Gå til innhold

Gullfiskbollen :))))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Jeg tok meg den frihet til å lage en ny tråd jeg jenter *smiler*

 

Prat i vei ;))

 

 

MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:)

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

 

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år.

 

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

 

Kæmma: ER GRAVID.

 

Lykkelig1984: ER GRAVID.

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:)

 

*HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; )

27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12

 

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3

 

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

 

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.des og IKM ca 12.januar. Skal til gyn for å sjekke hvorfor jeg har mistet 2 ganger på rad i løpet av januar, og håper på time tidlig i januar.

 

Metti : 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me assistert befruktning AIH og to eskimoer som ligger på vent

 

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april 2011.

Venter på EL, IKM ca 9. Januar :)

 

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des.

 

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember.

 

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Håper og tror 2012 blir bedre enn 2011! God jul alle sammen:)

 

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

 

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,skulle ha tante nå des,men fått en mega bløding istedet,gyn imorgen:-(((

 

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

 

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

 

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, positiv test 11. des. IKM 14.12.11. Gravid?

 

Veronica:

 

Trømborg

 

Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk ;)

 

Lilla80: 31 år frå Hordaland. Gift, ingen barn. Blei gravid første gong i mai, men mista i ma i juli. Strevd med ustabile sykluser etterpå, betre no. Har tatt prøver begge to, venter svar, og første utredningstime hos gynekolog via fastlege 22. des. Går til fotsoneterapi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Supert, Dossa! Godt jobba :-)

 

 

MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:)

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

 

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år.

 

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

 

Kæmma: ER GRAVID.

 

Lykkelig1984: ER GRAVID.

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:)

 

*HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; )

27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12

 

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3

 

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

 

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.des og IKM ca 12.januar. Skal til gyn for å sjekke hvorfor jeg har mistet 2 ganger på rad i løpet av januar, og håper på time tidlig i januar.

 

Metti : 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me assistert befruktning AIH og to eskimoer som ligger på vent

 

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april 2011.

Venter på EL, IKM ca 9. Januar :)

 

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des.

 

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember.

 

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Håper og tror 2012 blir bedre enn 2011! God jul alle sammen:)

 

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

 

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,skulle ha tante nå des,men fått en mega bløding istedet,gyn imorgen:-(((

 

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

 

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

 

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, positiv test 11. des. IKM 14.12.11. GRAVID!!! :-D

 

Veronica:

 

Trømborg

 

Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk ;)

 

Lilla80: 31 år frå Hordaland. Gift, ingen barn. Blei gravid første gong i mai, men mista i ma i juli. Strevd med ustabile sykluser etterpå, betre no. Har tatt prøver begge to, venter svar, og første utredningstime hos gynekolog via fastlege 22. des. Går til fotsoneterapi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig å se at du har skrevet gravid bak navnet ditt på lista vår *smiler* Du må sende masse babystøv på resten av denne herlige gjengen slik at vi kan komme løpende etter deg *smiler*

 

Er formen bra Tigerlise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babystøv kommer i bøtter og spann! Sliter litt med å tro det enda kjenner jeg, men håpet stiger for hver dag :) Har faktisk vært litt småkvalm i går og i dag, men det kan fort komme av ren og skjær innbildning *ler*.

 

Tusen takk for alle lykkeønskninger, dere er så snille og gode! Verdens beste støttespillere som klarer å glede dere på andre sine vegne (og trøste når man trenger det). Rett og slett en super gjeng <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert Tigerlise! Gratulerer såååå masse! :) Vil følge etter så fort som mulig! ;)

 

Vet hvor utrolig og skummelt og spennende det er med positiv test! ;) hehe

Mas deg til (får det sikkert lett) en tidlig ul du! Da jeg var til gyn sist så fikk jeg beskjed om å prøve frem til juli på egenhånd, men når jeg tester positivt (hun var sikker på at vi klarer det selv) så kunne jeg ringe og få ul på dagen hvis jeg blødde eller hadde smerter el.l. kunne uansett få så mange ul jeg ville! :) Viktigste var at jeg følte meg trygg :)

 

Jeg håper virkelig at alles ønsker blir oppfylt snart!

For meg har bim-pausen hjulpet litt, ønsket er like sterkt, men jeg vet at vi klarer oss hvis det ikke blir positiv test enda. Det skjer når det er ment å skje, og i mellomtiden kan jeg nyte livet med mini og min kjære. finne ut hva jeg vil bli "når jeg blir stor", ordne litt hjemme, feire en flott jul osv. skal ikke la babyønsket ta fra meg hele livsgleden!

Jeg har blitt så "flink" til ikke å tenke på syklusen at jeg ikke husker 1.cd, men desverre vet jeg når el varog dvs også når ikm er... minimalt med håp denne syklusen, men ønsket er der iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Så bra med ny tråd Dossa:)

 

Leahpuddingen er skikkelig dårlig, ligger bare å døser..feberen stiger jevnt og trutt og er over 40 nå. Fikk pappa til å kjøpe flytende paracet og eplejuice å komme hit med, Leah nekter å ta stikkpiller så tenkte å prøve sånn flytende, men nå nekter hun å prøve den også :P Jaja, det går vel bedre etterhvert.

 

Har ikke fått gjort så mye i dag, ikke kommet meg ut av pysjen enda engang..men julekortene er klare til sending i det minste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah, huff så høy feber er ikke noe gøy :(

Masse god bedring <3

 

Jeg skal til tannlegen nå og jeg skal borre *au au*

Hater å ta sprøyter *iiikkk*

 

Prates :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra TigerLise! Så fantastisk! Denne gangen skal spiren sitte vettdu :)

 

Jeg er superklar for julebord ikveld, men fikk nettopp en telefonsamtale som jeg ikke håpet ville komme. En av mine bestevenninner som nettopp begynte å prøve på nr. 2 hadde ringte å fortalte at hun var så utrolig sliten på jobb, og at hun hadde fått en liten rosa blødning ca. en uke etter eggløsning. Dette er altså samme jente som ringte å fortalte meg hvor utrolig dårlig hun var under første svangerskap når jeg nettopp hadde hatt en SA. Vi har nå to jenter som er født med tre mnd mellomrom og går i samme barnehage. At hun blir gravid nå, er bare det siste jeg trenger i disse tider :( Pokkers dritt!! Vi er invitert der på middag på søndag, og jeg vet rett og slett ikke om jeg orker..

Føler meg som verdens verste og egoistiske person akkurat nå..

 

Ellers er jeg på CD 31 nå, blendahvit test i går, og ingen tegn til noe som helst. Pokkers drittkropp..

 

Vel, beklager mitt egoistiske utbrudd, jenter. Jeg er nok den bitreste gullfiskkjerringen i bollen idag, men lover å bli et bedre medmenneske de neste dagene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater sprøyter og har litt skrekk for å gå til tannlegen :-(

Så gjett hvor mange sprøyter jeg måtte ha idag..................jo hele 4 stykker måtte jeg få før tannlegen kunne sette i gang med å gjøre jobben sin.

Så nå sitter jeg i god stolen hjemme og føler meg mør banka i tryne *ler*

Føles som jeg har den kulen på kinnet mitt *gliser*

 

 

Verpesjuk, huff den telefonen skulle jeg ønske du fikk slippe vennen. Venninna di er ikke gravid, du skal bli det før ho :-)

Kos deg kjempe masse på julebordet ikveld *smiler* slå ut håret snuppa ;-)

 

Jeg må tilbake på jobb når mannen kommer hjem. Har halvårs rapporter som må skrives for de skal leveres imorra. Så da har jeg noen timer med jobbing foran meg *sukk*

Går sikkert fort tenker jeg også kan jeg reise hjem og slappe av :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Rina, Verpesyk og Lilleblomst :-) Har lagt en plan for hvordan jeg skal få tidlig UL nå: Man kan få det dersom man er usikker på termin, ikke sant? Vel, når de spør når siste mens var, så må jeg jo bare svare som sant er at det var i starten av august :) Og jeg har jo ikke peeeiling på når EL var, hihi.

 

Dossa, stakkars deg som måtte borre og ta sprøyter *æsj!*. Håper det går bedre nå. Fort deg å få unna jobben så du kan hjem å slappe av :)

 

Leah, går det bedre med snuppa? Huff, over 40 i feber er ikke noe særlig... Satser på at hun sover det av seg i natt.

 

Verpesyk, så kjipt med alle gravide som popper ut over alt... Håper du klarer å kose deg på julebord, det har du virkelig fortjent!

 

Tror jeg skal ta en shoppingrunde i kveld, det er kveldsåpent til kl. 22, og sikkert mye mindre folk enn om jeg skal ta alt i morgen ettermiddag. Dessuten skal jeg klippe meg i morgen, så blir ikke mye tid til handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt alene på jobb og det er mørkt overalt, bare lys på arbeidsrommet her jeg sitter *usj* Jeg hater mørket *ler*

 

Har vært her et par timer alt, og nå orker jeg ikke mer.

Ble så og si ferdig med halvårs rapportene, håper de bare blir godkjent av rektor nå *smiler*

 

Kjenner at bedøvelsen begynner å gå vekk, nummen i halve ansiktet og da er det ikke lett å prøve å få i seg noe å drikke uten å bruke sugerør *ler*

Ikke har jeg spist siden lusj heller, er skrubb sulten men klarer ikke å få i meg noe ennå....se om vi har noe pudding i kjøleskapet, det glir vel lett ned *gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

 

Gratulerer så mye Tigerlise :)

 

Stakkar søte lille Leah :( Håper hun blir fort frisk.

 

Dossa: Gikk det bra hos tannlegen? Har du forresten blitt frisk?

 

Verpesyk: Huff kjære deg, skjønner godt hva du mener. Jeg gruer meg også til en av venninnene annonserer at de er gravid. Det er jo ikke fordi du ikke blir gladpå deres vegner, men at du skulle så gjerne ønske at det var deg. Sender deg en god klem vennen. Kos deg i kveld da.

 

Lilla80: Hvordan gikk det hos legen i dag? Må ikke bry deg om hva sykepleier syns, du må jo få svar på set du lurer på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, verpesyk! Nå er det nok av den venninna di! fytti!

Skjønner hva du mener med å ikke orke å se noen! er ikke alle jeg orker å være med for tiden.

 

Håper Leah er i orden snart! kjipt med så mye feber! men hvis ho ikke vil ta medisiner så får dere evn kjøle ho ned med ett lunkent bad eller noe... (tror vi lot mini bade og kose seg i ganske kjølig vann en gang ho hadde feber)

 

klem til dere alle, jeg tok plutselig ett kjempe dykk i bollen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter:)

 

Her er det fortsatt 40 i feber..men hun kastet opp i 17-tiden, og etter det så ble hun mindre slapp og ville drikke og spise bittelitt:) Så det hjalp nok å få opp det som plaget i magen i alle fall:) Hun har vondt i øynene og hodet pga den høye febern, men det var fint at hun orket å sitte i sofan en liten stund før hun måtte legge seg igjen:) Fikk lurt i henne litt medisin, men ikke hele dosen..så får bare håpe at det hjelper littegrann i alle fall.

 

Har i grunn ikke gjort noenting i dag, har ikke spist så mye heller, for hun får hetta hvis jeg går et par skritt unna henne :P Måtte løpe inn på kjøkkenet å hente meg ei lussekatt og en kopp melk i 18-tiden :P

 

Sender dere en god klem alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar Leah :( Håper lille jente føler seg bedre i morgen. Du må huske å få i deg litt mat også da så du ikke blir syk.

 

Jeg har nettopp tatt ut Chocolate Fudge Brownies :) Tenkte å bruke den i cake pops...vel, har innsett at jeg aldri kommer til å bli slank. Altfor glad å bake gitt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk: Har masse å sei egentlig ang dette med venninna di, men seier berre: Ikkje gå på den middagen! Me er alt for mykje "snille piker" Velg ho vekk no, set egne behov først. De kan alltids eta middag i ilag ein an gong.

 

cornflake: Hehe, skjønn du e, bak i vei! :) dette er definitivt ikkje tida for å vera forsiktig. Eg og et for mykje søtt om dagen :) Ja har tatt blodprøve, ho var veldig koseelg, men var også veldig travel. Eg bryr me gikkje om den testen. Skal testa sjølv i morgon. Er så redd at håpet skal koma å ta meg, eg har veldig behov for å halda det vekke. Ikkje råd til fleire kjellarturar eg no. Så test blir det i morgon.

 

Leah. Så leit at ho har vore så dårleg, håpar det er over no!

 

God klem til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Bare inne en liten tur før eg legge meg. Har ferie frem til Tirsdag juhu !!

 

Verpesyk : så irriterende me hu venninna da... Enig me de andre her at du skal tenke på deg selv og ikke utsette deg unødvendig for ubehagelige situasjoner

 

Leah : God bedring til lille puddingen

 

Tigerlise : GRATULERE

 

Dossa : uff Tannlegen e noe dritt men godt å være ferdig tenke eg

 

Cornflake : Så bra at du har kommet deg opp av kjelleren. Har vert der noen mnd eg.. Jobber enda med meg selv for å få en litt mer positiv innstilling men det er utrolig vanskelig ....

 

Lilla80 Så bra at du fikk ta blodprøven i dag. Masse lykke til i morgen me testingen .. Kryss fingrene for pos resultat

 

I dag fikk eg brev av klinikken der det sto at de hadde fryst ned 2 flotte egg. Det var veldig kjekt å høre for da overlevde de til mandag. Man har jo hørt historiie om noen som har tatt ut opptil 10 egg og ingen befruktning og da var det så deilig å høre at begge mine var befruktet og gode :)))) De skal brukes senere...

 

Ellers er det lite symptomer å melde pga Lutinus som har ALLE graviditetssymptomene som bivirkninger

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgon alle kjære vener. I dag er eg 31 år. Sit her og gråter. Med ein positiv test ved sida mi.....

 

Eg veit ikkje kva eg skal sei. Dette var overveldande! Streken (for dei som likar detalsjar) er ikkje raud, men rosa. Men den er veldig tydeleg og heil.

 

No er det berre å venta, håpa og be. Eg tenker på kaffien eg drakk i går på julebord. skal gå å ta meg eit glas jul , folat og omega 3 og gå å kvila meg. Det vil sikkert den vesle velse vesle nye skatten min lika. <3 Eg håarp den klarer å leva inni meg.

 

Kjære MEtti: S åglad på dine vegne. Det er din tur no.

 

Takk for all omtanke de har vist. Eg treng deko. Eg anar ikkje koss eg vil takla dette svangerskapet. Eg få hetna fram håp, tru og tillit tenker eg, på at dette kan gå bra. Men i først eomgangs så må eg jo også ha ein positiv test på mandag. Eg skal kjøpa på apoteket også. Dette var slik grøn billig. Klem frå det bevega bursdagsbarnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen idag Lilla *kose klem*

Jaaaaaaaa endelig ble det din tur snuppa :-)

Gratulerer så masse med en positiv test, må være verdens beste bursdagsgave *smiler* Jeg er kjempe glad på dine vegne!!!! :-):-)

 

Tenker den rosa skyen du svever på nå er helt fantastisk :-)

Denne lille spiren har en viktig jobb, nemlig å klore seg godt fast for den har en mamma og pappa som elsker den kjempe høyt ;-)

 

 

Endelig er det helg *jippi*

Jeg skal på julekonsert ikveld, stille natt hellige natt heter konserten. Skal gå sammen med ei venninne og dette er blitt vår koselige juletradisjon. Er 6 året på rad :-)

 

 

Leah, er det bedre med jenta di idag?

God bedring :-) Husk å passe på deg sjøl også <3

 

Må snart på jobb.

Ha en fin dag jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Metti :-)

Det var kjempe gode nyheter at du nå har to egg på frys :-):-)

Men de trenger du ikke å bruke for om 8 dager så tester du positivt snuppa *smiler*

Det er din tur nå!! ;-)

 

Lilla og Cornflake, det er bare 6 dager att til deres time *juhu* Nå går dagene fort jenter :-)

 

Cornflake, du kan med god samvittighet kose deg med kake bakinga *smiler* Du er så flink til å bake, mannen din er heldig som får smake på dine god saker ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAA!!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne, Lilla80 :-D Gratulerer så mye med bursdagen og spiren!!! Verdens beste bursdagsgave *jippi*. Testen min i dag var enda sterkere, så i dag blir det å kjøpe en digital med ukeindikator som jeg skal kose meg med i morgen tidlig :)

 

Metti, så bra at eskimoene dine er flotte! Du trenger dem jo ikke nå, men kan være kjekke å ha når dere skal prøve på søsken :) For du skal jo teste positivt om noen dager! Så det så :)

 

Leah, er formen til snuppa bedre?

 

Cornflake, du er så flink til å bake! Egentlig glad for at du ikke bor nærmere, da hadde du nok hatt meg på døra hver dag og jag hadde blitt diiger, hihi. Kos deg med baksten med god samvittighet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, Lilla: Tror ikke du trenger å bekymre deg over at du drakk kaffe. 2-3 kopper om dag skal være helt ok, og har du tatt mer en gang så går det helt sikkert fint også :) Selv drakk jeg jo rødvin helt fram til testen ble positiv (ikke hver dag altså!). Jeg lever som vanlig frem til jeg har beviset på at jeg er gravid, ellers hadde jeg blitt gal! Nå er jeg selvfølgelig på vannvogna, men unner meg fremdeles litt kaffe innimellom (bare mer begrenset mengde enn vanlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...