Gå til innhold

Sv: 8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Det gikk ikke denne gangen heller :(

 

Blodtanta har meldt sin ankomst *snufs*

 

Tårene renner og det er en tung dag :((

Veit at jeg vil føle meg bedre imorra, kan ikke annet å gjøre enn å brette opp arma og gå løs på en ny runde.

 

Kanskje det blir min tur neste gang *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har tanta enda ikke meldt sin ankomst, forventet mens var igår, jeg testet idag men den var negativ :( Men jeg håper i det lengste og håper tanta inne melder sin ankomst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg med sikkerhet si at jeg er gravid!! =) får bare håpe alt går bra. Er konisert, og har fjernet veldig mye av livmorhalsen, men krysser fingrene for at spira klorer seg fast!

 

Lykke til damer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, da er det over og ut her også. Tanta meldte seg ganske kjapt iløpet av dagen! Så da sees vi som ikke er gravide på neste IKM tråd, og masse lykke til alle dere andre som er gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa og hønepøne : Sender klemmar til deko begge. Så leit! Eg kjem snart etter emd tanta mi, testa negaitvt i dag igjen.... Og eg får desverre ikkje følga vidare på neste tråd heller, då mannen min er offshore på neste eggl... Håoar de får ein fin kveld likevel til tross for tanta.

 

Og til deg som var gravid: GRATULERER så masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille og jeg gratulerer så mye :)

 

minimikro Jeg jobber også i bhg og forstår deg godt. Hos meg går alt det du nevnte og skabb i tillegg. Deilig!

 

Jeg måtte teste to ganger idag. Begge gangene med CB. Første gangen fikk jeg ikke opp strek i kontrollvinduet, og da er den ikke gyldig. Ble kjempe irritert. Så da dro jeg ut og kjøpte en til. Den ble gyldig, men negativ. TR har fremdeles ikke meldt seg her og jeg føler meg veldig gravid. Men siden syklusen min lever sitt eget liv, hvordan skal jeg egentlig vite når IKM er??? Jeg har bare gått ut i fra forrige måned. Jeg stoler ikke på noe før TR kommer.

 

Jeg hadde egentlig lyst til å gi min mann positiv graviditetstest i farsdagsgave i morgen men det får jeg ikke til. Men hadde vært sååå gøy da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det slik at en strek er en strek på billigtestene? Har akkurat testet svakt positivt, men vet ikke om jeg tørr å slippe jubelen løs helt enda...

 

Streken er svakere enn kontrollstreken, men er tydelig rosa i farge, altså ikke bare en skyggestrek... Helt tydelig etter bare et par minutter...

 

Er helt skjelven jeg. Hadde egentlig gitt opp håpet siden jeg begynte å spotte litt for noen dager siden, men så kan det altså ha gått allikevel..?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de sier så, FrøkenFryd79! :) Det virker jo absolutt lovende. Hvilken type test brukte du? Hvis streken er tydelig, så skal du absolutt være glad. Jeg har sett flere positive tester som jeg knapt greier å se, som har vært lagt ut her på BIM... Skjønner godt at du er skjelven! Test igjen i morgen du, så får du se hva den sier.. :)

 

 

Hvordan går det med dere andre som har IKM i dag?

 

Min har ikke kommet foreløpig... men kan godt hende syklusen ikke er helt stabil etter at jeg slutta på pilla i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte strimelen fra billigtester, den som er blågrønn i farge. Har alltid vært blendahvit tidligere og jeg har aldri sett antydning til en strek før nå i dag.

 

Har IKM i dag og jeg testet ikke på morgenurin, så det er jo trolig forklaringen på hvorfor utslaget er svakt. Har også sammenlignet den med like tester som ligger ute på nettet og den er tydeligere enn mange av de.

 

Så da er jeg kanskje gravid..? Samboer og jeg er enige om at jeg skal teste med morgenurin i morgen eller tirsdag før vi slipper jubelen helt løs siden jeg fortsatt spotter bittelitt.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lovande frøken fryd! :) test med a1 eller noko frå apoteket i morgon eller tirsdag. Syns det er litt ekkelt med spottinga då om du er gravid. ville nevnt det for ein lege. Elles seier dei at ein strek er ein strek, så eg sender ein gratulasjon over :)

 

Eg testa negativt i dag igjen. Ikm i morgon, så eg meiner alt håp er ute. Ikkje sikkert at lutealfasen er 14 dagar heller, har vore 13 før, så kanskej ikm er i dag?? det som var litt rart denne gogen var at eggl slim kom to dagar ekstra etter at smilefjeset på cb var forsvunne, så kan det henda at egget slapp litt seinare??

 

Føle meg deprimert no. Var så innstilt på at det måtte skej no. Me har jo gyn time 14 des og, så det hadde vore perfekt som tidlig ultralyd i veke 8 :( Mannen min har fått den innkjøpte farsdagsgaven likevel....

 

Klem og ha ein fin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer dere som har testet positivt! Her ble det nok en gang negativt, fem dager over antatt IKM. Ser ut som jeg får en veldig, veldig lange periode. Ikke kjekt i det hele tatt... Puppene er enda ømme og vonde. Går bare rundt i svima egentlig. Men, det er jo ikke så mye annet jeg kan gjøre enn å vente... Usikker på når jeg skal gidde å teste neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Venter, sender berre ein klem til deg eg, slik hadde eg det sist mnd, då tanta kom etter nesten 7 veker, så eg veit koss du har det. Lykke til, hold ut så godt du kan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Femte dagen over IKM. Testet sist dmed morgenurin dagen for Ikm, negativt selvfølgelig. Har så lyst å teste igjen men redd for negativt, skal jeg bare vente å se om tanta kommer. Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville testet med morgenurin i morgen. Hvis den også er negativ, så ville jeg ventet et par dager til for å se om TR dukker opp. Hvis den ikke gjør det, så bør du gå til lege :)

 

Selv er jeg nå to dager over IKM, men vet nesten med sikkerhet at jeg ikke er gravid. Vi hadde bare sex en gang forrige pp, og tror vi bomma på EL... Men miracles do happen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAkk for svar minimikro. Har hatt murringer og andre symptomer i 2 uker nå, men håper ikka at det er kroppen som bare lurer meg. Hva tester du med? Får høre at de jeg bruker fra billigtester kan være dårlige. Testet med cb forrige gang og positivt etter en del symptomer som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester også med billigstrimler...Tar meg ikke råd til noe annet rett før jul, da jeg er student og tante til hele 6 små skjønne!!... Testet du med cb forrige gang du ble gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester også med billigstrimler, og de skal være bedre enn cb+ hvertfall, som mange har fått falske positive på.

 

Jeg er i morgen ei uke over IKM. Testet negativt i går, og har bestilt nye tester.

- Jeg har den siste uka gått fra å ha smerter og spreng i puppene til svært ømme pupper til nå å ha litt mindre ømme pupper (kan gå i trappa uten å holde på de), men tidvis mild spreng.

- Jeg har vært innlagt på sykehuset med akutte smerter i tapp, livmor og eggstokker. Mistanke om rester etter SA'en, men ingen spor funnet. Mistanken ble flyttet til at det kanskje var unormale el-smerter. I dag har jeg igjen vondt i venstre side (snart to uker etter denne hendelsen).

- Jeg tenker jeg skal vente med å teste til onsdag (om jeg har fått testene da). Fremover vil jeg teste hver tredje dag til jeg enten får positiv test eller tr.

 

Ble rene selvbiografien dette her, men MÅ bare rense opp i hodet litt. Er klar over at kroppen min kan slite med å holde på en spire og vil derfor få flest mulige sjanser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang testet jeg positiv med cb ukeindikator. Likte den mye bedre enn strimmel, men det blir alt for dyrt i lengden så det går jo ikke. Men er cb noe mer sensitiv egentlig. ? Tok jo en haug med el tester også( strimmel) var jo aldri positiv. Men er jeg gravid nå så vil jo det si at disse el testene i hvertfall ikke fungerer som de skal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Hatt noen veldig dårlige dager så hakke vært her inne. Men tenkte bare å si ifra at den kjære TR kom i helga så hopper videre i neste PP. Drømmer om positiv test til jul <3 Masse lykketil jenter, gratulerer til de gravide og sender lykkestøv til de som går i ny PP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min største drømblirsann. føler med deg. Eg fekk tr i går og har vore heilt fortvila. Kva ikm gruppe hører du til? 49 eller50? Lykke til med neste pp, håpar det klaffer til jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...