Gå til innhold

Sv: 8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

- Prinsesse05, St.hans prins09

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-MaMmA311207+Ma

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

- BareLykke

- Athina

**********

Torsdag, 10.11:

-

**********

Fredag, 11.11:

-ArtAug

-Bondespira

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk85

-Harepus35

-Et nytt eplefrø<3

- minimikro

-LillL

-Lilla80

**********************************

♥ Gravid ♥

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super Hali! Thanx! :-) Skravle høner!

 

Athina: Så jeg hadde mye skrivefeil i innlegget jeg skrev til deg... Det jeg MENTE var; At kroppen din ter seg helt anderledes denne pp! Og jeg kan ikke tro at det har med at du er 40 nå.. Det er da ingen alder! :-) Jeg håper iallefall du tar feil At kroppen din er skikkelig slem nå, og anderledes fordi du bærer en liten spire. :-) Jeg krysser uansett alt av fingre og tær for deg. Det hadde vært så ubeskrivelig koselig!!

 

Jeg bytter dag til lørdag fant jeg plutselig ut. Jeg har jo egentlig IKM den 11, (hvis syklusen oppfører seg... noe den ikke gjorde forrige mnd, da jeg hadde en syklus på 35 dager..) El var ved riktig tidspunkt, så da burde 14 dager dpo holde.

 

Har jo kjøpt meg en pakke på 30 el tester og 10 graviditets tester, og måtte selvfølgelig svi av en i dag..tosk.. :-) Var selvfølgelig hvit. MEN, da vet jeg iallefall at det ikke er rævva tester med skyggestreker på hver og en test.. ALDRI mer CB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der kom mensen gitt. rakk ikke lete etter tegn på graviditet engang. mensen bare kom. litt tidligere enn plana. jaja, bedre lykke neste periode... lykke til dere andre. håper det blir en del positive tester, så det babystøvet som ikke ble brukt på meg denne mnd sender jeg videre til dere. jeg hopper videre til ikm uke 48.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8>♥(¯`°•.¸IKM uke 45¸.•°´¯)♥<8 NYTT 19:47 3.11.2011

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

- Prinsesse05, St.hans prins09

- Yoggy :-)

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-MaMmA311207+Ma

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

- BareLykke

- Athina

**********

Torsdag, 10.11:

-

**********

Fredag, 11.11:

-ArtAug

-Bondespira

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk85

-Harepus35

-Et nytt eplefrø<3

- minimikro

-LillL

-Lilla80

**********************************

♥ Gravid ♥

 

Då har oxo jag slengt mig på denna vagnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit med ny tråd! Begynte å bli langt å scrolle ;)

 

Setter pris på alle knapper som holdes på meg, men jeg kjenner meg ikke positiv altså.. Er så redd for å bli skuffet! 15 pp nå, og jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig :P

 

Skal bruke helga på å passe snuppa til søskenbarnet mitt på 1,5 år :) Hun kan spre litt glede og babystøv til både meg og resten av gruppa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har først rukket å logge på nå! Har lest samtidig som samboer har skravlet med meg, så jeg kan ikke garantere at jeg har fått med meg alt!

 

Athina, jeg er enig med Eplefrø! Du MÅ jo være gravid. Disse "pms-symptomene" dine er vel mest sannsynlig graviditetssymptomer. Hvis ikke vet ikke jeg hva!

 

Håper på festeblødning hver gang jeg er på do jeg, men nei da!!

 

Ingen nye symptomer her! Tror jeg har vært ganske flink til å ikke tenke på mye på det idag, så jeg har ikke kjent så mye til murringene heller. Men de er der fortsatt.

 

Nå er det ikke lenge til uka vår!! Helga går jo fort og plutselig er mandagen der med masse positive tester!

 

Hali, du kommer til å teste før ;-p

 

Noen som skal teste i helga?

 

Eplefrø, var jo lurt å kvalitetssjekke testene da. Du skulle sett på den etter mange timer, for å sjekket at den fortsatt var negativ, så vet du hvordan de oppfører seg! Men det beste er vel å kaste testen etter utløpstiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld alle sammen!

 

Du ordner opp du Hali;-)fint med litt mindre skrolling.

 

Athina...er visst litt mer i samme båt du og jeg...samme alder:-) Merkelig å føle at tida renner ut, men jeg føler veldig på det og har så masse motstridende tanker og diskusjoner med meg selv her. Fantastisk hvis vi(og alle andre her)hadde klart det nå, men optimismin daler her hos meg...på mine egne vegne altså.

 

Så...når begynne å teste damer?

 

Sist testa jeg tidlig og fikk positiv, men jeg husker ikke hvor tidlig jeg testa!..mistet den lille der. Håper på positivt nå og en god liten baby som resultat. Skulle det ikke for meg på denne siste pp skal jeg ikke grave meg ned i "sorgen", men heller være lykkelig for de to jeg har!

 

...tror jeg tester tidlig jeg...har 5 tester og dette er jo siste pp for meg...trenger jo ikke ha noen til overs;-)(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre tester liggende..så hmm, hvordan skal jeg fordele de???

Stort dilemma dette.. Frister å teste på søndag, men jeg syns 10 dpo er for tidlig meeen det frister altså. Jeg får se hvor fristende det er på søndag.

 

Gikk gjennom notatene mine fra forrige pp, og jeg har de samme symptomene nå idag:

- Leggkramper

- Øm og støl i nedre mage og rygg

- Økt utflod

- Kviser!!!

Det eneste som er anerledes er øm i brystet i noe områder.

 

- så som dere kan skjønne så er optimismen høy, så skuffelsen kommer til å være mega stor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjenner jeg får vondt inni meg av å lese om dere Bondespira og Athina! Håper virkelig at dere er gravide!! Dere er på veiens ende, mens jeg er i begynnelsen. Og jeg kan fint gå litt lenger hvis dere får positiv test ;-)

 

Per idag skal jeg ikke teste før noen dager over IKM. Men om jeg holder ut er en annen ting! TR har jo tullet de to siste syklusene, så jeg fikk jo forhåpninger da!! Selv når vi egentlig ikke prøvde, var jeg jo nesten sikker på at jeg måtte være gravid (drev med den berømte svingen)

 

Er også spent på Dossa, som har prøvd pergo! Hun må også få positiv test!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker og legge meg, jenter!! Skal på jobb imorgen tidlig (hadde egentlig fri). Men dagen vil gå fortere imorgen, får tenke på andre ting :)

 

Ha en fin kveld, jenter!

God natt! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babysyk:det var rørende, men jeg håper det går veien for deg og alle andre og! Dessverre vet vi jo alle her at det er stor sannsynlighet for at noen ikke bærer nytt liv nå heller...og vi vil alle føle en sorg for det som ikke er...men tusen takk for varme tanker!

 

Hali: Klart du kan spørre! jeg har vel engentlig kommet til at det ikke kommer til å skje. Har vært gravid 3 ganger før og alle 3 satt på 1pp-så egentlig har jeg jo vært ekstremt heldig før. Men så sluttet spire nr 3 sitt hjerte å slå i uke 10-11 og etter det har det altså ikke gått veien for oss. Derfor tenker jeg vel at da er det kanskje for sent for meg og prøvinga går ut over så mye...Jeg vet ikke, mannen er veldig ivrig på å fortsette, men jeg er altså mer betenkt da. Det er vanskelig, vet ikke engang om noen lege vil hjelpe i den alderen jeg er i...?

 

Men når det er sagt så må jeg få dele med dere at jeg idag har hatt varme og tunge bryster og det er ikke vanlig for meg. Prøver å dempe optimismen, for et sted tror jeg ikke det har gått denne gang heller...men dette med brystene er i hvertfall ikke innbildning!

 

Så test søndag...klarer jeg å vente så lenge da...;-)er jo bare tull før egentlig, litt sånn selvplaging å teste for å få en blank test når en egentlig vet det er for tidlig...men like fullt klarer en ikke alltid å vente!Hihi...godt med selvinnsikt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg har fulgt med på det dere har skrevet en liten stund. Men har holdt meg litt tilbake for ikke å få falske forhåpninger. Jeg ser flere skriver det samme på den andre tråden og kjenner meg igjen i så og si alt dere sier. Veldig moro å "følge" dere.

 

Jeg er 25 år og har en datter på snart 15 mnd og vi vil gjerne ha en til, til hu blir to år i august neste år. Dette er vår 2 pp og vi håper på det beste hver mnd. Med jenta vår tok det 6 mnd før spira satt, så det gjør det sikkert nå og, men så har jeg hørt at det kan gå fortere andre gang.

 

jeg føler litt som en annen her skrev tidligere; jeg har gravid symptomer hver eneste måned rett før ikm, så det er vanskelig å skille. Jeg prøver å huske hvordan jeg følte meg sist jeg var gravid, men så har jeg sånn teflonhjerne. Men igjen, sist fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 6 uker på vei. Den måneden vi bestemte oss for å slutte å prøve for det året (på grunn av julebordsesong osv. ville ikke risikere med å drikke) men gitt så satt spira da.

 

Ikm er fredag-søndag en gang..vet ikke helt siden tr ikke er helt normal for tiden, men håper på det beste og har kjempe lyst å teste NÅ, men må holde meg i tøylene litt over en uke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk: Jeg sparte på testen vettu, og den oppførte seg eksemplarisk! Like blenda hvit etter 1 time. Flink test. Altså, ikke no tulletest. :-)

Fine babysyk, du gir bort "turen" din gang på gang du, og jeg skjønner hva du mener.. Er noen er som fortjener det veeeldig nå, men det betyr ikke at du fortjener det noe mindre! :-) Jeg håper veldig spiren sitter i deg, og meg og alle andre! For det er en gjeng med herlige jenter.. Men noen flakser videre til neste pp. Og blir det meg, så er det greit! Helt ok, for da har jeg heeelt sikkert noen av de flotte jentene med meg videre.. SÅNN, tilbake til optimismens verden, og inn i boblen med meg igjen! :-)

 

Hali, hoho, du kommer SÅ til å teste søndag! Derav, gleder meg til søndag!!! :-))) 10 dager? Tja..tidlig, men det kan fint gi utslag, også trenger man jo ikke bli fra seg hvis deg ikke er det, siden det ER tidlig liksom. :-)

 

LykkeligeIda: Vælkømen! :-) Morsomt å lese innlegget ditt, nesten som jeg skulle skrevet det selv. Har en gutt op 13 mnd, dette er vår 2 pp, med forrige man brukt vi 6 mnd, og jeg fant ikke ut at jeg var graid før i uke 6, men vi var i Australia da;-)

 

Når tenker du å teste? IKM?

 

Tar kvelden nuh damer!

 

Natta! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8>♥(¯`°•.¸IKM uke 45¸.•°´¯)♥<8 NYTT 19:47 3.11.2011

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

- Prinsesse05, St.hans prins09

- Yoggy :-)

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-MaMmA311207+Ma

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

- BareLykke

- Athina

**********

Torsdag, 10.11:

- Et nytt eplefrø <3

**********

Fredag, 11.11:

-ArtAug

-Bondespira

 

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk85

-Harepus35

- minimikro

-LillL

-Lilla80

**********************************

♥ Gravid ♥

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir test på meg torsdag da.. Mulig litt tidlig, men..pytt,pytt.. Søndag er ikke realistisk vaffal. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali-snuppa! Du som har greie på temper - tempen min har føket i været siste dagene - fra ca 36,7 til 37,7! Er dette et tegn på graviditet?

 

(Fortsatt ikke positiv test her bortsett fra Clearblue pluss, men to dager på overtid og kvalm så det holder...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8>♥(¯`°•.¸IKM uke 45¸.•°´¯)♥<8 NYTT 19:47 3.11.2011

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

- Prinsesse05, St.hans prins09

- Yoggy :-)

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-MaMmA311207+Ma

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

- BareLykke

- Athina

**********

Torsdag, 10.11:

- Et nytt eplefrø <3

**********

Fredag, 11.11:

-ArtAug

-Bondespira

 

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk85

-Harepus35

- minimikro

-LillL

-Lilla80

**********************************

♥ Gravid ♥

 

 

Da kom Tanta her!! Alt for tidlig! :( men men, det er fredag! Jeg skal ut å kjøpe ost, kjeks og vin! Så skal jeg kose meg med det i kveld!! :) (må se på de positive tingene)

 

Kan jo se ut som om syklusene mine er litt ute å kjøre, Tanta har kommet for tidlig hver gang, så mulig jeg har kortere syklus enn jeg trodde! Vi har planen klar for neste pp og kjører på med annenhverdag-taktikken!

 

Kos dere videre! Jeg skal følge med på dere, og så håper jeg at jeg ikke ser noen av dere på neste ikm tråd!!!! ;) Husk meg når jeg dilter etter på 1.tri da!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedeleg LillL, flott at du har ein "trøste-plan" for kvelden. Berre lurer på i forhold til dette emd syklusane dine. Veit du når eggl var? viss ikkje, kan jo det vera aktuelt å ta rede på, i forhold til å finna ut kor lang lutealfasen er? for viss den ikkje er lang nok, så er jo det noko konkret ein kan forsøka å gjer anoko med... berre ein tanke! Kos deg med vin ikveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på sykehuset og fikk skikkelig grundig gyn.undersøkelse pga sterke smerter i begge eggledere, livmor og tapp (skikkelig ruggem altså). UL viste at jeg ikke har rester etter sa'en. Heldigvis. Slimhinner var fine og tykke, men blodprøven viste neg på HcG. Og ettersom jeg jeg trodde jeg hadde IKM tir. 8. er jeg vel ikke gravid. Men på den andre siden testet jeg ikke pos før 4+6 forrige gang, og da veldig, veldig svakt. Jeg er forsatt veldig preget av smerter og vi får hvertfall ikke lagt inn aksjer som jeg hadde håper (om el faktisk ikke har vært enda). Kjempekjedelig, men men. Hva kan man gjøre annet enn å vente? Jeg spiste hvertfall røkelaks (som er det beste jeg vet) i går med god samvittighet. |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg, og teflonhjernen er visst på plass!!

 

Velkommen til deg LykkeligeIda!!

 

Kjipt med tanta LillL!!! Det hadde jeg ikke trodd. Du hadde jo ikke IKM før på søndag!! Sikker på det ikke er en festeblødning?

 

**venter** - jeg leste litt om hcg stigning i blodet. (og husker ikke helt hva jeg fant ut kom jeg på nå) hmm. Søke på internett.....

 

http://www.krakle.com/ventenett/hcg.html

Sjekk denne tabellen. Graviditetstester viser ikke positivt før 25. Vet du om de tok en graviditetstest, eller målte de hcg konsentrasjonen i blodet? Leste et sted at hormonet kan påvises 9 dager etter konsesjon (regner med det er det samme som befruktning), så det er jo fortsatt en liten mulighet, hvis EL var litt senere enn du trodde.

 

Ikke press deg selv til å legge inn aksjer når du har så vondt. Det er jo ikke riktig at man skal pine seg gjennom sengekos heller!!

 

Krysser fingrene for deg jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glemte jeg helt å komme med oppdatering om meg selv. Ble så ivrig etter å lese om hcg!!

 

Her har så vidt begynt å spotte. Pleier å gjøre det ca to dager før tr kommer. Det er veldig svakt da!!! Litt lysere enn bakgrunnen på innleggene her. Jeg har jo to mulige tidspunkter for EL, så enten er det en mini festeblødning, eller så er det tr som er på vei! Har jo lest om de som spotter selv om de er gravide, men jeg syns liksom tappen var så åpen i forhold til sånn jeg tror den er når man er gravid!! Det positive er at jeg da har fått ganske mye kortere syklus, og at vi kan begynne neste rundt fortere!! Da blir neste IKM kanskje i uke 49!!!! Joho!

 

Er mer innom boblen nå enn før, Men er veldig mye ut og inn der føler jeg. Tørr liksom ikke helt å håpe. Redd jeg bare lurer meg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei venter!

 

Då eg va gravid tok eg hcg prøve 8 dagar etter befruktning, beregna etter positivt utslag eggl. test. Den var negativ. Tok første g. test i urin etter det 7 dagar etter, den var positiv. Det kan gå opptil 12 dagar før det befrukta egget fester seg, sjølv om det oftast står ei veke. Så før tr er komt ville eg holdt alle muligheter opne! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...