Gå til innhold

Sv: 8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Takk for oppmuntring Babysyk:) Jeg håper jo selvfølgelig, men vet ikke.... De tok blodprøve av meg som var negativ. Den ble tatt onsdag, altså 8dpo. Dornuften min sier som sakt at jeg burde ha HcG i kroppen da, men, som sakt testet jeg pos veldig sent forrige gang. Er veldig usikker. En ting er sikkert, holder kroppen min på en spire nå har den vært gjennom så mye at den bør tåle det meste! Hadde forresten blod på papiret dag, men ikke noe mer etter. Håper så!

 

Håper virkelig for deg også, babysyk! Er mange som spotter som gravide, og det kan jo være festeblødning også! Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LillL:

Så synd da!!! Da får du virkelig kose deg med vinen, brøle mot mannen i månen og begynne neste pp med ny giv :-)

 

Babysyk:

Ikke du også da?! Dette er jo ikke bra for å slå 44'erne for de tester jo positivt i hytt å gevær nå jo! Så vi satser på en festeblødning og at spottingen slutter tvert :-)

 

Selv var tempen 36.82 i dag så den økte litt, men legger fint lite i det egentlig. Formen er virkelig kjip, og i går var det helt ille, klikket i vinkel, hormonell, lei, sint, trist, hodepine, vondt og dautrøtt. Var i min egen lille boble i går og holdt meg for meg selv og har vel innsett at dette tar på litt for mye, og jeg har jo sagt at jeg er 100% sikker på at jeg ikke var gravid. Og i morges så fikk jeg en kvalmebølge som skyldt over meg, og da var det å lage ett knekkebrød på 2 sekunder og inhalere det for å stagnere den. Det kjennes ut som jeg er på fylla og er bakfull på samme tid, lett i hodet og når jeg knytter skolissene så må eg være veldig forsiktig for ellers deiser jeg vel i bakken, og det gidder jeg ikke for ser jo helt tett ut ;-p Men når jeg var på apoteket i dag så spurte jeg om det var flere som gikk sånn og hanglet som meg, og da sa hun at det er noe som går her for tiden. Så jeg fikk forklaring på mine 'symptomer' der da :-)

 

Men skal teste i morgen for har jeg energi så skal jeg ut en tur i morgen kveld, bortkastet testing spør du meg, men har strimler i flust så det er ikkeno pes :-)

 

Har flyttet ut av boblen, men heier på dere der inne :-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehee :-D...nu gjorde du kvelden min på jobb hær...Inhalera knekkebrød, skoliss-knytting..Tusen tack..

 

Ha en strålande afton!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla80: jeg har ikke fulgt med på el så jeg vet ikke hvor lang/kort lutealfasen min er, men jeg har tenkt tanken på at den kan være kort iom at tr kommer for tidlig hver gang nå! Denne gangen var det veldig mye for tidlig synes jeg da! Jeg gir det en sjanse til, og skjer det samme neste pp får jeg å litt grundigere til verks og sjekke! Skal prøve å følge litt med på kroppen og slim denne gangen også, men ikke med el tester for det har jeg ikke! (rekker kanskje å kjøpe det...)

 

Babysyk85: jeg lurte litt på om det kunne være festeblødning i starten, men nå er det nok ingen tvil :)

 

Athina syns ikke din kvalme høres ut som noe virus!! ;) da pleier det iallfall ikke å gå over med knekkebrød for min del! Hihi kanskje greit å holde seg litt i utkanten av bobla allikevel! Ikke bra å være midt i hihi men det styrer man ikke så lett selv!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever (dessverre) ennå i boblen min. Hvordan dette skal hende vet kun gudene (og livmora min). Så nå venter jeg - og venter og venter og venter.

 

Symptomene idag:

- Luft i magen + bobling i magen

- Øm i nedre rygg

- Ømme bryst

- Lotion utflod

Men det symptomene varer ikke lenge, og de er svake - men nok til at jeg kjenner. Det er ikke sånn at jeg er plaget av de liksom. Så jeg vet ikke helt. Frister veldig å teste på søndag!!! Men jeg er nesten sikker på at testen blir negativ, så hva er vitsen liksom.

 

Huff, skulle ønske jeg kunne spå meg selv, og se hva jeg hadde i vente :P

 

Jaja, det var meg i boblen min idag!!! Tiden kunne ikke ha gått sakter...

 

Er jeg alene inn i boblen eller? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babysyk: OI, en liten blødning!? Og hvis du hadde EL så sent som du tror, så passer jo det perfekt til å være festeblødning? :-) Me like!!

 

*Venter*: Det vil ikke være utslag i blod (hcg) så tidlig uansett, så ikke la det ta optimismen fra deg. :-)

 

LillL: Kjedelige greier..:-(( Men da slår du til neste pp! NYT vinen i kveld, dene har du pinadø fortjent! Anbefaler deg å bruke strips til å finne El, så vet du sikkert når du har EL. For er lutealfasen for kort, er det mulig at ikke egget får nok tid på seg til å feste seg, men igjen, det kan jo hende du har EL før du tror, og da er jo alt i skjønneste orden! :-) Tvi,tvi! :-)

 

Athina; som LillL skriver, tror neppe et knekkebrød vil være god nok behandlig om dette er et virus. ;-P Ta deg en liten tur inn i boblen, er det noen som hører hjemme der, så er det du! :-) Neida, skjønner så godt at du beskytter deg, etter de utallige pp'ene dine.. Men nå er det nnå slik at du er HELT anderledes enn du tidligere har vært? Og dt er vl litt grunn til å tro det motsatte..? Jeg fortsetter og krysse alt jeg har. :-)

 

For min del så begynner jeg å gli ut avv boblen selv, ikke fordi jeg ikke tørr være der, men jeg har rett å slett ikke følelsen av å være gravid, i det hele tatt. Jeg er helt meg selv, og murringene er borte. Alle disse spådamene, OG mammas gudinnekort, jobber mot meg og begeistringen, og mener at jeg overhode ikke er gravid denne mnd. Selv om jeg ikke velger å tro på det, så tror jeg på det likevel. :-/

Men, føleer liksom denne heftige begeistringen går i bølger. Kanskje jeg er godt inplantert i boblen i morgen igjen, hvem vet.. :-))

 

Ønsker dere en nuudelig kveld. Her blir det idol, og deretter nattevakt. :-)

God kvæld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali :-) :

 

Herlig symptom liste! Ømme bryster?? Oii.. En ting er ømme vorter, en bryst? Dette må jo være graviditetssymptom? Har selv lotion utflod, men lite..

Ta en test på søndag, og om den er negativ, så har det jo ingenting å si!! :-)

 

Godt å høre at du er i boblen, jeg er litt ut og inn. I dag litt ut, og i morgen sikkert inni igjen. :-) Alt betinget av symptomene(som jeg i dag ikke har..)

 

Sr deg i boblen i morgen vil jeg tro! :-) Og på søndag kan det vel hende at du bobler deg videre inn i lykkeboblen, hvem vet? ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplefrø, Og hvis EL er så tidlig som jeg tror, så passer det perfekt med spotting før TR. Men blir ikke klokere av spotting, for man kan like gjerne være gravid med spotting. Så jeg er like grønn fortsatt!!

 

Morsomt å lese det du skriver Athina! Enig med de andre her, knekkebrød er ikke noe medisin mot virus! Da hadde det nok stått om i legetidsskriftene. Men jeg vil ikke fyre opp under (som eplefrø pleier å si) for det er så kjipt å gjøre det, da blir du kanskje enda mer skuffet.

 

Sånn det ligger an nå så ser det jo ut som vi kommer til å få den uka med færrest positive tester!! Må jo være en slags premie for å klare det også!!! Ikke dårlig!! Bare så utrolig kjipt!! Hehe... Dårlig humor herfra....

 

Har ikke kommet hverken mer eller mindre spotting. Er vel en dråpe blod blandet med 100 dråper lotion-utflod, så det kan nesten ikke kalles spotting kanskje. Har tenkt litt på om det kanskje kan være den østrogentoppen, men da pleier utfloden å være litt tynnere!!!

 

Det som er litt rart er at jeg hadde større forhåpninger til graviditet i syklusen FØR vi begynte prøvingen, da hoppet samboer av i svingen. OG forrige syklus (1.pp) var jeg litt usikker på om vi i det hele tatt traff EL. DA hadde jeg forhåpninger og tro!!! Men NÅ, neida......... Så tenker jeg at hmmm - kanskje kroppen slapper av fordi den i underbevistheten vet at jeg er gravid, kroppen vet, men ikke jeg..... Kanskje jeg bare skal slutte å tenke!!

Har forresten blitt fort sur de siste dagene. Samboer har kommentert det to dager på rad, at jeg er litt sutrete. Har vært litt amper idag også!!

 

Eplefrø, nattevaktshelg? Godt det var halloween forrige helg!! Er vel mange som får litt for mye innabords da! Er kanskje litt i tidligste laget, ellers kunne du spurt laboratoriet pent om en tjeneste (hvis du jobber på sykehus).

 

Ojoj, dette ble langt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å lese om all pessimismen her inne, håper mange av dere tar feil :)

 

Vet ikke helt om jeg er i eller utenfor bobla jeg.. Sitter jo her med besyndelig få symptomer. Ingen antydning til såre bryster, øm rygg eller murringer i magen.

Er derimot av og til småkvalm, kommer i bølger på en måte, litt stikninger i eggstokkområdet, og av og til litt "lett" i hodet (på en måte svimmel?)...

Har testa negativt i går, men er kanskje fortsatt håp?

 

 

Håper denne helgen flyr avgårde raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ireyna, å ikke ha symptomer er jo et symptom i seg selv!! Syns det ser ut som supre symptomer jeg!!! Heier på deg! Du tester nok positivt snart!!

 

xxxxxxxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva den kvalmen var vet jeg ikke, men det var komisk her på kjøkkenet her jeg fixet og trøkka i meg knekkebrødet på under minuttet altså hehe. Meeen det skal sies at det går influensa og omgang i området, så kan være ett forvarsel om det altså... *uggh*

 

Tempen gikk opp i dag igjen fra 36.82 til 36.89, men som jeg har sagt før så legger jeg ikke noe i det siden jeg sover så dårlig for tiden noe som påvirker den :-) Men gøy allikevel å tempe i dpo fasen :-)

 

Testet negativt dag på 9dpo, 4 dager før ikm, lutealfase på 12 - visste jo at den ble negativ men jævla irriterende allikevel, i allefall i denne lemen-modusen jeg er i for tiden hehe. Men jeg skal kanskje ut i kveld om energien og humør tar seg opp så da er det greit å få bekreftelsen først :-)

 

Holder meg utenfor boblen, men titter nysgjerrig inn dit på dere andre :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk jeg teste idag tidlig - negativ selvfølgelig!!

Og ikke nok med det ser ikke tempen så lovende ut denne gangen.

...ikke nok med det heller har jeg fått pms, den eneste symptomen som jeg pleier å få når tr er på vei er at jeg får en mini deperisjon. Jeg blir veldig følsom, fort irritabel/sint, stenger verden ute og tårene renner ned uten at jeg har kontroll over det. Dette PMS'en har jeg hatt så lenge jeg kan huske. Hadde ikke det forrige pp, og heller ikke når jeg ble gravid med sønnen vår.

 

Så jeg herved melder meg ut av boblen!!! Nå venter jeg bare på at mensen skal dukke opp - og satser for fullt neste pp!

 

Ønsker dere lykke til alle samme!! Noen må jo bli gravid i denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali:

Vi lager oss en egen boble vi tror jeg for dette er kjipe greier altså! :-((

 

En liten oppdatering fra meg:

 

Hadde ikke kastet glasset med urin som jeg tok billigtrimmelen i, så jeg tenkte at faen nå brenner jeg av den siste av 2 packen av CB som jeg testet falsk positiv i forrige pp! Og så klart, enda en falsk positiv! Møkka tester altså! Denne gangen kom det opp en synlig sytråd strek umiddelbart(sist pp tykk og svak) men sytråden har nesten forsvunnet og nå er det mer en svaaaaaaaak strek. Og ja, det er helt sikkert en falsk positiv igjen :-((((

 

Konklusjon:

 

De som lager CB+ testene burde skytes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går billigtestene unna så det svir :P Testet negativt også i dag tidlig, har IKM på mandag, kanskje allerede imorgen.

Burde strengt tatt ha noen premens symptomer, men her er ingenting..

*blir tullerusk snart*

 

Hali og Athina: Så synd!!! Håper virkelig det ordner seg for dere straks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med negative tester! Får håpe det bare er litt tidlig enda!!

 

Kanskje dette blir tidenes mens-tråd!!

 

Spottingen har tatt seg opp her. Nå er det sånn typisk "dagen før tr spotting". Spottingen er jo ikke et tegn hverken fra eller til, men det er det jævla humøret!! Blir flau av meg selv, for jeg blir så fort sint! Og da snakker vi skikkelig sint!!!!

Var ganske så hormonell forrige periode også, så det er nok tr som er på vei. Det værste er at istad når jeg var sur, så ga jeg samboer skylden for at jeg ikke var gravid, alt var hans feil!!

 

Ha en strålende dag jenter!

 

Håper vi snart får en positiv test!! Det trenger vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke mange positive damer lenger! :-(

Kjenner at jeg legger LITE i mine negative tester, og det burde da dere gjøre også? Det er da ikke garantert at den er ositiv 9-10 dager dpo? Heller sjeldent! Så Hali, og Athina.. Opp med optimismen igjen! (og CB? Æsj, det er jo søppel-tester uansett!!) Og Hali, du er vel ikke mer enn 9 dager dpo du heller?

 

Jeg er ikke noe bedre jeg heller når det gjerlder å teste tidlig. Jeg tok senest en test for 1 time siden, når jeg våknet etter nattevakt. Negativ. Mend et er jo ikke annet enn forventet? jeg er da ikke mer en 8 dager dpo! Så jeg gir ikke opp så lett! :-)

 

Babysyk: Æsj, så synd med spottingen. Men, nå er da syklusen din forkortet ned ganske drastisk.(for en bitter trøst..) Skjønner godt humøret ditt, var slik forrige på når tr kom. "Dritt sæd!!" Regner meg at samboeren din forsto frustrasjonen, og bare lukket ørene de få sekundene..

Vurderte faktisk å ta en blodprøve i natt ja, men ettersom det er så tidlig ville den vært negativ er jeg redd. Så da gadd jeg ikke deppe for det, uten grunn. :-)

 

Oddsen for at vi ikke har noen gravide her nå, er så liten! Husk hvor m ange vi hadde i uke 40, de doble strekene dukker snart op skal dere se. :-)

 

Stor klem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali...

 

Denne minidepresjonen din, dukket den opp etter den negative testen..? det kan jo hende at denne prøvingen, og ventingen på slutten nå får det litt i dårlig humør? Jeg kjenner litt på det selv faktisk.. Skikkelig tund i kroppen, og giddaslaus liksom. Sur og furtete..

 

Det kan jo hende du har rett selvfølgelig, men ikke steng alle muligheter ute enda!! Du testet jo så kjempe kjempe alt for tidlig, og humøret kan jo variere når man er gravid også. Ingen svangerskap er like vettu. ;-) JEG har iallefall veldig tro på at du er gravid igjen Hali.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du har tro på meg, Eplefrø!

 

Grunnen til pestimismen er pga at tempen veldig dårlig ut denne pp - veldig lave temp. Men du har kanskje rett; for rett etter at jeg tok tempen min, testet jeg - og da dukket minideperisjonen. Så det kan ha et sammeheng men jeg har i tillegg NULL symptomer idag. Bortsett fra menssmertene når jeg lå i senga og deppa.

 

Jeg ble så deppa at jeg gikk rett til sengs igjen etter frokosten (11-tiden) og lå der i 3 timer - sov av og på. Samboerne er så snill òg: "ta den tiden du trenger".

 

Jeg vet at vi ikke prøvd så lenge - og jeg var klar for at prøvingen kunne ta opptil flere måneder men det er denne SA'en som har føkka hele tankegangen min. Aldri vært så ivrig og gira før!!

 

Men ja, det er fortsatt håp ennå men for mye jeg skal klamre meg fast til det er en annen sak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tanta i dag folkens. Jeg sier bare FUCK Clearblue. Aldri mer!

 

Konstaterer også at kraftig kvalme nå også er et PMS-tegn.

 

Lykke til, jenter!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplefrø: takk for tilliten ;) Håper jeg ikke skuffer :D

 

Hali: Det høres veldig slitsomt ut å ha slik pms forresten! Har du noen gang prøvd homeopati for dette?

Jeg prøvde dette mot menssmerter for noen år siden, med stor suksess :)

 

Jeg har "tantebarn" på lån i helga, ei lita tulle på 18 måneder, og jeg SMELTER! Mannen spurte om det raslet i eggstokkene mine, raslet sa jeg, det er bare forordet, her dundrer det! :P

 

Kjenner savnet etter et barn blir stadig sterkere og sterkere..

 

Håper virkelig at det er noen her inne som tester positivt denne uken som kommer :D Det fortjener i grunn vi alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe greier Cayenne!!

 

Skal aldri teste med CB ihvertfall! Det er sikkert!

 

Helt overbevist om at tr kommer snart. Tappen har åpnet seg!

Eneste positive er jo at syklusen har blitt veldig mye kortere!! Jippi!! Nå ligger den vel på rundt 28-30 dager, og det er jo supert!!

 

Blir her inne og heier på dere!! Håper det blir litt spennende fremover da, ikke bare tr som dukker opp før den skal! Men når den først kommer er det jo like greit!

 

Nå er det annenhver dag fra tr er over til positiv test ;-) Prøvde jo på det denne syklusen også, men samboer var jo bortreist en uke!

 

Ha en fin lørdagskveld jenter!!

Her skal den nytes med masse fy-fy mat for gravide!! Må hive innpå mens vi kan ;-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...