Gå til innhold

Gullfiskbollen :))))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God jul alle gullfisker :) :)

 

For en flott dag og kveld det ble igår :)

Maten smakte kjempe godt og pakke utdeling til 13 stk gikk så fint :)

Vi fikk brsøk av julenissen og alle ungene var helt i fyr og flamme :) :) :) Våre fikk hva de hadde ønsket seg og smilte fra øret til øret ;)

 

Vi har hatt 17 stk på frokost idag og det gikk så fint ;)

 

Idag skal vi ut i skogen vår og grille ;) det blir koselig.

 

Ungene sitter oppe og spille spill de fikk igår. Koser og leker masse :)

 

Må rydde litt etter frokosten :)

 

Ha en super fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere hadde flotte julekvelder leah og dossa :)

 

Vi hadde også nissebesøk og koste oss med jul, i kveld blir det ingen nisse, men halvparten av pakkene blir åpnet i dag :) Kos det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu damer!

 

Håper alle har hatt en fin jul...så langt!

Vi har iallefall hatt det fint . kost oss masse med god mat. Fått en del flotte pakker - så kan ikke klage.

 

Idag har vi hatt svigermor og svigerfar på middag, da har vi hatt pinnekjøtt - nam nam.

 

På baby-prøving fronten, er det ikke så mye nytt. Mistenker bare at jeg hatt EL tidligere enn forventet. På dag 14 enn på dag 18 - men vet ikke helt. Det får tiden vise. Vi har iallefall lagt inn aksjer, så det er ingen "problem".

 

Håper alle får en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Koselig å høre at dere har en fin og deilig jul :)

Med god mat, pakker og kos enten med familien eller med mannen ;) ;) Jeg fikk så masse fint som jeg ønsket meg så dette er en super jul :D

 

Vi var ute i skogen vår og lagde et stor bål og grilla pølser og ribbe *nam* Ble en skikkelig koselig dag ute med god mat, godt selskap og ungene som kunne leke masse ute :) :)

Etter bålkosen gikk vi inn og spilte brettspill med bror til mannen, hans kone og svigermor. Skikkelig gøy men jeg vant jo ikke og jeg er en dårlig taper :P

 

Vi fikk lagt inn noen aksjer ikveld ;) veit ikke når EL er siden jeg ikke tester denne runden. Er på dag 15 idag og EL pleier å være mellom dag 15-18. Så får vi inn en ladning til i løpet av de neste dagene så kan vi jo ha flaks ;) ;) hadde vært gøy det :)

 

Nå bader mannen og jeg ser på tv. Skal se en film etterpå tenker jeg *smiler*

 

Ha en super fin jul alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei damer :)

 

Her har det gått i ett det siste døgnet. På dagen igår var lillegutt og jeg hjemme og bare kosa oss. Så på NRK Super hele dagen, lagde figurer av marsipan og dyppet dem i smeltet melkesjokolade, spiste julegrøt og tok det med ro. Deretter dro vi rundt og leverte noen av de siste julegavene og lillegutt sovnet i bilen. Så dro jeg på graven til min farmor og farfar og tente lys. Så startet julemiddagen, åpning av pakker, besøk av nissen (som 2åringen avslørte at var pappaen) og dessert. Lillegutt var i seng kl 24.00, trøtt og fornøyd.

 

Kl 12 idag var vi på frokost/lunsj hos lillesøster, hennes samboer og hans foreldre. Koselig!!

 

Nå har vi lagt inn noen aksjer som jeg ser dere skriver her, hehe, har ikke EL før om 1-2 uker, tror jeg, men vi tar ingen sjanser og kjører på annenhver-hver dag, bruker ikke EL tester. Nå er gubben på jobb, og jeg har dataen OG TV'en for meg selv, sammen med ostepop og Cola :)

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle gullfisker!! Jeg har savna dere masse men har ikke vært på pecen i det hele tatt omtrent etter gubben kom hjem:) hehe.... Men det er vel forståelig. Jeg vil bare si at jeg koser meg masse med ferie og aksjer og håper dere gjør det samme og til dere gravide så håper jeg dere koser dere masse også!:)

Lilla: Hvordan er det med deg snuppa?? Og hvordan gikk praten og timen den 22? Var vel nydelig å vite at du faktisk er gravid?! Har symptomene meldt seg??

Og alle dere andre, har dere det bra nå i ferien?? Store jule klemmer fra meg

 

kjenner jeg ikke er helt fornøyd med nye bom ennå, men det kommer seg vel...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, jeg lurer på en ting. Nå som dere prøver å få barn, hva slag vitaminer tar dere??

 

Da jeg fant ut at jeg var gravid var jeg å kjøpte meg folat, omega3 og multivitamin tbl. Har forsatt med dette etter SA'en. Tar dere noe mer enn dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

Renate: Jeg tok folat helt til min andre SA, da klarte jeg ikke å ta mer fordi det gjorde meg så trist..og så har jeg bare tenkt at jeg får begynne hvis jeg blir gravid igjen. Ellers tar jeg vitaminbjørner og gikk en stund på D-vitaminer siden jeg manglet det. Ellers ingenting :)

 

Det høres ut som alle her har hatt en fin julefeiring, og det gjør meg glad..det fortjener vi alle sammen :)

 

I går våknet samboern med vondt i kroppen og masse feber..han var skikkelig dårlig og lå bare på sofan og mumlet. Så jeg måtte ringe sjefen hans og si at han ikke kunne dra på jobb, sambo var ikke i stand til noe! Passet på at han hadde vann, paracet, ibux og mob ved siden av seg og så dro jeg og Leah til mine foreldre på ribbe-middag. Det var nydelig godt :D Tok med mat hjem til samboern som hadde tatt febernedsettende og kommet seg i sittende stilling til vi kom hjem :)

 

Fikk faktisk Leah i seng før 20 i går og hun sovnet kjapt..og da var sambo så full av paracet og ibux at vi fikk lagt aksjer :P Syns synd på han stakkars, jeg bare nevnte at det passet jo dårlig at han ble syk siden jeg kan ha el når som helst..og så fikk han dårlig samvittighet :P Men nå får han være i fred i dag i alle fall, det holder med annenhver dag har jeg lest ;)

 

Leah fikk nattskrekk i 22-tiden, hater når det skjer for hun ser jo våken ut, men gråter helt hysterisk og snakker bare tull. Prøvde å roe henne i hennes seng, så i vår seng og til slutt tok jeg henne ned i stua så hun fikk våkne og roe seg ned. Vi så en film på tv og jeg skrudde sammen en kommode jeg fikk i julegave, og så la vi oss igjen kl.1 :o Men så sov vi til 10.30 i dag, ny rekord!!! :D

 

I dag blir det avslapping og litt lek ute i søkkvåt snø før vi skal til svigerfar å sise ørret :)

 

Ha en strålende dag jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Og God Jul til dere alle! :)

Her er et livstegn fra stormfulle vestlandet ;)

Vi har feiret julaften hos svigers og kom hjem i går ettermiddag, akkurat tidsnok før Dagmar tok av her.. Det nblåste kraftig her fra sjutiden i gårkveld og ut på natta. Kan ikke si at jeg liker sånt uvær noe særlig :/

Strømmen forsvant her i 20-tiden og kom ikke tilbake før i 1-tiden i natt. Skal vel egentlig ikke klage på det for det er mange som er uten både strøm og telefon enda.

Det er visst meldt ny storm i kveld, så det er bare å holde seg fast :D

 

Ellers så har julen vært fin. Snille samboer overrasket meg med ny pc på julaften og den skal testes i kveld når snuppeline har lagt seg :D Skulle gjøre det i går, men det gikk skeis når strømmen inkl det trådløse nettverket forsvant :) Jeg fikk mye annet fint også. Og så fikk samboer kaffemaskin fra meg og den fikk vi akkurat testa ut i går kveld før strømmen forvant :) Vi spøkte med at det var den som kortslutta alt rundt omkring.. hihi

Snuppeline fikk masse fine gaver, mest klær faktisk klær (noe mor er godt fornøyd med) og litt leker. Hun var i hundre hele julekvelden. Fikk stjerner i øynene da hun så alle pakkene.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at dere alle sammen har en fin julefeiring:)

For er det noe vi fortjener så er det å ha det bra ;)

 

Leah, stakkars mannen, men så bra dere fikk inn en dose ;p

Håper dere andre ikke blir smitta. Kos dere kjempe masse:) :)

 

Rina, godt dere slapp unna det værste uværet.

Det blåste godt igår og strømmen gikk ut på kvelden. Så da måtte vi tenne lys, mange lys så det ble skikkelig romantisk ;)

 

Nå skal vi til mine foreldre. Middag der idag og vi sover over til imorra. Er ikke nett der så ville innom før jeg reiser for å ønske dere fortsatt en fredlig jul :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: jeg tar ingen ting jeg...begynte med folat tre mnd før første pp men nå har jeg gitt opp fordi jeg bare blir mint på prøvinga hver gang den tas...jeg burde vel strengt tatt spist lit omega3 da:p

 

Leah: så kjedelig at mannen ikke er i form...sånn var det med oss forigje pp...håper dere har bedre hell:) og god bedring til han... Lilleleahs natteskrekk er jo heller ikke så gøy akkurat. Simone har ennå sikke hatt det og det er jeg glad for! men det var jo godt hun fikk tatt igjen litt ssøvn på mårran da, deilig å sove lenge!

 

Rina : ja den stormen herjer villt har jeg skjønt, kjedelig..ig litt ufyselig. Her har vi sluppet billig unna men hørt om trær som kom gjennom taket og andre lite kule greier... Jeg fikk også kaffemaskin til jul:) :) og iPad ( som jeg prøver meg fram på nå) aldri eid et Apple produkt før jeg da,...NHO vent, har jo iPod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ikke helt stødig på denne ipaden ennå gitt... Gøy å få så mye fint til jul..og gjett dere, jeg fikk spaopphold med og av mannen!! Åhhh gleder meg så inmari og det er når han er ferdig med de hersens afganistan greiene, så da skal vi bare nyte tiden og feire at den epoken er forbi!

Dossa: vi skal også til mine foreldre og kose oss i dag..gleder meg!!

Ha en fin dag alle sammen!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er juleaften vel overstått,og så får vi se hva nyttår bringer. Fremdeles uvant med nye BIM,men prøver å finne frem ;)

fortsatt god jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle skjønne damer :)

 

Godt å se at dere har hatt ei fin jul. Leit at mannen er dårlig, Leah! Håper han kommer seg fort igjen ;)

 

Renate, jeg har mer eller mindre gått på folat i snart 8 år... Ikke helt sant da, holdt opp i slutten av svangerskapet med Anton og et års tid etter fødselen, men har blitt noen tabletter igjennom årene, ja. I tillegg tar jeg lecitin og krom (mot sjoko-hungeren min) og albyl-E. Tar tran hele året ettersom jeg har en revmatisk sykdom. Synes smaken er helt grei, og da ser jeg ingen grunn til å la være. Prøver også å spise bra med frukt og grønnsaker. Min filosofi er at så lenge jeg får i meg nok av den maten jeg trenger så er det ok å skeie ut med andre ting i tillegg :)

 

Jula vår har vært kjempefin, men litt slitsom for Anton. Han var oppe til nesten 23.30 på julaften (sover som regel før 19 til vanlig), og våkna igjen 05.30 i går. Så var det nytt opplegg i går kveld, så da ble også klokka over 21.30 før han var i seng (men sov bra dupp på dagtid), og i dag har han nesten ikke sovet dupp pga et selskap som starta midt i sovetida. Sovna som en stein litt over 18.30 i kveld, hehe :D Håper han sover lenge i morgen, i hvert fall til etter kl. 6 (som er luksus hos oss).

 

Ser det er noen gjengangere av gaver her. Mannen fikk kaffemaskin av meg, og jeg fikk spa av ham :) . Begge ble strålende fornøyde! Ellers gikk det mest på alkohol og spekemat :b . Det "verste" var vel gaven fra banken (igjennom jobben min) som var ei flaske vin og 3 typer ost (bl.a. camembert og blåmuggost). Det beste jeg vet... Jaja, et lett offer tross alt. Har også slitt litt med å forklare hvorfor jeg ikke vil ha et glass nå i jula, og i går ble vi bedt på rakfisk-kveld i januar... Ikke lett å finne unnskyldninger når man vanligvis er den som aldri sier nei til god mat og drikke, hehe. Må vel finne på noe.

 

Huff, ble veldig ego dette, ser jeg... Uansett koselig å lese hva dere skriver. ønsker alle ei fortsatt strålende fin jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jej er dedd i desa :'( Baaah! Max uflaks å bli sjukling i jula, og i den fruktbare perioden av pp -.- Men en får kjøre på med saltvann og paracet og legge inn aksjer fordetom, gubben får ta seg av jobbinga ;)

 

Jula har hititll vært veldig koselig :) Litt mye på planen, så lille sprell har hatt en del sene kvelder, det tærer på humøret hans da han er selverklært "Ajtfor stoj til å såvva dagen!" Takk høye makter for film i julegave!

 

Er sjaber i huet, så har iukke lest over alle her inne nå, men det virker som mange har hatt en fin fin jul :D Også håper vi vel alle på at det kommer baby i 2012 :D :D Blir babyboom året det tenker jeg ;)

 

God romjul til dere alle snupper :D :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Kjekt å høre at alle har hatt en fin jul :) Mamma reiste hjem i dag, så kan jeg komme meg på bim igjen. Ellers så har el vært her hos meg, jeg tror jeg er på 3dpo. Klarte selvfølgelig ikke å ta temp når jeg skulle, så litt usikker på hvilken dag el var. Men puppene er ømme, så nå er det bare å krysse fingrene ;)

 

Leah: Huffa meg, håper din kjære blir frisk snart.

 

Dossa: Hvordan går det med deg og aksjelegging snuppa?

 

Jeg skal på jobb i morgen :( Best å komme meg i seng :) Natta mine skjønne gullfisker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da var juledagene over og eg ska ikkje på jobb før på lørdag woho. Her kom jo tanta for fullt 23 så det satte en liten demper på julen. Trodde ikke det gjorde det men merket at eg trakk meg litt tilbake og var ganske rolig.

 

Ellers så har vi bestemt oss for å ta en kjærlighetstur sammen til Praha så det gleder vi oss til. Den skal bestilles i morgen.

 

Satse på at det ikke blir noe forsøk denne mnd for jeg skal ta kontakt etter nyttår og da er jeg allerede på dag 11 så tvilsomt at det kan settes inn noe egg da uten noe som helst stimulering. Så da reiser vi uken etter på dag 20 eller noe :)))

 

I morgen skal jeg bestille frisørtime og stripe og klippe håret. Så nå er det skikkelig ego tid på meg her.

 

Må kanskje legge meg nå men tror eg som Lilleblomst kommer til å være mer aktiv her fremover. Dere har kanskje merket at eg har kommet mer tilbake allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen jenter :)

 

Herregud, her sov vi til 11.15 :o Er helt i sjokk..tydeligvis slitsomt med jul :P Men det blir jo noen sene kvelder også da, så veldig bra at hun sover godt likevel :)

 

I går spiste vi hos svigerfar og så dro sambo på jobb :) I dag blir det middag fra kinarestauranten eller noe :P

 

Skriver mer senere..må løpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Da var det julen over for denne gangen - kun nyttårsaften som gjenstår. Da skal vi på hytte med svigermor og svigerfar, ferie nyttårsften der. Og jeg står for maten - kalkun, nam nam.

 

Noen med forslag til stuffing til kalkun?? ;)

 

Fram til fredag, er det jeg og lillemann hjemme (mannen har begynt på jobb igjen).

 

Det går vel greit med prøvingen, eller tenker så mye på andre ting at jeg ikke har tid til å "stresse" med det. Men har det bak i hodet. Idag er vel EL-dag, men blir vel ingen kos, siden vi hadde i natt og kvelden før (søndag). Så da tenker jeg at det holder.

 

Håper alle får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Mnd har eg hatt den mest perfekte menstrasjonen på Mange år !!! Ingen spotting hverken før eller etter... Woho ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da! :) Blir spennende og se fremover... Når har du EL neste gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så digg å komme hjem fra mine foreldre og logge meg på bim :) var det noen som sa at bim blir man avhengig av :P

 

Det er deilig med jul og fri. Bare kose seg med familien og gjøre minst mulig :) Var så kos å være hos mine foreldre. God mat også spilte vi noen brettspill med bror og dama og mine foreldre :) :)

 

Cornflake, det går fint med meg og aksjene tror jeg da :)

Fikk lagt inn noen aksjer på dag 11, 13, 15 og har planer om å få inn en dose idag også ;) er på dag 17 idag. Har ikke testa ettet EL, krysser fingra for at vi treffer denne runden :)

 

Nå sitter unga og jeg og ser på tv :)

De er slitne så blir ikke lenge før de hopper til sengs :)

Blir kos, film og snop på oss seinere ikveld ;)

 

Metti, så godt at du vil komme innom oftere. Trist at tanta dukket opp men godt å høre at du ser fremover.

Blir deilig med en ferietur :)

 

Imorra skal vi til et vennepar på middag :)

Håper bare at jentene holder seg friske. Vesla fikk feber på julaften og er ikke helt bra ennå. Snuppa ser litt slapp ut så det er vel like før ho blir dårlig også :(

 

Vesla har atopisk eksem, klør seg sjøl til blods. Har dere forslag til noen gode kremer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...