Gå til innhold

Sv: 8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formen er fin:)

Stikkinger nederst i magen tidvis, men ingen mine normale pms symptomer melder sin ankomst, så vi får håpe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali:litt usikker. Tror jeg skal prøøøve å vente til iallefall lørdag, men ryker nok på en smell på torsdag skal du se. ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg Bondespira!!! Joho ;-)

 

Dette trengte vi virkelig! Merker at hele tråden har blitt mye mer positiv!!

 

Tar til meg min del av babystøv, og håper det skremmer tanta langt vekk!!!!

 

LillL, må si du har kommet deg langt av gårde i neste pp!! Når tanta først kom var det vel like greit, (hvis ikke det skulle vise seg å være noe galt med lutealfasen din da).

 

Føler liksom den negative isen er brutt, nå kommer det til å sprette fram positive tester her inne!! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å ligge her å sove etter nattevakt. Har ikke fått sovet nei, må nok ut å kjøpe test... Ligger bare å lurer, kunne Jo ha testet for et par dager siden, men valgte å gå over ikm. Har ikke symptomer på tanta nå heller, ikke på noe annet førøvrig heller da!

 

Gratulerer så masse bondespira;-). Ekstra moro å høre når man vet at dette var siste pp som du hadde tenkt å forsøke.

 

Får komme meg ut av senga vel, ordne meg litt, og kjøpe test. Like greit å få bekreftet/ avkreftet idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali, min tro ligger veldig på deg;) du skal se den lyser positiv mot deg når du nå skal teste mot helga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa: Så utruleg spanande at du er over ikm og ikkje har testa!! Gler meg til å høra koss det går :)

 

Hali: No blei eg litt bekymra på egne vegner. Kor mange dpo er du? eg trudde me va litt likt, eg er 8 dpo, og eg er ikkje kvalm og har ikkje ømme puppa heller :( ( men veldig glad på dine vegner, høres lovande ut!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondespira: Gratulerer så mye, heldiggrisen:D

minimicro: Fra jeg slutet på pillene til jeg var sek uker på vei gikk jeg opp 5kg, 5 veldig merkbare kg! De forsvant dessverre ikke når jeg mistet heller;)

 

Da jeg var ferdig med eksamen i dag og skulle gå ut av lokalet var jeg livredd for at jeg hadde fått mensen. Kjentes ut som jeg hadde blødd gjennom alt. Fortet meg flau ned på do, men ikke tegn til tanta. Heldigvis. Bare masse, masse ekkel og tykk utflod. Tappen er nå veldig høy og jeg har ikke sjans til å nå den. Jeg har bakovervendt da, men rekker ikke siden av den heller. Godt tegn kanskje? Ellers tror jeg har IKM i dag, men er ikke sikker. Har ikke hatt mensen etter jeg sluttet på pillene i august, så vet i teorien ikke hvordan syklusen min er. Jeg får vente og se. Testen var jo negativ i går, så skal ikke teste før i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsesse05 , st.hans prins09, har du fått testet? Skikkelig spent på deg! Den bør være positiv nå, som du er over IKM, men ikke alle får positiv da heller (siden du ikke bruker morgenurin) krysser fingre og tær for deg!!

 

**venter** Det er ikke el-slim du har fått da? At egget ikke har klart å slippe før? Ellers er det jo et veldig godt tegn med utflod. Har lest om de som nesten tror de tisser på seg, fordi de har så mye utflod når de er gravide!!

 

Må nok skuffe dere, jeg er på vei til å få tr ;-( Skikkelig menssmerter, og blod på tappen. Den er også ganske åpen. Nå håper jeg det bare tar seg opp, sånn at dette er første syklusdag. Forrige syklus var på 35 dager, denne blir 29, så det er jo litt positivt i det negative ;-) Har jo vært ganske negativ til meg selv i det siste, så nå er jeg mest glad for at tr kom, og ikke tullet i en uke før hun kom!

 

Blir her og heier på dere andre da!

Krysser armer og bein for dere ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har skikelig murringer idag. Tror hele tiden at tr er på vei, for jeg kjenner at det renner der nede - unnskyld uttrykket. Men ingen tr! Skikelig øm i nedre rygg idag. Ååå, jeg holder på å bli gal men tør ikke å teste igjen heller.

 

Jeg er 12 dpo. Tør jeg å stole på magefølelsen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hali, renner det utflod eller (sorry ekkelt spm!!) Det er jo isåfall et godt tegn, men skjønner at du gruer deg til hvert toalettbesøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk: Huff, jeg håper virkelig ikke det! For da er kroppen min helt på villspor, er jo fire uker siden jeg mistet i dag... På UL'en forrige uke trodde de jeg hadde hatt el for eggstokkene var så store. Men men, man vet jo ikke.

Synd for deg at tr er på vei. Men; hold fast på det positive. Kortere pp!

 

Hali: Bli med å teste på torsdag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**venter** hvis du har fått det bekreftet med UL, så har du nok helt sikkert hatt el!! De kunne sikkert ha sett om du ikke hadde klart å slippe egget!

 

Så da håper vi det er graviditetsutflod ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsesse05 , st.hans prins09, kjente spenningen stige når jeg så at du hadde skrevet. Hadde virkelig trodd den var positiv!

 

Gir deg en trøsteklem jeg!!

 

Er jo fortsatt håp så lenge tanta ikke har kommet, men skjønner at du ikke tørr å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Bondespira, det var flotte nyheter! :) Den gode nyheten har virklelig lyst opp hele tråden vår! :)

 

Klem til alle, her ser vi sikkert mange flere positive tester veldig snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk: Ja, det renner utflod hos meg - melkeaktig. Men tappen er åpen idag og det liker jeg svært dårlig!! Men jeg får se på tempen imorgen, hvis den er høy, altså rundt 70-90 er det et godt tegn og fortsatt håp. Hvis under kan jeg anse som løpet kjørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter?:)

Holder fortsatt motet oppe her, jeg har normalt masse utflod før tr og det har jeg heller ikke nå, stikkingene fortsetter i rykk og napp, så får se og håpe at ikke tanta kommer i morgen;)

Men skal uansett prøve la være å teste før mot helga hvis ikke tr dukker opp i natt alikevel og at kroppen har lurt meg atter en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.. Ble et kort innlegg istad hvor jeg sa at testen ble negativ:-((. Ble kort fordi jeg satt inne på wc på senteret og tok testen hihihi!!!!! Bannet og pratet med meg selv da det stod "ikke gravid" på displayet. Da jeg gikk ut så så stod det noen og ventet, de så lettere oppgitt ut. Syntes nok jeg brukte lang tid det inne (gliiiser!!). Jaja, lurer på når TR har tenkt å melde sin ankomst... Pleier alltid å være presis hun.. Takk for støtten fra dere som har hatt trua;-)). Og lykke til til dere alle her inne. Jeg kommer til å henge her og følge med på dere;-)))))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer bondespira!! :) Gøy med endelig en positiv test! Bra noen løfter spiriten litt!

 

Selv er jeg morgenkvalm og alltid vondt i nedre del av magen på kveldene... Men det har jeg stort sett hatt siden jeg slutta på pilla, så ikke vet jeg hva det er... Har også hatt noe mer utflod enn vanlig...

 

Har liten tro, men håper håper håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og håper på ny test for hvert nye innlegg!!

 

Er ikke så mye jeg får gjort annet enn å heie, og krysse armer og bein ;-)

 

Syns det virker som mange har anderledes symptomer, men ingen tørr helt å håpe at de er den heldige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall masse mens murringer i kveld, hvilket jeg IKKE liker! Men vi får håpe det er spiremurring og ikke mensmurr. murr,murr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...