Gå til innhold

Gullfiskbollen :))))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Hønny-Bunny: du må lage BARE øyne og munn, altså en : og en ) ved siden av hverandre, men det Må være mellomrom mellom ord og smiley, ellers så klarer ikk data'n å skjønne at det er et smilefjes og ikke bare en ord med noen rare ting bakerst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen jenter :)

 

Vi sov til 8.30 i dag, kjempedeilig..men kunne godt tenkt meg å sove enda lenger :P Men vi har jo ganske mye som må gjøres i dag, så er vel like greit å bare komme i gang!

 

Men først må vi ha frokost..Leah har ønsket seg havregrøt, så det skal hun få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så heldig å sove til 8:30 her òg :) Det var deilig! Spesielt når sønnen vår er så flink til å stå opp tiiiidlig ellers.

 

Idag er det faren sin "dag" å sove lenge (vi bytter på det, annenhverdag), så han sover nå - men snart er det familiefrokost så da må han stå opp til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter!

 

Mitt første innlegg i det nye forumet! Må innrømme at jeg savner det gamle forumet jeg..

 

Uff, føler at jeg bare syter her inne for tiden. Her har det ikke vært noen god morgen. Masse tårer og fremdeles lei meg etter det som skjedde igår. For dere som ikke er på Facebook, kan jeg ta en kjapp oppdatering: En av mine beste venninner ba meg om å tolke hennes ûberpositive graviditetstest (2 pp for dem, første satt på 1 pp), på tross for at jeg fortalte henne tidligere i uka at vi har slitt i et år, og mistet en gang. Vi bor i samme gate, er forlovere til hverandre, mennene våre er barndomsvenner og vi har jevngamle døtre i samme barnehage. Det føles som at hun strør sand i et åpent sår :(

 

Mannen min mener at jeg må gi beskjed til henne hva vi føler rundt dette, og jeg vet at det må til. Men tror jeg må vente til etter jul. Nå må jeg bare prøve å stenge dette ute, dette skal ikke få ødelegge julen vår!

 

Ellers så synes jeg det er litt rart at puppene mine ikke er mer ømme. Tror IKM er på søndag, CD 37 idag, og har hatt tjukk, hvit utflod siden EL. Uansett, jeg håper at tanta ikke kommer på besøk på julaften. Når hun har utsatt sin adkomst med halvannen uke, kan hun vente enda litt lenger synes jeg!

 

Det hjalp å få ut litt dritt! Om noen timer tar jeg juleferie, og skal hente min lille snuppe i barnehagen :) Imorgen skal jeg vaske huset, og være litt husmor. Det er jammen lenge siden sist!

 

Cornflake: Masse lykke til idag!

 

Metti: Hvordan kjenner du at livmorhalsen er "tanteklar"?

 

Hali, "ny dag, nye muligheter"- I like the spirit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

 

Hmmm... blir dette ett svar i gullfiskbollen eller havner det noe annet sted? Jeg blir ikke klok på det nye forumet enda...

Var innom "innboksen" min, der lå jaggu alt av samtaler som jeg har hatt siden jeg ble med på forumet, selv om jeg hadde slettet de på "gamlemåten" før... Måtte bare slette alt, for selv om overskriftene og hvem jeg skrev med var med, så stod ikke innleggene der lenger! krøkkete at bim skal ordne det sånn!

 

Er det allerede noen som har reddet lista vår? eller må vi rett og slett bare begynne på en ny nå som forumet er endret?

 

trykker på publiser nå jeg, så ser vi hva som skjer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jentene mine :)

 

Jeg sov til kl 0930 idag, åååååå det var deilig ;)

Fikk melding fra bror om at det hadde gått såååå bra med ungene i natt. Vesla kom opp i senga deres ved fire tida og sovnet med en gang. Ho lå og koste seg med onkel og lekte før de sto opp :)

De skal nok kose seg masse idag, går tur i skogen med hunden. Kommer til å få en super fin dag før de kommer hjem att ut på eftan :)

 

Blir mat når de kommer også skal vi voksne ha spille kveld når unga er lagt :) jeg elsker brettspill :D

 

Jeg skal en tur til venninna mi snart og bytte gaver.

Når jeg kommer hjem att må jeg gjøre siste ryddinga og vaskinga :)

Er helt klar for jula, alt er kjøpt inn av gaver og mat *juhu*

 

Cornflake, lykke til idag snuppa <3

 

Metti, jeg håper virkelig at tanta ikke besøker deg vennen. Du må ha en spire i magen :)

 

Verpesjuk, huff jeg får så vondt av å lese hvordan du har det vennen. Du må prate med venninna di over jul.

Jeg har bestemt at du ikke skal ha noe tante besøk :) Du SKAL få verdens beste julegave i form av en positiv test *søte jenta*

 

Hali og Garfy, ha en super fin dag snupper :) :) :)

 

Da skal jeg reise ut. Huff det snør ute så jeg kommer til å kjøre sakte kjenner jeg meg sjøl rett *ler*

Hater vinterføre *uff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det blei riktig :) men på en helt ny side, så jeg måtte tilbake og se på innleggene deres igjen... hehe

 

Deilig at dere fikk sove lenge! det fikk jeg også i dag.

skal ut og levere julegaver til ei venninne nå straks! :)

 

Vet du når du hadde el verpesyk? Kan du ha hatt det da du trodde du hadde ikm sist? Vet bare at når jeg har mine 37-40 dagers sykluser så er jo el omtrent når andre ville hatt ikm, (har testa og funnet el da) jeg har ømme pupper, er litt kvalm og uggen og har magesmerter rundt el, så har trodd jeg var gravid isteden. men testene har vist at det var el, og ikm har vært 12-14 dager etter el. (regner da dette som ikm og ikke at jeg er over) hvit utflod er jo ett bra tegn! kanskje det er klaff denne gangen??

Klems :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen dossa! kos deg i dag :)

 

Lykke til Cornflake, vi heier på deg! ;)

 

Metti: krysser fingrene! hvis ikke dette går så har du jo ivf'en å se frem til!

 

Dette må vel bli ett vendepunkt for oss alle vel?? jeg gleder meg iallefall veldig til 2012! Fra 2011 så kan det jo bare gå en vei ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseleg du skriv lille blomst :)Eg strever skikkelig med dette nye forumet, kjem liksom ikkje heilt inn i det.

 

Metti: Eg tenker så utruleg masse på deg. Du kjenner nok kroppen din godt etterkvart. LEit å høra at du trur mensen kjem.Om så er tilfelle, så har du aldri hatt ivf før. Då er det nok det som er svaret. Gravid blir du no med det første uansett. Hold fast på det så godt du kan. Hjerta mitt blør for deg her i ventetida. Men det VIL ordna seg. ME er mange som tenker på deg. Prøv no berre så godt du kan å ha det nokonlinde bra i jula. Tenker på det du har skirve før om at du tidvis er veldig langt nede. Det relaterer eg veldig til. MEn har du kapasitet til å klara å tenka at du har ein god grunn til å unngå kjjellaren denne gongen, nettopp fordi kropp og sjel skal klargjerast for ivf? At du tenker at du holder på å forbereda det? Huff veit ikkje om dette gav nokon som helst meining. Du har strevd lenger og meir enn meg, og eg beundrar deg veldig. For meg var det denne mnd ein støtte og vite at eg hadde den utredningstimen rett etter ikm. -Det bar meg gjennom lutealfasen langt på vei. No gjekk det jo annleis med meg då. Berre håpar du klarar å finna noko å halda fast i , om mensen kjem. Eg heier på deg. STore og gode juleønsker frå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

I dag er dagen endelig kommet, og jeg sitter her og gruer meg så jeg er kvalm :( Jeg skal inn om halv time. Tusen takk for at dere tenker på meg. Jeg har el i dag eller i morgen, håper jeg får se mitt gullegg i dag :)

 

Kommer sterkere tilbake, ble litt ego innlegg her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ; )

 

I dag var spøkelsestreken sterkere... Det så ut som det skulle komme en skikkelig strek med en gang men den blei aldri noe særlig rosa... La den ut på den andre Facebook gruppa og de er overbevist om at den er positiv men jeg er veldig tilbakeholden fordi jeg har opplevd det før uten å være gravid. Men det håpner jo for at det er en sjanse for at jeg er gravid ; 9

 

Lilla du er så god og ja det roer meg litt at jeg skal ha ivf samtidig som det skremmer meg litt for det er siste sjanse føle eg!!!!

 

Cornflake masse lykke til ; )

 

Kan legge ut bilde til dere og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cornflake: Lykke til idag! :)

 

Dossa: Ha en fin dag!! Deilig med en god natt søvn, og i tillegg få sove lenge :) Velfortjent!

 

Verpesyk: Håper spiren sitter snart. Skjønner følelsen av å ha venninner som er gravide mens en sitter og venter selv. Enig med mannen din at du må nok ta en prat med venninne di :)

 

Lille blomst: du er nok ikke den eneste som "sliter" med den nye forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

geipesmiley er : og en p ;) altså : p (men inntil hverandre da :P ) Og husk mellomrom både foran og etter smiley ;) IKM juleaften er rått :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Oj!! Så spanande! Me venter i spenning saman med deg.

 

Kjære conrflake. I dag er den store dagen din. Eg tenker på deg. Er spent på å høra koss det har gått!! Håpar du får ein kjempegod opplevelse og føler deg ivaretatt!

 

Eg har vore no og, hos Brit Nyland. Følte meg litt dum i forkant sia me er gravide no, men sykepleiaren sa jo me skulle få ha timen likevel. Eg blei kalla inn utan mannen min først til sykepeleier, for ho skulle friska opp i personoppl mm. EG byrja å grine alt der inne. Er heilt på felgen ift alt dette. Men ho var så søt og forståelsesfull. Nyland kom forbi og smilte og. Så blei det vår tur. Det blei ultralyd. Eg håpte netsen det ikkje blei sia det ikkje er muleg å sjå hjerta likevel. Eg stilte et par spm først ift alt eg har lese om ting som kan vera galt med livmora, skillevegg osv osv. Ho hørte på alt. Fekk og spurt om eg hadde bakovervendt livmor, noko eg ikkje hadde. Ultralyden gjekk fint. Ho sa at alt såg ut som det skulle på dette tidspunktet 4+4. Ho såg at det var noko der i livmora, så då veit me at svangerskapet er i livmora, og slimhinna var tjukk og fin. Ho sa og at blodprøvane på dag 22 også indikerte graviditet alt på det tidspunktet, fordi progesteron var høgt. ALt i alt så var alt heilt flott. Og ho var verkeleg imøtekomande. Ho sat med opp på ny ultralyd alt 3. januar på hennea initiativ. Då grein eg endå meir :) Eg sa eg var redd eg hadde "brukt opp" min ultralyd no, og då sa ho at eg skulle koma jevnt og trutt på ultralyd, få tett oppfølging, slik at eg skulle bli trygg. OG at no måtte eg gleda meg. Har ingen økt sjanse for at dette skal gå galt. I forhold til uvi så sa ho at me skulle avventa antibiotika til embryoet var komt lenger, så sant eg ikkje hadde plager. Den sopptabletten skulle eg ikkje tenka på. Den var utav kroppen i god tid. Og ift bakteriell vaginose ( som eg ikkje har holdepunkter for å tru at eg evt skulle ha) sa var det ikkje noko dei hadde oppfølging på i norge , sa ho. Eg nevnte ein gel som har vore nevnt her inne ein plass. Ho sa at den og evt andre medikament ville gå over på fosteret. Så oppsummert, så har eg hatt eit fantastisk besøk hos gynekologen, og er veldig fornøgd med Nyland og korleis eg blei motteke. Føler oss veldig ivaretatt. No kan eg senka skuldrane litt iallefall- ift dette med at eg skal sleppa å stressa og kjempa ift ultralyd og oppfølging. No må eg berre venta å sjå om dette er ein baby me skal få beholda. Eg er veldig fornøgd med dagen!

 

Cornflake: Håpar du sit igjen med tilsvarande følesle av å vera ivarett!

 

Stor klem frå letta meg som kan feira jul no, snufs <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...