Gå til innhold

Lillemor, LEB-JeNta og Bjølsen??


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei og hå :)

 

Hyttetur i fire uker høres kos ut! Hvor har dere hytte?

 

Vi tar ferie om EN uke, og da drar vi 14 dager til Tyrkia :D

 

Men, i mellomtiden koser vi oss med godværet i Oslo. I dag skal vi på en øy for å bade, sole oss og grille :) Deilig med sommer!

 

Ha en herlig ferie Lillemor!! Kos dere masse! Dere andre, god helg :) Håper det går bra med dere, LEB og Bjølsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp:)

Så koselig å lese at alt går bra med dere.. jeg hopper litt ut og inn av dette nettstedet jeg vettu. Må prøve å ikke stresse for mye rundt dette med graviditet:P Selv om ikke det er så lett. Håper at disse to ukene med sykemelding har fått kroppen i balanse igjen. Jeg var virkelig stresset og utkjørt!! Men kjenner at energien begynner å komme noe tilbake. Har brukt dagene på å sitte i solen og lese bok samt fått litt orden på noen rom vi har pusset opp. Herlig:))

Så godt det må være å kjenne babyen sparke, Lillemor..men det må vel samtidig være litt rart..hehe Gleder meg veldig til å bli gravid, håper så inderlig at det skjer nå!!Har ikm neste helg så krysser alt som er for at det går denne gangen da. Dere får strø masse babystøv over meg:D****

Ser det er utrolig mange som tester positivt om dagen.. det er jo hyggelig:)

Egget, du koser deg og stråler vel av glede du nå:) Blir jo kjempe spennende å begynne å shoppe litt til den lille.. Skal dere vite kjønnet? Jeg og sambo har snakket om det, og vi er vel enige om at vi har lyst til å vente med å vite hva det evt blir... men det er jo nå da..hehe. Mulig vi endrer på det når det virkelig skjer:P

Nå er det ikke så lenge igjen til ferie her heller... to uker igjen!! Gleder meg stort til det selv om det ikke blir så mye reising. Blir hytta på Geilo med et vennepar og en tur til Kragerø. Om tiden strekker til så tar vi en weekend i Stockholm. Det finnes tusen ting å gjøre her hjemme på gården også så spørs hva vi har tid til.. Jeg vil på stranden..hihi

Kos dere masse med små i magen Lillemor og Egget.. Bjølsen!!nå må vi få fart på oss så vi kan fullbyrde firkløveren her:) Håper at du får klaff igjen snart. GOD SOMMERFERIE TIL DERE ALLE ¤¤¤¤¤¤

Nyt Tyrkia Egget og Lillemor hytta så snakkes vi snart igjen.

 

Tjohooi:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LEB :)

 

Så godt å høre at du begynner å få energien tilbake!! :) Bra at du klarer å holde deg litt unna forumet, men hyggelig å høre fra deg også :) Er jo så spent på om det klaffer for deg og Bjølsen snart! Håper så inderlig!!

 

Jeg koser meg med tanken på en spire i magen! Kjenner lite til det, men vet jo at den er der :) Har veldig ømme bryster og blir ganske fort sliten og trøtt..spesielt nå som det er så varmt.. I ettermiddag ble jeg plutselig veldig kvalm, men det kan være tilfeldig..

 

Vi har egentlig ikke snakket om vi skal vite kjønnet, men jeg regner med at vi skal det. Jeg har i hvert fall veldig lyst, og sambo har ikke sagt noe om det.. Eneste han har sagt er at han vil vi skal vente med å fortelle nyheten til venner og familie til jeg er ferdig med 1.trimester.

 

Nå har vi hatt en deilig dag i solen, og jeg har støvsugd og vaska i leiligheten. Så nå skal jeg sette meg tilbake i sofaen med Dream is og tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner at dere ønsker å vente med å fortelle det til etter de 12 første ukene har gått.. Gjelder det foreldrene deres også?? Jeg har tenkt litt på det, for vi også har snakket om å vente med å fortelle når en evt graviditet oppstår. Kommer sikkert til å bli supervanskelig.. hehe. Mødre på begge sider maser om at vi må komme i gang.. de skulle bare visst:P hehe, det virker innimellom som svigermor prøver å finne ut om jeg er gravid.. hun pleier å tilby meg et glass vin når anledningen byr seg..hehe. Håper så dypt og inderlig at vi kan få det største ønsket vårt oppfylt nå.. Da må jeg finne på mange lure unnskyldninger:P:P :)

I dag har jeg vært hos mine foreldre og grillet og spilt ludo.. faktisk et ganske morsomt spill:) Hadde glemt hvor mye glede det kunne gi!! Ha en fantastisk natt jenter.

 

Sommerklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter til 1.tri er ferdig, med både foreldre og venner :) Jeg skal på ul 9+4, så kanskje vi forteller det etter det da..for da er det jo ganske stor sannsynlighet for at alt går bra :)

 

Jeg har fire arbeidsdager igjen på jobb før det endelig er ferie!! Gleeeder meg, for jeg er så trøøøøtt for tida..så jeg sliter en del når jeg er på jobb...

 

Hehe, litt sånn som min svigermor det LEB..hun også tilbyr meg vin når vi er på besøk der..og hvis jeg takker nei så merker jeg med en gang at hun kikker litt ekstra på meg.. Men, neste gang vi besøker dem og hun tilbyr meg vin..hehe..da har hun grunn til å kikke ;)

 

Ha en finfin tirsdag jenter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi nå hadde vi havnet på side 4.. på tide å dytte den litt frem igjen:)

Du er vel ute i ferie du nå Egget.. håper du koser deg masse!!Og dere også Lillemor og Bjølsen.

Desverre så ble det nok en kjip dag for oss i går:( Den j... tr kom som alltid og det viser seg at det nesten skal være umulig å bli gravid!Er så lei meg at tårene triller.. Men nå orker jeg ikke mer sånn styr. Ingen el-tester eller noe neste mnd. Skal jo ha pausemnd fra pergo også. Vi har snakket mye om det å melde oss opp til ivf nå og det virker som om det er den veien det går. For en stund siden fortalte gyn meg at hun trodde det var det som skulle til så da er det vel et godt råd å følge. Imens får man bare inderlig håpe at det skjer et lite mirakel på egenhånd. Tror bare at vi må slappe av i forhold til dette nå. Jeg blir iallefall gal av dette. Skuffelsene er så enorme. Blir nesten deprimert. Huff. Dette var et hjertesukk fra meg. Kos dere masse i ferien deres. Jeg har 3 dager til med jobb denne uken, så er det ferie på oss også:))johoo.

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei på dere girlsa!

Har holdt meg litt vekke en stund. Er ikke så veldig motivert for denne prøvingen for tiden.

Har falt skikkelig tilbake på røykingen. Og drikker masse i det fine været som var. Så nyter dagene. Selv om jeg jo konstant tenker på dette helsikkes frøet som aldri fester seg.

Venter mensen onsdag i neste uke, den 15. Har ingen følelse på at det har gått denne gangen helelr. Men det er vel min vanlige negativitet rundt dette, i håp om å bli positivt overrasket. :)

LEB: Uff, skjønner deg så godt. Ble skikkelig slått ut da mensen kom sist. Fy faen så lei meg jeg ble. Selv om det ikke er lenge siden MA, så er det som at jeg forventer at det skal funke liksom, siden vi allerede har fått det til en gang. Psyken får virkelig kjørt seg på disse greiene her iallefall. Vi får ta det positivt at vi ikke har blitt gale (enda). :) Skjønner at det er en bøyg å skulle over til IVF. Men om det er det dere har fått anbefalt, så er det kanksje like greit å sette i gang?? Enn kanskje å måtte prøve i et år til mener jeg, uten å få det til.

Egget: håper spiren henger seg fast og at alt går supert fremover.

Lillemor: så koooooselig med sparking. :) Herrrrrlighet jeg gleder meg til den dagen jeg kjenner det jeg også.

 

Skal på ferie nordover på fredag, i to uker. Gleder meg. Og håper vi tester positivt mens vi er der oppe. Og at været blir ok...selv om jeg IKKE regner med det i det hele tatt. :)

 

Sommerklemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant.. Vi melder oss opp til ivf i slutten av mnd så får vi se om ikke moder natur ordner opp allikevel.. Jeg er livredd for å bare fortsette å prøve uten at det skjer noe for så å miste enda flere år.. men er også livredd for at det ikke skal lykkes.. men men. Får snu tankegangen litt, men det er jaggu ikke lett.. Babyønsket har aldri vært større enn nå. Tilogme sambo er helt knust etter jeg fikk mnesen. Han trodde det skulle gå denne gangen.. huff jeg blir så lei meg. Er bare så rart at ikke vi skal få det til.. Det er jo ikke påvist noe galt med oss??!!

Håper inderlig at du har klart det denne gangen Bjølsen.. skal krysse fingre og tær.. Hold oss oppdatert da.. utrolig spennende. Går snart ut i ferie jeg også.. blir godt å være litt aktiv sånn at man får andre ting å tenke på:) Ha en strålende ferie Bjølsen. Satser på sol og fantastisk vær resten av sommeren.

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden går så ferferdelig fort. Og man får jo bare mer og mer panikk for å miste tid man kunne ha utnyttet bedre i en slik situasjon. Kjenner meg veldig igjen. Gruer meg veldig til å bli skuffet denne gangen.. tar så jævlig på. Sambo er mer tålmodig, og mener vi må ta hele sommern til hjelp. Blir gyn i september iallefall om det ikke går i løpet av sommeren. Babyønsket har aldri vært så sterkt som nå for meg heller. Det er sykt så sterkt det er når man ikke får til.

 

Akkurat nå tror jeg at jeg er helt idiot. Etter å ha vært i gamet så lenge, så har jeg sluttet å lete etter symptomer. Men jeg er stiv og litt stikkete i magen i dag, og litt i går. Vet jo bedre enn å få forhåpninger...:) Men kan ikke hjelpe for det når man sitter på feriemodus-arbeidsplass og daffer litt. Psykisk terror er det. En uke til ikm i dag. Håper tiden går fort. HATER denne uka som kommer nå.

 

Onsdagsklem! Og god ferie til deg også! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter!

 

Hvordan går det?

 

Sambo og jeg kom hjem fra Tyrkia i går og det var deilig å komme hjem til norsk mat :) Har hatt to herlige uker, men hjemme er alltid best :) Jeg har vært kvalm hver kveld den siste uka, håper det endrer seg nå som vi er i Norge..men, tar den med et smil og sier det er nurket som er årsaken.. Skal på ul på torsdag, og er veldig spent. Kjenner jo så og si ingenting i magen, så jeg er spent på om det er liv inni der..

 

Nå er sambo og jeg i Tønsberg, for hunden vår har vært her mens vi var borte. Vi skal være her til onsdag, og så kjører vi til Trøndelag etter UL på torsdag. Skal besøke familien hans da.

 

Håper alt står bra til med dere jenter!!! Krysser alt jeg kan for dere!!! Det er jo ikke lenge siden jeg satt med samme følelser som dere....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Vi er på ferie i Nord-Norge. Men på søndag er det tilbake til hovedstaden og på jobb på mandag. Skulle gjerne hatt en uke til. Har vært deilig.

 

Skjedde ingenting denne måneden heller :( Og vi var så sikre på at vi hadde jobbet godt. Men men..da er det bare å hive seg i prøvingen igjen. Den siste uka har det florert med nye graviditeter rundt oss, og jeg har vært litt lei meg. Men prøver virkelig å tenke positivt.

 

Hvordan gikk det på UL, Egget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter! Koselig å "treffe" dere igjen ;)

 

hvordan gikk det på UL, egget? og Bjølsen, kjipt at det ikke funket denne måneden heller!!! isj! men håper uansett dere alle har hatt en superfin sommer!!!!

 

Jeg har hatt det utrolig deilig i ferien, har bare vært på sørlandet hele tiden, bare kost meg og slappet av! Magen har vokst mye nå altså! en ordentlig kul har jeg! og kulen sparker masse hele tiden. Jeg tror nok det er det aller koseligste av alt! Dere kan glede dere, jenter ;)

 

Ha en fin helg! og fortsatt bra ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

 

Ja, du må bare prøve å tenke positivt Bjølsen.. Selv om det er like kjipt hver gang mensen kommer.. Jeg skal fortsette å heie på dere!! Dere må få den etterlengtede spiren deres dere også!! *trøsteklem*

 

UL gikk veldig fint! Gyn er super altså! Søkte jo om fødeplass og alt for meg han, skrev helsekort osv. Også tok han en innvendig ultralyd. Der lå nurket på 23 mm og hjertet slo :)

 

Nå har vi vært noen dager i Trøndelag hos svigers. De ble veldig glade for nyheten! I dag tenkte jeg å fortelle nyheten til familien min også, ved å sende mms med bilde fra ultralyden. Fikk med utskrift med bilde av nurket fra gyn :) Ser bare en hvit "bønne", men det må jo dokumenteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Så koselig da egget!!! Utrolig morsomt å se det som ligger og vokser i magen selv om du ikke kjenner det så godt enda.. det er jo på en måte en sterkere bekreftelse på at det er noe der.. Du, jeg og sambo har akkurat vært på middag sammen med et vennepar som veeeldig snart skal bli foreldre, og hun fortalte meg at hun hadde gått til en akupunktør på Torshov. Jeg spurte hvem hun hadde gått til og hun svarte Anny... herregud, jeg fikk så utrolig gåsehud, for både du og andre her inne har jo snakket så varmt om henne. Merkelig at det liksom skulle være den samme.. Kanskje det er et lite tegn på at jeg også burde oppsøke henne??!! Spurte jo deg noen ganger om henne og nr til henne, men jeg trakk meg pga avstanden fra oss. Men nå skal jeg ta kontakt med henne:D Akupunktøren jeg gikk til følte jeg bare at ikke var helt seriøs. Var der x 1/ uke og hun mente jeg skulle gå på det i 12 uker og kanskje et år.. Veldig merkelig. Følte heller ikke at hun ga meg noe å se frem til. Gleder meg virkelig til å dra til Anny. Hun høres så forståelsesfull ut:)

 

Trist at det ikke gikk denne gangen heller, Bjølsen.. Vi får satse på de kommende mnd vi. Tror ikke vi klarte å treffe denne gangen desverre. Blir så oppgitt over at det fremdeles ikke er noe klaff.. Men men..

 

Kos deg med en stor kul på magen Lillemor... gleder meg til jeg er hvor du og egget er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LEB!

 

Ja, du må bare gå til Anny!! Hun er såå koselig! Man føler seg såå godt tatt vare på og hun bryr seg oppriktig om kundene/klientene sine!!

 

Nå skal vi spise frokost hos svigers, så kjører vi hjem til Oslo. Blir en lang kjøretur fra Trøndelag... Gleder meg til å komme hjem!

 

Ha en finfin dag jenter! Og tvi tvi LEB og Bjølsen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at ting går fint med deg, Egget, og at alt så bra ut på UL! du skal se det ordner seg nå ;) Er jo så stas å høre hjertet banke på UL synes jeg! Da blri det plutselig mer reelt liksom..

 

LEB, vet jo ikke hvor du bor, men hvis du synes det blir langt å dra til Torshov, kan jeg anbefale Klinikk Fjeld (akupunktur, Vibeke Fjeld) på Majorstua også. Der har jeg gått lenge nå, og er bare superfornøyd! Hun er også spesialisert på graviditet/fødsel osv. Kjenner flere som har gått til henne og som er veldig fornøyde ;)

 

Skal faktisk til akupunktur nå på torsdag, har begynt å få ganske store problemer med bekkenløsning nå, det er ganske kjedelig, men synes virkelig akupunktur hjelper!

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er deilig å være gravid :) Den siste uka har måttet opp hver natt for å tisse :-P Selv om jeg drikker lite før leggetid.. Fordøyelsen er også litt tregere.. Føler at magen er noe større enn før og vanlige bukser er ubehagelig, så i morgen skal jeg ut å se om jeg finner noen topper som er litt løse, f.eks. noen søte bluser/skjorter. Så kanskje jeg kan løsne på en knapp på buksene mine :) Mammabukse er litt vel tidlig...

 

Noen tips om hvor de har fine mammabukser og topper forresten Lillemor?

 

LEB! Må si fra hvor du ender hen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Egget, det er ihvertfall helt sikkert at det er vanvittig mye som skjer med kroppen når man er gravid! viktig å passe på å holde fordøyelsen igang f.eks, og så har jeg funnet ut at det IKKE er lurt å spise store, tunge måltider, det orker ikke magen min akkurat nå... men det er jo bare å forholde seg til det, så går det jo fint.

 

Tissingen gikk forresten litt over for meg etter første tri, og så begynner det å komme tilbake igjen nå... tror det er ganske vanlig.

 

Mammatøy har jeg kjøpt på HM og på den Kule mage (og så kjøpte jeg litt i England ad..) Spesielt synes jeg det er verdt å bruke litt ekstra på gode jeans osv på den kule mage. Selv om de koster litt mer (500-600) så er de SÅ mye bedre tilpasset gravidekropp enn HM sine bukser synes jeg. Men kjenner mange som er ganske fornøyd med buksene til HM også altså... og så har jeg også kjøpt noen sånne litt store tunikaer som jo ikke er for gravide men som er super-luftige og gode, og de kan man jo bruke langt ut i svangerskapet sammen med tights osv. Jeg begynner virkelig å merke behovet for behagelige klær som ikke strammer nå ;) får heller prioritere komfort framfor at det ser fint ut liksom. hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet meg et par topper som kan skjule litt av magen :-P Men, bukser sliter jeg med.. Kan i hvert fall bruke tights en del nå som det ikke er kaldt..

 

Fordøyelsen er ikke noe problem. Den er selvfølgelig littegranne tregere enn før, men ikke ille. Men, man blir jo likevel mer oppblåst pga hormonene..

 

Får ta meg en tur til den kule mage til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du dytter. jeg finner den liksom aldri jeg ;)

 

Hvordan går det jenter? Håper på noen flere gladnyheter snart ;)

 

har vært og hilst på sønnen til en venninne i dag, det var såå koselig, gleder meg utrolig til lille snuppa mi kommer ut nå altså ;) er jo snart over i 3. trimester jeg! Det er jo helt utrolig. første trimester gikk såååååå sakte, mens 2. tri har gått superfort. tipper 3. tri blir litt tregere, da blir man sikkert utålmodig kan jeg tenke meg,...

 

Imorgen er det jobb igjen. det er kjedelig det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

 

1.tri føles uendelig ja.. Men, i dag er jeg plutselig 11+0 :) En uke igjen! Fått innkalling til ordinær UL 22.september. Gleder meg til det, men det er enda lenge igjen å vente.

 

I dag har jeg vært på legevakten. Har en vond fot som bare blir verre. Tok røntgen, men fant ikke noe der. Så sannsynligvis er det betennelse i fettputen under hælen. Rare greier..men, men.. Fått noe støttebandasje på og skal bruke krykker en liten stund.. Må gå til innkjøp av gode sko for å unngå dette igjen..

 

Nå skal sambo og jeg kjøpe oss pizza og slappe av i sofaen resten av kvelden :) Jeg har enda en uke igjen av ferien, så jeg reiser en tur til Tønsberg i morgen.

 

Håper det går bra med dere Bjølsen og LEB!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med den siste ferieuken, Egget. håper du får litt fint vær, og håper du blir bedre i foten også!

 

Jeg er tilbake på jobb. det er kjedelig ;) Liker ferie bedre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillemor!

 

Kom nettopp til Tønsberg. Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal besøke venninner :)

 

Foten er ikke noe bedre enda..men, håper den blir heeelt bra iløpet av uka!

 

Kos deg på jobb! Du sitter i hvert fall ikke inne i finværet....du kan trøste deg med at det nesten er høst ute....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...