Gå til innhold

Lillemor, LEB-JeNta og Bjølsen??


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg akkurat telefon fra legen!! hcg hadde steget på en uke fra 486 til 6900. han sa at det så kjempebra ut! ligger visst nesten over normalkurven!!!!! Åh - nå ble jeg glad!! får håpe jeg får like bra nyheter på ul imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såååå gode nyheter Lillemor!! :D Gratulerer!! Blir superspennende med UL i morra! Gleder meg til oppdatering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fantastisk! :) Et stort positivt skritt på veien iallefall.

Er veldig med på trillegjeng det kommende året.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på UL jenter! og jeg har gode nyheter!!!!

 

Og den lille spiren ligger MIDT i livmoren, og han synes han så at hjerter slår, selv om det er veldig veldig tidlig. Så dr.gyn sa det så veldig bra ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Er bare SÅ lettet akkurat nå. da er det bare å satse på at det går bra videre og at dte ikke skjer noe med spiren. skal tilbake om to uker igjen for å sjekke en gang til. er veldig deilig å få oppfølging.

 

Så nå føler jeg kanskje at jeg kan føle bittelitt glede iallefall! er ihvertfall ikke exu!

 

YES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig herlig å høre. :) Har tenkt på deg i hele dag, og dette var så fine nyheter da. Håper du får en bekymringsfri helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk bjølsen! så koselig at du har tenkt på meg ;o)

 

Skal ha en kjempefin helg! skal på stooor fest imorgen. Så da blir det masse hvite løgner om hvorfor jeg ikke drikker.... men folk får bare tenke sitt! akkurat nå bryr jeg meg ikke om det en gang ;o)

 

Håper dere også får en finfin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med gode nyheter Lillemor!!!! :D Veldig glad på dine vegne!!

 

Selv er jeg ikke så veldig happy...fikk mensen i dag tidlig :( :( :(

På mandag skal jeg ringe legen å be om henvisning... Og så blir det tur til akupunktøren igjen om 10-12 dager for å stikke meg litt så jeg styrker neste eggløsning..

 

Ikveld får jeg besøk av to gode venninner :) Gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh nei! så kjipt! så kjedelig at det tar så lang tid pfeew!! Synes faktisk du er veldig tålmodig, jeg! håper spiren sitter veldig veldig snart for deg også!

 

har du fått mannen din til å teste seg ennå? husker vi snakket litt om det for en stund siden...?!?

 

håper du får en kjempekoselig kveld.

 

her er det gullrekka med farris. vangligvis er det gullrekka med en god rødvin. men ikke nå. og ikke de neste 9 månedene. hehehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Nå er det leggetid her.. Har hatt en superkoselig kveld med to venninner som overnatter :) Men, nå er vi utslått etter en slitsom arbeidsuke...

 

Jeg har ikke villet mase mer på sambo om testing..før nå.. Så når jeg får henvisning, skal han også teste seg.... Må vel ta en prat med han om det til uka... Han er borte i helgen, men da han fikk melding fra meg i dag om at jeg ikke var gravid...så ble han litt skuffet han også... Tidligere har han liksom ikke kommentert det på den måten, så virker som om han tenker litt på det nå...

 

Gleder meg til imorgen jeg!! Sol og varme er det meldt :D Da blir det en tur til sentrum og en deilig kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får ha en kjempefin helg, jenter!

 

og pfeew, er jo bra at samboeren din tenker litt han også. er jo veldig normalt at gutter ikke helt klarer å være like engasjert som oss - det er jo vår kropp som skal være gravid ;o) det går sikkert bra, men skjønner at du kvier deg for å prate med ham om det da!

 

i dag skal jeg på fest! det blir gøy. Men litt slitsomt dette med å ikke kunne drikke alkohol synes jeg, eller dvs, at det er slitsomt å måtte"juge" om å drikke, og lure på om folk legger merke til det. Men men.

 

Først skal jeg gå ut en liten tur ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo jenter:D

 

Herregud så koselig at dere er gravide Lillemor og Bjølsen!!! Gratulerer så masse.. Unner dere det virkelig:)

Jeg har bare måttet holde meg unna denne siden en liten stund. Det ble bare rett og slett for mye for meg, men nå måtte jeg tilbake og det var SÅ koselig at du hadde etterlyst oss pfeew:D ble kjempeglad.. Tenkt masse på dere her inne.

Huff pfeew.. så utrolig kjipt å få den j...... tanta igjen;( men nå er det oss to som skal kjempe om å få positive tester. Vi skal klare det snart!!

Nå har jeg gått til akupunktør 6-7 ganger så nå håper jeg at jeg får noen gode resultater. Hvor lenge har du gått igjen pfeew? Jeg fikk jo ut finger`n til å bestille time etter deg:) Skal ta el test etterpå, har jo ikke helt peiling på når den er. Men etter beregninger på babyverden så skal den visst være på mandag og da skal jeg til akupunktur.. hun skulle sette noen nåler for å styrke egget og holde på det:D nå håper jeg virkelig at det skal skje noe assa.. Vi får krysse fingrene våre pfeew xxxx. Nærmer meg 27 jeg også så da er vi jo nesten like gamle..

Ser dere bor i Oslo.. og jeg i Røyken, men jeg kommer gjerne på trilletur til Oslo sammen med dere når den tid kommer.

 

Krysser alt som er for at spirene deres er sterke og at jeg og pfeew kommer etter i nærmeste fremtid.

 

Ha en strålende lørdagskveld:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei LEB :D

Hyggelig å se deg her :)

Tenker noen ganger på å ta en pause herfra jeg også...men klarer det ikke...må bare innom å sjekke :-P

Ja, nå er det vår tur LEB! Tror alle jeg har skravlet "fast" med inne på BIM har blitt gravide nå...unntatt deg LEB...så nå er det vår tur!!

Jeg tror jeg har vært til aku fem ganger. Jeg skal tilbake like før neste eggløsning som er om et par uker...håper den ikke blir forsinket denne gangen da... Da blir ventetiden så innmari lang....

Jeg er alene hjemme ikveld, så jeg bare slapper av og skal kose meg med tv og snacks :) Deilig med helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super deilig med helg:)) Har faktisk vært ganske så aktiv i dag.. malt lister som skal inn på to av rommene vi har pusset opp (forhåpentligvis blir det et barnerom snart..hihi) og skiftet olje og viftereim på bilen.. riktig nok assistert ved bilgreier for jeg har absolutt ikke peiling;P

 

Huff ja det er jo på en måte trist å se alle de "kjente" skrive at de får positiv test selv om man absolutt gleder seg på deres vegne.. men når man så inderlig vil oppleve det selv blir det sårt. Men nå er vi to som kan holde følge.. forhåpentligvis et kort følge før vi også flytter oss et steg videre:D

Hvor ofte går du til akupunktur du da? Jeg går en gang i uken siden akupunktøren anbefaler det i 12 uker.. deretter blir det kanskje en til to ganger i mnd. Blir jo kostbart etterhvert dette også selv om jeg gjør HVA som helst for å bli gravid.. Betaler 350 kr gangen, bortsett fra 500 første gangen.

Leste her inne at rødkløver og bringebærblad kapsler gjorde susen for ei.. blir fristet til å prøve sånt:P

Tok el-test ista men syns ikke teststreken ble sterkere enn kontrollstreken så da er den vel negativ... det var ikke mye om å gjøre, men har sett den sterkere tidligere. Kanskje i morgen:)) håper det!!!

Alene hjemme ja.. jeg er ofte det jeg også. Noen ganger deilig andre ganger litt kjipt. Men har man internett så går tiden utrolig fort.hehe

Ha en superkveld.. kanskje vi snakkes mer senere. Kommer sikkert til å vanke her i kveld siden jeg ikke har vært her på leeenge:P

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meget effektiv du har vært i dag da :) Gøy å fikse litt!

 

Jeg gikk til akup. en gang i uken i fem uker var det vel...og nå skal jeg bare dit en gang før eggløsning...for å styrke egga osv... :) Det kommer jeg til å fortsette med helt til jeg endelig får en spire i magen! Så blir vel en gang i måneden da...

Jeg har sagt lenge at jeg skal teste hostesaft før eggløsningen..men, glemmer det bort hver måned... Men, kanskje jeg skal huske å kjøpe det nå! :) Hadde vært gøy å testa...

Leste også om rødkløver og bringebærblad... Jeg har også hørt at bidronninggele i kapsler skal være bra.... Får se om jeg prøver noe av dette etterhvert :)

Nå ser jeg på Det store korslaget og spiser smågodt..hehe..

Får håpe el kommer snart hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi søren... hehe jeg glemte jo helt denne hostesaften. Jeg tror jeg leste et innlegg av deg for en stund siden og løp ned på apoteket og kjøpte.. men så har jeg glemt den.. huff. Kanskje det fortsatt funker??Skal ta et par doser i kveld jeg.. takk for påminnelsen da:) kos deg med korslaget.. skal mumse godis ikveld også jeg..hehe

 

Vi får holde hverandre oppdatert med sånne urtegreier og se om det virkelig er noe tess:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..ta hostesaft NÅ ;) Og så tror jeg man skulle ta 2-3 dager etter eggløsningen også... Husker ikke helt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok jeg en real slurk av den flaska;P hihi... skal fortsette som du sier:) tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Jeg har byttet nick!! :)

Hvordan har søndagen deres vært?

Min har vært veldig rolig og avslappende. Nå venter jeg bare på at sambo skal komme hjem fra helgetur.

Akkurat nå sitter jeg her og bare leeengter etter den dagen jeg har en kul på magen.... *sukk*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois jenter ;o)

Får håpe jeg kan joine dere litt selv med spire i magen da ;o)

 

Ser dere diskuterer akupunktur og hostesaft. jeg har gått til akupunktur i 3-4 mnd, og har faktisk gått nesten hver uke. er jo ganske dyrt da, men akupunktuøren har stabilisert syklusen min og jeg er ganske sikker på at jeg har fått "bedre" EL og tykkere slimhinner osv - som skal være bra for at spiren klorer seg fast visstnok. i tillegg har jeg brukt digitale el-tester. OG, den siste måneden, da spiren satt, tok jeg hostesaft ca en uke før EL og et par dager etter. tok en god slurk om dagen ;o) Kan jo virkelig virke som det var hostesaften som gjorde susen da. men man kan jo aldri vite da ;o)

 

Uansett. dette var mine tips! håper VIRKELIG at dere også får en spire som setter seg fast VELDIG snart, jenter!!! Jeg gikk jo et helt år selv før jeg ble gravd, så jeg vet akkurat hvordan dere føler dere!!

 

Når det er sagt, så har nå kvalmen kommet til meg. jeg er SÅ kvalm altså. idag har jeg ikke gjort noenting - bare ligget på sofaen. men kvalme er jo gode nyheter da, så jeg klager absolutt ikke ;o)

 

ha en fin søndag kveld jenter

 

snakkes snart!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillemor :)

Jeg håper akupunktur og hostesaft denne pp'en vil gjøre susen!! ;) Jeg skal kjøpe hostesaft til helgen! Hehe..tror sambo kommer til å tro at jeg er gal som skal drikke hostesaft hver dag..

Uff..har kvalmen kommet ja.. Får håpe den ikke blir altfor ille da..sånn at den hemmer deg i hverdagen.. Men, litt kvalme er sikkert bare koselig ;) Det er vel verdt det når man har spire i magen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvalmen er vel strengt tatt "velkommen" ;o) nå kan jeg være sofagris med aller beste samvittiget noen uker fremover. legen har bedt med om å ta det ekstra med ro frem til 12 uker. så da må jeg jo bare gjøre det ;o)

 

Lykke til med aku og hostesaft! jeg har troen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå datt vi langt ned på side 2, så jeg dytter litt jeg ;o)

 

hvordan er formen din bjølsen?

 

Jeg har begynt å få absolutt alle symptomer nå. men er jo litt morsomt også da ;o) bortsett fra kvalme, det er ikke så veldig morsomt ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Tusen takk Egget, så fint at du dukket opp du også. Skjønner du måtte ha en pause herfra. Jeg klarte aldri selv å være inne her lenge om gangen, ble så forvirret o usikker av alle sine meninger og alt mulig :) Men nå er jeg her for å snakke med dere, og få litt tips på 1.tri. Og det er veldig hyggelig, særlig her.

 

Lillemor: Jeg kjenner fortsatt lite symptomer sånn ordentlig. Er i dag 5+6. Forutenom skikkleig vondt i puppene om natta da. Har til og med våkna av at de gjorde vondt. :) Samboeren min smiler litt når jeg klager, for det er det eneste symptomet vi har så det er visst litt koselig. Men au! Og så blir jeg fortere sliten. Merka det veldig i helga da vi pussa opp soverommet. Var helt knust etterpå. Må lære meg at jeg må ta det litt mer med ro nå og ikke ture på som før med tunge greier. :) Håper så sinnsykt på å unngå kvalme og oppkast..selv om det kanskje kunne hjulpet på å holde vekten nede ;) hehe! Nei, huff!

Hva kaller du spiren Lillemor? Vi kaller den for knøtten/knøttet/lille knøtt :) Begynner å gå litt opp for oss at dette faktisk skjer nå.. Skal til legen på første sjekk i morra. Regner med det blir lite spennende. Herregud det er lenge til Ul, lurer på å bestille privat ul til uke 12 eller rundt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev nettopp et innlegg...tror jeg bomma litt på hvor jeg skulle svare, for det la seg litt lengre opp :D Jaja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...