Gå til innhold

Sv: 8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Da skal vi juble høyt sammen til helga.

Har regna litt feil, IKM er visst ikke før til helga.

Lenge å vente, håper på en positiv test, begynner jaggu å bli på tide *ler*

 

Lurifax, hold ut for sammen skal vi glede oss til helg *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig med litt positivitet igjen!!!

 

Athina, håper de finner ut av noe på utredning, sånn at du kan få hjelp! Det er på tide med en spire hos deg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimikro, hvis du blir gravid, så kan vel kanskje du flytte til han i permisjonstiden ;-) Og når den er over så finner dere nok ut en ordning. Det ordner seg alltid!! Og det er jo ikke sikkert det klaffer med en gang, så innen du føder kanskje dere bor sammen igjen. Hadde heller ikke begynt på pilla igjen bare for en kort periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

 

Her er det ingen symptomer på graviditet. Ved mine to tidligere graviditeter hadde jeg såre brystvorter men tror ikke det kom før etter IKM, samt at treningsformen i starten av graviditeten er elendig. Utrolig rart egentlig.

 

Jeg tror ikke jeg er gravid siden dette er 1 pp etter uttak av spiral i oktober. Dersom alt har stabilisert seg med en gang så tror jeg at IKM er torsdag dersom jeg har syklus på 28 dager.

Spent, men legen sa kroppen kunne trenge litt tid pga noe slimhinnegreier.

 

Håper det er mange her inne som får positiv test. Her blir det ingen test før etter IKM. Men ser at jeg blir litt påvirket at testejenter her inne haha:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh jeg er så utålmodig, Jeg skal egentlig ikke teste før lørdag som kommer, men måtte selvfølgelig teste lørdag som var, siden jeg "tilfeldigvis" hadde en test liggende i skuffen. Den var jo negativ offcourse. Liker ikke å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje litt i tidligste laget LykkeligeIda! Håper den blir positiv nærmere lørdag! Du har jo en trøst i at det er alt for tidlig ihvertfall!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heiiiii!!! :-))

 

Så kom mamma på overraskelses besøk, med pc til meg! Og jeg var såå spent på om det var noen positive tester, men nei...?.. Men , det ser ut til at det fleste har testet tidlig, noe jeg selv gjorde i dag 11 dpo; Negativ! Men man har ikke gitt opp helt. :-)) Jeg er egentlig der Lurifax er, og kunn egentlig signert innlegget ditt! :-) Prøver å glemme alle symptomer jeg kjenner og ikke kjenner, og smøre meg med tålmod. Har brent av alt for mange tester, og får spare de få jeg har igjen, til iallfall torsdag, og en til søndag.

 

Babysyk: Blir ikke helt klok på deg, må jeg ærlig innrømme. Du har meldt deg over i neste runde, og blir avblåser alle påstander om graviditet, og plutselig ikke..? Jeg har sluttet "å fyre opp under" ettersom du var helt ute av boblen, men er det plutselig håp igjen?

 

Hali: <3 Så DEILIG å høre at du er i boblen! SÅ godt at noen holder litt av humøret og optimismen oppe! :-) Jeg tror også du er gravid denne gang, og du SKAL lytte til din "indre stemme" ! Håper veldig på i morgen, for dere som tester da!

 

Ser det er mange uten symptomer her også, spennende. :-) Stemmer på dere, og Hali. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld alle jenter! Deilig å se bitte litt mere positivitet her inne. Men uansett hvor liten tro en har på egen lykke er dere her en herlig gjeng full av oppmuntring og omsorg for alle.

 

Hadde håpet å se noen positive tester, men det er jo helt ærlig tidlig for alle her ikke, sant...? Men galskapen lenge leve...jeg tester igjen imorgen, sånn bare for å torturere meg selv en gang til. Jeg er jo i min siste prøveperiode og har 2 tester liggende her, ingen vits i å sitte med dem. Derfor har jeg bestemt meg for å teste imorgen og torsdag og så frykter jeg det veldig lite velkomne tantebesøket på fradag:-( En del av meg håper, en annen del river håpet i filler, men jeg kjenner håpet. Tror mange har det litt sånn?

 

Jeg vil gjerne at vi alle prøver å klamre oss til vært eneste lille håp helt til tanta tar oss!!!

 

God natta klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg eplefrø!!

Ikke veldig overrasket av at du har testet! Nå må du vente til IKM da snuppa ;-)

 

Blir ikke helt klok selv heller! Du fikk meg til å tenke når du kom med det innslaget ang tappen, at man ikke skulle tolke den ene og alene. Da ble jeg plutselig usikker ;-( Nå har jeg null utflod omtrent. Men det er bittelitt lyserosa av og til. Tanta burde vært her idag eller imorgen om den kommer iforhold til spotting sånn som tidligere.

Er som en engel og djevel på hver side av skulderen. Håpet og fornuften på hver sin side! Kjenner det blir lenge å vente til helga hvis det fortsetter sånn! Jeg hadde liksom forberedt meg på at mensen kom idag jeg!

 

Har tro på deg jeg eplefrø! Men tror du kommer til å teste seint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja - her har det vært mye skravling!! *liker*

Godt å se at optimismen lever ennå i denne tråden!!! *liker det òg*

 

Jeg føler at jeg vært gjennom så mange skuffelsen de siste dagene (negative tester, det typiske pms min), har liksom følt at all håpet er borte men for en annen merkelig grunn klarer jeg ikke å slippe tanken om at det har (kanskje) klaffet denne gangen òg. Jeg har prøvd HARDT å overtale meg selv at det ikke har klaffet og forberede meg til TR men nei - jeg trekkes tilbake til HÅPET :)

 

Så da tenker jeg at jeg får bare følge det mage følelsen forteller, og hvis det ender i skuffelse så får det bare gjøre det.

 

Eplefrø: hyggelig å høre fra deg!! :) Kjipt med negativ test, men det er fortsatt tidlig ennå, fortsatt håp ;)

 

Det er det for alle - så lenge TR ikke har kommet ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg straks hoppe i seng!

 

En positiv ting her inne! Det er (så vidt jeg kan huske) ingen som har fått TR idag ;-) ;-) Det er jo veldig bra!!

 

Lykke til til dere som skal teste i morgen!

 

Håper jeg kommer inn her til en eller flere positive tester!!

Og ingen TR'en!!!

 

Da legger jeg meg med beina i kryss så ikke tanta kommer snikende ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk: Hehe, godt å høre! U'r back! Du får dytte ned den teite pesimisten syns jeg. Men igjen, greit å være forberedt på begge utfall.

 

Om jeg prøver å skåne meg, eller om jeg har en pesimist på HVER skulder, vet jeg ikke. Men har ikke følelsen denne pp. Men det er i såfall helt greit! Men har ikke gitt opp altså, men tar det som en stoOOoor overraskelse om det er noe der.

Har ingen symptomer, som i og for seg kanskje er et bra symptom, men som sagt har ingen følelse av at det finnes en spire der inne nå.

 

Og igjen av spådamene har tro på meg heller :-/ :-) Hvorfor gidder jeg å spørre. :-)

 

Grunnen til mine pesimistiske skulderkompiser, er nok at jeg testet negativt i dag, med tester de mener skal vise positivt etter 8 dpo. Men, man kan jo håpe jeg produserer sent! gir ikke opp før tanta kommer luskende.

 

Babysyk, jeg håper DIN intuisjon om MIN spire, er mer riktige enn spådamene sine. xxx

 

Nå er det virkelig bare å vente. Og jeg håper bare at noen livmødre har tatt til vett og holder fast på spirene!

 

Lykke til i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) Hiver meg på her jeg! Lykke til alle sammen!

 

 

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

- Prinsesse05, St.hans prins09

- Yoggy :-)

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-MaMmA311207+Ma

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

- BareLykke

- Athina

-Stinea*2011

**********

Torsdag, 10.11:

- Et nytt eplefrø <3

**********

Fredag, 11.11:

-ArtAug

-Bondespira

 

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk85

-Harepus35

- minimikro

-Lilla80

-Høne_pøne

**********************************

♥ Gravid ♥

 

Litt sen med å melde meg inn, men alikevel dette er uken så man får håpe.

Gått i over en uke nå med murringer og ekstreme stikkinger i venstre side, ikke vant med dette. Normalt kan jeg få murringer i korsryggen noen dager før tr skal komme, men smertene avtar bare mot ikm, så kanksje det er håp. Har heller ikke ømme bryster, noe jeg alltid får 4-5 dager før ikm. Altså ingen tegn på at tanta skal komme på onsdag.

Krysser det som krysses kan for alle her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hali: Supert at du har trua no!!!

 

Eplefrø: Meiner du a1? i sofall brandt eg meg på det ein gong og. Når det gjelder g. tester tenker eg at det langt på vei handler om markesføring. Altså ein ser jo no på reklamen at ein vanlig parfymeri/matbutikk krem kan starta prosessen som gjer huden yngre for kvar dag. Hadde det vore mulig hadde det jo vore på nyhetene og kosta flesk. Så har du g tester som seier du kan testa 4 dager før ikm, dag 8 osv. Men samtlige eg har lest bruksanvisninger på står at dei slår ut på 25 nivå hcg. Så alt handler rom kor mykje dei skryt av seg sjølv. Det seier seg sjølv at det er muleg å testa positivt 9 dpo med ein test dersom egget fester seg 5 dpo, men dersom det derimot fester seg på dag 10, så er det jo heilt UMULEG. Me viet ikkje sikkert når det fester seg. Positivt resultat får me når me har ca 20 i hcg. Eg testa altså negativt i blod 8 dpo då eg va gravid, og positivt i urin 15 dpo samme gong. Hold motet oppe Eplefrø!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svakt, men helt tydelig POSITIV!!!!! Eneste symptom siste dager har vært tunge og varme bryster med litt spreng. Kan ikke helt tro dette. Min siste PP, MA i April...kan jeg virkelig være så heldig! Tester igjen torsdag, men altså har idag en svak, men tydelig strek!!!!

 

Tro ikke jeg jeg akter å ta skrittet over i 1 trimester uten dere andre her, har tro på at "45"gruppa går over der i samlet tropp og holder en egen tråd der!!! Heier på dere alle...og meg selv for ny positiv på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Bondespira *jippi*

Du er første man som tusler over til første trimester, vi andre kommer etter så fort vi kan *smiler*

 

 

 

 

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

- Prinsesse05, St.hans prins09

- Yoggy :-)

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-MaMmA311207+Ma

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Ballongmage

- BareLykke

- Athina

-Stinea*2011

**********

Torsdag, 10.11:

- Et nytt eplefrø <3

**********

Fredag, 11.11:

-ArtAug

-Bondespira

 

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

- Dossa

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk85

-Harepus35

- minimikro

-Lilla80

-Høne_pøne

**********************************

♥ Gravid ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA!!!! Bondespira!! Gratulerer så kjempe kjempe masse!! Send babystøv i haugevis! We're in big need!! :-)) Så Herlig!! Det fortjente du!!

 

Lilla80:

Åh, jeg håper du har rett..:-) De heter Wondfo. Søkte på forum på nettet, og det var der jeg så at de slår ut veldig tidlig! Men vi får håpe egget fester seg sent! :-) Hvordan står det til med deg? Symptomer?

 

Her er det ikke et eneste symptom, bare vondt i venstre puppen, som forrige mnd. Litt sånn brystbetennelse aktig. Shnedig.

 

Jah, noen flere som tester i dag?? :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondespira:

 

Åååå så hyggelig lesing, også på din siste pp da!! Så gøy! Gratulerer!! :-)))))

 

Håper det ryr inn folk på 1.tri herfra nå som vi er i vår uke, og jeg gleder meg til å følge med dere :-)

 

Her stupte tempen i dag, og negativ test - så jeg sier takk og farvel til boblen, og jeg går inn i tenkeboksen litt og venter til jeg har fått svar på bp før jeg blir 'aktiv' prøver igjen for det er så slitsomt å få negativt hele tiden :-/ Men uansett så blir det pp 31, og hurra..... hehe

 

Håper det er flere som kommer med gode nyheter i dag! :-))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Dossa og Eplefrø!

Nå heier, drar og strør jeg om med babystøv på alle dere andre-og ha det helt klart: Jeg går ikke over til 1 trimester uten mange av dere andre!!!

 

Denne mnd er den mnd jeg har følt veldig ikke gravid og trodde ikke det skulle klaffe. Denne mnd har jeg ikke tatt folat :-( tatt nå da selvfølgelig. Men det jeg mener er (og det skrev jeg forrige dagen og)at mangelen på tro, symptomer og humøret har vært helt det samme som flere av dere her har beskrevet. SÅ derfor har jeg stor tro på maaaange av dere også...og et inderlig håp for alle! Heia jenter! Blir her jeg til mange av oss kupper 1 trimester med "45" tråden;-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athina-ikke gi opp denne pp før tanta evt kommer, vil så veldig ha deg med!!!! Jeg har også de 3 andre gangene jeg har vært gravid testet tidlig positiv, men tror det er vanligere å teste positivt senere. Den teorien her om at gode nyrer gir senere positiv stemmer for meg...mine nyrer jobber litt tungt serru.

 

IKKE gi opp Athina eller noen andre!!! Tror på dere og håper intenst på positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER Bondespira!!!!!!!! <3 <3 <3 Fantastisk!!!! OG du vil vera 10 veker på jul, så herlig!!!! <3

 

Takk for alt babystøvet du strør over oss, det skal klaffa for mange fleir av oss!!!!! <3 <3 <3

 

Eplefrø: Ikkje høyrd om dei.... Eg har trua på oss begge to. Når det gjeld meg kjem tvilen sjølvsagt også innimellom. Mitt mine mest framtredande symptom er "følelsen", utflod og drømmer om natta, stikningar i går. Elles venter eg på svimmelhet og ømme bryst. Det har IKKJE komt enno. Om to dagar er eg hos legen og tar blodprøve!! Håpar sånn at det klaffer, orkar ikkje tenka på elles!

 

SEnder ein klem til alle jentene her i denne spennande veka vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!!!! :)

 

Gratulerer Bondespira!! Nå ble jeg glad! ENDELIG begynner det å bli litt positive tester! Jeg regner med at resten følger etter og varmer opp 1.tri trådene for meg!! ;) jeg har planer om å følge rett bak! Hehe

 

Jeg for min del er ferdig med tanta! Så da er det allerede pån igjen da! Lenge før jeg egentlig hadde ikm! Jeg har bestilt eggløsningstester, for jeg bare MÅ finne ut om det er lutealfasen som tuller i kroppen min! Så da henger jeg her litt til, jeg har ikke peil på hvilken ikm uke jeg hører til nå :( Og så vil jeg heie resten inn til positive tester!!!!

 

<3 til alle spirer!!! :) (og mammaer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo, Bondespira!!!!!!! Gratulere med spiren!! :) Sleng ut babystøv til oss!!

 

Jeg er nå inngrodd i boblen - idag kom kvalmen smått! Kjenner strekking nederst i magen. Og øm i brystene fortsatt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk LillL-heier på deg og begraver deg i babystøv for neste pp!

 

Hali- har det akkurat som deg jeg når det gjelder symptomer(brystene, småkvalm og et stikk der nede i ny og ne) og humør;-)) Så, masse babystøv sendes alle sammen og jeg har stor tro på dere!

 

Titter stadig på testen-joa...vet den skal kastes etter noen minutter-og den er helt klart positiv. Har beholdt negative tester før og og de har alltid fortsatt med å være nettopp negative. Men denne altså er svakt, men tydelig positiv!

 

Gleder meg til flere som tester positiv og tar ikke et skritt inn mot 1 trimester før jeg får følge av flere av dere herfra-dere betyr lykke for meg og jeg håper jeg kan bety det for dere og!!!

 

Skal ikke si noe til pappatypen før neste og forhåpentligvis tydeligere test...tror det er best sånn. Så dere her inne er de eneste som vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...