Gå til innhold

Sv: 8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Leser igjennom tråden og det er jaggu ikke mye her som kriker graviditet nei! :-/ Tror vi kommer til å lide ett knusende tap for 44'erne, hjelpes!

 

Til dere som har fått eller holder på å få tanta, helsike å da! Hadde jo stor tro på at dette var suksesstråden! :-/

 

Her er det fortsatt negative strimler, og cb'er man ser en svaaak strek på, men greit å bruke opp faenskapen så man kan kjøpe enn annen sort :-) Det stikker oppe i skjeden nå og det er som om tappen holder på å åpne seg, kjent dette før - og det føles som om man er 'rå/sår' der oppe, så jeg melder meg også ut av boblen for nå holder ting på å gjøre seg klar til den månedlige blæææh! Jaja, blir 49'er på meg nå da, og går inn i 31 pp :-/ Men håper blodprøve rekv. kommer denne uken så jeg kan ta de prøvene og kanskje få noen svar :-)

 

Ha en flott søndag jenter og jeg krysser alt jeg har for dere resterende i boblen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen damer! Oppe og hopper etter en laaang nattevakt. Aldri vært så trøtt noen gang! Også så oppblåst jeg blir! Bra det er lenge til neste gang!

 

Irenya: Pokker da!! Jeg var så inderlig sikker på at du var en av de heldige! Duste tante! Men da har du regessig syklus må man si! Da får vi håpe at det er din utr neste gang, skjønner du er lei venting nå, og iallefall når du ha hatt så mye misvisende symptomer!

 

Babysyk: Hvordan står det til med deg? Blødningen takket for seg? Så merkelig da?

 

Hali: Tester du torsdag med meg du da? :-))

 

Her er det fortsatt ingen tegn på verken tr eller graviditet må jeg si. Så ikke vet jeg. Fått det veldig på avstand faktisk.

 

Ja, det har ikke vært mye som tyder på graviditeter her inne nå, men det blir! Det bliiiir!!! For de som skal teste i morgen, kryssr alt av fingre! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplefrø, misunner deg ikke de nattevaktene. Jeg føler meg alltid fyllesyk og skikkelig groggy etter mine!!

 

Spottingen er helt borte! Har knapt utflod - om det kan kalles utflod, for vi blir jo ikke helt knusk tørre inni der noen gang! Mener å huske at det var sånn forrige syklus også, for jeg husker at jeg ble optimistisk på slutten. Syns likom tappen er mer lukket idag, selv om den ikke kjennes snurpet. Kanskje tappen åpner seg lit når man spotter.

Har fortsatt litt ømme pupper, murringer av og til, men ikke så det er alt for plagsomt. Kjenner jeg er lei symtpomjakt på min egen kropp, så nå er det bare venting som gjelder her!!

 

Hvis jeg får rotet meg til det, så skal jeg skrive ned alt som har skjedd denne syklusen, sånn at jeg husker hva som skjedde når i neste syklus. Håper jeg havner i uke 49, og det ser ut som det blir en knall uke, akkurat som denne!!

 

Er her og heier på dere da!!! Og veldig spent på hvem som stikker av med positiv test!! Her kan alt skje!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle fine dere!

 

Så stille det har vært her i dag! :) Så leit å høre om dere som har fått mensen, ønsker dere lykke til i neste runde. Spis masse upasteurisert ost, drikk vin og gjør hva dere vil frem til da! :)

 

Her er i alle fall jeg helt ute av bobla. Leit å kaste meg på den negative bølgen, men slik er det. Har ingen symptomer i det hele tatt, og slik var det forrige runde også. Blæh! Kjenner at jeg egentlig grubler mest på hvor lenge jeg skal måtte gå sånn og vente og håpe gang etter gang, jeg hadde jo en idyllisk ide om at dette skulle gå rasende fort! Har i alle fall fått konstatert at alt rent fysiologisk sett er helt ok, har stabile sykluser og slikt. Men kanskje mannen skulle testet seg? Har sett at noen på forumene har funnet ut at det ikke er mulig å fixe ting på egenhånd pga lite eller dårlig kvalitet på sæden. Men hvor lenge skal man vente før man går i gang med slike undersøkelser? Noen ideer?

 

..Også var det dette med tappen. Jeg evner tydeligvis ikke å tolke tilstanden, men det er altså slik at den burde være lukket og hard (?) nå, dersom man er gravid?

 

Uff, nå hørtes jeg så negativ og utrivelig ut! Jeg lover å være triveligere i neste innlegg! :) God klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stille det var her da!! Er alle på symptomjakt eller???

 

Tror de fleste er pestimistisk på at det har klaffet denne pp. Så det blir veldig spennende å se i uken som kommer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har faktisk litt trua denne gongen eg :) skal testa iallefall lørdag. Orkar ikkje tenka på kor skuffa eg blir no når eg bygger opp forhåpningane mine om eg tar feil. Men kjenner at eg trur litt på dette <3

 

Har ikkje så masse symptom å snakka om, men kroppen kjennes annleis, eg drømmer mykje, har ein rar følelse i magen. hører folk snakkar om kviser, eg har fått ei i panna, utan at det treng bety noko sjølvsagt :)

 

Masse lykke til alle sammen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg komme å være enda mer pesimistisk. Tappen min er halvlav og delvis åpen (blør ikke enda heldigvis), noe den ikke var når jeg var gravid. Jeg har ikke ømme pupper, det svir faktisk ganske mye i dem. Jeg føler kroppen min prøve å fortelle meg at den ikke vil bli gravid enda, men jeg har ikke så lyst til å høre. Hode mitt vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla80: Det er bra at du er optimistisk!! Håper det har klaffet :)

 

Jeg er delt kjenner jeg. Jeg har jo de symptomene fra forrige pp (og da var jeg gravid); ømme bryst, utflod, tappen høyt plassert, mykt + gjemt åpning. Og til tider menssmerter. Men det som gjør meg skeptisk er tempen! Men jeg håper selvfølgelig at det har klaffet :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å bli gal!! Jeg ønsker så gjerne å være gravid! Men har så liten tro. Samtidig vil jeg gjerne tro at jeg er det!!

 

Istad kom det bittelitt blod blandet med utflod fra tappen ;-(

 

Lurifax, hyggelig å høre fra deg!! Slik skal tappen være ved tidlig graviditet: Tett lukket/plugget igjen, lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre, kan være bakovervendt, både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå. Håper du ble klokere!!

 

Siste dag før uka vår!! Johu, nå skal endelig de positive testene komme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisa;-)

Babysyk; har ikke du ikm til søndag? Tidlig å spotte da? Man får jo lettblødelige slimhinner når en er gravid, så kanskje det er derfor du får bittelitt blod? Må ikke tappetafse så fælt nå da vet du;-) hehehe;-). Selv har jeg ikke peil på verken tapp eller temp, og akkurat nå føler jeg meg bare sinnsykt forkjøla..... Går det influensa nå, eller er det bare KRAFTIG forkjølelse tro?

 

Når det gjelder tappen, er det lett å kjenne at den er åpen/lukket liksom??

Nå kommer sen spennende uka, og jeg skulle ønske at jeg hadde ikm litt senere enn mandag.. Kunne leve litt lenger i håpet Evt liksom?!?

 

Jeg hadde så mye trøbbel med å få fjernet denne hormonspiralen, måtte tilslutt vente på time til fjerning av den i narkose.. Så prøvingen min ble 2,5 mnd forsinket... Det var laaange kjedelige uker altså......ennå var jeg heldig at det gikk så fort å få time, kunne risikert å vente 6 mnd... Da hadde jeg klikket i vinkel!! Så jenter, pass på å at disse trådene på spirale ikke klippes ALTFOR korte hvis dere skal ha slikt inn etter endt svangerskap! Gi en advarsel til gynekologen hehehe;-) . Bare litt skravlings nå på kvelden;-).

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsesse05 , st.hans prins09,

Hehe, må le litt, syns jeg ser deg klikke i vinkel!! Stakkars gyn da! Du hadde sikkert fått gratis inseminering om mulig etter det.... Men skjønner jo at det må være kjipt, Når man er sååå klar for å begynne, så må man vente med å prøve!!

Tappen min er åpen, og den skal jo være lukket ved graviditet, så derfor tror jeg det er spotting og at tanta er på vei. Hadde litt rar EL denne gangen, så det kan stemme at tr er på vei. Men kunne like gjerne vært at den kom søndag.Er veldig usikker. Har pleid å spotte to dager før tanta kommer.

 

Måtte litt tafsing til før jeg fant ut når tappen var åpen og lukket. Men om du kjenner etter at tanta har dratt så skal den være rimlig lukket. Og under EL er den veldig åpen, så har man noe å sammenligne med. Men tror din er litt anderledes, siden du har født før. Tror ikke den blir like lukket som min, men at du har ett søkk i den eller noe.

 

Misunner deg som har IKM mandag jeg!!! Sist syklus hadde jeg også søndag, og det var så kjipt og nervepirrende å vente til slutt!!!

 

Litt usikker ang. influensa vs forkjølelse! God bedring ihvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter! :-)

 

Babysyk: Så godt å høre at du ikke har gitt helt opp enda! :-)) Ville jo trodd at spottingen hadde tatt seg opp, om det var tante som kom? Klarer du å vente helt til søndag altså? ;-)

 

Prinsessa05: Oi, du tester alt i morgen du!! Så spennende! Kunne ønske det var meg, er så lei den siste vente tiden nå. Er inn og ut av bobla annen hver time kjenner jeg.

Æsj, så kjipt dette med spiralen! Skulle tro at det var klar over lengden, den skal jo engang ut igjen! Jeg hadde selv siral, og syns det var skikkelig motbydelig! Adri mer.

 

Hali: Hvordan går det med symptomene? Fortsatt øm i brystene forresten? Du skal se tempen flyr i været morgen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eplefrø, jeg har gitt helt opp jeg. Pga tappen!! Er glad jeg har kjent på den, hvis ikke hadde det nok vært vill jubel inni meg nå!!

Har meldt meg inn i uke 49 allerede, sammen med Cayenne, Athina og Ireyna fra denne tråden.... Dere andre er ikke velkomne, for dere skal holde sammen inne på 1.tri, det har jeg bestemt!! Og kaste masse babystøv til oss selvfølgelig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurifax: Huff, så kjipe kjipe tanker du sitter med. Har dere hatt mange pp forresten? Så synd at du føler at det ikke er turen din, men så lenge tanta ikke har kommet, så er det håp vettu. :-)

 

Lilla: Så godt å lese om en som faktisk har en god følelse!! DU ER DEN ENESTE! :-)) Tenker du har rett jeg;-)) Hal og dra oss inn i bobla! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å bli gal!! Vil så gjerne vite om det har klaffet eller ikke.

 

Eplefrø: Symptomene er her ennå - eller det eneste tydelig symptom jeg har er ømme bryst. De andre kommer og går, så ikke lett å stole på de.

 

Jeg gleder meg til denne uken er over - gravid eller ikke!! For denne pp har vært tøft og LANG!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk; ;-). Tappen min er jomfru;-) hehehe!! Har to akutte keisersnitt bak meg, og har aldri hatt noen åpning ... Så om jeg blir gravid igjen, så er det planlagt KS, det står allerede i journalen min på sykehuset.

 

Eplefrø; En gynekolog som sa til meg at de mest erfarne på områdene med å sette inn spiralen, noen ganger blir litt for tøffe(uføre) med å klippe trådene. Blir fort kort frisyre der ja. Kommuneleger er bl.a mye mer forsiktige med hva de gjør ift klippingen av trådene... Gjelder selvfølgelig ikke i alle tilfeller da....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk: Hvor er optimismen?? Du har ikke IKM før neste helg, hva gjør du i IKM uke 49 da???

 

Folkens: så lenge TR ikke har kommet er det masse håp ;)

 

Har fortsatt høye forventninger - altfor høye egentli!!

 

Lurer på hvem som vil teste positiv først - har jeg sagt at dette blir spennende!?!! :)

 

Er det bare jeg som har "symptomer" her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hali! Takk for det, og i lige så! eg er ikkje flink på dette med temping og heller ikkje tappen, og eg forstår godt at du er delt. Men håpar verkeleg det har klaffa, og det høres lovande ut med dei symptoma du beskriv. Då eg var gravid hugsar eg at eg et øyeblikk vart veldig svimmel, så gjekk det over, det var ca 11 dpo. Nei dette blir spanande, kan ikkje sei anna. Me er byrja å forbereda oss på at det evt. ikkje klaffa. mannen min skal forsøka å bytta vekk utreise tid på jobb med ein anna. slik at min reiser ut ei veke før, og deremd kjem igjen til neste eggl :)Kjenner at det stresser meg at me har det presset på oss med at det blir mellomrom mellom pp-ane. Glad mannen min gidd forsøka å bytta...

 

Ja me går ei spanande veke i møte. Viss du er gravid Hali, når vil du fortelja det til folk, venninner og familie...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla80: Forrige pp sa jeg jo til de fleste - nærmeste venner + mamma min.

Tror denne gangen komme jeg til å være varsom med hvem jeg fortelle til. Men hvis jeg blir spurt (noe jeg tror kommer til å skje) så forteller jeg sannheten selvfølgelig. Forteller til mamma i starten siden hun nesten forventer at jeg skal bli gravid de neste månedene. Men forteller til svigers på nyttårsaften (hvis vi skal feire nyttår med de), for da er jeg ca 11 uker på vei.

 

Hehe..kall meg sprø men ja, jeg har virkelig tenkt ut dette!! Og hvis jeg er gravid denne gangen har jeg termin 19. juli - ifølge Fertility Friende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg da, Lilla80 ??? :) Har du òg drømt deg litt bort...hehe...eller er det bare jeg som gjør sånt??

 

Andre som drømmer seg bort også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk: Du og denna tappen... ;-)) Husk på hva som står på siden til pernille:

 

"Det er individuelle forskjeller, ALLE tapper oppfører seg ikke hele tiden sånn som tommelfingerreglene sier!

Man kan og SKAL IKKE vektlegge opplysninger fra tappetafsing uten å ha andre kroppslige funn som støtter opp under de opplysningene tappen gir`." Så det så. Jeg har IKKE gitt deg opp ennå, så det så.

 

Hali: Symptomer har jeg i kveld, men om det sypomer på tr eller spire vet jeg ikke. Er skikkelig ØM i magen, sår jeg stryker over nedre del liksom. Skikkelig øm. Har ømme "flekker" i brystene, men det hadde jeg sist mnd også. Ikke for det, jeg gir ikke opp for det. :-) Håper litt i kveld faktisk. Men likevel har jeg funnet meg en liten tuborg for å feire ferdig nattevaktshelg. Woohoo! Så jeg er liksom litt delt. En del av meg er jo heeeelt sikker på at det ikke er noe der. Men andre del av meg er faktisk litt usikker.

 

Gleder meg til i morgen. KOmmer til å rase inn hit tidlig for å sjekke resultater!! Jippi, uka er her!!!! :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på dere jeg jenter. Er i vår 4 på nå, men pga samboer var bortreist under forrige EL så er det bare den 3 vi har forsøkt. Har IKM søndag om en uke, og symptomjakten er dessverre allerede i gang. Er spotter og skulle normalt nå ha spottere i tre dager allerede, men spottingen har foreløpig uteblitt. Krysser selvsagt alt jeg har for at det KAN bety at noe er på gang..

 

Men jeg har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Jeg har lest at man kan få en liten blødning under EL, men jeg får alltid en 1-2 dagers blødning (ikke mye og kun på papir) når EL er over. Dvs første dagen EL test er negativ og EL slimet er borte. Noen som aner hvorfor dette skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Fryd: Koselig at du har kastet de på lasset! :-))

 

Du, ang spørsmålet ditt høres det veldig ut som at du har EL når du "spotter" dagen etter negativ el-test. For det er visst vanlig!. Det betyr bare at du er EKSTRA fruktbar! :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, på tide og legge seg her. Er så trøtt for tiden, men sover også dårlig om nettene.

 

Ønsker alle sammen lykke til!! Håper vi får MANGE positive tester til tross all det pestimistiske holdningene her inne!!!

 

God natt!! <3

 

Frøken Fryd: Velkommen skal du være!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...