Gå til innhold

Ny strikketråd!


Frk Hansen

Anbefalte innlegg

Så flink du har vært Ønsker3gull, som har vasket huset selv når du er syk. Jeg tok badet og stØvsugde resten igår. Deilig å få gjort det.

 

Huff, å ha vondt i bihulene er virkelig ikke godt! Hvis du blir værre så får du komme deg til lege og få noe for det! Det gjØr jo dritvondt til slutt!!! Håper det bedrer seg av seg selv!

Håper lusene er borte for godt nå da! Kjenner jeg begynner å klØ i hodet bare av å lese om det :(

 

SelvfØlgelig kan du få være her til våren også :) Blir spennende å hØre om syprosjektene dine, og kanskje jeg blir inspirert. Selv om jeg ikke syns det er like koselig som å strikke - det blir så bråkete. Har du sydd sånn dunpose fØr? Har så lyst til det, men gruer meg for glidlås!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Babysyk:) det er jeg glad for:)

Har ikke sydd dunpose før, har lammeskinnspose fra før av og har fått låne voksi-pose av søsteren min når jentene ble større og skulle sove i vogna i barnehagen og slikt.

Tilda-bøkene var min første inspirasjon. Bøkene til Tone Finnanger. Det er såå mye lekkert, koselig og inspirerende å sy i de bøkene. Men endel plukk også, og det tar jo tid å få til ting. Det er ikke gjort i en fei det heller;) Men putetrekkene fant jeg på selv, og nå skal jeg begynne på sengetepper til både baby, vanlig seng og dobbeltsenger. Kundene bestemmer jo selv hvordan de vil ha det, men selv skal jeg sy et hvitt teppe i fløyel og silke med volangkant rundt kanten til lille damen i huset. Så trykker jeg tekst på det. Teksten er jeg ikke helt sikker på hva skal bli enda, men har tenkt på kanskje en vuggesang jeg alltid har sunget for henne.

Så syr jeg en lik pute og trykker tekst på den også. Hva tror dere om syrin-lilla/lys-lys lilla tekst på hvitt underlag?

 

Jeg er ikke så fælt syk nå altså. Er bare tett, som dotter i ørene liksom, og så presser det litt i bihulene. Men det siste har avtatt litt idag.. heldigvis. Nå passer jeg på å blåse i nesa når jeg er så tett, så det " sprekker" opp i ørene. Det hjelper på meg for ikke å få store smerter i bihulene. Men litt styrete å holde på sånn da;)

 

Ja, nå skal jo liksom lusa være borte nå da. Forhåpentligvis!!!:(

Jeg klør selv bare jeg tenker på det jeg også..:(

 

Kjenner etter hver dag nå om jeg har EL. Den skal jo liksom være her onsdag den uka som kommer nå, men vet jo at den kan forskyve seg litt også.. både frem og tilbake. Men jeg pleier å ha sterke smerter i magen når jeg har det, og har ikke kjent noe enda..og dessuten har jeg bare èn eggløsningstest igjen, og har ikke så veldig lyst til å sløse den;)

Kjenner det blir veeeldig spennende denne perioden. Nå er jo syklus og alt slikt i orden.

Det eneste er at både mannen og jeg er UR-slitne om dagen! Nesten så vi har begynt å tvile på om vi orker ett barn til;)

Vi har jo veldig lyst på begge to, men energien da dere.. puhh. Håper det bare er et blaff nå i vintermånedene, og at energien kommer for fullt når snøen smelter og gårdsplassen her ute begynner å tørke opp og gresset kommer fram.

Tenker fælt på at vi også skal bygge og pusse opp og gjøre så mye i år i tillegg. Hadde ikke vesla vært allerede fire år, og jeg 38 år så hadde vi nok ventet ett år til.. for å bli ferdig med endel tin;) Men.. når passer det da liksom?!;) Vi har jo også som sagt veeeldig lyst på et lite nurk til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter...

 

Beklager at jeg går vært så fraværende. :-) alt går bedre med knøttene. Det rare er at uansett hvor urolig de er på kvelden, så sover de så godt på natten. Er nok noe jeg har spist de har reagert på. De er så mye mere våkne nå, så jeg merker det er mindre tid til å lese, sitte på pc osv :) Dessuten så bare koser jeg meg med søstra mi og gutta hennes på besøk. :)

 

Så søt den kjolen høres ut. Skulle gjerne kunnet sy, men eier ikke evnen ;) har likevel ønsket meg symaskin i bursdagsgave i år :) fyller 35 og tenkte det var så halvrundt så jeg kunne ønske meg en litt større gave ;)

 

Lollo, håper dåpen har godt bra idag :) gleder meg til å se bilder av bordet og pynten.

 

Jeg skriver fra mobilen og merker at hukommelsen min ikke er på topp. Husker lite.. he he. Er ikke som deg Krølle ;)

Skal skrive mere i morgen fra pc'n. Nå skal jeg skravle med søsteren min. :)

 

Snakkes jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det hørtes fint ut med hvit bakgrunn og lille-aktig skrift. Enten litt sÅnn svak eller litt sterkere. Men sÅ kom jeg til Å tenke pÅ at hvitt til ei lita jente, det mÅ jo bare by pÅ problemer og flekker? Men det gÅr kanskje an Å vaske teppe?

SÅnne sengetepper er jo rÅdyre i butikk, sÅ det kan du vel tjene litt pÅ? Kanskje ikke godt timesbetalt med sÅnt men... Det fikk jeg ogsÅ lyst til Å sy. Noe som er koselig og kanskje litt romantisk til soverommet vÅrt :)

Det minner meg pÅ at jeg har lyst til Å lage leketeppe med lapper pÅ ene siden, fleece pÅ andre og platevatt i midten. Har visst en lang liste med ting jeg vil ha til babyen. Tror jeg lager disse syprosjektene i nøytrale farger, sÅ kan de neste ogsÅ ha det. Ser for meg at det blir med en av hver. Evt mÅ jeg sy to nÅ, en guttefarge og en jentefarge :)

 

MaMi, jeg hadde helt glemt at søsteren din og familien skulle komme. Du mÅ bare kose deg masse med dem, sÅ kommer du sterkere tilbake nÅr de har dratt! Ikke tenk pÅ det :) Selv om det er koselig at du titter innom en snartur nÅr de er der ogsÅ!

 

Nei, nÅ skal jeg legge meg. Egentlig er det utrolig deilig Å være sÅ trøtt. Før lÅ jeg alltid lenge vÅken og ikke fikk sove. NÅ slokner jeg med en gang hodet treffer puta nesten. Blir dÅrlig med kjærestekos da, for han legger seg nesten alltid senere enn meg....

 

God natt og sov godt jenter!

I morgen er det ny uke og nye muligheter!!

 

Og ønsker3gull, jeg tror dere er ekstra sliten pga vinterværet. Føler det ihvertfall pÅ kroppen selv. Blir nok bedre utover vÅren, sÅ jeg hÅper dere bare prøver videre :) Men, selvfølgelig, dette mÅ dere jo finne ut av selv, det er jo travelt med 2/4 barn i hus!!! Og lykke til med aksjeleggingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hvitt på rommet hennes er helt ok.Hun har jo ikke med seg mat dit for eksempel. Men hvite klær er det verre med. Desverre er jeg svak for hvite, sarte klær så det har hun mye av. Trikset er for meg ivertfall å vaske klærne med en gang.. ikke la noen flekker bli liggende lenge på plagget fær det vaskes! ;)

 

Når rommet hennes skal pusses opp, så lurer jeg på å bruke hvitt, lys lilla, lys-lys mint eller lyse blått og spe på med noe rosa. Liker så godt dette tapetet her:

http://www.tapetgalleriet.no/default.pl?showProduct=5614&pageId=422

 

Puhh.. ja, jeg håper energien kommer snart! ;)

Tar natta jeg dere. Kanskje har jeg noe strikkenytt neste gang jeg er inne. Burde jo det, på denne strikketråden;)føler jeg ikke har så mye nytt å komme med akkurat nå;)

 

Me preikast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hverdagen begynt igjen etter en superkoselig helg på hyttetur med venninnen min og snuppa hennes.

Både hals og sokker ble veldig godt mottatt, både av datter og mammaen. Og gjett om det var gøy når vi skulle pynte sokkene med anti-skli-gummi på fredagskvelden da!!! Da ble det fotsport og blomster og hjerter og stjerner og sommerfugler og "vannkopper", i tillegg til at jeg skrev navnet hennes under den ene sokken. Vannkoppene er altså røde prikker. Hun hadde vannkopper i romjulen, så det husker hun godt.

 

Ellers i helgen har vi stått på ski i snøværet, og fireåringen var Så flink å gå. Hun løp fra både meg og moren, som forøvrig hadde litt ekstra vekt da, med en 7mnd-gravidmage å drasse på.

 

Jeg tror venninnen min koste seg på hyttetur, og likte veldig godt at jeg aktiviserte snuppa så hun kunne slappe litt av på sofaen. Bollebaking, lysdrypping, pizzalaging, ludospilling og sang sto på tapetet mens mammaen slappet av på sofaen.

 

Jeg ble ikke ferdig med hentesettet før helgen da, så det får jeg gjøre ferdig nå fremover.

 

ønsker3gull, de leggvarmerne ble jo SUPERfine!! Du klarte jo flettingen helt fint jo! Skjønner godt at bursdagsjenten var fornøyd ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann damer :) Jeg trenger meg litt på her jeg... Synes det er utrolig koselig å komme over en sånn skravle-håndarbeid-barn tråd :) synes det er mye skittkasting mellom folk her inne, så jeg har vært litt skeptisk...

 

Kan jo presentere meg selv, jeg er 29 år og venter min første lille snart. Er 37+1 i dag, så her kan ting skje når som helst ;)

 

Jeg strikker "frenetisk" på hentesettet mitt for å få det ferdig til lillegutt i magen kommer, har ferdig lue, sokker, bukse og har begynt på raglanfelling på jakka. Så snart i mål :) Men jeg lurer på en ting: noen av dere som har strikket eller sett det settet jeg holder på med? http://www.dalegarn.com/images/misc/201002150551563.pdf, modell nr 22608. I oppskriften står det at skuldrene på buksen skal felles av direkte fra glattstrikk, men på bildet ser det da virkelig ut som om det er strikket riller... Står at knapphull skal lages ved å hekle et par hemper på skulderen, men ser for meg at dette kanskje ikke blir så fint... Har allerede strikket opp vrangbord i hals og ermhull... Forslag dere?

 

Settet er forresten strikket i http://www.garnstudio.com/lang/no/visgarn.php?garn=BabyAlpacaSilk farge pudder. Kanskje litt vel rosa for en liten gutt, men det blir veldig pent sammen med perlemorknapper og brungyldent sløyfebånd - legger til at gutten min antagelig blir ganske mørk da mannen min er sørindisk og dermed mørkeste sort inder ;) blir spennende å se hvordan blandingen blir :) planen er i hvertfall at om vi får jente siden kan settet brukes da også, bare bytte bånd til rosa.

 

Liker å sy jeg også, har sydd noen plagg til småtten i magen, men det har blitt mest tøybleier - sånne hvor ytterstoffet er vanntett og kjempeartig med masse flotte mønstre og farger! Har lagd i flere str, nyfødtbleiene har til og med et lite hakk ned forran så navlestumpen skal få plass... Har satt vordende mormor på bleiesying også, og oldemor syr patchwork/applikasjonsteppe. Skikkelig syfamilie altså, men strikking er det visst bare jeg som gjør...

 

Ellers er vi nygifte (september) og jeg er nyutdannet. Er nå sykmeldt 100% siste uka før perm, lillegull har bestemt seg for å komme med baken først, så det ble mye stress og mange ekstra undersøkelser nå på slutten. Deilig å kunne tutle med mine småprosjekter her hjemme nå :)

 

Ha en super dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og velkommen hit! :)

Det settet du strikker hadde en venninne av meg til sin lille tulle, men det er halvannet år siden, så husker egentlig ikke hvordan skuldrene var (ikke jeg som strikket det).

Men jeg tror kanskje jeg ville gjort som det står i oppskriften. Ser for meg at det kan bli ganske så klumpete med dobbel vrangbord ved knappene.

Hvis du hekler en fastmaske-rad ytterst på skulder-"stroppen", med bare luftmasker der du vil ha knappene, så tror jeg det funker helt fint. :)

Det blir nok nydelig likevel, og herlig farge da! Blir nok perfekt for en liten mørk babygutt!

 

Jeg også er nygift (oktober), men ingen babylykke helt ennå. Håper vi ikke trenger å vente så lenge da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen mye helgeskravling! Får se hva jeg husker...

 

Flinke dere er som vasker hus i helgen! Jeg nøyde meg med å tørke av kjøkkenbenken etter bollebakingen, og var helt sjakk matt etter den anstrengelsen... Ingenting å si på kondisen .

 

Tette bihuler er noe dritt. Håper du blir kvitt det raskt Ønsker3gull! Masse god bedring til deg! Tipper du får all verdens matlyst når ingenting lukter og alt smaker papp... Du får lage deg noe sterk mat og imponere de andre med å hive innpå :)

 

Hehehe... Måtte le litt for meg selv her. Skulle åpne tapetlinken og trodde det sto "tapetgal"... Så ikke at det var en forkortelse. Tenkte jo at en som er så kreativ og syflink sikkert også kan finne sider som tapetgal til oppussing... *smile litt* Det var forøvrig en flott tapet som burde passe fint til en liten engel sammen med de fargene du nenvte... Og sengeteppet hørtes utrolig eksklusivt ut! Det kommer sikkert til å bli en favoritt som blir tatt vare på resten av livet... Jeg var så heldig å få et heklet sengeteppe av min mormor før hun døde, og det er noe av det fineste håndarbeidet jeg vet om :)

 

Velkommen hit Camillok!! Her vil du nok trives godt. Ingen skitkasting, bare hyggelige damer i alle faser av graviditet og småbarnstid. Vi skravler om håndarbeidsprosjekter og ganske mye om alt mulig annet også :) Så fint sett du lager! Kommer helt sikkert til å passe perfekt til lilleprinsen! Du kommer helt sikkert til å få verdens skjønneste miniprins med indisk far!!! Jeg har ikke strikket det settet du holder på med, men har inspisert bildet og er helt enig med deg at det ser ut som et stykke med riller mellom mønster og forstykket på buksa... Har du sett om det finnes rettelser til oppskriften liggende ute på nett?! Hvis du ikke liker hemper på skuldrene går det jo an å lage en liten og smal vrangbord med knappehull eller hekle en liten kant med knappehull. Ellers får du montere på en litt stor trykk knapp så gu ikke trenger knappehull i det hele tatt. Lykke til uansett!

 

Jeg har i dag sluttet med den ene sorten kvalmestillende som har gjort meg supertrøtt. Så nå håper jeg å få litt mer ut av dagene, ikke bare soving... Selv om det er deilig det også! Jeg har forresten tatt bilde av vestene mine, men evnet ikke å få lastet dem opp hit, så jeg får plage mannen med det i ettermiddag. Jeg har nemlig sutret meg til å få dra hjem noen timer i ettermiddag også! . Måtte bare formen holde, ellers ligger jeg dårlig an i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter da.... her må man virkelig henge med i svingene for å ikke ha godt over 30 nye innlegg mellom hver gang en (les: jeg) er innom. Dere er superskravlere!! =)

 

Sender dere pm med adressen i dag. Har ikke fått lagt ut noen bilder fra dåpen enda, for jeg fikk ikke tatt noen bilder selv i går. Venter på bilder fra svogern og pappa. Det var de som var villest med kameraene ;)

 

Vi hadde en finfin start på dagen i går, gitt.... Sprutgulp utover hele meg, lillemor og sengen min. Digg! Lillemor sovnet etter litt mat sånn at jeg og mannen fikk gjort oss klare. Litt til mat og så kastet vi oss i bilen for å kjøre til kirken. Da vi kom frem hadde lille kastet opp over hele seg selv, så det føste vi gjorde da vi kom inn i kirken var å ta et helskift på henne. Til og med bleien måtte skiftes. Jeg er jo ikke vant med at hun gulper mye så vi hadde bare ett skift med.... lurte litt på om vi måtte kjøre hjem for å hente mer klær til henne senere, men det slapp vi heldgvis. Min søster bar lille da hun skulle få vann på hodet, men hun klarte visst bare såvidt å holde henne for hun sprellet sånn.. hehe.. Meget misfornøyd. Etter litt mat og en liten gulpings på gulvet i sakrestiet sovnet hun på armen min og våknet ikke før vi skulle ta bilder med presten. :)

 

Det kom enda et par spykuler da vi var i lokalene. Den ene utover hele dåpskjolen og ned i vognposen og den andre nedover mine lår og legger..... Heldigvis sovnet hun og sov seg gjennom både koldtbord, kaker og gaveåpning... :) Uheldigvis fortsatte spyingen både i natt og i dag, så jeg har snakket med legevakten og de mente hun hadde fått omgangssyke. Stakkars lille prinsessen min... Nå får jeg bare gi henne max 1 teskje med melk hvert kvarter for å se om hun klarer å holde på det.... Hun har ikke kastet opp på 3 timer nå og har endelig sovnet. Vi som skulle på babysvømming i dag og på barseltreff i morgen... det blir det jo ingenting av.

 

Velkommen til oss, Camillok! :) Jeg er 28 år (foreløpig... blir 29 i mars) og ble mamma til en liten prinsesse i slutten av november. Hun er nå blitt 12 uker. :) Så fint hentesett du lager til babyen din! Tror jeg også ville gjort som FruLS sier og fulgt oppskriften. Hva sier legene/jordmor om gutten din nå da? Tror de at han kommer til å snu seg eller blir det setefødsel? Har forresten hørt flere som sier at setefødsel ikke er noe verre enn hodefødsel, og at noen faktisk foretrakk det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint som var i bloggen din Lollo83<3

 

Så kjedelig med omgangssyke da! Håper det går fort over.

Jeg er skikkelig trøtt idag, men skal på kurs etter jobb så kommer sent hjem. Jeg får vel bare holde ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trivelig mottakelse her dere :)

 

Skal tenke på de skuldrene mens jeg gjør ferdig jakken. Monteringsarbeid er litt kjedelig synes jeg, men så blir det jo så fint etterpå også da :) har i tillegg til hentesettet en Mariusbody og en lilla body med lue som også skal settes sammen. Alt i dette babyalpakkasilk garnet, har helt dilla på det. Ble ikke noe mindre frelst da venninna mi sin lille nektet å ha på andre votter enn de av dette garnet (de andre kledde visst). Kan tipse om at pinne 3 blir perfekt til oppskrifter ment for babyull!

 

Er det frekt å spør hvorfor du er på sykehus Krølle? Får inntrykk av at du har vært der lenge... Og kvalmestillende medikamenter? Har jobbet på hematologen på St. Olavs tidligere, det som er helt sikkert er alt kvalme er noe av det aller værste man kan bli utsatt for... Høres ut som det er bedring da siden du har sluttet?

 

Lollo83, vi er nesten like gamle da, jeg fylte 29 for knappe 2 uker siden! Baby har ikke planer om å snu seg, vi har også forsøkt ytre vending uten hell. Han ligger der med rumpa godt planta i bekkenet og begge bein rett opp :) Er ekstremt liten sannsynlighet for at de som ligger slik skal snu seg... Gruer meg en hel del til fødsel ja, men på en måte ikke. Vet jo ikke hva jeg går til som er førstegangs, men vondt blir det nok helt sikkert ;) hvis bekkenmålene mine er tilfredsstillende blir det i hvertfall forsøk på vanlig fødsel - har også hørt at det ikke skal være så stor forskjell. Gynekologen sa at om noe så var åpningsfasen og starten av utdrivningsfasen litt mindre vond fordi det er "myke" deler som baner vei. Og så kommer hodet som da blir en vondere avslutning enn ved hodefødsler, men det skal jo forhåpentligvis bare ta noen få minutter - og da er det jo over uansett :)

 

Fru LS: er med å krysse fingrene for at det snart blir babys på dere :) vi var jo gravide DA vi giftet oss, min kjære inder synes det er helt upassende å få barn hvis man ikke er gift. Det var egentlig også helt uaktuelt å prøve å få barn før vi giftet oss, men da jeg opplyste om at jeg slutta på pilla så var han like kry hver gang vi hadde hatt sex og sa; jeg har laga baby til deg ;) Så da satt lillegull i 2. PP. snakk om flaks, hadde regnet med det skulle ta lang tid siden min mor har slitt med å bli gravid. Så inderen ble superkry og mente at han hadde måttet lage baby for å få et spark bak! Jeg fikk ca 2 mnd på å arrangere bryllup, og følte meg vel omtrent som dattera til Lollo83, var kvalm konstant frem til uke 18 og har blitt kvalm igjen nå på slutten... Jaja, det synes ikke på bryllupsbildene da, og dagen var fantastisk! Kunne ikke blitt bedre om jeg hadde planlagt i ett år eller mer!

 

Oj, skravle på, litt ensomt å gå hjemme??!? Lager ertesuppe med røkt svineknoke. Nammmm! Skal ha pannekaker også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og velkommen hit til deg Camillok...Så hyggelig at du liker tråden vår.Vi har blitt en ordentlig strikkeklubb, hvor vi skravler like mye om andre ting som strikking..Jeg er midt i mine 30 år, blir 35 i april.. Fikk 3 januar to små prinsesser, populært kalt knøttene :) Det er nr 3 og 4 i flokken min, så jeg er vel en av de med flest barn her. ;) jeg hadde et turbulent svangerskap med knøttene, så jeg har vært så glad for å ha de fantastiske jentene her å lufte tanker og bekymringer til... Her er det god takhøyde for å lufte seg :)

 

Lollo, var innom og tittet på bloggen din.. Så utrolig mye fint og spennende ting du har laget. Gleder meg til bildene fra dåpen kommer. Kjedelig med magesjau på lillemor, håper hun er på bedringens vei nå.

 

ønsker3gull, så flotte leggingser du strikket. Er jo så flott med fletter da, misunner deg som får det så godt til.. Strikket flettemønster en gang, men det er så lenge siden at jeg knapt nok husker det. Føler jeg må ha tid til å konsentrere meg for å klare det :) Har prøvd litt enkel massering på knøttene, det hjelper litt da. Men mest merker jeg at det hjalp å holde seg unna sjokolade :( desverre... Ja ja, litt må man ofre for disse søte små ;)

 

Hvis det er noen trøst Krølle, så orker jeg ikke mye husvask jeg heller... Har liksom ikke nok timer til det.. :) Det ser ikke ut i måneskinn hos oss, men pytt sann, vi har det bra likevel. Tror nok vi må investere i en vaskehjelp etterhvert ;)

 

Mannen min er forresten å muligens kjøper bil til oss nå idag. Er spent på om han kommer hjem med ny bil eller ikke. :) Det blir da i så tilfelle en multivan på oss.

 

Babysyk, nyt å kunne sove sove sove ;) Misunner deg nå jeg ;)

 

Da er det bading av utålmodige knøtt her. Får skrive mere senere :)

 

Klem til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker og bukker for link til bloggen din Lollo! Så mye fint du har laget! Gleder meg til å se bilder av dåpspynten... Stakkars lille dåpsbarnet som ble spysyk på sin store dag . Håper hun kommer seg raskt og blir seg selv igjen uten for mye gulp... Og så krysser jeg fingrene for at ikke du får det samme!

 

Camillok - jeg er 24 uker på vei med lyseblå nr 2. Kvalm fra første sekund og bor på obs post for gravide mens jeg venter på bedre tider... Har prøvd alt av kvalmestillende medisiner som finnes på markedet tror jeg, men har ikke merket den helt store forskjell. En jeg har brukt i 6 uker nå har gjort meg supertrøtt, så dagene stort sett har gått med til soving - og så litt strikkings på ettermiddagen. Det ble derfor litt jubel i dag da jeg fikk slutte med den! Bare to sorter igjen nå... Postafen og zofran... Mine gode venner gjennom 20 uker. Stakkars lille parasitten kommer ut som den medisinungen... Men det vil vel helst gå bra.

 

Det ble litt kortvarig perm på meg i ettermiddag, så fikk ikke tid til å fixe bildene ut hit. Bedre lykke i morgen. Skal prøve middagsperm i stedet for besøk av familien et par dager fremover. Blir spennende å se om det blir mest stress eller mest gøy. Nå er jeg i hvert fall helt utslitt og må ha meg en liten lur før den store nattaluren. .

 

Sikkert mye mer jeg skulle sagt noe om, men hukommelsen strakk ikke lenger i kveld... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelluuu :)) .. og velkommen Camillok! :)koselig med flere som liker å strikke.. og du syr også?? ;) så flott! Da er vi to om det da;) Her er vi bare strikkegale og glade, og skittkasting overlater vi til andre! :D Her er vi ivertfall gode venner!

Hentesettet du strikker er kjempefint. I pudder blir det sikkert veldig bra, og med mørebrunt bånd også passer det nok utmerket til en skjønn liten mørk babygutt med brune, store øyne:)

 

Jeg er forvørig 38 år, gift med mannen min i 3 år nå og tilsammen har vi fire barn. Litt slik." mine, dine og våre"-barn:) One big happy family. Nå prøver vi å få et barn til. Og håper det vil klaffe snaaart:)

 

Stakkars lille gulljenta di igår Lollo:( huff. det var nok ikke akkurat det du hadde tenkt av ting som kunne skje som ikke var planlagt:( håper hun er massevis bedre nå!!! Håper dere klarte å kose dere litt ivertfall, selv om du sikkert hadde vondt i mammahjertet ditt siden gullet ditt var syk.

.. og du.. tusen takk for linken. Mye fint og koselig å lese på. Du er virkelig flink til å strikke du! Så jo masse fint på bloggen din!!

Gleder meg til bilder fra dåpen:)

 

MaMi.. får du bil idag?? åh.. nå er jeg spent på hva det blir.

.. og du.. jeg kunne ikke spise sjokolade eller drikke en eneste slurk med brus før jentene fikk vondt i magen jeg heller. Tror det er ganske vanlig jeg desverre;)

 

FruLS- det hørtes ut som en kjempekoselig helg du har hatt. Kan tenke meg at den vordende og hvilende mor var glad for å koble av litt ja. Jeg kan ivertfall skrive under på at fire-åringer kan være veeeldig aktive:D

 

Idag har jeg vært ordentlig på farten. Vært hos leverandør og plukket ut sommerinteriørvarer til butikken sammen med eieren og en kollega. Kjempegøy at de vil ha med meg. Jeg som bare er der noen ganger i uken og bruker mest tid på å komme meg til hektene igjen. Snille mennesker. Det ble en flott dag. Avsluttet det med å ta med meg garn hjem og har akkurat lagt opp til denne jakka til lille damen i huset til neste vinter, som jeg snakket om:

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=s22&d_id=4〈=no

 

Så strikker jeg en bukse i samme farger etter det:)

 

Tittet i boka "Myk Start" her om dagen. Ei jeg kjenner har den. Sukk... såå mye fiiiiiiint!!! Kastet meg over nettet for å bestille den.. men akk, nei. Den er utsolgt overalt og kommer ikke for salg igjen før i mai!

Nåvel.. jeg har sikkert nok å holde på med altså.. men kose meg med bildene og kanskje bestemme meg for hva jeg ville strikke fra den kunne jo alltids vært koselig!

 

Nå venter jeg bare på EL dere!! Hadde litt vondt i magen idag, og trodde det kanskje var et tegn. Men det var forbipassererende, og da.. etter erfaring.. var det ikke det.

Men spennende dager dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det ny bil ja. :) Men vi får den nok ikke for slutten av uka :( det ble en multivan 2010 modell. Vi får levert volvoen i innbytte, og det er jo bra. ;) grugleder meg til vi får bilen.

 

Ellers så dro de to eldste og hunden avgårde med farmor på hytta. Skal være der hele uka. Så når søsteren min og gutta drar i morgen blir det stille i huset... Blir rart, men litt godt å få ro. Selv om jeg gjerne skulle hatt søstra mi her mere.. :)

 

Drikker heller ikke brus ønsker3gull. Kunne ikke det med de eldste heller. Er vel bare sånn det er :)

 

Camillok, var forresten kjempefint det hentesettet. Jeg strikket den dressen som er på første siden når du åpner heftet. Strikket hele to stk, og så klarte jeg å ødelegge dem med å vaske for hardt :( vanvittig surt og veldig fortvilende :'(

 

Nå tror jeg at jeg skal finne puta.. vært tidlig oppe idag og ikke sovet noe i dag..

 

Nattinatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil MaMi:) Nå blir det nok enklere for dere å kjøre rundt også ja.

Mutlivan har ikke vi sett på. Hmm.. er det bedre en Caravelle? hva med prisen i forhold til Caravelle?

 

Den dressen som du strikket til tvillingene dine falt jeg umiddelbart for!:) Skulle jeg ha jente, hadde jeg helt klart strikket den ja!

 

Nei, må starte dagen nå, selv om jeg skulle gjerne ligget og dratt meg en stund til under den varme dyna;)

Idag ska jeg pakke opp varer, prise, pynte et påskebord i butikken og forhåpentligvis få tid til å strikke litt på jakka.

Ha en fin dag da dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener til lillemor, jenter. Måtte ta noen tlf til legevakten i går siden vi ikke fikk komme på akuttime hos fastlegen min. Stakkars lille som hadde feber og kastet opp alt. Men etter første tlf til legevakten hvor jeg fikk litt tips til hva jeg skulle gjøre klarte hun faktisk å holde på alt. Ringte til de igjen og spurte om jeg kunne fylle opp magen hennes i går kveld, og de mente jeg bare måtte prøve. Det gikk veldig bra og hun har holdt på alt frem til i formiddag. Da kom en ny kule med oppkast, men tror egentlig det var fordi hun hadde forsynt seg litt for mye av melken ;) Feberen er borte og hun er i godt humør ellers, så håper det går over snart. Kjedelig å bare være inne, spesielt i det nyyydelige været som er i Bergen i dag.

 

Har ikke blitt så mye aktivitet på bloggen i det siste, så tenkte jeg skulle legge ut bilder av alle strikkeklærene lillemor har fått i barselgaver. :)

 

Gratulerer med ny bil, MaMi!! Hva er forskjellen på en caravelle og en mulitvan egentlig? Så kjedelig med dressene til knøttene da. Det har ikke jeg fått med meg.

 

Så kjekt å være med å plukke ut sommervarer til butikken da, ønsker3gull! Hva slags type butikk jobber du i? Kjedelig at "myk start" ikke var å få tak i noen steder da... men da har du hvertfall noe å glede deg til i mai ;)

 

Måtte lese meg opp litt på setefødsel og ks jeg også på slutten av mitt svangerskap, Camillok. Lillemor lå på tvers frem til uke 37, men da snudde hun seg av seg selv og plasserte hodet rett vei ;) Visste ikke at de prøvde vending av babyene fra utsiden, jeg. Har sett det på fødeavdelingen på tvnorge, men det var jo fra England..Morsomt at det var baby som måtte til for at det ble bryllup på dere da ;) Eller hadde dere planer om det fra før av? Huff, høres lite kjekt ut å planlegge og gjennomføre bryllup med kvalmen langt opp i halsen. Håper du klare å kose deg likevel. :)

 

Så bra at du har fått slutte med de pillene du ble så trøtt av da, Krølle. Hvordan har det gått med akupunkturen? fungerte det noe eller?

 

Babysyk, hvordan går det med deg? Er du i form enda eller?

 

Krysser fingrene for deg jeg også, FruLS ;) Snart er det din tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil MaMi!! Aner ikke hvordan multivan ser ut en gang (skamme seg), men lover å gå rett til Google for å sjekke... Alltid spennende med ny bil, og så lukter det så godt :)

 

Ingen brus - stakkars dere! Jeg er et skikkelig brusmenneske. Siden jeg ble gravid har jeg ikke orket å se på en eneste brusflaske, men så snart parasitten er ute, skal jeg hive innpå litervis :) Prinsen hadde ikke noe problem med noe mat jeg spiste, så satser på det samme denne gang også :) Det er jo lov å håpe i hvertfall!

 

Flinke du som skal pynte butikk ønsker3gull! Skulle ønske du kunne kom hjem til meg og pynte litt også. Jeg er ikke noe flink til sånt interiørgreier. Blir alltid så imponert når jeg kommer til matchende, stilfulle hjem, mens hjemme hos oss er det litt sånn hummer og kanari. Bortsett fra spisestuen som er gjennomført i kirsebær/kastanje møbler og sort smijern :)

 

Nydelig dag ute i dag, og jeg får komme hjem til middag i dag også - jippi! Blir ikke så mye strikking på meg når jeg farter rundt så mye, men jeg koser meg med å se på alt det fine dere lager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg krysser også fingrene for meg selv..hehe.. Er det sånn at jeg er eneste prøver igjen her inne nå.. Virker som at alle er enten gravide eller har nyfødte..?

 

Jeg er nå godt på vei inn i uke 5 av syklusen, så håper TR kommer snart så jeg får litt kontroll på ting. (Håper jo selvfølgelig aller sterkest at den ikke kommer, men har liten tro på det egentlig). Hvis ikke den er kommet innen helgen blir det nok testing på mandag tror jeg...

 

Idag skal jeg hente takkekortene fra bryllupet vårt, for andre gang. :( Første runden vi bestilte (fra eurofoto) ble de IKKE fine. Det var nok kanskje litt vår egen feil pga dårlige bildeoppløsning, men kjipt likevel. Nå har vi brukt andre bilder, og bestilt fra Fotoknudsen. Er superspent og gleder meg til å sitte hele helgen å skrive takkekort :)

Det var såvidt vi kunne hente de nå, for ærlig talt er vi ganske blakk for tiden. Bestilte ferie til i sommer, og store deler av den måtte betales ved bestilling, så da ble det 8500kr svupp ut fra konto. Og da var det ikke mye til overs nei. Heldigvis får mannen etterbetalt litt lønn som var feil, så vi har til melk og brød resten av mnd.. *phuh*

Kjedelig å måtte telle kroner, men sånn går det når man ikke planlegger/tenker seg om før man bestiller ferie. Heldigvis har vi snille foreldre som hjelper til med lån hvis det er behov.

 

Huff, fikk litt dårlig samvittighet nå, for før jeg helt hadde forstått hvordan det lå an i økonomien hadde jeg stoppet på vei til hytten i helgen. En liten svipptur innom DaleOfNorway sitt fabrikkutsalg, og VIPS: En bærepose med garn ble med meg hjem. Jaja, gjort er gjort sa hjorten som hadde gjort i buksa.

 

Idag tror jeg kanskje jeg skal gå meg en tur i fineværet. Solen skinner nydelig med blå himmel første gang på noen uker. Sitter på jobb med et stort panoramavindu bak ryggen og lengter ut.

 

åh, vet dere hva??? Når jeg kom hjem fra kurs igår hadde mannen begynt å rydde hjemme *LYKKE*

Jeg har i flere uker (*flau for ikke å ha gjort det selv*) klaget over at det ser så forferdelig ut hjemme, og endelig hadde mannen begynt å gjøre noe med det. Vi er så travel på ettermiddagene, at når vi kommer hjem vil vi bare synke ned i sofaen, og setter på skyggelappene slik at vi ikke ser alt rotet. Men Nå, Nå skal det bli andre boller tror jeg..vi får se.. kanskje.. hvis jeg gidder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaMi, så bittert med de dressene. å, kjenner jeg blir helt lei meg av sånt. Også begge to da. Arrrrg, lite å få gjort med det i ettertid, du kommer sikkert til å ergre deg over det i åresvis. Selv om det blekner etterhvert ;) Skulle tro at noen hadde dødd eller noe slikt, men det er så KJIPT når man har lagt ned tid og kjærlighet i små masker til de små... Oj, tvillinger i graviditet nr 3, det hadde nok mannen min satt pris på - han vil helst ha 5 barn sier han, prøver å si at han nok skaffet seg ei litt for gammel dame til den slags barneproduksjon :P I tillegg har jeg fortalt han ett og annet om at det er upraktisk med mer enn 3 barn, spesielt med tanke på bil... ;)

 

Neida, mannen hadde planer om at vi skulle gifte oss, hadde egentlig trodd han skulle fri litt før i og med at jeg flyttet inn i sommer. Han er egentlig i mot samboerskap... (han er mest vestlig, men litt indiske holdninger sitter i) Problemet var en familiegreie og han syntes det ble for vanskelig å annonsere et bryllup når han ikke var på talefot med alle i familien. Når gullet kom i magen viste alt å løse seg på magisk vis, alle ble vel forlikte på 1-2-3 og bryllupet ble topp :) Angående takkekort; her ligger det en stor bunke og støver ned i vinduskarmen, fikk dem før jul og jeg har enda ikke somlet meg til å skrive dem... Tapper meg for energi den lille i magen... Så lurt å få bildene fra f.eks fotoknutsen, vi betalte i dyre dommer for kort hos fotograf. Med alle forstørrelsene, takkekort og album la vi vel igjen 22-23 000 der. Hjelpes!

 

Kjenner igjen den med å snu på kronene, har ikke gjort det siden studietiden (som bare er noen mnd siden riktignok), men nå i mnd som kommer blir det litt tynt; merkes at NAV utbetaler foreldrepenger i slutten av mnd mot 12. som har vært vanlig lønningsdag... OG at det skal kjøpes inn masse utstyr til vår førstefødte!!! Vil helst ikke tenke på det. MEN: sitter likvel og ser på hus på FINN, kjenner trangen til å få vårt eget hus nå som vi blir en skikkelig familie... Dårlig råd blir det bare den mnd som kommer, vi sitter godt i det med gode jobber begge to.

 

Krølle; så herlig at du er gravid, og samtidig så lite herlig å bli så dårlig av det. Når jeg tenker tilbake på de første 18 ukene av mitt svangerskap innser jeg at jeg ikke levde, kun eksisterte. Skikkelig skummelt å bli så dårlig, og jeg trengte ikke å legges inn, så jeg kan bare forestille meg... Uff, hva vi ikke skal gjennom for de små!

 

Får middagsgjester nå (trengte hjelp til å spise opp all ertesuppa), så jeg får gå og gjøre i stand :) Alt tar så mye mer tid nå som magen har blitt så stor (forsøkte intimbarbering for siste gang før fødsel her i stad, det var ekstremsport! - Og jeg oppdaget at jeg har fått ett strekkmerke...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!

Føler kvalmen og trangen til søvn innhenter meg. Er inne her og leser, men har liksom ikke konsentrasjon nok til å skrive og huske hva dere har skrevet. Blir jo litt flau da, for jeg er jo milevis unna formen til Krølle, og hun må jo huske alt også!!! Ok, skal skjerpe meg!!

 

Så leit å høre om lille Lollo! Og så på den store dagen hennes da. Huff, ikke greit når de små blir syke. Men syns det virker som du klarer dette fint! Håper hun snart blir frisk :)

Gleder meg til å se bilder fra dåpen. Jeg har jo vært inne på bloggen din endel ganger, fikk den for maaaaaaange mnd siden:) Er masse fint der inne og jeg blir veldig misunnelig på all mønsterstrikken din!!

 

Gratulerer med ny bil MaMi :) Må innrømme at jeg måtte inn på finn og se hva slags bil det var. Utenifra ser det ut som en vanlig caravelle, men den er vel kanskje lenger. Syns den virker veldig praktisk for dere!! Og smarte seter som kan gjøres om til barneseter, følger det med sånne i deres bil? Så jo riktig så koselig ut når man kan snu setene og lage en liten gruppe. Ser for meg det kan være greit hvis dere er på langtur og må raste i regnvær :)

 

Velkommen til deg Camillok :) Så spennende med en som er fødeklar når som helst :)

Hentesettet ser veldig fint ut! Så på bilder av settet på ravelry, og der var det noen som hadde strikket riller, andre bare heklet en kant. Tror det blir fint med en heklet kan jeg :)

Garnet er helt fantastisk. Jeg har strikket et teppe i det, og har igjen til en body, gleder meg til å strikke den :) Har også tenkt tanken å lage en kjønnsnøytralt og bare bytte ut sløyfe til neste.

Ja, forresten, jeg er av de nygravide, og er 8+4 idag, dette er første baby både for meg og samboer. Han brukte veldig lang tid på å bli klar for barn, så ventetiden var lang fram til vi endelig begynte å prøve. Nå har han blitt skikkelig ivrig!! hehe

 

FruLS, så kjedelig med lite penger!! Håper det ordner seg ved neste lønning. Vi venter på at det skal bli sånn når vi i sommer får masse ekstra lån, og bilkjøp i tillegg. Kan ikke si jeg gleder meg!! Men samboer har satt opp budsjett, så vi vet at vi har penger til at det skal gå rundt - heldigvis gjør det det :)

Så morsomt med garnkjøp! Du fikk det sikkert billigere enn på vanlig butikk? Hva slags garn kjøpte du, og har du planer for garnet?

Håper virkelig ikke at du får mensen!!! Tenk at du kanskje er gravid nå :) Krysser fingrene for deg!! ønsker3gull prøver også på baby, så du er ikke alene:)

 

Camillok, har forresten hørt at baby kan snu ser fram til "siste sekund". Kanskje de prøver en ekstra gang på å snu når det nærmer seg. Ellers fikk søsteren min beskjed om å krabbe, eller stå på alle 4. Det skal visst gjøre at baby får litt bedre plass og kanskje snu seg. Håper det ordner seg til det beste for deg og baby :)

 

I morgen skal jeg på min første svangerskapskontroll :) Veldig spent!! Er også første møte med legen, så det er jeg også spent på! Håper hun er hyggelig. Jeg må gå tidligere fra jobb, og håper ikke de spør noe rundt det. De har jo ikke lov, men de prøver vel alltid å fiske litt!!

 

ønsker3gull, så hyggelig at du fikk være med på vareutvalg. De syns vel du har god smak da, og at du fortjener å være med selv om du ikke jobber 120%. Syns det er bra at du fikk være med selv om du ikke jobber fullt jeg! Man fortjener sånt allikevel! Ganske sikker på at du gjør en god jobb når du er på jobb!

 

Har blitt lite strikking på meg, men nå skal jeg sette meg ned å strikke litt :)

 

Ha en fortsatt fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere..

 

Da har jeg sendt avgårde familien, og det ble brått så stillle i huset... Benyttet sjansen til å få ryddet og vasket litt her. Må innrømme at jeg er riktig så fornøyd med dagens innsats :) Har tenkt å være flink denne uken hvor de eldste er borte og få gått litt over deres rom.. Ryddet og sortert litt.. :)

 

Takk for gratulasjoner. Vi er veldig fornøyde når vi alt måtte kjøpe større bil. :) Multivan er også vw, og er ganske lik caravellen. Det som skiller er litt hvordan setene er plassert bak. På multivan er setene plassert på en skinne, slik at du selv kan justere hvor nært seteradene skal stå. Og så kan du snu de to midterste setene. Prismessig så vet jeg ikke helt hvor den ligger i forhold til caravellen, men jeg tror den er sånn ca likt, alt ettersom hvilket ekstrautstyr man får med. Vi fikk også levert inn volvoen vår i innbytte, til en helt grei pris... :)

 

Så flink du er ønsker3gull som kan interiør også.. Du er en skikkelig multitasker som kan litt av hvert.. Jeg drømmer om et hus som har dekor og møbler som matcher.. Her er det desverre også mye rart som er klasket sammen :) Jeg leser interiørmagasiner til den store gullmedalsjen, for å få inspirasjon til vi skal bygge på huset. Mannen har nemlig gitt meg ansvaret for innvendig møblering.. :o

 

Babysyk, jeg har brukt så lang tid at du rakk å skrive et langt innlegg mens jeg holder på enda ;) Er usikker på om bilen har integrerte barneseter, men den har ivhertfall isofix på alle setene bak :) Får litt sånn hippifølelse når du snakker om å spise i bilen på tur ;) Men kan vel vær nyttig når vi til sommeren skal kjøre nordover på ferie :)

Så spennende med kontroll i morgen. Håper du har fått en bra lege.. Du får vel helsekort for gravide og så blir det vel søkt om fødeplass. Hadde du bestemt deg for hvor du vil føde?

 

Nei, nå har jeg holdt på å skrive i flere timer. Knøttene ligger i kurvene sine og vil liksom ikke sovne ordentlig, så jeg veksler på å ha en på armen.. :) Får bare beklage om jeg ikke klarer å svare alle, hodet mitt er fortsatt godt plassert i tåkeheimen... ;) Noe dere gravide bare kan se frem til, og takle det med humor i bøtter og spann.. Så blir man ikke gal ;)

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok en del billigere enn i butikken. De har jo vanlig ordninærpris garn også da, men masse svære "restekurver". Jeg kjøpte en pakke med sikkert 10-12 lys sjokoladebrune bommullsnøster for bare 50!!!!kr. Så ble det seks nøster Hubro, som er et ganske tjukt garn i grått og grønt. Og åtte nøster av en ull/bomullsblanding (lurer på om det het Svale, har ikke magebånd) i gult og gråbrunt.

Totalt ble herligheten bare på 230kr! Så det var ikke det aller største innhogget i lommeboken da.

 

Nå har jeg hentet takkekortene, og de ser mye bedre ut denne gangen. Fremdeles litt kornete, men man kan vel ikke forvente fotografkvalitet fra digitalprint..

 

Strikkingen går det også litt trått med faktisk. Hadde mye større motivasjon før helgen..men jeg må jo bare gjøre det ferdig. Vil ha det sendt av gårde før påske.

 

Utrolig kjedelig med de dressene som ble tovet, men som noen andre også sa, jeg har hørt at balsam skal hjelpe litt. Hvis de er uhelbredelig kan det jo bli supersøte deilige luksus dukkeklær da?!

 

Så bra at alle familieproblemer løste seg Camillok, og at bryllupet ble en drømmedag! Jeg er en av dem som brukte et år på planleggingen, så stor applaus til deg som klarte det på to mnd!!!

 

Babysyk85, her hjemme er det jeg som styrer økonomien, mannen er særdeles lite interessert og lite forståelsesfull pga manglende innsikt. Er egentlig ganske frustrerende, men det må være sånn tror jeg. Han kan ha mange gode tanker, men det skjer liksom ingenting...så da må jeg ha kontroll. Og jeg liker å ha kontroll.. :)

 

Så spennende med første kontroll da! Håper alt svarer til forventningene og at legen er superhyggelig! Og du kan jo bare si noe annet til kollegaene dine.. Tannlegen f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaMi- multivan høres jo ordentlig smeisent ut. Hmm.. må sjekkes ut.

 

Forresten FruLS- jeg er også en prøver;) tror/håper inderlig at jeg har EL idag eller imorgen. Men jeg har ikke vondt i magen og vil nødig bruke opp den siste eggløsningetesten!! Håper du er gravid nå da!:) Blir spennende å høre om det i dagene fremover:)

Jeg er også en av de som trengte ett år på planeggingen fram mot bryllupet gitt. Koste meg stort mens jeg tittet, fikk priser osv osv:)

 

Nei dere.. idag er jeg såå sliten i beina etter å ha stått og gått i absolutt HELE dag i butikken, bortsett fra å kaste i meg to brødskiver og drikke en halv kopp te (det tok et kvarter). Men nå er alle varene på plass der de skal være, og da jeg kom hjem var huset strøkent, middagen stod på bordet ( bakt laks med villris, gulrøtter og hvitvinsaus). DET var godt det.

Nå tok mannen med seg alle fire barna ut for å kjøre rally på isen med suv`en min, sammen med bestefar og hans rally. Guttegreier dette:D

jeg fikk beskjed om at jeg kunne ligge rett ut på sofaen resten av kvelden, han skulle ta legging og alt. Rart jeg elsker denne mannen eller??!! :)

 

Men har sååå lyst på noe søtt idag. Fant noen nonstop på bunnen av godteskapet etter helgen. Ikke mange, men nok til å trigge søthungeren enda mer:( hehe.. kan dere se det for dere? meg som klatrer opp og kikker inn i godteskapet, for så å sperre opp øynene ved synet av noen få nonstop og .. vips... så var de i magen istedet:D

 

Det ble naturlig nok ikke noe strikking idag. Kanskje blir det mer ikveld. Vel, det er jo ikveld nå. Hmm.. og jeg som er Så trøtt!! ;)

 

Joda, jeg elsker interiør. Og har hatt blogg om blant annet det tidligere. Har lurt på å starte opp igjen den, men.. mye jobb også det da. Jeg får nok heller satse på å gjøre ting her hjemme. Min stil her hjemme er nok litt blanding av gammelt (loppis hvor noe pusses opp), noe hjemmelaget, landlig men også en typ Lene Bjerre-klassisk stil. Litt krom, men elsker svart/hvitt også. Vet ikke om dere ble noe klokere av det men;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...