Gå til innhold

*****Enda en ny tråd - OSS OVER 30*****


*anki *

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen i vårsola...:-)

Har dere ikke sol der dere bor så sender jeg noen stråler til dere og.

Ja nå eg det spennende med innsetting og leting etter el....

Kan være flere her inne som får positiv test om et par uker.

Her er det vanskelig å bevege seg gitt, gleder meg masse til alt er over og forhåpentligvis iorden.

da skla jeg trille masse...

Mamma kommer på mandag og da skal jeg også ha time hos jordmor, tror jeg skal høre med henne om slik stripping...iallefall håper jeg hun kan sjekke om det skjer noe somhelst der nede...:-)

Da er jeg 2 dager over termin.

I går sendte jeg en mail til pasientombudet ang den ultralyden vi hadde på A-hus som var så hærslig.

Godt å få sagt ifra.

Ellers var det en utrolig bra film den nye svenske "menn som hater kvinner".

Jeg har ikke lest boka da.

Hvordan går det med mortine?

ikke lenge igjen nå?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen! Så mange bra innlegg her!!! Får svar på så mye jeg lurer på da jeg leser her:P..

 

Jeg har endelig den 1 påviste EL etter psprøyteslutt i juli!!!! JIIIIIIIIIPPPPPPPPPI!

Måtte bare fortelle det til noen. Har lyst til å rope det ut til hele verden...(lurer på om jeg har tippet helt over her..?!.., all baby tenking mm opptar mye av døgnet mitt ...)

Vet det er lang vei frem(minst 10 dgr hehe) til jeg får testet om det store har skjedd, men føler at den første kneika er overstått !! Nå vet jeg da at jeg har en normal syklus! (denne mnd ihvertfall)

Har nærmet meg en panikktilstand for jeg har vært så redd for at jeg ikke har el, men.....:0

 

Masse lykke til til dere alle!!!!

 

Babystøv-klemmer fra el-jenta..:0

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og tusen takk for hyggelige velkomsthilsener!

 

Maa bare skrive litt, for jeg er saa spent! Jeg har jo IKM paa ca loerdag, og opplever at jeg har symptomer. Hadde en MA sist forsoek, og har vaert plaget med endometriose i flere aar. Men da vet jeg jo at en spire i hvert fall kan sitte.

 

Har saa stinn mage, og mensmurringer... lurer saann paa hvordan dette skal gaa. Har tenkt aa teste paa soendag...om ikke tr kommer foer det. hmmm..... tiden gaar sakte.

 

Oensker alle sammen lykke lykke til videre.

 

Utolmodig klem fra elodie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Bare innom for å ønske alle en god helg og for å si at det er intet nytt her..ikke noe fødsel på gang enda. Bare masse vonde kynnere, nedpress osv.

Har sovet godt i natt og kjenner meg ganske opplagt!! Det er deilig!!!! Skal faktisk ta en tur på cafe og spandere lunsj på bestevenninna mi som hadde bursdag i forrige uke. Gleder meg!

Termin i morra Sanna? spennende!!

Papalille- forstår godt at du er stolt av Oline! ser ut som en skikkelig godklump på bildet i bladet!!!!

 

Dett var dett-må prøve å få pynta meg litt før jeg skal til byen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så mye spennende som skjer her om dagen. Lykke til alle sammen, både med el leting, testing, ruging og føding;)

 

Snork frøken: Eik ja, bodde der ett par år før jeg møtte gubben, sukk...kjente bare eik vvår lukta strømme gjennom kroppen;) Det er 1 ting jeg savner etter årene i tønsberg når det gjelde uteliv. BAKU!!!!!!!!!!!! Tror det må være en av verdens beste lunsj restauranter - ANBEFALES, ligger nede på brygga ikke langt unna peppes om jeg ikke husker helt feil. Hadde vel igrunnen ikke noe med hvor dere evt bør lunsje, men de har definitivt bedre mat enn på siv;) klarte ikke holde kjeft;) håper dere får en super lunsj uanset.

 

Da sover begge ungene, får prøve å pakke i bilen fort som f, nå mens de sover. Umulig å få gjort noe når en av dem eller begge er våkne!!!!!!!!!!! Å en annen ting. Vi har fått barnehageplass!!!!!!!!!!! Halleluja;)

 

Ha ei god helg damer, håper på ett par nye verdensborgere i løpet av helga;) Lykke til Mortine og Sanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp...termin i morra....men ingen tegn på noe som helst..:-)

Nevøen har serierunde på manglerud i helga så da trur eg at eg skal være med dit, e lei av å se innsiden av leiligheten.

Har store problemer med å gå så det blir mye innetid.

Gleder meg til å se hva som skjer videre med dere andre...:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med fødsel Sanna og Mortine!

 

Snorke-frøken: biologi, ja... det har jeg lært en del om i løpet av det siste året, både genetikk og befruktningslære :-D

 

Jeg er nå på rugedag 3 og er i bedre form enn før. Jobbet første gang i går og ble veldig sliten, men det er vel ikke unormalt etter en uke uten å jobbe, men med mye annet som har skjedd. Etter vakta i går hadde jeg forresten stor blåflekk ovenfor og rundt navlen. aner ikke hva det skal være godt for. Har ikke satt en eneste sprøyte akkurat der iallefall. Mulig det er blodutredelser fra egglederne. De stakk jo ganske mye for å få ut alle 21 eggene.

I går var jeg temmelig stinn og magen så ut som jeg virkelig var gravid (3mnd og ikke to dager på veg!)

 

Nei nå skal jeg ha meg ut i godværet. Får prøve å GÅ til butikken, kansje ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepps, kort innom her. Tror ikke artikkelen med Oline er på nettutgaven til KK gitt. Jeg skal få scannet artikkelen, men har ikke gjort det enda. Kjenner ingen som har scanner =D

 

Nå skal jeg ta med mitt forkjølede lægeme inn i dusjen og så skal vi våge oss en tur ut etterpå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært rolig i helga ser jeg.

Dytter oss opp fra langt ned på side2

(det tyder kansje på at andre er mer aktive enn oss ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde EL på onsdag, satser på at det skal gå denne mnd, veit det ikke er lenge siden SA men jeg vil sååååå veldig gjerne bli fort gravid igjen, savner den lille magen min.

Desv. er det en stund til jeg får testa om det klaffer, hormon nivået mitt har gått veldig opp igjen så håper dette ikke skal gi noen negativ uttslag, blir det for høyt kan man ikke bli gravid, håper jeg slipper tabelettene! :(

 

lykke til alle de andre prøvere her inne,

og til alle sammen

håper dere får en fin uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag alle sammen!

 

mybones; huff, håper hormonnivået ditt ikke stiger så mye at du må begynne på disse tablettene igjen da. Krysser fingrene for at dere traff gullegget denne pp. Hva slags hormoner er det du har for mye av?

 

snorke-frøken; Jeg får nok ikke vært med på fredag uansett. Jeg må gjøre 100 andre ting. Sukk. Kos dere masse.

 

Her er vi i gang med symptomjakten. Fikk jo ikke påvist EL denne pp, men tror det har noe med pergoen å gjøre. Jeg har vært sinnsykt trøtt i helgen, og har faktisk duppet på sofaen på dagtid både lørdag og søndag. Og, jeg har vært i seng før 2130 hver kveld....Flere andre ting også, men alle disse symptomene er jo vanlig når en går på pergo, derfor kan en ikke ta dem så seriøst. Må vel bare vente og se nærmere IKM som er fredag-søndag omtrent.

 

Hvis det ikke blir spire denne pp heller, kommer vi til å ta oss en god pause. Mest sannsynlig. Da bestiller vi cruise med RCCL i karibien. 14 dager i august. Tør ikke ut å reise hvis jeg blir gravid. Men, hvis vi bestiller reise, og jeg blir gravid. Vil jeg kunne avbestille og få tilbake alle pengene da om jeg ikke kan reise? Ganske sikker på at jeg får legeattest på at jeg ikke kan ut og reise om jeg blir gravid.

 

Åh, nå er du på overtid Sanna. Så spennende. Håper du slipper å gå alt for lenge over. Masse lykke til med fødselen.

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God dag til alle her inne:)

Har vært hos tannlegen, men hadde ingen hull jippi :P

er hjemme med minste mann som er kjempe tett i brystet stakkar, skal til legen om et par timer.

 

Har for høyt prolaktinnivå i kroppen, har melk enda etter 7 år snart 8 og det skal man jo ikke ha når man ikke ammer, så går på hormontab. som skal synke dette og fjeren den svultsen på hjernen (godartet og ikke stor)

man skal ikke bli gravid med de men jeg klarte det, så jeg snakka med legen å slutta med disse, skal ta kontakt med han når jeg er ferdig å amme,men så gikk det ikke slik.

Men det blir for dumt å begynne på de når vi nå prøver å bli gravide igjen.

 

Ønsker alle en flott dag men kjempe sol, den skinner iallefal i Telemark :)

Ønsker at alle finner gullegget og at de sitter.

 

Me skal til Bergen som vanlig i påska deilig, besøke besteforeldre og vi skal kjøre den nye bilen (henta den på torsdag)

 

Dette blei litt rotete men sorry,

ha en strålende dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...her er man på "overtermin"...som jeg kaller det:-)

Jordmoren ville ikke strippe meg idag, hun sa bare at enten var man igang eller så var man det ikke....og jeg turde ikke mase...-hei jordmor, vær så snill og rot nede i pjæna mi...nei, det skjer ikke....:-S

Men jeg har fått overtidskontroll på A-hus på fredag kl 8.30.

Jordmoren sa ingenting om at jeg skulle ta med bag så jeg tror ikke det blir igangsetting før helgen.

Babyen har enda ikkje festa seg, kan det være grunnen til at ho ikke ville strippe?

I dag kommer mamma og det blir deilig.

Dagene går sakte så då e det deilig at ho kjæm sånn at eg har noen å prate med...:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp tur innom for å si LYKKE TIL til Sanna og Mortine :):) Så utrolig spennende!!!!!!!

 

Sanna: Når det gjelder stripping tror jeg det er litt ulik formening rundt omkring hvorvidt det er effektivt eller ei. Jeg ble strippet noen dager på overtid av ei jordmor på Ahus. Det som skjedde etterpå var at slimproppen gikk påfølgende dag, jeg begynte å lekke fostervann og jeg fikk rier som IKKE var effektive. Personlig tror jeg ikke man kan få igang noe som ikke er "modent" nok på denne måten. Altså det gir bare unødvendig smerte. Disse riene ga mg iallefall ingen åpning i det hele tatt. Det skjedde først da jeg ble satt igang. Så altså falske rier i 2 1/2 døgn... IKKE gøy. Jeg kommer iallefall til å takke nei til det en gang til. Samme har faktisk skjedd med to av mine venninner. Fått falske rier etter stripping.

 

Her går dagene altfor fort. Skjønner bare ikke hvor dagene tar veien. Men jeg koser meg stort med Isak'n min og prøver å følge rådet alle gir om å nyte tiden maximalt. Slet lenge med ammingen, men har nå endelig gått seg til. Hadde jeg bare hatt nok melk også så hadde alt vært toppers. Matingen blir derfor litt mer jobb for oss da vi må varme nan på slutten av nesten hvert måltid.

 

Sola skinner, det er vår... herlig! Får vel komme oss ut en tur og nyte dagen.

 

Snakkes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere damer!

Lenge siden sist jeg var innom nå, men men.

 

Velkommen til alle nye damer!

Lykke til til Mortine og Sanna som går og venter nå!

 

En liten oppdatering fra meg da:

Var hos gyn i dag for å sjekke om dobbel pergo gir EL nå da. Fikk positiv EL-test i dag også. Gyn kunne ikke se modne nok follikler, men ville ikek være ensbetydende negativ siden ejg hadde positiv test i dag. Det var en liten mulighet at jeg allerede har KOnstanterte dog at jeg har ingen EL selv og syklusene mine er jo tullete. Han setter meg på dobbel pergo og purgon i mai og da må jeg tilbake til ny kontroll på dag 12-15. Det var visst VELDIG viktig sa han så jeg ikke er overstimulert og kan risikere flerlinger. (Han hadde nettopp en dame som fikk trillinger på samme oppskrift og det var han ikke spesielt stolt av...

Ellers så snakket vi om lapraskopi og det skal jeg absolutt få hvis jeg vil, men han anbefalte å vente til aug, for da har vi prøvd 1 år.

Gyn avsluttet det hele med at jeg har gode sjangser fremover nå og han ville takke meg og berømme meg for at jeg har satt meg inn i alt som skjer med meg. Det var visst ikke så vanlig sa han. Han spurte til og med om hva jeg hadde av utdannelse siden jeg var så oppegående:) he he he, rødme rødme.... Har nå bare vanlig 3-årig høyskole jeg da med administrasjon som fag.

Det er bare så deilig å ha en slik lege som tar meg på alvor og informerer godt og gjør at jeg bare føler meg så trygg! er veldig glad for det, for da slapper jeg mere av selv også.

 

Ellers så er det kasnkje noe nyt tpå husfronten snart; det er et par som skal se på huset vårt for 2. gang i morgen kveld og de har vært veldig pågående på megler og har visst ordnet seg lån også nå:) Krysse fingrene for oss jenter!

(De som ikek har fått det med seg; vi solgte huset for 1 år siden mens prisene var på topp, men så viste det seg at kjøperne hadde forfalsket masse papirer fra bank osv og de hadde ingen penger de.... Så vi måtte heve kjøpet og legge ut huset for salg på nytt igjen og da sprakk jo boligbobla og siden har vi slitt med å selge. Som et resultat av dette har vi ikke kunnet kjøpe noe nytt hus (vi flyttet 70 mil da vi "solgte" første gangen) Så nå ligger huset for salg til en mye lavere pris.... dvs vi har tapt utrolig mye på dette.) Men nå har vi altså håpet igjen:)

 

Sambo har også fått seg ny jobb etter å ha msitet den gamle pga nedbemanning:)

 

Så noe positivt har det da vært i det siste!!!

 

Nå krysser jeg bare fingrene for at en liten spire også snart vil flytte inn i magen min og så skal alt bli så bra!

 

Stor klem til dere alle!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- Dotten ikm ca 18. mars (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- så gla': ikm ca. 29. mars. (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- håpefull74: ikm ca 2. april (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- Maddemor Ikm 06.04., samboer,1 gutt-07, sørlandet, 8. pp.

- Cara: ikm ca 5.feb (gift, 33, jente f. 05)

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 egguttak 16. innsett 18. mars (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Sanna33, termin 21.mars. (Sambo 0 barn fra før og bor i Oslo)

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- anki/gullegget: gift, 36,to barn, sunnm,1MA&2SA, term. 11.11.09

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- Dotten ikm ca 18. mars (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- så gla': ikm ca. 29. mars. (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- håpefull74: ikm ca 2. april (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- Maddemor Ikm 06.04., samboer,1 gutt-07, sørlandet, 8. pp.

- Cara: ikm ca 5.feb (gift, 33, jente f. 05)

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 egguttak 16. innsett 18. mars (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Sanna33, termin 21.mars. (Sambo 0 barn fra før og bor i Oslo)

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- anki/gullegget: gift, 36,to barn, sunnm,1MA&2SA, term. 11.11.09

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg, koselig med en tråd for oss over 30 =)

 

 

FORVENTET IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- Dotten ikm ca 18. mars (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- så gla': ikm ca. 29. mars. (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- håpefull74: ikm ca 2. april (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- Maddemor Ikm 06.04., samboer,1 gutt-07, sørlandet, 8. pp.

- Cara: ikm ca 5.feb (gift, 33, jente f. 05)

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

- Meg og Lille Snuppis 1MA,1 pp (33 år, gift, ei jente født 06, Buskerud)Prøvd siden sommeren -08, ble gravid etter 6 mnd mistet tvillinger i MA i uke 12. Prøver igjen, ikm ca 4 april =)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 egguttak 16. innsett 18. mars (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Sanna33, termin 21.mars. (Sambo 0 barn fra før og bor i Oslo)

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- anki/gullegget: gift, 36,to barn, sunnm,1MA&2SA, term. 11.11.09

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snorke-frøken

 

Jo , jeg skal el innrømme at det har vært mange opp og nedturer siden juli (hvor jeg fikk beskjeden)

men det er jo bar at den ikke er ondartet, og at den er liten,men det er ikke moro å høre at kroppen din, spesjelt hjernen din lager egene celler, skjer det en gang kan det skje igjen tenker jeg da.

 

Men velger å tro på legen at dette ikke er farlig, så her ser vi bare fremover.

 

Men idag kom jammen meg TRdette var ikke planen, har jo jobba så for at den ikke skulle komme h hi,

men må vel bare satse på at den skal sitte neste gang, æsj og dobbel æsj.

skal til bergen i påska , kanskje den sitter da, det gjorde den i jula, så krysser armer og fingre at det skal gå igjen da.

 

Ha en fin dag vidre alle sammen, skal på trening, deilig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen....

Bitteliten oppdatering fra meg...kjenner ingenting, men hadde litt blod på papiret når eg va på do...Beklager hvis jeg støter noen med litt for mye informasjon...

Har jo ikke vært borti dette før så jeg vet jo ikke hva som skjer..:-)

Håper dette er et tegn på et eller annen, og ikke bare at jeg har tørket meg litt for hardt...:-S

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...