Gå til innhold

*****Enda en ny tråd - OSS OVER 30*****


*anki *

Anbefalte innlegg

En kjapp oppdatering fra meg. Leter etter symptom, men alle har nok ei forklaring. Her er noen av de:

 

- Trøtt, men travelt på jobb for tiden, så har vært litt lite søvn siste dager. Men no kunne jeg egentlig bare funnet senga føles det som.

- Øm og vondt i bryst, men det bruker jeg ha før mensbesøk også. Annerledes vonde??? Ikke som jeg kan oppdage. Klemmer på de hele tiden...kanskje litt ømme pga det også...æh!!!

- Lyst på noe hele tiden, men vet ikke helt hva - kan det kanskje være et symptom?

- Fryktelig irritabel, gjerne uten grunn...men det kan jeg også blir før tantebesøk og når jeg er overarbeidet.

- Faktisk litt stikninger i magen dersom jeg reiser meg fort fra en stol. Det bruker jeg ikke ha....

- Tror jeg har mer utflod enn vanlig...men kan være ønsketenking

 

Ikke lett å si det her. Er vel litt tidlig i prosessen enda. Ikm mandag og idag er det onsdag. Men hadde vel egentlig bare følelsen av å skulle ha mens da jeg var gravid med de to guttene mine også. Så ikke sikkert jeg får noen symptomer. Håper bare det har klaffet.

 

Det samme håper jeg om så gla, dotten, Eva og dere andre jeg no glemmer. Huff! Ikke meningen. Satser på at noen har fått til en spire.

 

Til dere som venter på fødsel. Lykke til.

 

Til dere som er lykkelige nybakte foreldre og sliter med søvn og ammetåke - jeg er misunnelig men samtidig veldig glade på deres vegne, og satser på at jeg er der snart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anki; La oss håpe at forklaringen på symptomene er spire. Det er jo egentlig håpløst med denne symptomjakten når symptomene er de samme som når tanta er på vei. Jeg har også en del sånne symptomer, og i går ble jeg skikkelig forskrekket over meg selv...Enten er jeg skikkelig pms, eller så er det hormoner som er ute på tur. Eksploderte fullstendig, og ga sambo inn så øra flagret mens vi var på butikken. Han kom med en litt "dum" uttalelse, og da var lunta kort gitt. Jeg bruker vanligvis ikke være pms, så det gjenstår og se hva dette utbruddet skyldtes. Huff, stakkars sambo. Jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet etterpå. Måtte si unnskyld og at det muligens er pms. Ble raskt tilgitt heldigvis :-)

 

Ellers er formen betraktelig bedre i dag enn den har vært på lenge *S* Tror det skyldes at døgndosen på BT-tablettene ble justert på tirsdag. Håper det! I dag har jeg (beklageligvis) skikkelig lyst på kaffe og røyk igjen, noe jeg ikke har hatt på lenge. Men, jeg skal fortsette å være flink. Skal jo likevel slutte på tirsdag da jeg sitter med positiv test i handa. He, he...Det er jo lov å håpe ;-)

 

Ha en fin dag alle sammen. Her i Vestfold er det rene påskestemningen ute. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe det er hormoner som er på tur og at det er en liten spire du bærer på så gla. Hadde vært så kjekt om vi fikk en positiv test her inne.

 

Kun tre dager til min ikm...og er veeeeldig spent.

 

Ha en fin fredag kveld jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel hende det er hormoner, men er redd det er de hormonene som kommer med "alderen"... Hatt skikkelig vonde murringer et par dager, og nå er det spotting på gang her. Tanta er nok ganske sikkert rett rundt hjørnet. Det er 14 dager siden positiv EL test i dag, og kommer tanta nå betyr det at syklusen bare var 23 dager denne gangen. Liker det ikke.

Men, det er helg, og jeg skal bare slappe av og kose meg med familien. Snuppa er på bedringens vei :-) og i natt fikk jeg endelig sove i min egen seng igjen.

 

Krysser fingrene for at tanta har tatt lang ferie for din del Anki.

 

Ha ei riktig god helg alle sammen!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELLLUUUUUU DAMENE MINE:)

 

HUFF- ENDELIG en kjapp oppdatering fra meg:)

Har orntli dårlig samvittighet for ikke å ha skrevet oftere, men å være to-barns mamma er jaggu travelt gitt:)

Føkna er en skjønn liten skapning som nå har rukket å bli 7 uker og 2 dager, tirsdag var hun 4504g.

Hun digger storebror allerede (d vanker alltid mange susser og masse kos men som en orntli storebror noe "bus" også i disse karnevals-tider. "wæææææ-jeg er spøkelse og skal skremme deg-wææææ" mamma blir bekymret, men frøkna tar d hele foreløbig med knusende ro:)

Jeg holdt på å bli sprø av lite søvn her en stund, hun ville bare ligge tett inntil meg og om jeg prøvde å trekke meg unna. "snuste" hun etter meg. Men nå har jeg funnet ut at siden hun sover som ei prinsesse i voksiposen, er den godt plassert i senga om natta, og d funker:)

Her starter vi dagen ca kl 0700, storebror våkner da. Etter frokost, drar vi i barnehagen.Da triller vi hjem, d tar ca en liten time. Vi har jo hatt så flott vær her, og d har også hjulpet på å få faste rutiner på dagene mine. Men møter også ei venninne til kafè og litt shopping! Til uka skal jeg møte sanna, d gleder jeg meg til!

Huff, nå må d puppes. Kommer snart innom igjen med flere detaljer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre fra dej igjen D&G. Fint å lese at dere koser dere masse og at Turbo er raus med koz og klemz. Han blir nok et stort forbilde for snuppa. Håper vi kan komme etter snart no og få oss en liten baby i hus som setter søvn og annet på hodet.

 

Noe mer spotting så gla? Ingen tegn til tanta her enda. Ikm i morgen som du. Men siden syklus har variert fra 26 til 30 dager, venter jeg med å teste. Da gir jeg tanta anledning til å dukke opp før jeg brenner av noen flere tester. Har gjort nok av det siste året. Satt faktisk med en test i dag tidlig men greide stå over fristelsen for å teste. Er så lei av de testene jeg må tyde streken på. Vil at der skal være tydelig strek...OG DET NOOOOO!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da satser jeg ALT på deg nå Anki. Heia, heia! Her har tanta kommet for fullt. Ikke veldig overraskende, så gjør meg klar for ny pp. Nå skal jeg prøve akupunktur. Auuu, jeg som er så redd for nåler. Men, skal visst være ei som holder til ikke veldig langt herfra, så det skal prøves.

 

Ha en fin søndag alle sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei neiiiii så gla. Noe dritt. Får satse på positiv test her da. Ingen tegn til tantebesøk i det hele tatt her, så det lover da bra. Hadde bestemt meg vente med test et par dager, men tror ikke jeg greier la være i morgen... Apoteket ligger rett ved siden av der jeg jobber, så får evt kjøpe nye om den er negativt. Har da spent bort så mange penger på tester, så et par hundringser til merkes ikke...

 

Vet ikke om jeg får oppdatert før jeg drar på jobb i morgen, men kommer i allefall innom på ettermiddag.

 

Ha en fin søndag kveld jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ koselig å høre fra deg D&G:) Det er nok travlet emd to i hus, men jaggu er du heldig som starter dagen kl 7 om morgenen. Hos oss starter dagen mellom 04.-30 og 05.15! STØNN! Mini er 21 mnd og et skikkelig krapyl for tiden! Han tester grenser for hva det er verdt og soving er på et minimum! Han sover 2 timer i bhg og 9-10 timer om natta. Har prøvd å kutte ned på bhg-søvn til halvannen time, men det var ingen forandring på natta likevel.... Merker vi blir utrolig slitne av dette og tankene surrer av og til om vi virkelig skal prøve på en til.... Vi har jo prøvd siden august og vi ønsker jo virkelig et lite krapyl til, men når man har underskudd på søvn så er man litt i tvil. Det går jo over så fort man har fått en god natts søvn igjen:)

Det er vel bare en periode vi må igjennom. Har vært gjennom det så mange ganger før også:)

 

Så gla; Så kjedelig med tantebesøk igjen da! Hadde virkelig håpet på deg nå! Vi krysser fingrene for neste pp!

 

JAkter på gullegget: flott at tanta har holdt seg unna! Nå satser vi på deg i dag altså! Gleder meg til oppdatering fra deg!

 

Her er EL over og IKM er en eller annen gang i neste uke. (onsdag el. torsdag tror jeg). Egentlig hadde jeg IKM onsdag i forrige uke, men da fikk jeg jo pos el-test man-tirs-ons og så var den negativ på torsdag. Så da er jeg vel bare veldig forsinket med alt sikkert da. Så nå er det bare å smøre seg med en GOD porsjon tålmodighet og vente til over helga i alle fall.

 

Klem til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Så glad: Når skal den tanta lære seg at hun ikke er velkommen??? Håper disse blodtrykksmedisinene dine stabiliserer seg snart slik at du lipper alle de bivirkningene

 

Jakter på gullegget: Jeg krysser det jeg måtte ha å krysse for at du har ei spire der inne som har klort seg godt fast!!!!!!!!!! Hvordan gikk tupperpartyet ditt?

 

Maddemor: Oj,oj,oj, tror ikke jeg hadde vært menneske om jeg hadde måttet starte dagen så tidlig. Det har aldri skjedd her i huset. Skjønner godt at du blir betenkt på en til, men det er jo sååååååå koselig (i værtfall når man får sove på natta)

 

D&G: Trivelig å høre fra deg igjen. Kjenner til at tilværelsen plutselig har blitt litt mere hektisk ja;) men jaggu er det koselig. Tenk at tulla de har blitt så stor allerede - skummelt hvor fort tiden flyr altså.

 

Snorke frøken: Har du fått testet eller er det litt tidlig???? Hva var det egentlig du skulle begynne å studere igjen????

 

Eva: Hvordan går det med praying, overgangsalder og hormoner osv???

 

Dotten: Nå er det lenge siden sist du var innom eller er det bare jeg som ikke har fått det med meg? Har hodet fullt av bomull for tiden, så ikke like lett å få med seg alt!!!!

 

Pappalille: Så deilig at vesla har begynt å sove litt bedre, det er ikke noe som er så deilig som når ungene sover godt på natta gitt...

 

Dere som jeg nå ikke har fått skrevet noe til - sorry, men som nevnt hodet mitt er fylt med bomull for tiden.....

 

Jeg kom på her en dag at jeg nesten må fortelle hvordan det gikk med gubben som skulle kjøpe hentesett til lillegull. Jeg hadde gitt ganske tydelige instrukser om at det skulle være en sparkebukse ol og han jattet som vanlig med. Jeg gledet meg som en helt til han skulle komme med klærne. Lørdag før avreise fra sykehuset, dukket gubben opp med verdens mest fornøyde smil, han hadde handlet og funnet en sååååååååå fin hentedress, jeg var som sagt spent og kastet meg over posen og gjett hva jeg fant....en utedress....dog søt, men vi har liksom 20 stk fra da gullet var liten. Jeg måtte bare le (etter at han var dratt da), heldigvis har det vist seg at lillegull stor koser seg i den dressen...

 

Ellers har det vært ei travel helg med barnebursdag og voksenbursdag både for gullet og meg selv, så nå spiser vi rester av kaker så det holder, men koselig var det. Vi er så smått begynt å planlegge barnedåp og det skal bli kjekt. Er vi heldige står huset ferdig også!!!!!!!!!!!!

 

Vi har så smått begynt å komme inn i en rytme når gubben er på jobb, det eneste som mangler er å komme seg ut, men skal prøve på det i dag, må få inn "ut på tur" rutinen snart kjenner jeg, men det er ikke helt lett når gullet ikke sover i vogn lengre, men med gode tupperware så er det vel bare å ordne middag tidlig og sette den i ovnen mens vi går ut, så er middagen ferdig når gubben kommer hjem og vi har vært ute. Akkurat nå sitter gullet å ser på film mens lilegull sover - fantastisk deilig!!!!!!! Så nå skal jeg begynne med middagen om ett lite øyeblikk.

 

Jeg er foresten skikkelig klar for noen positive tester her snart!!!!!!!!!!!! Krysser alt jeg har for dere!!!!!!!!!!

 

Mortine og Sanna lykke til med fødsler, gleder meg sånn til å høre!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vurderer jeg seriøst å bytte nick! Stikk motsatt av hva jeg føler meg. Men, kan ikke gi opp ennå. Nå skal jeg på apoteket senere i dag og ta ut den siste resepten på pergo. Skjer det ikke noe neste pp har vi bestemt oss for å bestille time på Aleris i Oslo. Ikke bestemt oss om vi vil gå for IVF, men vi vil i hvert fall ta en time for å prate gjennom tingenes tilstand.

 

D&G; Tiden flyr så altfor fort. Tenk at frøkna snart er 2 mdr. Jeg håper jeg greier å komme meg innover snart. Gleder meg til å hilse på frøkna :-)

 

Tussemor; hi, hi... menn altså ;-) Håper dere får en fin tur ute i dag da. Her er det ikke vær som innbyr til å gå ut. Snø og tåke, surt og kaldt.

Jeg leeengter etter våren!

 

Anki; Hvordan er det med symptomer? Heier på deg, og sender masse negativ energi til tantekreket for at hun skal holde seg borte i laaang lang tid. Masse lykke til!

 

Maddemor; Ikke greit når syklusen tuller sånn. Krysser masse for at dere traff gullegget og at tanta ikke dukker opp neste uke. Hun kunne trenge en laang ferie, spør du meg.

 

Skulle vel skrevet litt mer, men hodet orker ikke ta tak i mer nå. Skal komme sterkere tilbake.

 

 

 

FORVENTET IKM;

- Snorkefrøken; har ikm i månedene fremover (36 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- Maddemor Ikm 26.02, samboer,1 gutt-07, sørlandet, 7. pp.

- Cara: ikm ca 5.feb (gift, 33, jente f. 05)

- Dotten ikm ca 18. februar (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- anki/gullegget: ikm 3 mars, gift, 36,to barn, sunnm,1MA&2SA 20pp

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- så gla': ikm ca. 29. mars. (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 spraystart 02.02.09 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

- Sanna32, termin 21.mars. (Sambo 0 barn fra før og bor i Oslo)

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra den sprayende trønderen...

nå nærmer sprøytestart seg med raske skritt, men først må jeg til legen og ta blodprøve. Midt i denne spraytåka har jeg greid å blande sprayflaskene og brukt en gammel flaske slik at jeg gikk på for små doser en 3-4 dagers tid. Når bare rekvisisjonen kommer fram skal jeg få sjekka at jeg er nok nedregulert til å starte med sprøytene.

 

I helga dro vi til Tr.heim på lørdag. Handlet, spiste og koste oss. Lå oveer på hotell før vi dro vidre for å hente jenta til sambo på søndag. Hun har vært hos mamma i vinterferien og de hadde avsluttet ferien på hytta. Da ble det kortere for jenta at vi hentet henne enn å bli med mamma hjem for så å reise til oss.

Hetetoktene går ganske jevnt for tida, så jeg blir nok overrasket om jeg ikke er nedregulert.

 

Heldig vis har jeg ikke fått de verste humørsvigningene. -Bare bomull i hodet på kanten til hodepine og hetetokter. -Det holder forresten i lange baner.

 

Sorry, blir bare meg meg meg for tida. Slenger ut lykkeønskninger til alle som vil bli gravid, går gravid og som vil sove med en nyfødt i huset ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM;

- Snorkefrøken; har ikm i månedene fremover (36 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- Maddemor Ikm 26.02, samboer,1 gutt-07, sørlandet, 7. pp.

- Cara: ikm ca 5.feb (gift, 33, jente f. 05)

- Dotten ikm ca 18. februar (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- så gla': ikm ca. 29. mars. (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 spraystart 02.02.09 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

- Sanna32, termin 21.mars. (Sambo 0 barn fra før og bor i Oslo)

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- anki/gullegget: gift, 36,to barn, sunnm,1MA&2SA, term. 11.11.09

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

 

 

 

Jippi jippi jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig positiv test. Det lyste GRAVID mot meg på en digital. Vanvittig deilig følelse. Men kjenner den snikende angsten for SA og MA komme snikende. Men skal prøve å bare nyte og slappe av.

 

******************************************************************************

**************sender masse babystøv til alle sammen**********************

******************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW!!!!! Gratulerer til Anki!!!!! Dette var virkelig vel fortjent og jeg håper vi andre kommer etter i en susende fart nå:)

Har ikke tid å skrive mer men ønsker alle lykke til!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, gratulere Anki!!!!!!! Blir helt rørt her jeg sitter:) MÅ spira sitte denne gangen! Nå får du vel kansje ekstra oppfølging?

 

Er innom en rask tur, har endelig fått bestillt dåpsdag til frøkna etter mye påpakk av familien som må bestille flybill. osv..... 5.april er dagen:)

 

Så glà: huff, kom tanta denne gangen også:(

 

 

Huff, frøkna er suuuuulten, så d var d jeg rakk denne gangen gitt. Vi hørs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER ANKI! Håper du greier å slappe av og glede deg over graviditeten, og ikke bekymrer deg så mye. Denne gangen går det bra skjønner du!

 

Suger til meg masse babystøv ja :-) Nå er både pergo og solvipeckt slimløsende hostesaft i hus. Vet ikke helt om jeg har troa på denne hostesafta, men her skal ikke noe være uprøvd.

 

Snorkefrøken; Spennende dager med symptomjakt for deg. Håper tanta holder seg langt unna *klem*

 

Maddemor; Når har du ikm?

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egenlit IKM 26.02, men jeg fikk pos EL-test 23.02. 24.02 og 25.02. og neg EL-test 26.02. Regner derfor med at syklusen er passe forskjøvet og IKM blir vel i neste uke. Tror torsdag blir IKM jeg 12.03.

Har ikek helt den store troen denne mnd for vi fikk lagt inn aksjer 23. og 24.02., men ikke 25.02.....

Men så lenge tanta er vekke, så er jeg lgad og positiv inntil det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper aksjene gir god avkastning maddemor. Så bra at du greier å holde humøret oppe. Heia, Heia!!! Her svinger det fryktelig for tiden. Det er ikke langt mellom latter og gråt for å si det sånn.

 

Nå har jeg bestillt time hos akupunktør også. Skal dit på mandag. Gruer meg. Er jo livredd for nåler. Men, skal nok tåle noen stikk om det kan hjelpe til i jakten på gullegget.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei hei....

ÅÅÅÅÅ....gratulerer så masse Anki...no skal den sitte!!!

Krysser fingre for deg, og alle andre som venter på positiv test....-)

Den angsten for at ting skal gå galt kjenner mange av oss her inne, jeg har nå 18 dager til termin og alle skumle historier jeg noensinne har hørt ang alle som har mistet baby under og like etter fødsel....Er litt redd jeg...

Huff, så dum jeg er...

Men mamma kommer 23.mars og det gleder jeg meg masse til..:-)

No skal eg få meg en dusj, vi snakkes...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært til akupunktør og tatt blodprøve for å se om jeg er nedregulert. Så da får jeg vel høre i morgen om jeg får starte på stikkinga.

 

Akupunktøren mente at jeg ikke trenger mer behandling enn i dag (!) og at akupuntur etter innsett bare var tull. Velger å stole på henne jeg.

Hun "gjorde klar" livmora og mente at jeg burde ikke få satt inn mer enn ett egg. Setter du inn to kommer det to... Håper hun har rett og at det blir resultat av forsøket.

 

Så gla': akupunktur kan hjelpe på eggløsning bl.a så det kan så visst være verdt det. Lykke til.

 

Gratulerer med spire Anki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner. Er veldig rart dette her. Snakka med jordmor idag og skal dit om en uke. Da skal hun søke meg på gyn og ul for sjekk om jeg trenger tilskudd av noe hormoner el. Vet ikke hva det var. Men samme det. Jeg får i allefall oppfølging. Det er godt, for jeg stresser meg på do hele tiden for jeg føler jeg begynner å blø. Fikk en krampe i magen idag. Fikk helt noia. Men det var ingenting. Men sier til meg selv at det går så det går og skal prøve å bare slappe av og nyte alle følelser av lykke over å ha lykkes - endelig.

 

D&G: lykke til med dåpen til snuppa

 

Eva: du skal se du får to om det settes inn to egg...hi hi. Dobbel lykke!

Vet du når? Du har kanskje skrevet det lenger oppe?

 

Sågla: neste mnd er din mnd. Med hostesaft og akupunktur får du forhåpentligvis full uttelling neste mnd, så tanta holder seg borte leeeenge:-)

 

Sanna: så spennende. Ikke lenge igjen no. Alt vil selvfølgelig gå bra (men vet hvordan vi tenker og det må vi prøve å la være...)

 

Til alle som jeg husker men likevel ikke husker å kommentere. Huff! Dere får ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Anki! Vi satser på at du nå har kickstartet neste batch med positive graviditetstester =D

 

Heia! Dette går bra =)

 

*tar med hodet tilbake til tåka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho, jippi, nå ble jeg glad!!!!!!!!! GRATULERER SÅ MASSE ANKI, signerer på pappalille og håper på at dette er en kjempestart for mange positive graviditetstester!!!!!!!!!!!!!!!!! Masse lykke til, dette blir spennende!!!!!!!!!!! Jeg håper virkelig spira klorer seg fast nå!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...