Gå til innhold

*****Enda en ny tråd - OSS OVER 30*****


*anki *

Anbefalte innlegg

ÆÆÆÆSJJJJJ!!!! Så dumt da snorkefrøken! Men håper det går bra med deg og at tannlegeturen din skal gå bra. Tror nok det går helt fint jeg:)

Jeg har også tannlegeskrekk og jeg har vært der 6 ganger siden november. hadde 1 hull og fiksa det, men etterpå har jeg hatt sinnsyke smerter i den tanna som viser seg å være en bihilebetennelse mest sannsynlig.... Så jeg har tygd ibux og paracet til den store gullmedalje (opptil 8-10 stk om dagen) for å klare å fungere noenlunde. Har aldri opplevd makan til smerter jeg altså! Hatt det slik i 2 mnd, men nå håper og tror jeg at det gir seg. Så det er ikek så rart at det ikke har blitt noe spire her helelr med tanke på all smertestillende jeg har tatt...

Vi får krysse fingrene for neste pp:) Selv har jeg et håp ennå denne pp, men det er ikke stort. Fikk ikke lagt inn nok aksjer føler jeg, så vi får vente å se. Hadde egentli IKM i forrige uke, men da fikk jeg plutselig EL så da er vel IKM neste uke da:) Ingen tr ennå i alle fall:)

Sender deg en stor trøsteklem og så må vi få en oppdatering etter tannlegebesøket da:)

Klemme-på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snorkefrøken; Det var som f....dumme tante. Men, godt du får fikset tanna da. Kunne jo ikke gjort det om du var gravid. Jeg er heller ikke spesielt glad i tannlegen. Tar en vival jeg, og da går det greit. Jeg har også en tann som skulle vært fikset. Går med en midlertidig fylling i den (gått med det i over 1 år). Fått beskjed av tannlegen at tanna kanskje må trekkes. Den kan kanskje holde noen år til hvis den rotfylles. Jeg utsetter og utsetter. Vet jo at den burde vært fikset, men så lenge den ikke plager meg, blir det ikke til at jeg går.

 

Maddemor; det er ikke gått hull fra tanna og til bihulene da? Huff, høres uansett ikke godt ut. Ikke spesielt gunstig og spise så mye smertestillende heller nei. Men du, i forhold til denne syklusen din og EL. Du kan ikke ha hatt EL tidligere enn du begynte og teste, også har EL testen slått ut fordi du er gravid??? EL-test kan jo slå ut på graviditet...

 

I morgen begynner jeg på pergo igjen, og på mandag akupunktur. Sammen med litt hostesaft og en god porsjon sengekos, håper jeg spira snart sitter.

 

Nå får jeg gå tilbake til vaskebøtta. Vasker kjøkkentak- og skaper i dag.

 

DOTTEN; Vi savner deg! Håper alt er bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Anki!! Har skikkelig trua på at det vil gå bra denne gangen! Forstår at du er engstelig, men håper du klarer å slappe av litt også!

Kjedelig med TR snorke-frøken og Så gla'. Vi får håpe det ordner seg neste måned. Har skikkelig trua på akupunktur jeg da Så gla', men det vet du jo, for det har jeg mast om før.

Så spennende med lærerutdanning Snorke-frøken! Jeg er utdannet lærer selv, og har aldri angret på det! Nå holder jeg på å leser om videreutdanningsmuligheter -det er veldig fristende!

Koselig med planlegging av barnedåp både hos Tussemor og D&G- blir det stort selskap? Vi skal ikke ha dåp, men vi har planer om et selskap med mange gjester til ære for lillebror til sommeren- en slags navnefest. Tror det skal bli bra!

Funker det med middagslista hos dere Tussemor? Tror det var du som nevnte det. Vi har hatt det her i huset siden nyttår. Det var faktisk veslas ide. Vi bestemmer hver vår dag, setter opp plan for hele uka og handler(mannens jobb!) alt på en gang. Det har funka kjempefint hittil. Blir så lite "liker ikke" fra vesla sin side når hun er med og bestemmer.

 

Hvordan går det med sovinga Papalille?

Sanna: det begynner å nærme seg for oss nå...26 dager til termin her. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver om redsel for at noe kan skje. Er ikke så engstelig nå som første gang, men tenker på det. Har du alt klart? Det har ikke jeg! Jeg har vasket tøy og utstyr, skaffet det som manglet osv. Men senga står flatpakket på stabburet og vogga har vi ikke henta enda. Grunnen er at min kjære plutselig fikk det for seg at den planlagte byttingen av soverom skulle skje nå før fødselen!! Så nå sages, pusses og hamres det. Han har flyttet dører og skap mm. Jobber som en helt, mens jeg ligger på sofaen. Tror det var redebyggings-instinktet som inntraff! Nå er det ikke så lenge før det er ferdig og vi kan flytte inn der med vår egen seng og også sette opp lillebror sin. Det gamle rommet vårt skal bli hopp og sprett- rom til barna med madrasser, turnringer, spill osv.

 

Det blir spennende når det nærmer seg ikm Maddemor. Og hvordan går det med Dotten?

 

Det var alt herfra sofan i dag. Begynner å bli temmelig lei av å ikke kunne gjøre noen ting, men håper jo at formen blir bedre etter fødselen.

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM;

- Snorkefrøken; har ikm i månedene fremover (36 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- Maddemor Ikm 26.02, samboer,1 gutt-07, sørlandet, 7. pp.

- Cara: ikm ca 5.feb (gift, 33, jente f. 05)

- Dotten ikm ca 18. februar (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- så gla': ikm ca. 29. mars. (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 sprøytestart 04.03.09 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

- Sanna32, termin 21.mars. (Sambo 0 barn fra før og bor i Oslo)

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- anki/gullegget: gift, 36,to barn, sunnm,1MA&2SA, term. 11.11.09

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

 

Juhuuuu blodprøven ble godkjent og jeg har startet stikkinga.

Nå roper jenta om hjelp til leksene, så det er vel bare å lagre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Eva76!!!! Lykke til med stikkinga!

 

Så gla; jeg tror nok ikke jeg er gravid ennå for da jeg hadde IKKM og positive EL tester 3 dager på rad, så ble den jo negativ på 4. dagen. Hvis jeg hadde vært gravid da, så hadde vel EL-testene fortsatt vært positive?

Hadde dessuten alle tegn på EL da med masse EL slim og det reiv godt i eggstokkene de dagene.... Kjenner heller ingen gravititetssymptomer nå og det burde jeg vel ha gjort hvis jeg var 5-6 uker på vei?

Ja ja, jeg synes jo jeg er VEEEELDIG flink som ikke har testa ennå og skal holde meg til onsdag/torsdag i neste uke hvis ikke tanta har dukka opp:)

 

Dere får krysse fingrene for meg jenter, for jeg har ikke den store troen selv denne pp....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann allle sammen....

Ja, her ser det ut tel at vi våkne av vinterdvalen og jeg tror vi kommer til å se mange flere positive tester fremover:-)

(Det var mitt klarsynte øyebikk i dette livet)

I dag har jeg hatt besøk av D&G og lillegullet hennes, kjempekoselig.

Mortine, vi har heller ikke satt opp senga enda....Da jeg var i mitt væste rederbyggehumør, for en måneds tid siden, sa jeg til gubben at det å sette opp senga klarte han vel mens jeg var på sykehuset? Så kunne han legge på det sengklesettet som jeg har kjøpt spesielt til "første tiden"...-"du vet det brune med sånne tegninger på...?...."

Da kom det tørt fra gubben...."vi snakkes vel før den tid?"

He he...ja, da roet jeg meg litt....Har vasket opp småttisklær og kluter.

Har noen småting som skal i maskinen, men jeg har god tid...:-)

Leser her inne om slimpropp,kynnere,klar veske i puppene og mensmurringer i ukesvis før fødsel og prøver å kjenne etter i min egen kropp...men der er det ingen slike tegn i det hele tatt...:-)

Stresser ikke, har jeg forresten fortalt at mamma kommer 2 dager etter termin og har ingen returbillett...:-)....?

Gubben var litt redd for at hun skulle ta plassen hans på fødeavdelingen, men det forsikret jeg han om at dit skal ikke mamma....Bare han...:-)

føler forelskelsen for mannen kommer sigende....tror jeg lager pannekaker (ynglingsretten) til han idag...:-)

Ha en fin torsdag.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :-)

 

min status: vært hos gyn, og fått påvist en del cyster i eggstokkene. Usikker på hva jeg skal gjøre videre ift dette, hun kunne henvise meg videre til lapraskopi (tror jeg det var), men jeg vil tenke grundig over det. Syns det er så voldsomt liksom. Venter noen mnd nå, og håper at naturmetoden + bidronning gele + akupunktur kan hjelpe. Håpet at jeg skulle få pergo som alternativ, men dette ble ikke nevnt. Tror jeg må høre med fastlegen min.

 

Til alle prøvere: jeg krysser fingre og tær for dere :-) må spira sitte snart!

Rugere: *litt misunnelig* - nyt det!

ammere: åååh, nyt det veldig :-)

 

go kvinnedag damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende EVa! Krysser fingrne for deg!

Selv kom tanta luskende til meg i går og det var en trist dag.... La prinsen i går og så reiste han seg opp til meg og ga meg 10-12 nuss og masse kos og så la han seg ned og sovnet med en gang.... Jeg ble så rørt at jeg begynte å hulke som bare det!!! Tenk så heldig vi er som har så god gutt og så skal det være så vanskelig også denne gangen å få til en liten spire igjen.....

usj, det er vel bare å riste av seg selvmedlidenheten og komme seg til apoteket og få tak i ny pergo. Dobbel runde denne gangen også...

Skal inn til gyn 23.03. så da får vi se om jeg får EL denne gangen da...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så nydelig av gutten din da maddemor!!!!!!!!!!!! Det må være en utrolig påkjenning å måtte "jobbe" så hardt for å få en spire, jeg må bare innrømme at jeg føler meg voldsomt priviligert som bare kan kikke på gubben også er spira nesten klar;) Jeg ønsker dere all mulig lykke til alle sammen som prøver, håper virkelig at spirene sitter som skudd nå framover!!!!!!!!

 

Her har vi atter en tung tid meg og gubben, jeg har det aller best når jeg får være alene hjemme sammen med ungene (selv om atdet er hektisk), når gubben kommer blir liksom alt satt på pause og ting går skeis. Jeg og ungene begynner å få relativt god rytme nå (bortset fra amminga som varierer voldsomt). Jeg har dog fått skikkelig tannverk, så nå gleder jeg meg til tannlege time i morgen, tror jeg kunne trukket alt av tenner akkurat nå for å slippe di grusomme smertene...Var å kjøpte meg nytt digitalt speilreflekskamera i går, så nå skal det tas bilder til den store gullmedaljen - gleder meg vilt!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ellers har vi hatt besøk av gullet sin fadder og min gode venninde, det har vært fantastisk deilig, føles som vi har hatt hushjelp i flere dager nå!!!!! Desverre måtte hun hjem, så jeg har akkurat sendt henne avgårde med bussen mens gullene ligger i hver sin seng å sover:) Jeg skal prøve å få bukt med denne tannverken nå også skal jeg date sofaen mens ungene sover!!!!!!!

 

Ha en god dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er ny på denne siden, er ganske nære 30 kan jeg få være med på denne forumen ser så koslig og støttende alle her inne.

mista nå 28 februar, men jeg håper og krysser fingre på at jeg blir gravid kjappt.

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FORVENTET IKM;

- Snorkefrøken; har ikm i månedene fremover (36 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- Maddemor Ikm 26.02, samboer,1 gutt-07, sørlandet, 7. pp.

- Cara: ikm ca 5.feb (gift, 33, jente f. 05)

- Dotten ikm ca 18. februar (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- så gla': ikm ca. 29. mars. (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 sprøytestart 04.03.09 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

- Sanna32, termin 21.mars. (Sambo 0 barn fra før og bor i Oslo)

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- anki/gullegget: gift, 36,to barn, sunnm,1MA&2SA, term. 11.11.09

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

 

Juhuuuu blodprøven ble godkjent og jeg har startet stikkinga.

Nå roper jenta om hjelp til leksene, så det er vel bare å lagre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM;

- Snorkefrøken; har ikm i månedene fremover (36 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- Maddemor Ikm 26.02, samboer,1 gutt-07, sørlandet, 7. pp.

- Cara: ikm ca 5.feb (gift, 33, jente f. 05)

- Dotten ikm ca 18. februar (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- så gla': ikm ca. 29. mars. (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 sprøytestart 04.03.09 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

- Sanna32, termin 21.mars. (Sambo 0 barn fra før og bor i Oslo)

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- anki/gullegget: gift, 36,to barn, sunnm,1MA&2SA, term. 11.11.09

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

 

Ble med litt mye tekst. Lagrer en gang til.. Dytta da oppover oxo.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til oss "mybones". Koselig at du vil henge her inne sammen med oss. Så trist at du har mistet. Håper du slipper å streve lenge for å bli gravid igjen. Hadde dere prøvd lenge før du ble gravid? Lykke til med prøvingen!

 

Go'klump; Hm, er det jeg som har gått glipp av noe, eller er du også ny her inne?

 

Eva; Så spennende. Lykke til på ul fredag!

 

Tussemor; Så kjedlig at det ikke fungerer i heimen med deg og mannen. Ingen god situasjon. Kanskje dere skulle søke hjelp utenfra? Familierådgivning?

 

Maddemor; Dumme, dumme tante. Håper du får styr på syklusen din og at hun snart tar lang ferie. Får håpe du får godt nytt når du kommer til gyn.

 

Anki; Hvordan går det?

 

Her skjer det ikke mye. Ikke fått pos. EL-test ennå, men den er nok rett rundt hjørnet nå. Ferdig med pergo, og går med dundrende hodepine mye av dagen (døgnet). I morgen er det første time hos akupunktør. Blir spennende.

 

Sanna og Mortine; Hvordan går det med dere rugende damer? Nå er det ikke lenge før det er deres tur.

 

Vel, det var liten oppdatering herfra. Ha en fin dag jenter!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er at vi prøvde ikke, jeg går på tab. for en liten svults på hjernen .

Denne svultsen gjør at hormonene er kjempe høye og da kan man ikke bli gravid, men i desmber vae hormonnivøet mitt der det skulle være,

Det sisste legen sa før jeg gikk ut døra var vær forsiktige nå hvis dere ikke vil bli gravide, hva gjør vi jo vi drar på hyttetur.

så dette var et sjokk,men vi så fram til å få en liten til, desv, så gikk det ikke slik som jeg skreiv tidligere.

Men nå håper vi på å bli kjapp gravid, savner magen min enda,sparkka.

 

lykke til alle sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tantekreket kom på mandag;( hulket og gråt det meste av dagen og nå skal jeg på apoteket og kjøpe ny runde pergo og så blir det gyn den 23.03. Skal da se om jeg har EL og evt hvor mange egg og så får vi ta det derifra...

Har ikektid til å skrive mer nå, men kommer sterkere tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, innom en kort tur før jobb.

 

Velkommen til to nye! Håper dere finner dere til rette her.

 

Snorke-frøken: Jeg vet ikke hvor mange egg som blir satt inn, det kommer an på kvaliteten på eggene. Er kvalitaten på topp setter de inn ett, er det litt usikkert om kvaliteten er god nok setter de nok inn to.

Enn om jeg kunne blitt gravid på forsøk nr to (og beholdt barnet der i 9 mnd) da hadde jeg hatt en toåring her. *drømme* Men da hadde jeg ikke blitt kjent med dere fantastiske damene her!

 

Nest siste sprøyte før ul er satt og på fredag setter jeg meg på toget og drar til Trondheim. Håper slimhinna er tykk og fin og at det er produsert en hel rekke med egg. (Det siste har jeg ikke tro på, for da skulle jeg ifølge andres erfaring ha kjent mye mer i magen) Bare ett egg eg gulle godt og blir et foster er resten egentlig likegyldig.

 

Da må jeg får på uniform og stikke på jobb. Snakkes damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk. :-) Er ikke så ofte her, men var her rundt juletider. Ble gravid og håpet på nr. 3 i september... men fikk en SA 15. januar. Trist.. Men nå prøver vi igjen. Ikm er ca. 16. mars. Så da krysser vi fingrene. :-9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg fyller 31 til sommeren og lurer på om jeg kan bli med her sammen med dere? Vi måtte avbryte svangerskapet i uke 21 forrige onsdag og alt er veldig sårt fortsatt. Jeg tenker ikke på annet enn å bli gravid igjen oh håper det går like fort som sist (fikk det til på 1 pp) savner så innderlig å være gravid:(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sib78 - og velkommen inn i varmen :-) Ser at du har en tøff tid nå *klemme*, og håper at både du og kroppen din "kommer dere" raskt, og at du blir raskt gravid igjen. Masse lykke til :-)

 

jeg er ikke av de mest aktive skriverne her, men må innom og sjekke. Og jeg må si, dette har vært en hyggelig tråd å komme til i over 1 år (!) ikke verst :-)

 

Tusen takk for klem, tussemor, *klemme* :) jeg må si at jeg er usikker ift den lapraskopien, føler at jeg har vært relativt opphengt i barnelaging stort sett hele det siste året, og er redd for at hvis jeg begynner med oprasjoner osv så blir jeg bare enda mer opphengt, og til slutt handler hele livet mitt om å lage barn. Og jeg har jo 2 barn, må ikke glemme de! Tør nesten ikke å skrive det, for det høres litt fjernt ut, syns, jeg, har jo lyst på barn også. Dilemma.

 

Så gla - hvordan var lapraskpi - anbefaler du?

 

ha en nice kveld, svitsjer innom paradise hotel - tror det må være det siste reality programmet jeg ville deltatt på, om jeg hadde måttet dalta på noen..oioioi...

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Velkommen til alle nye damer! Koselig med nye nick her inne:)

Så trist å høre om avbrytt svangerskap og SA, men jeg håper dere kommer dere gjennom det på en eller annen måte. Trøsteklemmer!!!

 

Litamora; så du også vurdere lap ja? Jeg også.... Tenkte jeg skulle be gyn om henvisning neste gang jer er hos han den 23. Det er jo 4 mnd ventetid og om 4 mnd har vi jo prøvd i 1 år.

 

Har fått snakket ut litt med sambo om babyplanen fremover og nå er vi enige om at jeg også skal be gyn om puregon neste gang. Han ville jo egentlig gi meg det før jul, men da ble det litt mye rett og slett, så tårene spratt inne hos gyn. Så da ble vi enige om å vente litt til. Så tror nok jeg får det når jeg ber om det selv nå:)

Jeg er jo så heldig å ha verdens koseligste gyn som sier at han er like utålmodig som meg og vil gjøre lt han kan for at vi skal oppleve å bli foreldre en gang til:) Føler meg heldig der for det er ikke alle som føler seg like godt ivaretatt i helsesystemet....

 

Eva; så spennende for deg fremover! Må holde oss oppdatert!

 

Tussemor; har dere vurdert å søke familierådgivning? Høres ut som det er tøft for deg om dagen og jeg tenker masse på deg!

 

Nå har jeg forøvrig kommet meg over kneika med skuffelsen da tantekreket kom på mandag og i dag startet jeg på dobbel pergo igjen og aner nytt håp:)

Ja ja, det ble mye meg og mitt denne gangen også:)

 

Vi snakkes damer!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...