Gå til innhold

Lillemor, LEB-JeNta og Bjølsen??


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hallois jenter:o)

 

Bjølsen:) så hyggelig å se deg her inne igjen.. Godt med en pause herfra tenker jeg. Innimellom blir det litt for mye og man blir jo så fokusert på alt dette med baby.. Ja det er vel ikke bare jeg som til tider føler at jeg aldri skal klare å bli gravid:( Fæl tanke.. kanskje den ødelegger litt for oss?? Men jeg PRØVER å ta meg sammen og slappe av i forhold til hele greia her.. lettere sagt enn gjort. Skjønner bare ikke hvorfor det tar så himla lang tid!!! grrrr...

 

Det ble jo sendt en henvisning til prøverør... huff.. er glad for at jeg ikke har hørt fra dem enda... for det føler jeg er det samme som å gi opp..og det er jeg ikke helt klar for enda;) VIL klare det selv... innen rimelig tid da selvfølgelig. Må jeg kaste inn håndkle så må jeg det.. men enn så lenge så håper jeg moder natur ordner opp for oss..:))

 

Ja nå er det virkelig vår tur jenter!! Bare å hoppe på når el nærmer seg.. Jeg har vel ikm rundt den 8. tror jeg.. mistenker kanskje at vi startet litt sent med sexen denne gangen:( men må jo bare håpe da.. ellers blir det pergo:) Merker jeg legger all min lit til den vidunderpilla. Kommer sikkert til å bli dritskuffa.. æsj. Hehe jeg er vel litt overkritisk jeg òg bjølsen.. for da kan jeg jo blir superoverrasket om det viser seg å være motsatt..tihi

 

Lillemor... er nysgjerrig på hva du kjøpte jeg.. :D

 

Ha en strålende kveld..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei LEB!

 

Det er jammen ikke lett å skulle slappe av når man skal prøve å få baby...hehe...

 

Jeg tror jeg hadde eggløsning i går..også fikk vi ikke hatt sex fordi sambo hadde så vondt i ryggen :( Men, hadde sex søndag morgen..håper det holder..også skal vi få til en runde i kveld.. Håååååper!!! Jeg som hadde planlagt så bra....

 

Nå skal sambo og jeg ut å gå tur med hunden... :) Deilig med sol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med EL - jenter ;o) Jeg drysser massevis av babystøv på dere alle ;o)

 

LEB - har ikke fått kjøpt noe babyting ennå. har vært opptatt hver dag etter jobb, og orker ikke å gjøre mer enn en ting om dagen liksom. slitsomt å være gravid ;) (og enda mer slitsomt å være gravid OG allergisk). Men snart skal jeg nok finne noe veeeeeeldig søtt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Trenger masse babystøv nå!!!! *********

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at både Egget og LEB vil ha pause herifra, og jeg har syntes det har vært deilig å ikke være så mye her inne i det siste. Så vil bare si at det er en god ide og at vi sikkert har godt av det. :)

Kos deg med magen, Lillemor! Gleder meg til å høre om utviklingen etter hvert. :)

Vi snakkes snart igjen! Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å dy meg..logget meg inn her helt automatisk og så kom jeg på at jeg skulle jo ta en liten pause.. Må bare skrive en liten hilsen siden jeg først er her.. :)

 

Lykke til med magen Lillemor!! Og lykke til LEB og Bjølsen!! Vi snakkes snart igjen alle sammen! Innen sommeren håper jeg vi er gravide alle sammen og stråler lykkelige med hver vår spire i magen! ;)

 

Jeg er 3 dpo i dag..håper ventetiden går fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert lurt med en liten bimpause. men dere får jo holde oss oppdatert på hvordan det går da ;o) er jo mer spennende med dere enn meg nå liksom!

 

jeg skal til Ultralyd i juni, det er første tingen som skjer her ;o)

 

Men første er det helg og det er jo sååå deilig!

 

ha det fint jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!

 

Long time no see... Jeg er innom her i ny og ne :) Hvordan går det med dere??

 

4-5 dager til ikm nå. Tenker i grunn ikke så mye på det for tiden..men, i dag har jeg vært litt trist. Da jeg gikk tur med hunden etter jobb ble jeg "overkjørt" av 14 barnevogner som kom i flokk og følge... Og så fikk jeg vite om ei som er gravid. Hun hadde visst blitt det helt uplanlagt. Kjenner at disse tingene stikker meg litt i hjertet! Hvorfor kan ikke jeg også????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler innimellom det samme stikket som deg når jeg ser barnevognene rulle forbi meg..Ønsker så inderlig at det skal bli vår tur nå. Har jo et vennepar som snart skal føde. Vi begynte ikke så lenge etter dem og de fikk klaff og ikke vi.. det er sårt:(

Har startet på enkel pergokur og tar min siste tbl i morgen. Skal til innvendig ul og blodprøver den 19 mai.. Lurer på hva som skjer etter det. Noen av dere som har prøvd pergo?husker ikke jeg:P Men skal man ta tbl til samme tidspunkt hver dag? Føler meg bare helt utslitt i dag, kanskje det er pergoen??

 

Klarer ikke å holde meg unna bim så lenge allikevel jeg..hehe. Men er litt mer i bakgrunnen nå:)

 

Hyggelig å lese innlegg fra dere.. Masse lykke til med den voksende magen Lillemor.. du får strutte av lykke og trosse allergien:)

Egget og Bjølsen... Tvi tvi denne mnd. Nå må vi slå kloa i en liten spire snart:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også kjenner en stooor lengsel etter en liten søt kul på magen og et voksende vidunder inni meg!!

 

Spennende å se om pergo gjør susen LEB!! *krysser alt* Jeg har egentlig time hos gyn 18.mai, men det er selvfølgelig rundt ikm..så må utsette igjen.......hvis vi ikke får en fulltreffer denne gangen da ;)

 

Jeg har ikke prøvd pergo før..så aner ikke hvordan det er å ta de..

 

Lykke til videre jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter..liten oppdatering fra meg.. Ingen spire denne gangen heller.. Jeg fikk mensen i går :( Buhu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! så kjipt å høre at mensen kom, Egget. Forstår godt at du er frustrert nå altså!!!! har du vært til utredning ennå? Jeg vil tro du synes det er ålreit å få ordentlig oppfølging nå...?

 

jeg har det veldig bra! Nå er kvalmen borte, og pollensesongen er så godt som over, så jeg er så god form som jeg ikke har vært på mange måneder nå ;o) UTROLIG deilig!!! Nå har magen begynt å vokse også, begynner å ligne litt på en gravid-mage nå (i starten virker det jo bare som man blir litt tykkere rundt magen liksom, så man ser bare ut som man har lagt på seg, ikke som man er gravid...)

 

Hvordan går det med dere andre, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var skikkelig dritt!! Jeg skal ENDELIG til gyn torsdag i neste uke!! Nå kan ingenting hindre meg i å dra dit! Ikke jobb eller noe! :)

 

Så bra at formen din er myyye bedre Lillemor!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!!

Så synd at det ikke gikk nå heller Egget. Bra du skal få utredning. SKal du prøve Pergo om du får tilbudet evt. spørre etter det?

 

LEB: så spennende å se om pergoen funker nå da. Og hva de sier etter morgendagens ul. Spennende!

 

Lillemor: Så GØYYYYY!!! at magen har begynt å vises som ordentlig mage da. Åh, det gleder jeg meg til jeg også. NÅR det skjer med meg.

 

Her har mensen ikke kommet etter MAen enda. Nå er det vel 4,5 uker siden utskrapningen. Så vi koser vårs i senga og venter på den. Har googlet litt rundt og ser at det er veldig mange som fikk den igjen etter 6 uker, så da tenker jeg at jeg må være tålmodig og ikke stresse før det iallefall. Tenker egentlig ikke så mye på det som har skjedd. Er mer redd for at vi ikke skal klare det igjen. Og helst skulle vi gjerne vært gravid igjen allerede. Tiden går så sinnsykt sakte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bjølsen!

Jeg skal prøve pergo ja..hvis gyn foreslår det.. Eller så spør jeg også selvfølgelig..

 

Mensen kommer nok plutselig! :) Håper LEB, du og jeg får spiren vår i løpet av sommeren!! Helst snart.... Jeg kjenner også på det at tiden går som en snegle.... Jeg er så kvalmende lei av venting på alt nå..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen jenter:)

 

Nå er pergokuren inntatt og jeg venter på "dommen" i morgen.. Grugleder meg litt til resultatet på ul, men jeg vil jo vite hvordan vi ligger an. Foreløpig er det ingen pos el tester, men skal ta en snart.. Humper i høyet som bare det:P hehe. Håper jo at det skal bli klaff denne mnd. Nå er jeg virkelig lei av å vente på resultatene.. Ønsker oss en spire snart.. ;)

Åh egget... så kjipt å få den tanta. Men da blir det gyn og pergokur neste.. Alltid godt å komme i gang med litt "magic".. Jeg merker iallefall at jeg legger stor vekt på pergo`n ;O) så nå er det best at den gjør jobben sin:)

Bjølsen- ja det kan jo ta bittelitt tid før syklusene kommer seg i gjenge igjen etter ma.. håper at det ikke er så lenge før den er som normal. Bra dere benytter tiden til kos:) Godt å ha noen nær seg når ting ikke alltid går som ønsket. Håper virkelig det er vår tur nå bjølsen og egget.. vi har litt å ta igjen for å nå Lillemor..hihi

Koselig at magen har begynt å bli gravid-mage.. gleder meg til jeg får det også.

Ha en fin kveld.. oppdaterer etter gyn timen i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LEB :)

 

Masse lykke til på UL i morra!! Gleder meg til oppdatering!

 

Drømmer også om den dagen jeg får en liten kul på magen min...en gravidkul...ikke kosemagekul... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det håper jeg også at vi klarer i løpet av sommeren. :) Håper det så inderliiiiiig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lykke til på UL imorgen, LEB!

 

Kul på magen er superkos! Nå begynner jeg liksom å "føle" at jeg er gravid, det begynner å bli mye mer virkelig og jeg har liksom først nå begynt å forholde meg til hva som er i vente. Til nå har alt vært så uvirkelig liksom... og nå vet jo de fleste rundt meg at jeg er gravid også, så nå er det liksom så veldig offisielt plutselig. Superkos altså!

 

Og ja, dere kan alle glede dere til den dagen DERE får kul på magen! for det får dere!!!!!!!! snart er dere gravide alle sammen - bare vent ;)

 

Jeg drysser masse masse babystøv på dere alle!!! Koselig å høre fra dere igjen altså ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen LEB. Håper det er bare gode nyheter. Krysser fingrene for deg.

Enig med Lillemor. Koselig å "snakkes" igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

 

Ja da var jeg til innvendig ul i går for kontrol etter pergo kur og det viste kun EN follikel.. gyn syntes det var litt rart at det ikke var stimulert fler egg. Men det var et tydelig stort egg. Merkelig å se:) Siden jeg ikke har hatt noe bivirkninger på enkel kur så sa hun at jeg skulle forsøke dobbel to mnd og deretter trippel.. Så nå har jeg pergo så det tyter ut av øra på meg :P blir jo en ren pergo-sommer dette. Hvis det ikke er klaff på noen av de kurene så har det jo blitt september alt og da mente hun at vi mest sannsynlig ikke vil få det til av oss selv så da blir det ivf.. Men vi håper på det beste. I skrivende stund nå så kjenner jeg faktisk litt smerter på hø. s i magen.. kanskje det er el?? Det skal vel slippe i disse dager. Fikk pos el test på mandag og KNALL positiv i går:) Skal teste etterpå også... usj.. skikkelig ubehagelig i magen nå.. ;) men da er det noe på gang der inne.. sjohoo

 

Takk for lykkeønskinger:)) setter stor pris på det. Håper vi tre resterende kan få det til i løpet av sommeren.

Så gøy å fortelle det til venner og familie lillemor:) Gleder meg så sinnsykt til jeg er hvor du er nå.. Tror jeg skal holde tett en stund om det viser seg å gå bra.. men får se hvor lenge jeg klarer å holde tett..hehe

De fleste rundt oss forventer på en måte at vi skal få barn nå. "alle" spør hele tiden. De skulle bare visst hvor hardt vi jobber med saken. Jeg har ikke fortalt det til andre enn to venninner. Ikke engang mamma vet noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å høre LEB :) Håper pergo gir resultater!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

Da har jeg fått mensen. :) Den kom på onsdag. Tok bare fire og en halv uke etter MA. Glad for at den kom, så har vi noe å forholde oss til. Dæven nå skal vi stå på her altså. :) Vil, vil, vil klare det nå i sommer.

 

Så utrolig bra at du får så bra oppfølging med pergoen og videre kurer, LEB. Skal ta min første neste syklus om jeg ikke blir gravid nå.

 

Ellers ligger jeg på sofaen og slapper av i dag. Litt uggen etter gårdagen, samboeren min ble 30 og vi var ute og feira litt med venner. :) I dag blir det avslapping, og så digg at det bare er lørdag. Herlig! God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bjølsen!

Bra at mensen har kommet nå :) Da er det bare å vente til den er borte, og så sette i gang ;) Lykke til!! Jeg håper vi begge og LEB selvfølgelig får spiren vår innen kort tid nå!! :) Jeg er ferdig med mensen nå, så i dag har jeg tenkt til å forføre sambo med nytt undertøy ;)

 

Men, føøørst skal vi nyte dagen i sola..... :) Ha en strålende dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig i ganske godt humør for tiden. Tror det er fordi jeg forventer at vi skal bli fort gravide nå etter MAen. Men jeg setter pris på det positive. Har vært så mye lei og trist de siste månedene så det er egentlig litt godt å være litt ikke lei også om dere skjønner. Men, hehe, kommer jo garantert til å kræsje om vi ikke blir gravide snart da. Kjenner forventningene mine er eeeeenoooorme. :)

Får bare nyte det da, så får vi se hvor lenge det varer.

 

Hvordan er deres humør for tiden? Sommeren hjelper kanskje litt på?

 

Var og tok en kaffe på Cafe con Bar inne på Lilleborg ved Sultan i sted. Og da tenkte jeg til neste sommer skal vi sitte der og kose oss i solen :) Er kjempefin uteservering. Sikkert stappfult av mødre på hverdagene vil jeg tro. Det gleder jeg meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...