Gå til innhold

Sv: 8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg klarer å få med alle på 2.forsøket!!! Rettet litt på lista vår jeg ;-)

Håper jeg har tatt bort alle med TR-dritten nå ;-)

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Ballongmage

- BareLykke

**venter**

**********

Torsdag, 10.11:

- Et nytt eplefrø <3

 

**********

Fredag, 11.11:

-ArtAug

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Dossa

**********

 

Søndag, 13.11:

-Harepus35

- minimikro

-Lilla80

-Høne_pøne

**********************************

♥ Gravid ♥

Bondespira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om det kan være et yr lite håp igjen her dere.

Tanta er alltid presis her, men hittil i dag har det kun vær små dråper tidvis.

Må vel vente å se i morgen, men kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei herregud, for en tragisk IKM-tråd!!! Skuffende med alle disse tantene på besøk.

 

Jeg har troa at resten tester positv - får vel håpe det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var virkelig tidenes verste tantetråd! Jeg pleier å ha 24-26 dagers syklus, og er på dag 24 idag. Ingen tegn overhodet til verken det ene eller det andre. Jeg pleier egentlig å ha masse murringer i forkant, men kjenner ingenting. Spent på når tanta evt. kommer siden jeg bare har hatt en syklus siden forrige fødsel 14 mnd siden.. Håper det skjer noe positivt snart for noen her inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stinea*2011?<3, da krysser jeg armer og bein for at det bare var en bitteliten blødning. Man kan jo blø litt selv om man er gravid!! Blir spennende å se i morgen da! Tappetafser du? For tappen skal jo være lukket hvis du er gravid ;-)

 

Enig med deg Hali!! Nå må resten være gravide, ellers er det vel tidenes værste uke dette her!! Kun en gravid hittil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk85: nei, har nok ikke gjort det noe særlig, så litt usikker på hvordan den er ellers. Hehe

Men jeg skal krysse alt til i morgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tanta har jo ikke vett til å holde seg vekke, huff, for mange av dere gode jenter har fått tante besøk :-(

 

Jeg er 10 DPO idag og det murrer veldig godt nederst i magen *faen* men jeg håper i det lengste :-)

IKM lør/søn og det føles såååå lenge til helga er her *ler*

Jeg kjenner at jeg er litt små redd for å teste, blir så skuffa hvis det blir en negativ test. Kommer ikke til å teste før helga er passert tror jeg....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei Dossa, ikke du også!!

 

DU som har gått på pergo og greier!!

 

Når pleier du å begynne å murre til vanlig?

 

Tror det kan være lurt å vente til etter helga. Om den blir negativ, så kan du jo ikke vite om du ikke er gravid, eller om du bare produserer hcg sent, så da er du like langt! Og så blir man skuffet to ganger, først av negativ test og så av duste-.tanta!! Meeeen, håper selvfølgelig at du får en knall-positiv test i helga!! Lettere sagt enn gjort å ikke test før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

enig med at det er triste greier dette med alle tantene!!! Eg byrjer å bli redd no, og mista trua eg og. Har ikkje skjedd noko, men er livredd for å bli skuffa. Og så kjenner eg at eg snart har nått den grensa når ein ikkje kalrer å la vera å testa. det er jo 10 dpo i morgon. og eg veit at fleire tester positivt då. eg har heile 7 tester, så eg hår anledning til å testa litt ekstra. Men tenk så skufaf eg blir liksom!!Nei no blei eg rettogslett veldig engsteleg!!

 

Sender klemmer til deko andre. Koss har de det? er det nokon som har trua på at dei er gravide???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk, det pleier å begynne å murre et par dager før IKM :-(

Men jeg håper jo at murringa betyr at egget graver seg ned *smiler*

Siden jeg har tatt pergo denne runden så har jo forhåpningene stiget et hakk høyere enn vanlig. Håper det blir min tur denne gangen, men jeg er innstilt på at jeg kan bli skuffet.

Er ikke annet enn å gå løs på neste runde da, men foreløpig så håper jeg på det beste *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, damer =)

 

Jeg slenger meg med på denne tråden jeg også... mest på gøy, men jeg har jo et lite håp =) jeg har IKM på lørdag 12, og jeg kjenner ikke noen klare tegn på tr enda! men jeg har jo vært overbevist om at jeg har vært gravid de siste 6 gangene tror jeg, og blir like skuffa hver gang. men jeg har ihvertfall forhøyet temp på morran, og litt småvondt i puppene. og SINNSYYYYKT oppblåst! hehe...

 

men det er jo så skummelt å håpe for mye, for fallhøyden blir så stor!

Masse lykke til alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er symptomjakten i full gang. Jeg vet jo at sjansene er SMÅÅÅ for at jeg kan være gravid (hadde kun sex en gang rundt el-tider)... men jeg tror underbevisstheten min leter likevel. Er veldig morgen- og kveldskvalm. I morges var det så ille at jeg vurderte å gå av bussen for å få meg frisk luft.. ble heldigvis bedre etter at jeg trøkte i meg en banan. I tillegg har jeg murringer i nedre mageregion, men dette kan jo være TR som truer.

 

Så hvem vet. Kanskje det er håp? Jeg har bestemt meg for å ikke teste med mindre TR blir for sein.. det skal jeg greie å holde! Skal reise bort i helga, og tar ikke med meg strimlene.. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har mensenhodepinen kommet i kveld, sammen med slapphet og kvalme. Lover ikke bra, selv om tappen er høy og jeg fortsatt har ømme pupper. Men for alt jeg vet, det kan jo være normalen for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt!!

 

Er tappen åpen eller lukket? Den kan jo være enten høy eller lav under graviditet....

 

Håper det er symptomer på graviditet og ikke duste-tanta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla80, hvordan er symptomene dine da?

Må ikke gi opp håpet enda, noen her må jo være heldige;)

 

Har et lite snev av håp enda her, selv om sjansen en 1/100 så får se hva som skjer i morgen. Tanta har ikke kommet, i alle fall ikke slik den bruker. Bare vært litt i morges, ikke noe resten av dagen, enda så mye jeg har vasket og fartet rundt i dag=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fører jeg den berømte tr-tråden videre! Blodkjerringa har meldt sin ankomst i gården. Ahh, møkk. MEN, det var mer enn forventet. Så det er heelt greit at hun kommer nå, og ikke om en uke, som sist. Så da ble det ingen sommerbebis her i gården heller. :-/

 

Håper de resterende damene tester ekstra positivt de neste dagene!! Tvi,tvi!!

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Huff, så leit eplefrø!! Håpar dagen blir grei og at du ikkje er for lei deg....

 

Stinea: JA tenkt kor fantastisk om det blir klaff for deg,med dei oddsena, det hadde vore stilig!

 

I dag er eg lei meg. Har vore positiv lenge no, men i dag testa eg (fra billigetester) ikkje prøvd dei før. MEn den var 150 prosent negativ. Ikm mandag. Har vore og tatt blodprøven min og. Føler at symptomene forsvann med den testen. - Sjølv omd et er tidlig. Har jo mest vore en fornemmelse om å vera gravid som har fore framtredane hos meg. Og det kan jo vera rein innbilling. Elles utflod og mulige festesmerter. Viss blodprøven er negativ så mister eg trua heilt. Sist var den negativ på 8 dpo. no er det 10 dpo og må vel nesten vera positiv. Er uroleg. Veit ikkje koss eg skal takla denne jula utan baby i magen :(

 

Til deko som ikkje har testa enno: MAsse masse lukke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, Eplefrø. Huff, ikke du òg :(

Nå syns jeg at det er på tide at flere tester positiv altså!!

 

Stinea: Det er fortsatt en mulighet for deg ;)

 

Lykke til, jenter!! Får håpe det kommer masse positive tester til helgen :)

Tvi tvi :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 29 her, og fikk plutselig kjempeømme pupper. Det får jeg jo alltid rett før tanta kommer, men vanligvis 3-4 dager før, og IKM er imorgen (tror jeg),

 

Lilla80: Jeg ville ikke ha brukt billigtestene før IKM. Har opplevd to kjemiske graviditeter på rad nå, dvs. svakt positive billigtester og negative CB digital rett før IKM, og så har tanta kommet. Det står også på bruksanvisningen at de ikke skal slå positivt ut før IKM, selv om mange altså opplever svake streker. Krysser fingrene for deg!

 

Tvi tvi til alle dere andre som ikke har fått tantebesøk enda! Og godt å vite at dersom tanta kommer kan vi holde hverandre med selskap i IKM uke 49 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tappen er høy enda. og veldig typsik myk/hard enda. Kanskje det ikke var tantehodepine i går? Ganske likegyldig nå kjenner jeg. Vil bare få mensen om jeg skal det, ellet positiv test om jeg skal det. Har fortsatt vondt i magen på venste siden akkurat som når jeg måtte inn på sykehuset forrige uke, så er nesten litt nervøs for det. Testen i dag var negativ, og har bare en igjen. Vil prøve å spare den til søndag siden det er farsdag. Halmstrået mitt er at jeg ikke trenger å teste pos før på mandag ifht når jeg testet pos forrige gang;)

 

Lykke til dere siste som er igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke du også Eplefrø!!! Jaja, velkommen i klubben! Men som du sier, bedre at den kommer nå enn om en uke... den lille trøsten.

 

Har fortsatt skikkelig menssmerter! Pleier bare å ha det i en dag, så dette kan jo bli morsomt framover!! Først rasende før mens og så sinnsykt vondt under mens..

 

Krysser fortsatt fingrene for at det blir noen positive tester til helgen! Har egentlig en god følelse av at det blir noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei verpesyk! Takk for tilbakemelding!! Eg las og las på bruksanvisningen, men det sto ikkje noko om sensitivitet og ikkje noko om når ein kunne testa. Men eg las her inne for et par dagar sidan, hugsar ikkje kor, at nokon billigtestar slo ut på 10, mot 25 på vanlige. Så blei så skuffa eg då. Koss kan eg vite kva eg har, det står ikkje noko merke. MEiner dei var grønne på pakka. Kom 7 stk, dei ahr slik hette på, så ser flottare ut enn eggl testane. Dei kom i raud pakke 21 stk på 3 pakker.

 

Takk for tips i allefall! Eg får faktisk kanskej svar på blodprøven alt i dag. Lite sannsynleg, men legen sa at det hadde skjedd i går at dei fekk så raskt svar...

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilla80!

 

Hvis du bruker de samme som jeg har brukt (høres sånn ut!) så står det ikke når du kan teste. Men hvis du leser under "forventede resultater" (http://www.billige-tester.no/vejl/NO_A5_hCG_strip_220210.pdf), ser du at den ikke forventer å slå ut positiv, noe jeg tolker som en klar strek, før en dag etter IKM.

 

Jeg har jo trodd jeg var gravid to mnd på rad nå etter svakt positive streker, og blitt så vanvittig skuffet når tanta kom.. Denne måneden blir det derfor ingen testing før evnt. etter IKM :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så utrolig utolmodig, for jeg kan sannsynligvis ikke teste før om lenge. Men sønnen min som er fire, hadde jeg en mensenperiode mens jeg var gravid, og testet ikke positivt før i uke 8.... legen syns det var merkelig, men det fins noen som produserer HCG sakte og i små mengder! men ut kom en frisk og fin gutt, så det var ikke noe problem. men ganske frustrerende og ikke vite... det er jo ikke sikkert at det blir sånn denne gangen da =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...