Gå til innhold

Ny strikketråd!


Frk Hansen

Anbefalte innlegg

Er jeg? er jeg virkelig??? Kan nesten ikke tro det, men

 

JEG (tror jeg) ER GRAVID!!!! :D

 

Tok en test nå på morgenkvisten, og der lyste to streker mot meg. Den ene riktig nok svakere enn den andre, menble bare sterkere og sterkere, og den var tydelig nok!! Plutselig slo kvalmen meg. Dette var skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har det værste sjokket lagt seg, kvalmen stilnet og vi har stått opp. Mannen dro meg kjapt ned på jorden igjen der han ble vekket så brått av at lyset kom på kl 0810..hehe. Han så streken etterhvert, men kommer med det fornuftige "vi får no ikke stole alt for mye på den, vi får ta en test til".. men da må vi vente til mandag!!! Det er så lenge til! :) men da blir det med ukeindikator!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, gratulerer :) :) :)

 

Strek er strek på testen, enten så har man hcg i kroppen eller ikke ;) og med all denne murringa du har hatt så hørtes det veldig likt ut som hos meg... Men skjønner behovet for test som bekrefter, tror de fleste tar det! Jeg hadde egentlig ikke tenkt til det, men når et par av venninnene mine ble så nervøse på mine vegne så måtte jeg også... Så strek er strek, så utrolig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hører jo alle som sier dette. Men jeg tør liksom ikke helt å tro på det..! :S

 

Bilde ligger inne i *IKM uke8* hvis noen er nysjerrig.

 

Nå skal jeg strikke videre på hentesettet til min venninne, sånn at jeg etterhvert kan begynne på mitt eget! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke sånne tester jeg, men for meg ser det ut som 3 streker på den testen. Så gøy, kjente igjen den kvalmen/skjelvenheten ved positiv test ja (smiler for meg selv). Dro med testpinnen som forresten ikke var til å misforstå på noe vis, men det var en sånn clearblue-test, inn til mannen og utbrøt sese, den er positiv! Den stakkars mannen visste ikke at jeg skulle teste (fortsatt en dag før IKM) og skjønte ingenting. Ikke så han noe heller da han ikke hadde på briller ;) graviditetstesten er positiv, vi skal ha baby, sa jeg og DA satt han seg opp i senga, tok på seg brillene og tok testen i nærmere øyensyn. Han ble helt vill og kysset både meg og magen sikkert 100 ganger, så måtte han kjøre meg til jobben. Han hadde tydeligvis summet seg litt i løpet av dagen og hentet meg med blomster da jeg kom med bussen hjem :)

 

Hvordan formidlet dere det til deres respektive?

 

Eget hentesett er jo mer artig da fruLS ;) Når jeg tenker over det var jeg så kvalm i uke 6-18 at jeg ikke greide å strikke engang. Hvordan får du til det Krølle? Merker igjen nå at når kvalmen kommer blir jeg helt udugelig, så det vil si udugelighet for det meste :P mannen kommer til å bli veldig positivt overrasket tror jeg, vi har egentlig ikke bodd samme i ikkegravid tilstand, så han tror nok innerst inne at jeg egentlig bare er litt lat... Han er nå som de fleste mannfolk som sytes over de minste lille ting, som forsåvidt skjer veldig skjelden. Tror ikke han evner å sette seg inn i å være konstant kvalm i ukesvis...

 

I morgen kommer endelig tørketrommelen som vi bestilte i starten av mnd, det skal bli utrolig deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei, er ikke lett å skulle forstå seg på alle mulige forskjellige tester. Men her er det de to sterkeste strekene som er gjeldende. Den nærmest det blå feltet (hvor det står hcg på hele) er kontrollstreken, den til høyre for den er teststreken min. Den svake streken heeeelt til høyre (ved max-streken) er restfarge.

 

Mannen min prøvde å se, men i motlys for var nattlampen min som var på, og sa "jeg ser ingen strek jeg".. haha.. SE nærmere sa jeg, og måtte forklare han hvor han skulle se..hehe.. Så satt jeg bare å gliste, mens han så.. ble ikke sånn reaksjon som du fikk, men han virket glad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men herregud, DA er det vel ingenting å tvile på :) Det er helt klart en positiv test! Selvsagt er du gravid :) og dessuten har man ikke mensmurringer såååå lenge før forventet mens om det ikke er noe som skjer inni der ;) i hvertfall har ikke jeg det. andre symptomer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye FruLS, det er jo fantastiske nyheter å få på en søndag formiddag :) Jeg sier som Camillok, en strek er en strek, men er jo greit å teste ekstra likevel. Kos deg idag, første dagen er jo alltid en krible-i-magen dag ;)

 

I natt har vi hatt to urokråker her. Knøttene har vært mye våken og urolig. :( Så idag blir en rolig dag. Skal ta en trilletur etter neste måltid, men ellers tenker jeg å ta meg en hvil på sofaen.

 

Camillok, du må bare sove nå mens du kan. Snart får du ikke sjansen til å sove når du vil ;)

 

He he, der smalt det i ene kurven.. :D ser ut som jeg må skifte en bleie nå ;) ha en fin søndag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev du ikke om mensmurringer før IKM da? Sånn at man trodde i flere dager at NÅ kommer den, med sjekking av truse etc... noen er kanskje litt sånn til vanlig, men for min del så har alltid mensen pleid å komme maks noen timer etter første mensmurring... Så i hvertfall hos meg er flere dager med slike murringer uten blod tegn på at noe er i gjære :)

 

Pleier du å være regelmessig da? Manglende mens er jo hovedsymptomet som sammen med positiv gravitest taler et tydelig språk :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, kanskje noen dager før ja.. :) har langt ifra regelmessig mens, dette er bare tredje syklus siden jeg sluttet på pillen. Så er veldig spent på hvor langt jeg egentlig er på vei. er 5uker siden forrige mens (første dag). så kan være 3uker... :D spennende på mandag...

 

Nå har vi nettopp ryddet og støvsuget leiligheten, og GJETT om det trengtes! Så nå skal jeg sette meg ned å strikke litt til, så blir det vel en liten tur ut i fineværet og så til middag hos mor.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lot meg inspirere til rydding og støvsugig her, rydding trengtes det ikke så mye av, men det var rimelig støvete! Skulle gjerne ha vasket også, men det orker jeg ikke. Mannen har vakt i dag, så jeg er alene. Tror svoger og svigerinne kommer innom for å holde meg med selskap etterhvert, blir nok kos! Skal sette meg ned med siste innspurt på jakken her.

 

FruLS: du får vel tidlig ul for å stadfeste svangerskapets lengde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Har lest alle innleggene deres. Bare en kjapp tur innom, er fortsatt hos svigerforeldrene. Familien til samboer ble forresten kjempeglad for nyheten, så det var morsomt! Veldig greit å ha fortalt broren og samboeren om det, for de skulle på samme fest. Ble litt lettere da. Det gikk forresten kjempebra, men ble litt kjedelig når alle ble godt brisne:)

 

GRATULERER så mye med positiv test FruLS!!! :) :) :)

 

Jeg hadde også svak positiv test, og testet med digital test dagen etter for å få et mer tydelig svar, så skjønner godt at du vil det!! Blir spennende å si hva testet sier om hvor langt du er på vei. Du kan jo også være 5 uker på vei da :) Men pga svak test er du kanskje litt kortere!!! Så spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye FruLS!! Gode nyheter på en søndag . Det blir nok spennende med ukeindikator i morgen... Og ikke minst spennende tider fremover! Håper du slipper unna for mye kvalme da. Jeg hadde ingen planer om å bli gravid, men måtte teste da "spysyken" aldri ville gå over, og ingen andre hjemme ble smittet. Ble helt skjelven da testen ble positiv - husket marerittet fra sist. Men det er utrolig hva man godtar når man først er oppi situasjonen. Igjen - masse gratulerer til deg!!!

 

Jeg har hatt en god dag hvor jeg til og med har orket å legge puslespill med prinsen. Det eneste jeg ikke liker er at jeg tidvis får sykt vondt midt inni den ene skinka. Nesten så jeg ikke klarer å gå. Håper jeg bare har lagt dumt og at går over ila en dag eller to, for jeg er null interessert i flere plager fremover!!

 

Har endelig klart å pakke inn vestene med tilhørende vifter, så nå får mannen postlegge dem i morgen. Har ikke strikket noe mer siste uka pga dårlige tider, men nå som formen er oppadgående igjen, får jeg se til å hive meg rundt etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bare bakstykket igjen på babybuksen, så er hele hentesettet til venninnen min ferdig! Satser på å bli ferdig i løpet av de nærmeste dagene..

 

Den var egentlig ikke så veldig svak da, så kan nok hende jeg er noen uker påvei ja... bilde lå inne på *IKM uke8*, men legger inn her også jeg.. :)

 

Jeg må kjøpe testen imorgen, så enten må jeg holde meg til jeg kommer på jobb og teste der, eller så må jeg teste tirsdag morgen.. Vi får se imorgen.. :)

post-845796-0-50643400-1330285847_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var aldeles ikke noen svak strek i det hele tatt synes jeg. Tydeligere enn det der skal vanskelig gjøres... Gudd løkk med videre bekreftelsestesting! Morsomt med ukesindikator da, selv om den bare teller til max 3... Gratulerer en gang til!

 

Skal si du strikker raskt! Synes akkurat du skrev at du var kommet til delingen av for/bakstykket på buksa, og nå er det bare en liten del igjen... Og det er vel ikke akkurat pinne nr 9 du bruker heller . Heretter blir det vel bare produksjon til eget bruk... Hehehe... Bare vent til du står der og lurer... Nøytrale farger, eller vente til man vet kjønn... Morsomt blir det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ.. SÅ koselig FruLS!! :) Gratulerer!!! :))

Kan tenke meg du gÅr rundt i litt slik smilemodus nÅ :).. spennende imorgen Å høre om digital-testen, selv om denne du viser pÅ bildet er ganske klar, for Å si det slik:)

 

Selv har jeg ikm uke 10, nærmere bestemt den 7.mars.

Bra det skjer mye neste uke.. bursdag i heimen:)

 

Jeg fikk mensen sist nÅ pÅ natten. Kom til Å huske at før spiralen har jeg alltid fÅtt det.. om natten altsÅ. Murringene hos meg kommer ikke før det virkelig slÅr til i styrke litt utpÅ dagen. Og da er det ikke murringer bare!!:( (var ikke det sist ivertfall)

Men nÅ husker jeg ikke alt da.. siden 4 År siden vanlig syklus.

 

Vesla her har feber igjen. Hun hostet tørrhoste forrige natt, var helt ok lørdag, men hostet tørt igjen inatt igjen og jeg hentet henne inn til oss til vÅr seng. Idag var det 39,3 i feber og hun hostet sÅ hun brakk seg 5 ganger. Da kom det bare slim.

Synes sÅÅÅ synd pÅ henne! :( Hun har fÅtt to stikkpiller i løpet av dagen, en midt pÅ dagen og da sovnet hun i pysjen pÅ fanget mitt, under pleddet og med kattungen i armene. SÅ fikk hun en nÅ før hun la seg, og da jeg var inne og sjekket pÅ henne nesten en time etterpÅ sÅ synes jeg hun var like varm.

SÅ det bilr hjemmedag for henne imorgen ivertfall. Kanskje blir det et lignende scenario som for to uker siden:( NÅ har hun vært slik dÅrlig to ganger i løpet av samme mÅned, og selv om hun ikke har vært syk i høst eller ellers i vinter, sÅ ligner ikke dette henne. Synes det kom tett pÅ liksom.

Huff. Dette gjør vondt i mammahjertet mitt det! :(

 

Men vet dere hva 13-Åringen gjorde da dere? Hun var borte i helgen.. og kom hjem med orkidé og en twist-pose til oss!! Verdens beste store-gull det!! :))

 

Camillok- hvorfor ikke Arun da? det er jo et kjempefint navn. Ikke altfor utenlandsk heller, og absolutt ikke noe problem Å si i noen verdens land!? Tror forresten mannen.. eller eks-mannen til Elisabeth.. Åh.. hva heter hun igjen til etternavn.. hun som var sammen med Hugh Grant?? ja, mannen hennes ivertfall.. tror han het Arun.

 

NÅr det gjelder jentenavn synes jeg det er sÅ veldig mange navn Å velge mellom. Har lyst pÅ noe super-feminint, men ofte er de litt lange ogsÅ synes jeg.. og passer kanskje ikke inn i "rekke" her hos oss;) Akkurat nÅ synes jeg Kristin er det fineste.. men liker ogsÅ navn som Albertine, Alvhilde, Hermine.

Mannen liker Kathrine.. noe jeg aldri har tenkt pÅ, og umiddelbart er forhÅndsdømmende og tenker vestkant-sosse-navn:D Hahaha..selv om halve familien min er derfra:D

Men faktisk er det et slektsnavn her, sÅ kanskje jeg skulle "smake" litt mer pÅ navnet.

 

SÅ koselig Babysyk. NÅ vet hele familien det, og alle er glade og tok det superfint:) Det er sikkert deilig Å ha det overstÅtt?!

 

Jeg regner med at vi kommer til Å fÅ reaksjoner nÅr vi en vakker dag skal forhÅpentligvis meddele det samme, men jammen nok desverre ikke bare positive;)

Tror de synes vi kommer til Å ta oss vann over hodet. Men vi er forberedt. Dessuten har vi tenkt tanken Å ikke si noe i det hele tatt, men heller vente til det synes. Vi har jo ingen meldeplikt selv om det er familien!

Vel, vel.. vi fÅr se nÅr/ hvis den tiden kommer. Uansett.. jeg er 38 År og vi har bestemt oss for Å ta duo-test og privat ul(hos min gynekolog), eller fostervannsprøve (vanskelig Å velge!)pga alt vi har vært gjennom med sykdommen til eldstemor. Og da venter vi uansett til flere mÅneder er gÅtt før vi selv har svaret, og kan fortelle andre at vi venter.

SÅ.. det blir vel dere her inne som fÅr vite det først da tenker jeg;)... og sÅ "alle andre" flere mÅneder senere.

 

NÅ venter jeg bare pÅ telefon hver dag for Å høre om min venninne har fÅtt sin lille jente! Åhh... jeg er sÅ spent pÅ det!!

 

Nei, nÅ bare skriver og skriver jeg her. Samtidig ser jeg pÅ den nye serien "The Firm", og hører vesla har stadige hosteanfall oppe i 2. etasje:( Ikke vil hun ta medisin heller. Ville ikke ha melk med honning i idag engang! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du forresten til å laste opp bilde fra telefon (for eksempel iPhone). Eller bruker du pc? Jeg er helt dust i data og får ikke bildet fra telefonen og opp i forumet her... Har problemer med å se på pc uten å bli superkvalm, og hver gang jeg er hjemme blir jeg helt dement og glemmer å spørre mannen om hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med sjuke igjen da! Håper det slipper lett denne gangen!

Superkoselig av store-piken da.. :)

 

Jeg prøvde å laste opp fra telefonen, men fikk det ikke til, så måtte på pc'en ja.

 

Skal holde dere oppdatert på hva som skjer videre :)

 

Duotest kjenner jeg godt til ja. Jobbet på genetisk lab tidligere.. Men de dager er foreløbig forbi, nå driver jeg med forskning..

 

Går litt i smileland ja, men har vært litt opptatt idag. Begynte med rydding av leiligheten og vasking av klær, så ble det middag og kaffe hos mor, og deretter te og muffins hos en venninne.

Og der fikk vi baby-spørsmålet...hehe.. jeg løy så det rant av meg, men hva skal man gjøre da??

 

Nå ligger jeg i fanget til mannen mens han ser på Volverine. Stakkar mannen min som har vondt i skulderen. Godt dopet på paralgin og sykemeldt ca 2uker..

 

Nei, det er langt i fra pinne 9 jeg strikker hentesettet på.. det er pinne 2,5..men det går relativt kjapt når det bare var 55masker rett frem og tilbake... har ikke strikket noe i ettermiddag da, får ta det imorgen kanskje.. :)

 

Nå tror jeg det snart er natt. Vi får snakkes imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med positiv test, FruLS!!!Måtte inn på "ikm uke 8" og se på testen din før jeg så du hadde lagt ut bildet her også og den er jo absolutt positiv!! Så gøy da! Mannen min fikk samme reaksjon som din kjære... "du må ikke bli for vill" var det første han sa da jeg viste ham testen.. "Det er jo enda noen dager til du skulle hatt mensen". hehe.. tror han var litt i sjokk han også. Jeg testet ultrasvakt på første test (10 dpo).

 

Stakkars mannen din som har skadet seg på skitur da, FruLS. Høres vondt ut!

 

Så kjedelig med en trøblete natt, MaMi. Her har vi hatt en flott natt, men en trøblete dag. Lillemor våknet 10.30 og har ikke sovet mer enn max 1,5 time i løpet av hele dagen og brukte over 1 time på å sovne i kveld. Hun har vært så styrete at jeg for første gang har fått vondt i brystvortene... Skulle tro hun sugde all kraft ut av meg i tillegg til melken. Håper hun får en litt bedre dag i morgen. Da skal vi endelig ut på tur for første gang på over 1 uke. Har jo ikke turt å gå noen steder med henne. Har vært så redd for oppkast eller diare mens jeg har vært ute...

 

Stakkars lillejenten din som er blitt syk, ønsker3gull. Ikke noe kjekt i det hele tatt. Håper hun snart blir bedre og at feberen holder seg borte. Datteren til en venninne har også nettopp startet på andre runde med feber (og oppkast). Virker som om det er mange som har fått det i det siste. Kjempekos av storejenten din å komme hjem med blomst og sjokolade. Tenker det varmet :)

 

Jeg synes Arun var veldig fint også, Camillok. De andre er også fine navn, men Arun er litt mer spesielt. Er sikkert ikke mange som heter det. Vi har valgt et helt ordinært navn til lillemor, men det er veldig få som egentlig bruker det lengre (finnes mange varianter av navnet som er mye mer populære). Det er bare litt over 500 kvinner i Norge som heter det navnet, og de fleste er nok over 70 år vil jeg tro.. ;)

 

Krølle, så bra at du har vært litt i form i dag da! Prinsen din var sikkert veldig fornøyd med å få pusle med mamma :)

 

Forresten, FruLS, jeg har funnet ut et sted man får tak i Debbie Bliss garnet. Er visst en "hjemmebutikk" på Laksevåg som selger det. Mamma som hadde funnet ut av det ;) Ellers har jeg fått tips om 2 nettbutikker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lollo- takk for god bedring hilsener til vesla mi:) jeg, tror det er noe som går nå. Mange syke barn i barnehagen sist hun var syk.. og det hun hadde og har nå er det visst mange som hadde:(

 

Du tror ikke lillemor din har økedag idag da??! Siden hun ville ha så mye mat og ikke roet seg liksom? Husker ivertfall at mine jenter var urolige og ville ha oftere mat da. Etter noen dager stabiliserte det seg og de roet seg.

 

Nå ble jeg veldig nysjerrig på navnet dere valgte. Siden det er så sjeldent mener jeg. Vil du røpe? :)

 

Lurte litt på om jeg skulle holde ut til Oscar-gallaen på tv her ikveld. Har aldri sett på den, men hadde lyst til å se litt glamour nå.. hehe. Rart det, etter flere omganger oppkast:D

 

Lurer på noe MaMi.. og vet egentlig ikke hvorfor jeg lurer, men. Hva slags vogn har du til tvillingene dine?

.. skjønner ikke hvorfor jeg er så besatt av akkurat tvillinger. Jeg leser tvillingforumet her inne, ser på tvillingvogner og irriterer meg over at det ikke finnes en slik vogn med fire like hjul og adskilte bager.. men så er det svært lite sannsynlig at vi kommer til å bli gravide med tvillinger!! Huff.. kanskje jeg ikke liker tanken på at jeg vet dette blir siste svangerskap.. ja, om vi blir gravide igjen da!! Nei, vet ikke. Merkelig. Jeg som jo har den nydeligste vogna i kjelleren som nesten ikke er brukt! Ja, ikke bagvogna ivertfall.. den fulgte bare med på kjøpet og vi har aldri brukt den. Den er sååå fiiin:) Knallgod å kjøre og greier.. men ser bare på tvillingvogner, tenker tvillingmøblering. Huff. Tror jeg er litt besatt om dagen. Kanskje fordi jeg enda ikke er gravid, og det er TO hele uker til jeg kan i det hele tatt testet;)

 

Allikevel tenker jeg på alt jeg har lyst til å gjøre i hus og hjem før jeg blir gravid. Lurer på om jeg blir like mye sengeliggende og tidlig kvalm som forrige gang osv, osv. Tenker at "hele våren passerer" mens jeg ligger rett ut, og har allerede dårlig samvittighet for barna som blir skadelidende dersom jeg blir liggende:(

Hvorfor bekymrer jeg meg over ting jeg for det først ikke har noe styring på.. og for det andre.. ikke har skjedd enda engang??! Arrgggh!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, etter en rolig helg har det virkelig eksplodert her i kveld ;)

Fikk hjem to veldig fornøyde jenter idag, som har kost seg kjempemye på hytta med farmor. :)

 

Ønsker3gull, vi har en emmaljunga tvillingvogn. Er den gamle modellen, muligens fra 2008. Kjøpte den brukt. Helt grei vogn til å være tvilling. Det eneste som irriterer meg er elendig plass under, til f.eks varer. Er ikke så fin, men må innrømme jeg ikke bryr meg så mye. Vi hadde en brio kombi til mellomsteget som jeg var mye mere fornøyd med. Skal selge den nå, har ikke bruk for den nå ;) Blir ingen flere barn her i huset :)

 

Syntes testen ser veldig positiv ut.. Jeg er ikke i tvil :) men gøy å høre hva ukes indikatoren sier ;)

 

Babysyk, så fint at det gikk bra i helgen med svigerfamilien. :)

 

Krølle, så bra at du har hatt en god dag. Håper du går bedre tider i møte :)

 

Cammilok. Jeg liker Aron veldig godt. Hadde vi fått gutt skulle han hete enten Aron eller Markus. Men her ble det bare jenter gitt ;) og alle fire har dobbeltnavn, så vi har virkelig tatt for oss ;)

 

Nå er det pumping og så natta. Håper på roligere natt enn sist natt. Har vært mye luft i magen og heftige b-bleier i dag.

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for en natt! Jeg fikk absolutt ikke sove. Igårkveld ble jeg superkvalm etter alt for masse mat i løpet av dagen, og sikkert litt spenning rundt pos.test. Vanligvis spiser jeg bare lunsj og middag, men igår ble det brødmat til frokost, pasta til lunsj (kl 14) fiskemiddag (kl 16), kaffe og vafler (kl 17) og te og muffins (kl 18). Er det rart jeg var kvalm???

 

Da jeg gikk og la meg bare vrei jeg meg frem og tilbake og våknet maaaange ganger ila natten. Skikkelig guffen i magen ¨både igårkveld og nå i morges.

 

Håper dette bare er spenningen som gjør, og at ikke symptomene har manifestert seg allerede.

 

Hadde egentlig tenkt å prøve å la være å tisse før jeg kom på jobb, slik at jeg fikk testet med morgenurin idag. Men pga magen gikk ikke det, så da får vi kjøpe inn test ila dagen og teste imorgen tidlig. Blir spennende og se hva ukesindikatoren sier ja. Drømte at den viste en tvetydig beskjed (ikke bare gravid/ikke gravid, men noe midt i mellom liksom).. huff..

 

Nei, nå har arbeidsdagen startet, så da får jeg vel arbeide litt.. men frykt ikke, jeg stikker nok innom iløpet av dagen likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, fruLS ikke så greit å bli så spent at alt går helt over styr ;) Men jeg tror det er helt vanlig. Hørtes ut som om all den maten med søtsaker på slutten kunne gjort noen og enhver kvalm ja...

 

Slet meg helt ut i går, rydda, støvsugede og tørket støv, strikket ferdig jakken, lagde middag og bakte brownies i går. Pluss klesvask. Var helt fullstendig kjørt etterpå, men det var så deilig å ikke være helt utslått av kvalmen at jeg måtte benytte anledningen :)

 

Hmm... Aron vs Arun, må tygge litt på den. Mest jenter her på tråden skjønner jeg, vi får se nå om min lille virkelig er en gutt... Har hatt guttefølelse hele tiden da, så det stemmer nok!

 

I dag er jeg litt uggen igjen... Tror jeg skal sette meg i sofaen og begynne monteringsarbeidet på hentesettet :) Og så skal tørketrommelen komme også, det blir stas :) har dere tørketrommel? Når vi først skulle kjøpe klinket vi til med en Siemens med varmepumpeteknologi, de bruker jo mye mindre energi, er selvrensende, har skånetrommel og div programmer for ull, sko, etc. Bra med redusert energi for oss som skal ha tøybleier, for å være helt ærlig skal jeg ikke ha det fordi jeg er så vanvittig miljøbevisst, men fordi de er så fine! Og det er greit å ikke krangle med søppeldunken hele tiden...

 

Uff Krølle, kan godt skjønne det ikke var planlagt å bli gravid igjen når kvalmen herjer sånn med deg. Er litt skeptisk til nye runder jeg også, men foreløpig så er lysten på flere barn større enn redselen for kvalmen.

 

Masse vann i kroppen i dag, fingrene er helt stive og kjennes støle ut... Nei, nå er det strikking jenter, ha en flott dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...