Gå til innhold

Lillemor, LEB-JeNta og Bjølsen??


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Så bra du ikke har blødd idag, Bjølsen!!

Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk brev fra Ullevål, men tok vel kanskje 10 dager eller 2 uker eller noe sånt. Men det er sikkert lurt av deg å være litt på alerten, for leger kan jo ofte glemme litt ting ;o)

 

Vi heier på deg, Egget!! Denne måneden går det bra!!! Hos meg funket det jo i 12 pp, og med hostesaft!! Så nå er det din tur!!!

 

I dag er det superonsdag med massssse bra på TV. utrolig deilig når man tilbringer mesteparten av fritiden på sofaen ;o)

 

Og så er det bare å grue-glede seg til imorgen! Skal selvfølgelig sende oppdatering når jeg har vært der! håper selvøflgelig jeg kan gi gode nyheter ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld :)

Hjemme fra hundekurs! Gutten vår var såå flink i dag, og ligger nå helt utslitt på fanget til sambo og sover. Søt er han :) Jeg føler meg som en meget stolt mor! Hehe..

 

Jeg kjenner at jeg har store forventninger til denne pp'en..litt farlig det..men, man håper jo når det har gått så lang tid.. I følge statistikken så skal jo de fleste bli gravide innen ett år..hvis det ikke er noe galt med mann eller dame da..

 

Sambo ser på Norge-Finland han. Etter det skal han gå å kjøpe kinamat til oss. Nam!! :)

 

Ha en super kveld!! Gleder meg til å høre i morgen Lillemor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg SÅ hjertet banke, jenter! Det var STORT altså! nå er jeg bare SÅ utrolig glad. Legen sa at risikoen for at noe skal skje nå faller betydelig når man har sett at det er liv og sett hjertet slå.

 

så i dag skal jeg bare gå rundt og smile hele dagen ;o) En fantastisk følelse. Jeg bestemte meg for at jeg skulle slippe gleden løs hvis det gikk bra i dag. så nå kan jeg kanskje begynne å fortelle folk etter hvert.

 

HURRA!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅåååååååååååÅ!!!!!!!!! Så FANTASTISK!!!! Grattis så mye!!!

Jeg vil også se det!! Herregud som jeg gleder meg til det. Har time 4 mai....faen så lenge til. :) Da skal jeg slippe jubelen løs jeg også, om det går fint.

Ha en helt super dag, flyyyyt på happybølgen og bare smiiiiiil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAA Lillemor :D :D :D Sååå flott!!! Håper du har kost deg i dette deilige vårværet i dag! :)

 

Hvordan går det hos deg Bjølsen? Ikke noe mer blod?

 

I helgen kommer kanskje svigers på besøk til oss, så ikveld skal vi rydde litt og vaske litt i leiligheten. Og sambo skal sette opp den nye bokhylla jeg har kjøpt til oss :)

 

I morgen er det fredag!! Jippiii :D Og snart påskeferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, igår gikk jeg virkelig rundt og smilte hele dagen!!! Nå føles det så mye mer virkelig at jeg har en spire som gror inne i magen min og som skal bli til en baby. helt sykt!!!

 

Er fortsatt blid, og kommer nok til å være det lenge. eneste humørdemperen er den vanvittige kvalmen jeg har om dagen. den går bare ikke over, den blir tvert imot verre og verre. Det er jo et godt tegn, men man blir jo faktisk ganske satt ut av å være så kvalm hele tidne.

 

men men. sånn er det bare.

 

uansett, nå er det jo straks påskeferie. 10 dager med fri skal bli helt himmelsk! Skal dere noe spennende? Vi skal være hjemme første halvdel, og så skal vi på fjellet i påskedagene. blir deilig!!! Jeg har tenkt å tilbringe det meste av tiden i solveggen med et pledd og en god bok, i motsetning til normale påsker hvor jeg er en ivrig skigåer ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

For en deilig følelse da Lillemor :) Og så heldig du er som kan dra på fjellet! Vi må ha bypåske i år vi...men, men...får kose oss så godt vi kan her...

Jeg skal jobbe man og tirs før jeg kan ta påskeferie, så jeg får 6 dager med fri.

Nå skal sambo og jeg rydde og vaske litt i leiligheten. Vi får besøk av foreldrene hans i morgen.

Ikveld skal det bli godt å bare ligge på sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med svigers, Egget!

 

Sofaen er mitt mål for kvelden også ;o)

 

Ha en fin helg, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at eggløsningen er overstått for denne gang.. Og denne uka har jeg hatt så mye slim!! Det må jo være pga hostesafta jeg har slurpa i meg...! :-p

 

Juhuuu!!! Jeg håper jeg blir på tjukka denne gangen!! Hehe... Jeg skal svømme i babystøvet jeg har lagret fra alle andre gravide her inne.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, Egget! da er det bare å vente ;o) Bra det er ferie neste uke, da går jo tiden litt fortere. skal se det funker med hostesaft!!!

 

i dag skal jeg til svigers, sammen med min svoger og svigerinne. de har en liten baby på 4 måneder, og nå gleder jeg meg jo SÅÅÅ utrolig til å dulle med ham ;o) før var det litt sånn "bitter-sweet", men nå er det bare så koselig ;o)

 

elllers har jeg sittet med hode i doskålen en ganske stor del av gårsdagen og idag. det er jo ikke akurat kos. har ikke kastet opp i det hele tatt før i går. hmm. håper ikke det skal vare i 5 uker til altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra ja! Nå er jeg skikkelig klar for spire og håper så innmari masse!! Jeg må bare fylle tiden med masse gøy, så ventingen ikke blir så lang....

 

Ååå, bebis på 4 måneder!! *sukk* Vi skal besøke en bebis på 3 måneder i påsken, og jeg gleder meg! Han er fadderbarnet mitt og verdens skjønneste!

 

Vi skal også møte svigers i dag. Skal ut å spise middag med de senere.

 

Huff..får håpe du får litt kontroll på kvalmen etterhvert... Ikke noe særlig å drive å henge på do... God bedring Lillemor!! Og kos dere masse i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå skal det gå snart, Egget! Snart sitter spiren!!!! ;o)

 

Er faktisk litt mindre kvalm i dag. kanskje fordi jeg har sovet masse og slappet av? eller fordi jeg klarte å få i meg litt mat tidlig i morges. Henger ikke på do ihvertfall ;o)

 

Er blitt litt pollenallergisk nå, og det uroer meg litt. man skal vel i utngaspunktet ikke ta noen medisiner i det hele tatt når man er gravid, men jeg tror faktisk at jeg må høre med legen om det finnes noen muligheter, for når bjørkepollen kommer for fullt blir jeg jo helt satt ut hvis jeg ikke har medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter :)

Nydelig vær i dag :D

 

Så bra at du er mindre kvalm i dag Lillemor!! Litt mat tidlig på morgenen og masse søvn kan gjøre underverker det!! Har hørt at noen sier at kvalmen er kroppens måte å si fra at man må slappe av...pluss at det er hormoner selvfølgelig ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hurra for det fine været ;o)

 

og for at jeg er mindre kvalm. har også kjøpt ingefærte nå, det skal visst hjelpe. og jammen tror jeg faktisk det hjalp også! så forhåpentligvis har jeg funnet et par lure ting som gjør at jeg ikke blir så kvalm. DET hadde vært deilig!

 

På onsdag reiser vi til fjells også. det gleder jeg meg skikkelig til. Håper og tror at superfrisk fjelluft skal gjøre underverker mot kvalmen den også. Og et godt påskeegg og en underholdende bok å lese ;o) Det skal bli så bra!!!

 

Elsker ferie, jenter. det er jo bare SÅ deilig ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for det fine været, men skulle ønske det ikke forsvant i morgen :( Meldt overskyet...buhu...

 

Jeg vil også til fjells!! Men, men..får ta til takke med bypåske i år... Vi får nyte det så godt som mulig med kaféturer, lese en bok i sofakroken, god mat og så håper jeg at sambo lager et deilig påskeegg til meg ;) Jeg kjøpte egg til han i dag, som jeg skal fylle med noe godt, også skal jeg kjøpe en deilig aromatisk kaffe til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo deilgi med bypåske også, egget! Det viktigste er jo å ha ferie og kunne slappe av og koble ut hverdagen litt! Imorgen skal jeg også ut for å kjøpe påskeegg til både meg og mannen min som jeg kan ta med på fjellet ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper bare på godvær.. Blir veldig godt med fri! Skal jobbe i morgen, så har vi fri i 6 dager! :D

Må ha en riktig god tur på fjellet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD PÅSKE!

 

nå blir det bim-pause for meg noen dager. det har jeg sikkert litt godt av ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..skal vurdere litt påskeferie fra bim jeg også..får se om jeg klarer.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:D

 

Åååhh så utrolig spesielt det må være å se det lille hjertet banke, Lillemor..:) Gleder meg fælt til å oppleve det selv. Jeg har vært med ei venninne som var gravid.. ble helt rørt jeg. hehe.

Bjølsen.. snart er det din tur:))) det må jo være en fantastisk ting å ha fremfor seg.. vite at du snart skal dit!!

For meg gikk det ikke denne gangen heller desverre:( Den usle tanta kom på tirsdag som nesten antatt.. Og vi som har gjort alt riktig denne gangen. Ikke er det noe galt med noen av oss iflg undersøkelser heller. Lurer virkelig på hvorfor det ikke skjer noe her assa;( Er vi virkelig en SÅ dårlig match?? Det er jo ikke akkurat en hyggelig tanke. Nå har min samboer akkurat lagt ferdig gulvet på det lille rommet som vi en gang i fremtiden har tenkt å lage til barnerom... skulle bare ønske at vi kunne vite at det kommer en som vil flytte inn dit snart..sukk

 

Hvordan går det med deg da Egget?? Du står vel hardt på i disse dager du:P Er jammen meg ikke lett å bli smelt på tjukka..hehe.. ikke når man vil isåfall.

 

Var på hyttetur helgen som var vi:)..og på vei opp til hytta stakk vi innom en sportsbutikk for å handle noe.. da sier plutselig svigermor at nå gleda hu seg så fælt til å handle masse søte små plagg at vi måtte se å sette igang snart:) hun skulle bare visst hun;) hihi. Åh jeg skulle så ønske at jeg kunne fortelle en sånn gledelig nyhet snart..

Lyst til å prøve pergo nå jeg. Seilte jo inn i vår 16pp. usj

 

God Påske til dere alle:)))) stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Hatt en fin påske?

Jeg er 7-8 dpo i dag.. Jeg får alltid ømme hovne pupper etter el, men har ikke fått det enda. Det gir meg veldig høye forhåpninger kjenner jeg. Også føles det som om jeg har en mild soppinfeksjon nå...håper det er et positivt tegn... ;-)

I dag har jeg bursdag, så i dag har vi hatt besøk av gode venner. Spist boller og drukket kaffe. Ikveld har sambo og jeg spist middag på restaurant og nå er det filmtid her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at mensen kom igjen LEB :( Jeg føler med deg.... Vi får bare være tålmodige og holde ut...det skal skje med oss også, vi skal bli gravide!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter! Da er jeg tilbake fra ferie ;o) Har vært SÅ deilig med ferie altså. Hurra! Gleder meg ikke akkurat til å begynne å jobbe imorgen, men men. sånn er livet.

 

Kjipt at mensen kom LEB! Håper virkelig dere treffer snart, begge to!

 

Hvordan har dere hatt det i ferien da? Bjølsen, hvordan er formen din?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Lillemor!

Ferie er herlig!! Her nyter vi siste fridagen :)

Jeg har nettopp vært på apoteket og kjøpt Canesten. Har skikkelig soppinfeksjon! Fortsatt ikke hovne og ømme pupper... Og i dag da jeg våknet kl.10 hadde jeg helt "sprengt" blære! Den verket fordi jeg måtte tisse! Jeg drakk nesten ingenting i går før leggetid..... Hmm!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...