Gå til innhold

Lillemor, LEB-JeNta og Bjølsen??


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere???

 

Jeg har ikm på lørdag 21.mars. Har ingen følelse om jeg er gravid eller ei..... Venter i spenning! Håper uka går fort.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei pfeew! Koselig å høre fra deg! spennende med ikm - kan tenke meg at det virker litt lenge til neste lørdag ;o) du får holde ut! Håper spiren sitter denne måneden!!!!!!

 

Jeg har hoppet videre til 1.tri jeg!!!!! fikk positiv test for en uke siden ca! Det var en helt fantastisk følelse, selv om det er litt skrekkblandet fryd oppi det hele. Er jo veldig redd for at noe skal være galt igjen, slik det har vært de to forrige gangene! Samtidig er jeg egentlig ganske positivt innstilt. det kan jo veldig godt hende at det går bra også! så jeg håper på det beste, og prøver å ikke bekymre meg så mye. så får jeg heller ta den smellen hvis noe skulle skje

 

får bra oppfølging også da. skal til egen hver uke for å måle hcg, og så skal jeg på første ul førstkommende fredag. Det blir vanvittig spennende!!!!

 

Jeg drysser litt babystøv på alle dere, jeg! Så håper jeg å se dere alle på 1. tri veldig veldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeiiiii!

Herregud! Jeg fikk positiv test for to timer siden.. :D

Det har ikke gått opp for meg enda tror jeg.. det er helt villt. Vi klarer ikke å slutte å smile, endelig, etter et år.

Krysser fingrene så innmari for deg pfeew!

Klem til dere på en helt fantastisk kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei jenter!

Herregud så gode nyheter dere kommer med da!!! :D Kanskje dette er et godt tegn, at nå skal det klaffe for alle oss?? Håper det!!

Alle gode ting er tre Lillemor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh grattis, Bjølsen! kan relatere til den godfølelsen du har nå! jeg smilte minst en hel dag uten stans ;o)

 

Så fantastisk! Sees på 1. tri da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Hvordan går det med de gravide damene i dag da? ;) Jeg venter i spenning..gått og "trykket" på puppene mine i hele dag fordi de kjennes ømme ut.. Men, det er de jo alltid før ikm..likevel går jeg og trykker på de for å kjenne om de er ømmere/vondere enn ellers... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Jeg håper alle gode ting er tre, ja!!! Tror det skal gå bra, jeg ;o)

 

Denne gravide damen har begynt å få ordentlige gravid-symptomer nå! Kvalm, vondt i hodet, og SUPER-hormonell/humørsyk (veldig rar greie - er bare SÅ gretten, samtidig som jeg jo er i veldig godt humør fordi jeg er gravid. hehe). og så har jeg veldig ømme pupper. men de har vært ømme hele tiden da. Det var faktisk det første jeg kjente, pfeew! De var ganske mye ømmere enn vanlig liksom...

 

imorgne skal jeg til legen for å sjekke hcg. det blir spennende. og på fredag er det første ul. det blir nesten litt FOR spennende. så alt i alt - en spennende uke ;o)

 

Heier på deg, pfeew! Håper du følger med inn på 1.tri neste uke!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det skal gå fint med dere nå Lillemor :)

 

Hehe, moro med symptomer da.. Jeg "håper" nesten at jeg også får det, når min tid kommer..sånn at jeg føler meg skikkelig gravid.. :-P

 

Jeg har ømme pupper hver lutealfase...så det er ikke noe tegn hos meg... De er ømme nå, som vanlig...ikke noe annerledes enn de pleier å være... Kjenner ingen murring eller noe... Men, håpet er der til ikm og tanta evt dukker opp...

 

Lykke til hos legen imorra da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei flickor!!

I dag fortalte jeg det til den første personen. En veldig god kollega som ble sinnsykt glad. Jeg fikk vite av henne m en gang hun testet positivt, så nå fikk hun vite om oss også :) Veldig hyggelig.

Var ikke så vanskelig å holde tett som jeg trodde, var egentlig veldig koselig å tenke på at jeg (vi) har en så fin hemmelighet. :)

Kjenner ingenting enda. Nada, kanskje noen supermilde mensensmerter (om man kan kalle dem det), men tror det bare er fordi jeg prøver å kjenne noe. :)

Har også ømme pupper rundt mensen, de er ømme nå, men ikke no mer enn ellers.

Hvor langt er du kommet Lillemor?

Jeg er 4+5 når jeg regner fra første dag i siste mens.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Bjølsen :)

 

Godt å høre at puppene er ømme slik som de pleier å være! Da er det håp her også :-P

 

Må være gøy å bære på en slik hemmelighet! Tror nok jeg også skal klare å holde tett en stund da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu

 

Jeg tror egentlig ikke at jeg har ømme pupper normalt, så derfor merker jeg det sikkert ekstra godt nå... ;o) Må drive og kjenne på de hele tiden. hihi ;o)

 

Jeg har bare fortalt det til en venninne jeg, som også vet hva jeg har vært gjennom fra før. (og mannen min da selvfølgelig). Vi kommer til å si det til familien osv også om ikke så lenge, men da vi var sammen med de på søndag føltes det faktisk ikke riktig å si det. jeg er fremdeles ganske nervør for at noe er galt, så jeg klarer ikke helt å slippe gleden løs liksom. dermed blir det så rart å si det til folk også ;o) så jeg får vente til etter ul ihvertfall, så får vi se da... ;o)

 

Jeg er 5+3 tror jeg. akupunktøren sa i dag at det er nå i disse dager at de verste symptomene begynner å melde seg. jippi.. ;o) neida. skal absolutt ikke klage. synes symptomer er et godt tegn!

 

Nå skal jeg hoppe til sengs. imorgne tidlig er det hcg-måling hos legen. spennende!

 

sov godt jenter. snakkes snart

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks. har vært der nå. tok blodprøve for å måle hcg. men får ikke svar før imorgen eller torsdag da... trodde jeg skulle få vite det idag jeg, liksom.. men forrige uke hadde jeg ihvrtfall 521 eller noe sånt i hcg, og da var jeg abre 4 uker, så han sa han synes det så bra ut...

 

nå er det bare å vente på ul på fredag!!!

 

ha en fin dag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen :)

Blir spennende å se om 1-2 dager da Lillemor! Men, 521 ved 4 uker høres jo bra ut :)

I dag har vi hatt snekker og rørlegger her for å finne årsaken til vannlekkasjen..og den kommer fra dusjen til de over oss... Så nå venter vi bare på neste steg, nemlig at en takstmann kommer for å vurdere skaden...så kan man begynne å reparere... Håper det skjer iløpet av uka! De oppe kan ikke dusje hjemme stakkars...for da blir det jo vått i stua vår... :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, har dere vannlekkasje? det er ikke bra! kjenner flere som har vært gjennom det, og det er visst ikke noe særlig artig. men ihvertfall bra at det er naboen deres som er "skyldig" da, og ikke dere... da kan man jo få pes med forsikring osv...

 

lykke til da!

 

Jeg klarer jo ikke konsentrer meg om jobben om dagen. Må liksom innom bim eller et annet morsomt nettsted hvert femte minutt. tror konsentrasjonsvansker er et graviditetssymptom ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det har blitt så mye skade..for det kommer bare vann når de dusjer over oss.. Så nå som de ikke kan dusje, så kommer det ikke mer vann :-) Men, vi oppdaget vannet for et par uker siden..og så en uke etter det igjen..så kan hende det er noe i taket som må byttes.. Vi får se.. Måle litt fukt osv..

Det som er ekstra kjedelig er at det bare er ett år siden vi hadde vannlekkasje også..da var det pga et rør helt oppe i 4.etg (vi bor i 1.etg).

 

Hehe, skjønner godt du har vanskelig for å konsentrere deg nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Ukonsentrert er nesten en understatement for min del. Men jeg kan faktisk ikke sjekke noe gravidgreier på jobb, fordi hun som sitter v siden av meg er en av mine beste venninner. Og hun hadde nok tenkt sitt om jeg vanket på Barnimagen. Og da hadde hun nok hylt ut :) Så jeg må bare sitte der med tankene mine og drømme meg vekk.

 

Vi planlegger å si det til våre foreldre også snart. I påsken for da skal vi hjem på påskeferie. De bor et godt stykke unna ,mesteparten av familiene våre. Men det blir hyggelig. Særlig til svigermor som med dette får sitt første barnebarn.

 

Men nå har alle de skumle tankene kommet. Om å miste det. At jeg ikke tør å være sikker, eller vil fortelle det før det har gått over 12 uker, selv om ikke det er en sikkerhet heller. Uff, det er så mye følelser ut å går.

 

Vannlekkasje er kjipt pfeew.

 

Når skal du teste forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Å, håper jeg også kan fortelle hemmeligheter i påsken!! Er så spent...

 

Huff..sikkert lett å tenke på SA og alt det der ja.. Er jo så mange innlegg om det på 1.tri at man blir lett bekymra...

 

Jeg skal ikke teste..jeg bare venter og ser om mensen kommer... Har testet nok tidligere... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!

jefg fortalte det til moren min igår jeg. vil gjerne at de skal vite det, for de vet jo om de to gangene det har gått galt, og de får jo vite det om det skulle gå galt igjen. og da er det faktisk bedre at de får vite det allerede nå ;o) Var jo koselig å fortelle det, MEN, jeg merker veldig godt at jeg ikke har så veldig lyst til å snakke om det ennå. får håpe vi får noen veldig bra svar på ul på fredag altså. er jo bare 2 dager til!!!!!!!!!!!!!! men jeg synes tidne går SÅÅ sakte nå!

 

er litt nervøs, føler liksom jeg er blitt litt mindre kvalm, jeg nå. har fortsatt murringer og vondt i puppene da, pluss at jeg er trøtt og har fått flere kviser (hvor irriterende er ikke det... ). så vi får håpe det ikke er noe galt!

 

Blir spennende med test snart da pfeew! var det til helgen?

 

hvor gamle er dere forresten? Ingen av dere har barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillemor :)

Hva sa moren din da? Kan tenke meg de ble veldig glade på dine vegne :) Og jeg er enig..greit at noen av de nærmeste vet det tidlig..i tilfelle noe skulle gå galt..så har man noen å dele det med.. Meeeen, denne gangen skal det gå fint Lillemor!!!! :)

 

At du er mindre kvalm tror jeg ikke har noooe å si.. Jeg har hørt om flere som var litt kvalm til og fra i starten..før de plutselig slo til for fullt etter noen uker... :)

 

Jeg har ikm på lørdag, men kommer ikke til å teste..med mindre jeg går over tiden.. Har ingen magefølelse i det hele tatt.. Jeg er sååå spent!! Og dagene frem til lørdag føles som hundre år...så jeg skjønner deg som må vente til fredag på svar....hehe...

 

Jeg ringte forresten legekontoret i dag for å få svar på blodprøvene mine som jeg tok forrige uke. Hun sekretæren sa at de lå innenfor normalen..men, de har tatt feil før de..så jeg venter og ser om jeg hører noe fra legen...

 

Jeg har ingen barn og fyller 27 år om en måned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, håpe rjeg er litt hysterisk opptatt av disse symptomene, og at alt er bra ;o)

 

hva tok du blodprøve for hos legen?

 

vet alt om å vente på ikm! det er bare SÅÅÅÅÅ slitsomt.

 

Jeg hadde faktisk på følelsen av at noe var på gang nå forrige måned, men de siste dagene før ikm gikk bare såååå sakte! og jeg måtte vente et par dager ekstra med å teste .- jeg hadde rett og slett ikke nerver til det! ;o) men da jeg først testet ble jeg jo selvfølgelig helt ubeskrivelig glad da ;o)

 

håper du også får akkurat den samme følelsen om bare noen dager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok blodprøver for å se på stoffskifte, hormoner osv. Sånn for å sjekke progesteron osv....og forhåpentligvis kan de se om jeg har hatt eggløsning...

 

I kveld synes jeg at jeg kjenner en svak svak murring på venstre side...og jeg har sliten korsrygg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til å komme nordover og fortelle det til mamma og søsteren min. Må ta det LIVE sånn at jeg får se reaksjonene :)

 

Jeg fyller 29 om en måned ca...herregud, så fort tiden går. Jeg var jo nettopp 22. :) Har ingen barn fra før nei. Enn du Lillemor, hvor gammel er du? Bor dere her i nærheten av meg?

 

Er kjempespent sammen med deg på ul på fredag. Jeg har min første time på onsdag hos fastlegen min. Er det noe jeg trenger å ha med meg? Forstår jo at jeg vet ingen verdens ting om hvordan ting fungerer i systemet...men det forteller hun vel regner jeg med. F,eks om jeg må søke på hvilket sykehus jeg skal føde, eller gjør hun det? Aner ikke..er helt i ørska. :)

 

Har vært på middag i dag. Og nå er jeg så sinnsykt oppblåst og helt svimeslått så trøtt er jeg. Så det ser ut til at kroppen er litt anderledes selv om jeg ikkekjenner noen symptomer enda.

 

Pfeew: Jeg krysser alt jeg har for deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bjølsen :)

Bursdag i april du også ;) Moro!

 

Sambo og jeg har vært på hundetrening med valpen vår. Nå har vi spist god middag og sett på tv. Kjærstekos i kveld! Sambo reiser bort i morgen..helt til søndag :( Blir trist og tomt hjemme uten han.. Men, jeg håper jeg kan overraske han med en positiv test på søndag..hehe.. Vi får se..

 

Nå skal vi legge oss..har vond rygg og skikkelig hodepine.. Koker i toppen min.. Leengter etter senga nå!! Og skal tidlig opp i morra....

 

Jeg bor på Torshov forresten. Dere da jenter?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok best å fortelle det "live", Bjølsen. enig i det altså! alle blir jo SÅ glade når man forteller det ;o)

 

Nå er jeg bare SÅ spent på ul imorgen! Jeg må bare satse på at det går bra altså! innerst inne forventer jeg nok at han skal fortelle meg at noe er galt. Men hvis jeg da faktisk får gode nyheter kommer jeg jo til å bli SÅÅÅ glad da!

 

er 33 år og har heller ingen barn fra før. ;o) bor også i samme område som dere. så om sån 9 måneders tid kan vi jo lage trille-klubb ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...