!

 

Klem herifra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

Jeg har vært et helt døgn uten internett..grusomt! Vi har fått nytt modem og da sluttet det gamle å virke, sambo skulle bytte det før det skjedde..men han har jo jobbet og sovet og ingenting annet, så det ble jo ikke gjort. Men i dag har jeg fått det til helt selv *Stolt* :P Så nå er jeg p\å nett igjen, hurra!

 

Fikk lest alle innlegg fra mob i går da, men kunne jo ikke skrive..Så det ble ikke helt det samme..men det var masse koselig lesing:)

 

Puddingen er frisk og i barnehagen i dag, og godt var det..for bestevenninna hadde grått i dag fordi Leah ikke var der(vi kom noe for sent da Leah ikke våknet før 9.20 og jeg hadde glemt vekkekl). Koselig at noen savner henne når hun ikke er der:)

 

Jeg var vanvittig kvalm i natt, trodde flere ganger at jeg skulle spy og var sikker på at nå er det min tur å bli syk. Sambo var så søt da han kom hjem i natt og jeg fortalte at jeg var så kvalm..han spurte om det var for tidlig :P Knis, vi la aksjer på lørdag og allerede i går var jeg kvalm liksom..søtingen :) Neida, er nok bare noe rusk i magen, er jo enda 1 uke igjen til el skal komme..Men føler meg bedre nå da, fortsatt småkvalm og dårlig matlyst, men helt ok form:) Skal ta en skikkelig rundvask i gangene i dag tenkte jeg, har allerede begynt å rydde og vaske mattene i går, så det bør gå greit:) Og så har ei venninne lyst på besøk, men det spørs om jeg rekker da..får se..Må først komme meg ut av sofan:p

 

Ha en kjempefin dag alle sammen:) Og god bedring til snuppa di Tessy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søte gullfisker,

 

Jeg har ikke glemt dere, men trengte bare en liten (muligens lang) timeout etter det som har skjedd de siste ukene. Det føles litt som om Murphy's lov om "alt som kan gå galt, går galt" har slått til for fullt.

 

Kort oppsummert: Julebordet ble kjempebra, med unntak av at min nærmeste mannlige kollega (gift tobarnsfar) ble "kanakas", og kalte meg for "sexy" og ville ha meg på fanget sitt osv. Han skal jobbe hardt for å gjenvinne respekten kjenner jeg, og idag har jeg vært veldig avvisende på jobb, noe jeg tror han merker. Han prøver nok å få meg til å si ting som kan "dempe" fyllangsten hans, mens min taushet nok gjør det verre for stakkaren. Jeg koste meg ihverfall masse, og var med å rydde frem til kl. 04 på natten. Ganske slips på fredag..

 

Helgen har vært veldig opp og ned, og mye tårer og fortvilelse. CD 35 idag, negativ test på fredag, og ingen tegn til noenting som helst. Snakket meg en god venninne, og bestemte meg for å kontakte legen min idag, for evnt. muligheter for en liten sykemelding over jul.

 

Rett før jeg skulle ringe legen idag, fikk jeg en telefon fra akupunktøren i Oslo som behandlet meg da jeg ble gravid med snuppa. Jeg sendte henne en melding på Facebook for en måned siden for å få tips til behandlere i nærheten av der vi bor nå, og så ringte hun idag og sa at hun hadde tenkt så mye på meg. Det var som å skru på en bryter, og tårene rant, igjen. Jeg fikk noen tips, og var enda mer klar for å ringe legen, som viste seg å være bortreist til over jul :( nye tårer... Og mens jeg oppløst i tårer skal ringe å bestille time hos en refleksolog, ringer venninnen min med "festeblødning" forrige uke, og forteller at hun fikk en svak positiv test idag, men hadde begynt å blø..Det endte opp med at jeg la alle kortene på bordet og fortalte hvordan ståa var, og vi fikk en god samtale sammen. Med fare for å høre litt overtroisk ut, så tror jeg at alt som har skjedd i dag, ikke er tilfeldig. .Og kanskje, kanskje, siden mirakler skjer rundt juletider, at det er en liten spire i magen min? Jomfru Maria klarte det, så da må det vel være håp for oss andre dødelige også..:)

 

Dette ble langt og filosofisk. får håpe dere ikke har sovnet!

 

Lilla: Jeg har tenkt masse på deg i helga, men ikke hatt gutsj til å sende en gratulasjon. Den kommer nå, sammen med en stor, god klem!

 

Tessy: Velkommen til oss! Du høres ut som en tøff dame :-)

 

Søte Dossa og Cornflake: Setter stor pris på at dere spør etter meg. Takk, snupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Verpesjuk :)

Etter å ha lest innlegget ditt fikk jeg bare lyst til å holde rundt deg og gi deg en god klem *smiler* Jeg håper virkelig at tanta holder seg borte fra deg vennen, for jeg unner deg virkelig en positiv test nå ;)

Så godt at du fikk snakket ut med venninna di. Det hjalp nok veldig godt tenker jeg :)

Du er ei lekker rype så er ikke rart at mannfolka rundt deg blir sjarmert snuppa *blunker* Hehe....tenker din kollega går rundt og er små nervøs rundt deg *knis*

*Tenker masse på deg søta* :)

 

 

Leah, du er flink som ordner opp *smiler* Du har all grunn til å være stolt av deg sjøl ;) Ja, det er helt grusomt å være uten nett, er vi blitt avhengig av bim tro *ler*

Nå nærmer EL seg for deg og meg, og nå er det vår tur snuppa *smiler*

 

 

Tessy, masse god bedring til jenta di :)

 

 

Nå har jeg bare att en time så stikker jeg fra jobben.

Skal til frisøren idag *digg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

Sniker meg inn her mens jeg er på jobb..hehe

 

Verpesyk: Du har visst hatt litt av en helg. Godt at du fikk snakket med venninnen din. Ingenting er bedre å bare være åpen om det når ting blir vanskelig. Jeg håper at ting snart ordner seg for deg. Det kan jo hende at du er gravid da vennen, bare at det tar litt tid før du teste positiv. Syns jo det er litt rart at du ennå ikke har fått tr, du er jo på dag 35. Jeg har sett på grafen din og kunne se en klar temp.stigning etter el. Uansett hva det nå er så håper jeg at du snart får svar på det. Enten så kommer tr og du må da dessverre gå inn i neste pp eller så er du gravid, vi håper det er sistnevnte som er alternativ her :) Masse lykke til. Husk at det er lov å sykemelde seg når ting blir for tøff, iblant så gjør det godt å bare bruke tid på å pleie seg selv.

 

Leah: Det er den ekle omganssyken som pleier å gå rundt juletida. Jeg håper dere slipper unna den i år. Godt å høre at mini Leah er tilbake i barnehagen igjen, de blir fort frisk de små :)

 

Dossa: Takk for at du husker at jeg snart skal til legen. Jeg må ærlig innrømme at jeg gruer meg litt til det, men på en måte så skal det bli godt å få svar på ting. Hvordan går det med deg da snuppa? Hoster du fortsatt?

 

Tigerlise: Hvordan gikk det på møte? Fikk faren din plass på senteret?

 

Metti: Hvordan går det med deg? Begynner å nærme seg testdagen :)

 

Jeg har fortsatt vondt i hode..hm…blir nok en kort dag i dag her på jobb, håper jeg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk : Var det samme akupunkturen som jeg anbefalte du fikk anbefalt av hu andre akupunktøren din ?

 

Håper det ordner seg snart for deg... Jeg sliter litt me det samme. Graviditeter popper opp rundt meg og psyken min blir verre og verre...

 

Men jeg får vondere og vondere pupper og blådårene kan jeg telle men de har vert sånn flere ganger før uten noe positiv test. I dag er jeg 10 dpo og testen i dag var egentlig blendahvit men me lupe kunne jeg se en grå strek så det er jo et lite håp.

 

LIlla og Tigerlise gratulere med pos test !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, formen min er mye bedre, jeg hoster mindre *juhu*

Takk for at du spør vennen :)

Er lov med en 5 minutter på jobben vettu *knis* og da er det jo så koz at du bruker den på bollen *smiler*

Masse god bedring snuppa, hodepine er vondt *klemme på*

 

 

Metti, snart er test dagen her *spent*

Jeg skjønner godt at psyken blir svekket for alle gravide som popper opp her og der *off* men tenk positivt vennen for denne testen som du har tatt hvor du kunne skimte en ultra svak strek, den vil bli sterkere og sterkere i løpet av de neste dagene *krysse fingra for deg*

Det er et STORT håp for deg Metti :))))

Jeg har en virkelig god følelse av at du vil teste positivt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Godt å høre fra deg :) Enig med Dossa her, har en følelse at du snart tester positiv :) Skjønner deg godt at psyken er ikke helt på topp, på veldig kort tid så har tre av mine venner blitt gravid. Sukk...men det lir snart vår tur. Må jo bare tro på det!

 

Jeg tok enda en paracet, syns synd på leveren min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Verpesjuk: Så utruleg fint at de fekk snakka ut. Livet er forunderleg avogtil, kva opningar me får til å møta kvarandre og finna ein felles forståelse....

 

Dossa: Så bra at du er på betringens vei snille du. Satser på at du er heilt god til jul.

 

cornflake: Så kjedeleg med hovudverk, det e rrett og slett deprimerande. Håpar du har fått kvilt deg.

 

Metti: Ein kvit test 10 dpo betyr ingenting. Eg håpar håpar håpar at du snart vil testa positivt. Trur du vil det. Dersom du mot all formodning ikkje gjera det så har du ein plan B som ligg heilt kalr. Du skal få bli mamma. Det skal ikkje bli lenge til uansett.

 

Eg har fortalt min kjære prins om graviditeten i dag. Han blei veldig gald og rørt. Kjennes meir virkeleg no som han veit det. har eg skrive at cb ukeindikator viste gravid 2-3? usikker. Fekk svar på blodprøven frå den 15 des. Den var 39. Godt at det e rebkrefta i blod. Skal til timen den 22 uansett. Har utruleg mykje eg bekymrer meg for. Det står på nettet at infeksjon i nokre tilfeller kan føre til abort. Eg har jo uvi. Treng og å vite kor mykje oppfølging eg kjem til å få. Eg kjem til å gå privat i tillegg om eg føler det ikkje er nok. Er også spent på korleis formen vil bli. Eg skal jo ha ferie heile enste veke. Håpar eg kalrer å jobba fullt til veke 8/ første ultralyd. Dersom eg er elendig vil eg ta i mot ei sjukemelding nokon prosent. !. pri no er å koma igjennom dette.Eg er kjempeglad i jobben min. Men er glad for at eg endeleg har ein ny permisjonstid å sjå fram til. Det er lang pendeveg. Brukar 3-4 timar kvar dag tur retur og blir veldig sliten av det. Ville ikkje bytta pga trivsel og fordi eg skulle bli gravid. Var så innstilt på å gå ut i eprmisjon til denen jula, no blir det ein til vinter med pendling. Men neste vinter er eg forhåpentlegvis i permisjon.

 

Eg tenker masse på deko alle. Håpar så sterkt at de blir gravide. STor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Metti! Jeg testet neg. på den første testen, var vel ca. 10 dpo da. Så veldig, veldig svakt neste dag, deretter noen dager med en svak, men synlig strek (som ikke ble særlig sterkere). I går var den ganske sterk, og i dag *kryss i taket* har jeg ikke testet :-) Tror du får en sterkere strek snart, jeg :) Da blir jeg sååå glad!!!

 

Lilla, så koselig at mannen din ble så glad :) Tenker dere får en fantastisk jul *smiler*. Mannen min går også og smiler og er så omtenksom og snill om dagen, hehe (i hvert fall når han husker det :-/). Godt at du trives i jobben din, det er kjempeviktig! Har selv en jobb jeg elsker (sa det forresten til sjefen min i dag, og han ble veldig glad på våre vegne), men synes du har dyktig lang reisetid, ja. Blir uansett godt med permisjon neste vinter.

 

Cornflake, nå må hodepina di snart forsvinne! Det har jeg nemlig bestemt *ler*. Du fortjener å ikke ha det vondt. Du skal bare ha litt mageknip pga en voksende spire ;-)) Gleder meg til å høre hvordan timen hos gyn går.

 

Verpesyk, bra dere fikk snakka ut. Sikkert lettere for venninna di også når hun vet hvordan det er.

 

Leah, så bra at snuppa er frisk igjen! Fikk du rundvaska gangene? *flinke deg*

 

Dossa, er du blitt helt bra igjen? Må ikke slite deg ut for mye nå, bare kose deg fram til jul, du skal jo lage baby i romjula ;-)

 

Lilleblomst, så hyggelig at du stikker innom oss :) Savner deg, vettu!

 

Hvem var det som var over ikm og skulle teste snart? Garfy? Venter spent på resultatet, er like spennende å følge andre sine tester som sine egne :)

 

Plopp, plopp...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

 

Tigerlise: Takk for tilbakemelding :) så flott at du er så glad i jobben din. Og sikekrt kjempegodt å få fortelja om graviditeten :)

 

Hei søte Hali :) Gullfiskbollen- slik eg har erfart det, er ein bolle for fantastiske damer som er oppttatt av å bli gravide, vera gravide og at alle andre skal få oppfylt drømmane sine. Så snakkar me om det som opptar oss elles også i kvardagslivet... Eg har blitt utruleg godt mottatt her inne. Trur eg har alle i ryggen når eg seier at du er hjerteleg velkommen til å bli med i denne bollen. Her vil du passa godt inn :) stor klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du fant veien inn hit til oss Hali *smiler*

Du er hjertlig velkommen til å skravle med oss og her vil du stor trives :-):-):-) Alltid like koselig når det kommer nye gullfisker opp i bollen vår. Her deler vi glede og sorg med hverandre <3

Skriv deg på lista vår så er det lettere å følge hverandres sykluser :-)

 

Lilla, med så lang reise vei så skjønner jeg at du gleder deg ekstra godt til et år med permisjon *smiler* Så godt å få mannen hjem tenker jeg og endelig kunne få dele den store nyheten :-)

 

 

Tigerlise, søte og snille deg <3

Formen er mye bedre *jippi* Har tenkt å holde meg frisk i ferien.

Riktig som du skriver, jeg skal jo lage baby med mannen min *ler* ;-)

 

Gullet klaget ovet at han hadde vondt i det ene øret. Håper han er bedre imorra. Hadde ikke feber så krysser fingra for at han ikke blir dårlig nå som det snart er ferie.

 

Cornflake, hvile deg snuppa. God bedring <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det høres koselig!! :) Alltid kjekt å ha andre å skravle om alt og ingenting :)

 

Lilla: Har ikke følt med så mye men hvordan går det med deg? Og igjen, gratulere så mye med spiren!! Vel fortjent, bittelitt missunnelig men jammen fortjente du den ;) Fortalt mannen?

 

Ok, hva skal jeg gjøre for å bli med her inne da? Begynne å skravle?? Eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for god bedringshilsner til snuppa mi:) hun er heldigvis bedre i dag...vi var jo hos legen og det kan se ut som hun har en liten ørebetennelse pluss at hun hoster og er tett. Prøvene var ikke så alelrverst, men vi skal tilbake på onsdag for ny prøve og kontroll for å se at det enda er i bedring:) Håper på en roligere natt hvor hun sover helt gjennom, det hadde vært deilig. Kjenner jeg er sliten nå gitt:P

Men jeg skal da ikke sitte stille av den grunn...Snuppa er lagt, Jul med Ernst går på svt4 og jeg skal shine kjøkkenet=) Fikk handlet de aller sisste julegavene i dag også:) Og juletre..det skal pyntes når sambo kommer hjem:):)

Er så gla for at jeg valgte åploppe innom bollen deres altså...godt å skravle litt og da kanskje jeg slipper å føle at sambo må høre på alle disse damegreiene:P hehe

 

Takk for komplimentet Verpesyk, tar det til meg og er ydmyk for den...jeg føler meg sterkere for hver dag, for da vet jeg at det er kortere og kortere igjen av tiden min alene!:)

Nei nå må jeg komme opp av sofaen og gjøre noe fornuftig:)

 

Så fint å høre Lilla, du er ei fin jente som fortjener det alelr beste, så dette må jo bare gå bra, nyt jula og mannen og livet i magen! Deres lille liv<3 Dere andre må også nyte jula og mennene og alt jula har å by på!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:)

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

 

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år.

 

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

 

Kæmma: ER GRAVID.

 

Lykkelig1984: ER GRAVID.

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:)

 

*HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; )

27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12

 

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3

 

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

 

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.des og IKM ca 12.januar. Skal til gyn for å sjekke hvorfor jeg har mistet 2 ganger på rad i løpet av januar, og håper på time tidlig i januar.

 

Metti : 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me assistert befruktning AIH og to eskimoer som ligger på vent

 

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april 2011.

Venter på EL, IKM ca 9. Januar :)

 

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des.

 

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember.

 

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Håper og tror 2012 blir bedre enn 2011! God jul alle sammen:)

 

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

 

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,skulle ha tante nå des,men fått en mega bløding istedet,gyn imorgen:-(((

 

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

 

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

 

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, positiv test 11. des. IKM 14.12.11. GRAVID!!! :-D

 

Veronica:

 

Trømborg

 

Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk ;)

 

Lilla80: 31 år frå Hordaland. Gift, ingen barn. Etter ein ma i sommar har eg no endeleg blitt GRAVID <3 Eg håpar og ber om at eg blir mamma i august/ september. Skal til utredning for ufrivillig barnløshet 22. des :)- og håpar/ har fått førespegla at me vil få ekstra oppfølging i svangerskapet.

 

Hali: 24 år, bor i Rogaland. Gift og sammen har vi en sønn på 3 år. Opplevde min første SA i oktober (1.pp). Er nå i 4.pp. Venter på EL, IKM senest 12.januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja Hali, bare å begynne å skravle=)=) Sett deg opp på lista også da vel..

Jeg begynte å skravle her inne for ikke lenge siden og jeg har blitt tatt i mot med åpne armer og alle er så snille og omtenksomme, så her trives jeg godt allerede!

Tusen takk damer!! *stort smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter, jeg har sovet i halvtime, nå føler jeg meg mye bedre :)

 

Tessy: Godt det "bare" var ørebetennelse, håper det går fort over.

 

Hali velkommen til oss :) Her vil du trives, vi er da en gjeng med superherlige damer som skravler om alt :) Så bare prat i vei.

 

Tigerlise: Jeg gruer meg til gyn time. Kan du fortelle hva jeg har i vente?

 

Dossa: Så bra at du har blitt bedre snuppa. Vi må lades opp til el så gullegget vårt blir sluppet ;)

 

Leah: Internett borte igjen?? Du er da stille i dag :) Forresten, har du filmtips? Har så lyst å se en skikkelig chickfilm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at du føler deg litt bedre Cornflake :-)

Må pleie deg sjøl slik at du ikke blir mer dårlig nå som det snart er juleferie.

 

 

Leah, det er for stille fra din kant :-)

 

Tessy, håper jenta di snart er frisk att :-)

Ikke lenge til du har mannen din hos deg *smiler*

 

Gravide gullfiskene våre, er det bra med dere?

 

Er dere alle sammen helt ferdig med ting som skal handles og ordnes til jul? Åååå jeg gleder meg masse til fri og julekos med familien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss, Hali :-)) Bare å skravle i vei om alt du måtte ha på hjertet. Her er intet hellig *ler*.

 

Cornflake, husker ikke så mye fra gyn.timen (er jo hele 3-4 mnd siden... :-B), men regner med du får UL og kanskje med kontrastvæske? For du er vel før EL nå, ikke sant? Bare husk å ta med bind... Så skal dere sikkert gå igjennom prøvene, og om de har funnet avvik så blir det sikkert å vurdere hvilke tiltak som skal gjøres. Kanskje får du pergo/femar også? Du kan jo prøve å skrive ned alle spørsmålene du har, jeg huska i hvert fall nada da jeg satt der inne... Kanskje høre på forumet assistert befruktning om noen har tips om ting det kan være lurt å spørre om? Ønsker deg i hvert fall masse lykke til, kommer til å gå så fint, skal du se :)

 

Tessy, ønsker snuppa di riktig god bedring! Ørebetennelse er ikke noe godt! Huff, håper hun blir frisk til jul :)

 

Da blir det lalletid for meg, starter jo dagen senest 05.30, og er nok litt trøttere enn vanlig... Men det er bare greit, suger til meg alle symptomer og legger det på pluss-siden :) God natt, alle nye og gamle, søte fisker <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Er ikke heeeelt ferdig ennå. Mangler å bake noe...hehe. Vi skal feire jul hos svigers (20 min unna med bil). Så baker sikkert noe på fredag eller søndag. Men det meste er på plass og unnagjort; vaskingen, juletreet ferdigpyntet. Jo, mangler å handle inn mat :)

 

Gleder meg så sinnsykt til torsdagen for da skal jeg og mannen på en romantisk date med god middag på Big Horn og så kino etterpå.

Lenge siden sist :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake: ja det er jeg glad for, er litt lettet over at hun er bedre..så håper hun holder seg sånn og blir bedre fram mot julaften:) Og masse lykek til på den timen din, er jo ikke lenge til nå, det går sikekrt helt fint:)

 

Dossa: takk for det:) Jaaaaa jeg vet!! to dager igjen og snart bare en...*weeee* gleder meg som en liten unge vettu...6 uker siden vi så hverandre nå! Nei, jeg er ikek helt ferdig, men har bare noe småtteri igjen av matvarer som jeg vil vente med så det holder lengst mulig...

 

Tigerlise: Nei, kjedelig med det men hun virker ikke så plaget i dag..hun har bare våknet en gang siden hun sovnet kl 20, de andre dagene har det væer myyyye mer sutring og skrik, Så jeg tror hun har det bedre i dag..ikke har hun trengt no paracet heller og det er jeg jo glad for:) Ja gleder meg til jeg kan "skryte" av symptomer jeg også...men jeg gruer meg til kvalmeperioden..den varte helt til uke 24 sist gang...:S kastet stadig opp på jobb og på bussen og det er ikke kult..men jeg skal da ta imot det også med glede jeg! hehe

 

Lille Fie: hvordan går det med deg i dag??? Ikke hørt no fra deg så jeg håper du kanskje har detl itt bedre i dag, vi heier på deg:) klem

 

Natta folkens, nå er snart kjøkkenet skinnende:P etter det venter loppekassa...men jeg gidder ikke legge meg ennå for jeg klarer ikke komme til ro med en gang uansett (fler som har det sånn?)...mange tanker som svirrer..gravidtanker, mannen-kommer-hjem-tanker(glede seg veldig, blir rastløs vettu), syk baby tanker, ting-som-må-gjøres-før-jul tanker...ja you name it!

 

Sov godt gullfisker!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Hali: alenedate er jo supert...det er noe som ikke skjer så ofte her heller...! Vi ksal prøve å kanskje få en alenedag i romjula da...

Jeg må bake litt til jeg også..også komemr mamma en tur i morra og vi skal lage karameller..nam nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...