Gå til innhold

Sv: 8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye bondespira. Jeg venter i spenning. Tipper IKM torsdag. Men er nok noen som fortjener en graviditet før meg. Jeg er jo knapt bare i 1 pp. Ingen tegn til graviditet hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det murrer godt nederst i magen og jeg er litt små støl i magen.

Håper det er noe positivt men jeg tar ingenting som noe tegn for kroppen har lurt meg før.

 

Jeg er bare 9DPO og har ikke tenkt å teste før på lørdag.

Det er sååå lenge til, føles ihvert fall slik *ler*

 

Babysyk, trist at tanta har meldt sin ankomst hos deg. Trodde ho hadde vett til å holde seg unna *ler* Men fint om du har fått kortere syklus da :-)

Jeg kommer sikkert til å følge etter deg inn til uke 49, men jeg håper i det lengste at jeg ikke behøver det :-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, lett å rive seg med når man begynner å følge med på dere andre;) Testet idag selv, negativ, men er jo bare på dag 23, så _litt_ vel tidlig å teste. Men som sagt, ble litt revet med;) Egentlig litt usikker når IKM er siden jeg bare har hatt en mens siden fødsel for 14 mnd siden. Hadde korte sykluser før begge mine to barn, på ca. 24-26 dager, så har satt søndag som IKM for å gardere, men tanta kan fort komme før. Har overhodet ingen symptomer, men det kan jeg ikke huske å ha hatt tidligere heller. Så hvem vet. Selv om jeg innerst inne har mine tvil. Spennende å følge med videre i uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens mens

GÅ DIN VEI

Spire spire

KOM TILL MIG

 

..blir testing på mig imorgen eller torsdagmorgen då jag har fri..Er i 1:a PP för min del så inte sååååå stora förhoppningar, eller nu ljuger jag kanske lite..jag har ju det..Finns INGET annat i hode mitt om dagen..klart jag hoppas att det gick vägen

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens mens

KOM TIL MEG

Spire spire

GÅ TIL DERE!!

 

Hehe, jeg kan ta tantene deres jeg, siden jeg allerede har fått mens. ;-)

 

Hele denne syklusen har vært rar, mindre vondt før/under/etter EL, rar EL og kortere syklus, men EN ting har ikke forandret seg, MENSSMERTENE!!! Og værre blir det nok i morgen. Pleier å gjøre skikkelig vondt når jeg står, akkurat som det presser nedi der, skikkelig spreng!

 

Så mye murring dere har da!! Håper det er et godt tegn!!

 

Noen som tester i morgen?

 

Ser ut som det blir en god gjeng som tester til helga! Sparer vi det beste til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Bondespira. Så bra det "satt" for deg :)

 

En eller annen nevnte jeg testet litt tidlig, JA, men er såååå utålmodig. Jeg har kjempe vondt i brystene, de føles tyngere og jeg har så vondt i hele kroppen (nesten som når man har influensa). Men igjen så inbiller jeg meg dette hver eneste måned. Føler bare at det er enda sterkere nå.

 

Krysser fingerene for alle sammen her :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babysyk: KJEMPE kjipt at du fikk tr:( men godt at du tar henne imot med positivitet :) Håper neste pp er dere tur!

 

Nå skal jeg hjem etter å vært på skolen fra kl 9 og på kveldsvakt. Så nå er jeg helt ferdig spesielt når jeg fikk KUN 2 timer søvn tilsammen. Huff sover så dårlig for tiden. Kropppen er så gira og spent - så jeg gleder meg til å få denne pp overstått; gravid eller ikke gravid.

 

Jeg tenker sånn at enten jeg er gravid denne pp eller så har kroppen føkka meg big time denne gangen. Brystspreng, slags pms er det liksom.

 

Det som er sikkert er at jeg skal kose meg med jentehelgen, gravid eller ei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har blitt lurt av min egen kropp

Hade blod på papiret når jag var på do nu :-( så TR kommer nog under dagen..Blir ost å vin på mig ikväll då jag har fri imorgen, bestiller nu EL-tester å ser fram till nästa PP :o)

Bye bye girls..å lycka till <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var rart at tempen var så lave i helgen. Forrige pp testet jeg positiv 12 dpo, så jeg må innrømme at jeg følte egentlig at all håpet var over når jeg testet negativ denne gangen på 11 dpo. Men jeg forsatte å håpe...

 

På mandagskveld begynte disse menssmertene/murringene. Men allikevel håpet jeg. Igår holdt jeg meg fast til håpet selv om tappen var åpen både morgen, ettermiddag og kveld.

 

Disse murringene jeg har kjent de to siste dagene var vel ikke spire relatert - for idag når jeg tok tempen som visste 36,54 skjønte jeg VIRKELIG at løpet var nå kjørt og det var ingen vits å håpe lenger. Nå har TR kommet, 3 dager før tiden!!!

 

Så kroppen min har lurt meg, JEG har lurt meg selv. Når jeg tenker tilbake ønsket jeg dette for mye, så ble symptomene forsterket. Men symptomene var ekte, men bare ikke gravid relatert. Da vet jeg det til neste gang :)

 

Men det positive i det hele er at jeg skal ha en fantastisk helg :) Og at første syklusen etter SA'en er overstått. Jeg kan på en måte begynne på nytt igjen i vår 3.pp :) Og ikke minst har jeg en fantastisk sønn som fyller 3 år neste helg!!! Så det blir en flott måned for det om ;)

 

En liten + er at jeg fikk begynne neste syklus tidligere!!

 

Always look on the bright side of life!! :)

 

Men jeg ønsker resten av go'gjengen MASSE lykke til!! Heier på dere!!

Ingen flere får lov å få besøk av tanta sin nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk TR i natt!! Det er jo ikke vanlig hervi gården akkurat, men men... Jeg havner vel da i ikm uke 48 tror jeg, men vet ikke om jeg skal være aktiv der.... Takk for følget jenter, morsomt å ha noen å skravle med underveis;-). Set ut som om de fleste av oss har fått TR nå, så det ble kanskje tidenes menstråd som noen kalte det tidligere her. Lykke til videre alle sammen, mulig jeg skravler litt videre når skuffelsen har lagt seg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD!!! For en tantetråd! Århundrets værste!!!! &%#?%/&¤!!!!

 

Hali, prinsesse og yoggy,hvordan skal dette gå?? Dere var jo mine ess i armen!!

 

Tidenes... SÅ KJEDELIG!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Så trist med alle som har fått tr, eg hadde sånn trua, spesielt på deg Hali :( holdt mote oppe, snartskjer det! Og Hali, det ER nok visse fordelar med å ha ein mens etter sa, sjølv om eg sjølv også prøvde å bli gravid rett etter. MAsse lykke til!

 

I natt drømte eg at eg testa positivt. I går hadde eg et kort anfall av svimmelhet og trudde puppane var ømme, men begge deler kan ha vore innbilling. Det som IKKJE var innbilling, var ekstreme stikningar som støt nede i magen i går kveld :) eg er enno optimistisk, veldig faktisk, og det byrjer å gjera meg veldig redd også, i tilfelle eg tar feil.

 

Ha ein strålande dag alle sammen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke så deppa. Lettet faktisk, for nå slapp jeg å lure og kan nå slappe av etter SA'en.

 

Lilla80: håper du tester positiv. Sympotmene dine ser lovende ut ;) Krysser fingrene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk! Her ble det negativ test i dag! Eneste positive med det er alle de nydelige damene som jeg får følge videre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurifax. :-(((

 

 

Hali: Eer vel 12 dager dpo i dag. Tror jeg. Iallfall forventet mens den 11 november. Men ar rimelig mange sikre tegn på at tr kommer som planlagt. Hadde skikkelig kraftige murringer i går. Så ille at jeg måtte ta paracet, og slik var det ikke sist jeg var gravid. Og slik tror jeg ikke man skal føle seg når man er gravid uansett. :-)

 

Men,jeg venter fortsatt i trua. Iallfall sånn halvveis. :-)

 

Huff, for en MEGA stusselig tråd!! dårligste oddsen ever!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist det var å titte inn idag!!!! Er det virkelig mulig med så mye tantebesøk blant oss... Vi får heie ekstra mye på de som ikke har fått tantebesøk og krysse alt av fingre og tær for positive tester. Syns jeg kjente meg igjen i så mange av innleggene her når det kom til symptomer eller mangelen på sådane til tider...men der ser vi-det er vel ingen regler for hvordan symptomer de forskjellige får.

 

Jeg har ikke tatt turen inn på 1 trimester, venter til jeg får med meg noen herfra jeg! Kommer til å teste igjen imorgen for å få en forhåpentligvis ny og sterkere positiv.

 

Stå på jenter, tror på dere!

 

Trøsteklem og håpeklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange som fikk tr nå gitt! Lykke til neste pp dere:)

Er vet enda ikke hva som skjer i kroppen min jeg. IKM i dag, pleier å være utover dagen, så får bare vente å se. Har jo egentlig ikke hatt mensen etter jeg sluttet på pillene i august, så jeg vet jo faktisk ikke. Testen var negativ, men jeg sutrer ikke. Forrige gang var første positvie 4+5. Har altså god, god tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe er nok ute her også, tr kom ved 3 do besøk i dag, så da er det bare å gå inn i neste pp me nytt mot..=/

Nok en gang lurt av min egen kropp.

Derimot mindre blødning på første dag denne gang, så jippi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg hører hjemme her..IKM til helga, men har absolutt ingen symptomer, utenom en enorm matlyst. Ikke ømme pupper engang som jeg alltid har rett for IKM.

Kjipt med dere som har fått TR *god klem, er redd jeg tilhører tante-klubben jeg også :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, så RÆVVA denne tanten er hos dere! Jeg følger med på deres IKM uke tråd for dere ligger uken før min egen IKM uke (46). Interessant å følge med på deres uke siden dere evt. blir gravide rett før jentene i min gruppe:) Søren hva er det som er så vanskelig for oss da?? Jeg har virkelig gitt opp, og kommer til å glemme hele greia fremover, samtidig som vi skal ha sex som vanlig og "ubevisst" legge aksjer. Dette er for drøyt!

 

Hali: Leste om tempingen, positiv test, og dessverre SA'en din, og satt virkelig å håpte at det klaffet for deg denne runden! Skitkjærring denne TR! Satser på at det blir neste pp <3

 

Bondespira: Herreguuuud, gratulerer såå mye!!:D <3

 

Til dere andre som tester negativt: jeg krysser alt jeg har untatt beina (knis) for at det skal gå deres vei neste pp! <3

 

Stor klem fra snikleseren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o) Tuuuuuuusen tack Hali, å stort lycka till t dig oxo :o)...Vi får gleda oss med de små vi har (jag har en gutt på 7 å en på 4)

Så har jag den största tron på oss till neste PP då får tanterna hålla sig lååååångt borta...men hoppas jag inte blir så grundlurad som denna gången..huff!!!

 

Hej hopp..nu ska jag iväg å köpa goda ostar som jag ska kosa mig med ikveld når kidsa lagt sig.

 

MASSA Spireönsker till er som fortsatt ikke har fått den hemska röda tanten på besök!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe KJIPE tanta!!!

 

Har gledet meg i hele dag til å lese hvem som har testet positivt!!! Men her var det jo bare masse tanter på besøk!!!!! Dritt!!!

 

Hali, deg hadde jeg skikkelig troa på, så nå ble jeg litt overraska. Men velkommen i klubben med for tidlig tante!!

 

Kjenner jeg er glad jeg har fått tanta så tidlig på besøk, for jeg tror optimismen hadde vært ganske stor om jeg var en av de som var igjen! Statistisk sett så er jo sjansene store for de som er igjen! Men denne tanten følger vel ikke statistikken!!!!

 

Hali, hvilken uke havner du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 7.11

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-MaMmA311207+Ma

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Ballongmage

- BareLykke

- Athina

-Stinea*2011

**venter**

**********

Torsdag, 10.11:

- Et nytt eplefrø <3

 

**********

Fredag, 11.11:

-ArtAug

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Dossa

**********

 

Søndag, 13.11:

-Harepus35

- minimikro

-Lilla80

-Høne_pøne

**********************************

♥ Gravid ♥

Bondespira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...