Gå til innhold

Ny strikketråd!


Frk Hansen

Anbefalte innlegg

...en tråd for alle som strikker mens de venter - på det ene eller det andre :)

 

Babysyk, Lollo, Mami og Zazzy, jeg håper dere fortsatt er her og stikker innom!

 

Og velkommen til alle andre som vil skravle om strikketøy, prøving og babyer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei kjære deg!

 

Hyggelig å se deg her igjen! Hvordan går det? Dere skulle til utredning i september eller oktober? Fortell fortell!

 

Vi har jo som sagt begynt å prøve siden sist, og komisk nok tror jeg vi bommet på el! Men vet ikke hvor lenge det er mellom el-slim og selve el, så det kan hende det holdt akkurat!

Er 4 dpo nå, så noe voldsom symptomjakt har jeg ikke begynt på enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin tråd! Jeg er en amatørstrikker, men hvis jeg starter nå, så klarer jeg kanskje å lage noe fint før en en evt baby ankommer. Jeg sluttet på pillen i fjor høst, men det var først i sommer vi startet med "målrettet" prøving. Førstemann kom ganske fort, så hadde håpet å være gravid nå, men men - her er det bare å vente til det er vår tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. hiv deg på sammen med oss!

Er ikke lange veien fra amatør til proff-strikker ;-) (Ikke at jeg ser på meg selv som proff-strikker altså!)

 

Hvis du mangler inspirasjon, har jeg masse på min ønsket-strikke-liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her! :) Jeg er en periodestrikker, spes nå på høsten får jeg helt dilla! Akkurat ferdig med en fin ullbukse som jeg skal gi bort! Kanskje jeg snart kan strikke en til en egen liten mini? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!!