Gå til innhold

Sv: 8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

God kveld jenter! Om få timer begynner uka "vår" og trass i hvordan mange av oss føler det ikke er i boks, så blir dette en spennende uke. Kjenner meg så igjen ang symptomer, pessimisme og håp. Var også så dum at jeg brant av en test idag:-((vet det er tidlig og hadde lovet meg selv at negativ test ikke skulle bety noe siden det egentlig er litt for tidlig...men vet dere...det betyr mye:-((

 

Så jeg tror ikke(eller tør ikke tro)at det er noe på gang. Lite symtomer nå, bortsett fra brystene som helt klart er tunge, nesten som de sprenger litt og føles varme. Men det har jeg hørt kan være før tanta kommer og så...vel uka er her og spenningen er stor for oss alle. Blir trist for hver tantekunngjøring jeg ser her, for jeg har kjent på den nedturen selv endel ganger.

 

Jenter, la oss mane frem alle positive tanker og tester!

 

Lykkeklem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt jeg har deg eplefrø, som kan dra meg litt i øra!! Men har en dårlig følelse. Er nok bare for å skåne meg selv, for jeg orker ikke bli mer skuffa enn jeg må. Derfor er det lettere å tenke at det ikke har klaffet. Har jo lagt all lit til denne tappen jeg da. Håper du har rett. Men vet ikke om jeg tar det som et godt tegn at den er åpen hvis jeg er gravid!! Håper den har vett på å lukke seg.

 

Er vel på tide å lage en testetråd?!? Er vel noen som skal teste allerede i morgen!! Håper virkelig at jeg leser om en positiv test i morgen, knall positiv!! Det trenger vi alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, blir uten pc frem til torsdag nå som mannen drar på jobb! LYKKE til dere som testr nå de nærmeste dagene!!! krysser alt jeg har! :-) xxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sove fire timer i natt pga puppespreng.. Kjenner jeg gruer meg til melkespreng jeg... Heldigvis er de ikke så veldig ømme, men vondt å sove på magen gitt. Har tyvtestet i dag (selv om jeg vet jeg tester pos. seint og ikke har IKM før på onsdag), og den var negativ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test her òg - 11 dpo. Kanskje tidlig, men hadde iallefall håpet på svak strek men jaja. Vi jo se videre. Er tomt for tester så jeg må nok vente til jeg får testene i posten - til torsdag eller fredag.

 

Har ennå symptomene; ømme bryst, øm rygg og mage + leggkramper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) Hiver meg på her jeg! Lykke til alle sammen!

 

 

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

- Prinsesse05, St.hans prins09

- Yoggy :-)

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-MaMmA311207+Ma

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

- BareLykke

- Athina

**********

Torsdag, 10.11:

- Et nytt eplefrø <3

**********

Fredag, 11.11:

-ArtAug

-Bondespira

 

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk85

-Harepus35

- minimikro

-Lilla80

-Høne_pøne

**********************************

♥ Gravid ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

- Prinsesse05, St.hans prins09

- Yoggy :-)

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-MaMmA311207+Ma

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

- BareLykke

- Athina

- *venter*

**********

Torsdag, 10.11:

- Et nytt eplefrø <3

**********

Fredag, 11.11:

-ArtAug

-Bondespira

 

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk85

-Harepus35

- minimikro

-Lilla80

-Høne_pøne

**********************************

♥ Gravid ♥

 

 

Har skreve meg inn på lista. Er IKMdato, men jeg tester pos seint, så håper jeg klarer å vente lengre. Ettersom jeg tyvstartet testingen i dag kan jeg godt vente til søndag, men det tror jeg er en uoppnåelig drøm. Jeg kommer nok til å teste to ganger til denne uka, det får være målet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Hali!! Streken blir nok sterkere nesten gang du tester!! Dette var positive nyheter!! Og virkelig fortjent!!

 

Har ingen symptomer på hverken tante eller graviditet jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg må rette meg her. Fikk IKKE positiv test. Mente negativ men ble sikkert for ivrig og ønske tenkte positiv, og så skrev jeg det uten å være klar over det.

 

Så Babysyk: ingen positiv test her! Men trøster meg selv med at det er ennå tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Cindy, kjenner følelsen, krysser fingrane ekstra for deg som har mista...

 

Hali: Sender ein klem, veit kor skuffa ein blir av negative tester, trøst deg med at den er ingenting verdt så tidlig... Denne kan enno gå veien!

 

Eg hadde nokre stikkingar i magen i dag tidlig, og etterpå følte eg at noko rann igjennommeg, tenkte festeblødning, men det var ingenting der då eg sjekka.

 

MEn har avtalt at eg skal ta hcg prøve i blod hos legen på torsdag når eg skal fjerna stingene etter innprepet på hovudet. Så eg får kanskej svaret alt på fredag!!!! :)

 

Å kor spanande dagar me har no alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet negativt i dag igjen jeg også, så jeg er helt utenfor boblen og helt 110% sitkker på at det ikke er noe der inne. Orker ikke å teste mer nå før tanta kommer, hadde bittelitt misfarget utflod i går kveld og ikke dag, og jeg krysser alt jeg har for at jeg ikke begynner å spotte for det bruker jeg ikke å gjøre før tanta kommer, og det klusser jo opp lutealfasen de lux! Og nei det er ingen festeblødning ellerno ;-)

 

Men jeg tar med meg at denne perioden har vært HELT annerledes mellom el og ik og sånn vil jeg ikke ha det flere ganger, for det har vært fæl og så sinna og hormonell jeg var vært, fy!! Så jeg tror nesten at ingen symptmer, er symptomer for min del altså :-)

 

Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hali; det var da tidlig å teste synes jeg!!!??!! Ikm lørdag på deg... Sååååå du må ikke bli deppa av den testen du tok i dag.

 

Athina; jeg har ikm i dag, men tester ikke før i morgen eller onsdag tenker jeg. Tror jeg hadde el en dag senere enn vanlig, så kanskje TR kommer en dag senere også her... Men jeg har ingen symptomer på noe som helst, og det ser jeg på som positivt. For de to forrige pp har jeg vært full av symptomer, og vært så sikker på at jeg var gravid. Men nei... Så jeg tror også at hos meg er ingen symptomer et bra symptom. Husker ikke at jeg har hatt symptomer de to forrige svangerskapene så tidlig heller... Vel synes nå det "brenner" litt over eggstokkene/livmor området i dag, så mulig TR melder seg i morgen! Håper ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet vi kunne startet uken med en positiv test! Føler det oser av pesimisme her inne (inkludert meg selv) så det hadde vært på sin plass. Noen som vil sørge for det?

 

Håper dere som har fått negative tester, tester positivt mot slutten av uken!!

 

Sånn sett er jeg ganske kjipt, lite testing her i gården, Syns menssmertene begynner å ta seg opp, så er ganske sikker på at tanta kommer snart. Men da har jeg forhåpentligvis fått litt kortere syklus, og det er jo veldig bra!!

 

Heier fortsatt på dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flotte frøkner!

 

Takk for omsorg og trøst, dere er så fine og gode. Følte meg straks i bedre humør etter å ha fått et par klapp på skuldera. :) Så får det gå som det går denne pp, jeg gir i alle fall ikke opp!

 

Enig med de forrige innleggene her, håper det kommer mange positive tester som vi kan glede oss over i løpet av uka! Lykke til alle sammen, jeg heier på dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurifax: Testet negativ eller fått TR? Hvis ikke TR har dukket opp, så ikke gi opp!!!

 

Jeg har veldig lyst å gi opp, men håpet finner meg igjen. Har ikke tenkt å gi opp ennå. Det er fortsatt 5 dager til TR..

 

Idag har jeg kjent en del menssmerter/murringer + er sinnsyk øm i nedre rygg - og så var det disse puppene som er ømme. Og så sover jeg SÅ dårlig om nettene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt menssmerter i noen timer og kjente at jeg grudde meg litt! Men nå er de plutselig borte igjen!! Skjønner ingen ting her! Kroppen har vært rar siden FØR el, og det er jo litt for tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jenter - det kan hende jeg har blitt gal eller noe. Eller ønsker dette for mye..

 

MEN ikveld begynner jeg å bli mer og mer sikker på at det har klaffet igjen!!! :) Så nå gruegleder jeg meg til testing på torsdag - får nok beskreftelse da om jeg kan stole på min kvinnelig intuisjon ;)

 

Håper noen tester positiv imorgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede blitt gal jeg Hali, velkommen i klubben, Kanskje det er den nye bobla, gale-bobla :P

 

Føler jeg har hatt så mange tegn på tr og ikke graviditet, men allikevel får jeg mer og mer tro på at jeg er gravid. Er nok bare et inderlig ønske!! Hadde blitt så glaaaaaaaad da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer eller mindre bare tilskuer jeg nå siden jeg vet jeg ikke er gravid, men heier på dere da :-) Og ja jeg er helt sikker, og er på en helt forferdelig plass mentalt og fysisk, for jeg har så jævla vondt i korsryggen, det er som tannpine, og jeg er så sint så sint som en lemmen med verdens verste pms. Dette er det mest uggne jeg har følt meg i noen pp, og helt ulikt meg, men som sagt man blir eldre og ting forandrer seg fort. Blir bra å bi utredet nå tror jeg for sånn vil jeg ikke være og ikke ha det... sånn bare fordi! Hadde det vært en årsak, som f.eks graviditet så hadde jeg taklet altså, men ikke nå for dette er fælt!

 

Vil ikke ha noe sympati altså, er bare en grunn til at jeg ikke er så veldig aktiv akkurat nå hehe.

 

Hali:

Godt å se at du er på vei inn i boblen igjen og er positiv! :-))

 

Babysyk:

Har du troen så har jeg troen, som du sier noen må da blir gravid i denne tråden, ellers blir jo dette den svarteste uka ever - og det kan vi rett å slett ikke ha noe av! 44'erne er jo allerede 6 stykk med positiv, så hurra for 45'erne sier jeg bare! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk vi kun lagt inn aksjer 1 gang, og jeg vet ikke om jeg hadde EL da.. Fikk EL-slim tre dager etterpå. Forvirra syklus etter p-pilleslutt her.. Vet ikke hvordan det blir neste pp... Kjæresten er litt usikker på om han vil vente litt med prøvinga, da vi ikke bor sammen. Har bodd sammen i 3 år, men han har fått seg jobb 1,5 time unna her jeg bor.. Men som jeg sier, hvis jeg blir gravid, så får vi da løst det på et vis! Så vi får se... Jeg nekter i hvert fall å begynne på pilla igjen (selv om det er pyton å ikke gå på den lengre, har vondt i magen en uke før TR og en uke etterpå uten dem og masse blod!! da jeg gikk på pilla merket jeg knapt at jeg hadde mensen)...

 

 

Som dere skjønner: her er det ikke mye håp å spore heller. Har vondt i magen og er oppblåst.. Tror også jeg har lagt på meg. Noen flere som la på seg etter pilleslutt? Uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så flott at flere av dere har litt troa igjen! Krysser alle fingre og tær for dere! :)

 

Jeg har spist verdens største pose med godteri og nekter meg selv å kjenne på noen symptomer som kan bety noenting som helst. Nå er hvert eneste lille mageknip knyttet til fordøyingen av gelatin! :) Sånn skal jeg unngå å bli forvirra og smårar, kjenner at jeg trenger å tenke på helt andre ting, og ta det som en kjempehyggelig overraskelse dersom det skulle ha klaffet. TR er ikke før lørdag/søndag, så det er lenge igjen å holde ut!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...