Gå til innhold

Sv: 8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Hali: Jeg kjenner igjen de symtomene dine fra jeg gikk gravid. Var faktisk så vondt at jeg ikke kunne sove på magen om natten. Har det tatt seg opp eller fortsatt likt? Jeg skjønner også du er frustrert over at det ikke går. Det er jeg også, selv om jeg var forberedt på at det kunne ta lang tid. Ble jo gravid på første forsøk (og mistet) og det preger meg nå, vil virkelig ha fortgang!

 

Eplefrø: Jeg syntes det er godt du holder tråden positiv! Det trenger vi;)

 

Dere andre; Syntes dere er litt vel negative her, hvertfall dere som ikke har fått tr enda. Kom igjen da, vi kan enda ikke gi opp:)

 

Jeg tror enda, og kan vel ikke helt gi opp? Vi får se når neste uke er over om ikke gruppa er litt mer positive. Jeg håper hvertfall det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, trist å se at flere har fått tantebesøk:( og trist at så mange ikke tror de har vunnet lotteriet de heller...:(((...men det er jo noen dager igjen da jenter...;) Jeg er selv ganske "negativ" om dagenog dum som jeg er tok jeg en test en venninne ga meg fra USA som skulle vise positiv 6-7 dager etter befruktning!!!...men den var selvsagt negativ...!

 

Uansett, lite symptomer her sånn rent bortsett fra litt tunge varme bryst og kink i ryggen(som nok skyldes no annet...)er det ikke mye tegn å spore her heller.

 

Det jeg syns er ganske snodig er at det er så mange av oss som er i den samme bølgedalen når det gjelder hva vi tror og føler...kanskje det er et tegn...? Noen av oss må jo være eller...?!? Ellers blir det vel en rekord jeg egentlig ikke vil være del av...første tråd uten positiv test...!...ikke mulig vel?

 

Klem til dere alle og håper dere får en god kose kveld alle sammen, lurer på hvordan vi har det om en uke jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart noen som vil test positivt! Men med den negative følelsen folk sitter med, er det ikke godt å si hvem det blir! :-)

 

Bondespira: Tung varm bryst.. Det symptomet liker vi. :-) Det ser ut til å være en vinner fra det jeg har lest tidligere! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**venter**: Godt å lese et positivt innlegg! ;-) Har vært så mye negative tanker her inne i det siste ja. :-/ Men jeg forstår jo det. Iallefall de som har prøvd så lenge, at motet begynner å ta slutt! Skjønner godt du er preget av dårlig erfaring. Men denne gangen blir det fullt score! :-))

 

Det er klart noen vil få positive teste her!!!

 

Babysyk: Trist på dine vegne.. Men nå er kanskje syklusen i orden, og fit for fight?? :-) Neste egg ligger klar på startstrek. :-)

 

Hali: :-) Da kan det hende at den minidepresjonen ikke er så pms likevel da? ;-) Jeg har heller ikke et eneste symptom, ingenting! Kun fryktelig mye luft i magen under nattevakt i natt. Men det har jeg gjerne uansett på nattevakt. :-)

Har sluttet å spekulere i disse symptomene mine. For alt kan være pms, men også graviditets symptomer. Så jeg blir bare helt surrete i hue. Noen får holde liv i bobla vår, så da tasser jeg inn dit jeg da. :-)

 

KOM GJERNE Å JOINE MEG! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!! :)

 

Jeg er ennå i et labert humør og veldig lite energi. Har bare lyst å gå legge meg (trøtt) selv om jeg har sovet i 3 timer midt på dagen!

 

Som sagt så og si null symptom her, men det er et eller annet - om det er magefølelsen eller hva det måtte være - som hvisker ikke gi opp, det er ennå håp. Så jeg klamrer meg til det stemmen da, selv om jeg føler at det meste går imot meg. Skikelig furte humør idag, kødder ikke en gang!!

 

Men så var det disse boobsene mine som er så rare for tiden (inkl. idag). De føles rare ut, de er ømme i noe partier og stikker noe ganger. Og idag følte jeg at jeg så tydelige blodårer på dem. Men jeg vet ikke helt, det kan være innbilning, man kan aldri vite sikkert. Pluss oppblåst mage...

 

Så her kan dere skjønne at det går veldig opp og ned...men idag har jeg faktisk ikke vært på noe symptomjakt.

 

Det blir ikke noe testing fram til torsdagen. Har liksom bare en test igjen. Men skal bestille flere ikveld. Men den ene jeg har skal brukes på torsdag, hvis ikke de jeg bestiller idag kommer før.

 

Er ikke mottoen: SÅ LENGE TR IKKE HAR VISST SEG, ER DET ENNÅ HÅP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!! :)

 

Jeg er ennå i et labert humør og veldig lite energi. Har bare lyst å gå legge meg (trøtt) selv om jeg har sovet i 3 timer midt på dagen!

 

Som sagt så og si null symptom her, men det er et eller annet - om det er magefølelsen eller hva det måtte være - som hvisker ikke gi opp, det er ennå håp. Så jeg klamrer meg til det stemmen da, selv om jeg føler at det meste går imot meg. Skikelig furte humør idag, kødder ikke en gang!!

 

Men så var det disse boobsene mine som er så rare for tiden (inkl. idag). De føles rare ut, de er ømme i noe partier og stikker noe ganger. Og idag følte jeg at jeg så tydelige blodårer på dem. Men jeg vet ikke helt, det kan være innbilning, man kan aldri vite sikkert. Pluss oppblåst mage...

 

Så her kan dere skjønne at det går veldig opp og ned...men idag har jeg faktisk ikke vært på noe symptomjakt.

 

Det blir ikke noe testing fram til torsdagen. Har liksom bare en test igjen. Men skal bestille flere ikveld. Men den ene jeg har skal brukes på torsdag, hvis ikke de jeg bestiller idag kommer før.

 

Er ikke mottoen: SÅ LENGE TR IKKE HAR VISST SEG, ER DET ENNÅ HÅP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestiller de her:

 

http://www.billige-tester.no/

 

Ja, de er pålitelige og billige. Så langt ikke opplevd noe tull. Jeg bestiller stavene (tester), denne gangen skal jeg bestille en 10 pakkning. Det tidligste jeg har testet og fått positv er 12 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte noe: Når jeg har bestilt så har det tatt maks 4 dager til jeg fikk dem i postkassen :) Så de er rimelig kjape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på om jeg er i 1pp. Tok ut spiral tirsdag 11 okt. Fikk blødning torsdag 14 okt. Typisk mens smerter. Men det varte bare noen dager. Heiv meg allikevel rundt 14 dager etterpå:-) SÅ får vi nå se.

 

Fikk beskjed av legen at det kunne ta lenger tid å bli gravid etter bruk av spiral. Me de to første satt det på 1 og 2 forsøk, men da med p piller. Littspent ang førstkommende torsdag som jeg da tror kan være IKM. Ingen tegn til graviditet foreløpig hvertfall.

 

Jeg kommer nok ikke til å teste før etter IKM heller. Med nr 1 testa jeg ikke før en uke etter IKM og da var jeg rimelig sikker på at jeg var gravit, noe som stemte. Og eggløsningstester har jeg ikke peiling på. Vet bare at jeg alltid har hatt stabile sykluser og tipper av den grunn at EL er 14 dager etter TR.

Men jeg ser det er flere her inne som bruker det så dersom en evt graviditet lar vente på seg så må vel det forsøkes.

 

God helg og lykke til med tester.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

- Prinsesse05, St.hans prins09

- Yoggy :-)

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-MaMmA311207+Ma

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

- BareLykke

- Athina

**********

Torsdag, 10.11:

- Et nytt eplefrø <3

**********

Fredag, 11.11:

-ArtAug

-Bondespira

 

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk85

-Harepus35

- minimikro

-Lilla80

**********************************

♥ Gravid ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Hali. Men det er nok flere her inne som det burde klaffet for mye fortere enn meg. Det er sårt å tenke på at mange sliter og sliter mens andre er så heldige å få det til kjapt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest om symptomene deres i kveld fikk jeg en følelse av at vi kommer til å bli skikkelig overrasket neste uke. Det er jo mange her med en dårlig følelse. Jeg tror at noen av de er gravide. De som har minst troa på at det klaffet. Vi fortjener litt spenning nå som resulterer i masse positive tester, symptomer eller ikke!!

 

Hali, jeg tror fortsatt du er gravid. Den depresjonen din kan ikke komme av skuffelsen da? At du tror du ikke er gravid. Syns det virker lovende at du er så trøtt jeg!!

 

Sitter som et stort spørsmålstegn her! Har svake mensmurringer, men spottingen har stoppet helt opp! Nå er det bare litt hvit lotion utflod der. Nesten tørt. Og SLIM!?!?! Ikke like mye som ved EL, men allikevel? Kanskje kroppen ikke klarte å slippe egget. Var jo litt tull den uka EL var. Blir vel aksjelegging i kveld bare for sikkerhetsskyld!! Dette er rare greier! Syklusen min blir mer og mer tullete. Sluttet på pilla i mars, da var den helt fin, men nå tuller den mer og mer!!

 

Jaja, får bare vente og se hva som skjer! Ikke annet å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg kunne være like optimistisk som dere som mener at jeg kan være gravid. Altså jeg håper det inderlig, men jeg frykter at ønske er så stort denne pp at jeg er bare dømt til å bli skuffa denne gangen òg.

Det eneste som kan gi meg optimismen tilbake er om tempen stiger de neste dagene og forblir høy etter passert 13/14 dpo. Utenom det vet jeg ikke om jeg vil satse alt på disse symptomene som kommer og går!!

 

Babysyk: Hmm, rart hvis syklusen din skulle tulle nå liksom!? Idag har jeg hatt vannet sekret med litt lotion utflod. Så blir heller ikke noe klok på sekreten min heller. Men mer lotion utflod + spotting hos deg høres lovende ut. Når tror du at du hadde EL? Hvis du ser bort i fra disse EL-slimene..

 

Jepp, tror også mange kommer til å bli overrasket. For å si det sånn; det blir en meget spennende uke i vente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er litt skeptisk Hali! Du vil sikkert bare skåne deg selv etter det du opplevde forrige gang. Men det er vel muligheter enda? Trodde ikke tempen stek skikkelig før nærmere tr? At den sank veldig hvis man får mensen rett rundt da det skjer. Jeg er jo som du vet ingen temper, så dette kan du bedre enn meg!

 

Var jo litt sånn rart forrige pp også. Tror spottingen forsvant en dag eller to da også, bare for å være dust, sånn at jeg fikk forhåpninger! Aner ikke når jeg hadde EL. Slimet kom søndag, og varte til fredag eller lørdag. Tappen var også åpen fram til lørdag. Så en gang mellom der. Tidligere har jeg bare hatt en dag med EL-slim og tr 15 dager etter dette! Det som gjør at jeg har mistet håpet er jo tappen, den er ganske åpen, og hvis jeg hadde vært gravid så skulle den jo vært helt lukket! Får bare ta tiden til hjelp.

 

Kan jo hende alle disse rare symptomene våre skyldes at det er mørketid og influensasesong. Kanskje man har noen vondter på andre ting i tillegg til å være gravid.

 

Nå er det straks natta her. Må jo være opplagt til en runde i senga, i tilfelle jeg har EL.

 

Nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisa jenter! Ja her har jeg ingen symptomer whatsoever, med unntak av at jeg har vært hissig som en lemmen et par dager nå. Har blitt sykt forkjøla og dundrende hodepine, så mulig derfor jeg er suuuur. Hvis det ikke har klaffet denne pp heller, så blir det jo vanskelig å tolke ting synes jeg. Har hatt to pp'er med masse symptomer, og skuffelsen har vært stooor når TR har kommet. Så hvis ingen symptomer også betyr at det ikke har klaffet, sååååå ja.. Får prøve å være positiv til det motsatte er bevist da, DET er jo det eneste rette for oss alle jenter!!!! Ja kanskje dette blir den Stoooore overraskelsestråden, håper ikke på den store menstråden( som nevnt ovenfor, hahaha ;-) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag, jenter!

 

Tempen har synket idag òg. Trodde mensen skulle vise seg når jeg lå i senga for da fikk jeg menssmerter - måtte på badet å sjekke. Men heldigvis var det ingenting... Kjente et slags stikk i nedre magen - varte i 5-10 sek. Så kanskje egget fester seg idag?? Evig leve optimismen, sier jeg bare..hehe :)

 

Fått bestilt en 10 pakkning med billigtester (stav). Så får vi se når de kommer.

 

Hvordan går det hos dere, jenter?

Ny dag med ny muligheter (og kanskje nye symptomer) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg offisielt ute av både boble, håp og i det hele tatt. Her kom mensen på formiddagen, akkurat som den skulle. Jeg har jo mens som en klokke, men hadde trodd den skulle drøye til imorgen (den var nemlig tre dager sen i forrige runde).

 

Jeg håper jeg ser ingen av dere på neste tråd, men jeg er med på IKM uke 49... Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI NEI NEI. det var leit å lese Ireyna! jeg hadde jo tro på deg!!

 

Syns det er mange som har fått mensen for tidlig!! Nå er det ingen flere som får lov til å få mensen!!! Og ihvertfall ikke før uka vår kommer!! Men når den først kommer, så er det jo greit at den kommer så fort som mulig!!

 

Noen flere som har symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsesse05 , st.hans prins09, jeg får ofte kort lunte når jeg er forkjøla. Vondt i kroppen, trøtt og blir lett sur. Så det kan vel være begge deler. Men å ikke ha noen symptomer, er jo et kjempesymptom i seg selv!! Så det virker jo lovende! Og hvis du ikke er gravid, nei da skjønner ikke jeg!! Og skjønner deg veldig at du ikke blir helt klok til neste runde da!!! Men jeg fikk litt graviditetssfølelse på deg! I tillegg til influensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babysyk: takk, jeg hadde nok litt tro selv også.. så det er en tung søndag.. 15 pp'er begynner å merkes, er psykisk sliten av venting og prøving og forventning.. Men takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...