Gå til innhold

*****Enda en ny tråd - OSS OVER 30*****


*anki *

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, hei! Så fikk vi plantet og stelt pent på graven til lillegutt. Vi måtte måke bort litt snø, men ble så vakkert der når vi var ferdige. Jeg plantet lave tullipaner og små stemor i et lite fuglebad som jeg kjøpte på plantasjen, og det ble så vakkert. Det var utrolig deilig å få komme og stelle på graven hans igjen!

 

Snorke-frøken; Så bra at påsken på Haukeliseter ble bra. Håper dere får skikkelig avkastning på aksjene nå da. Høres jo veldig positivt ut med EL-slim m/litt blod i. Krysser fingrene for at det er din tur nå. Og min :-) Vi ligger ganske likt an med tanke på EL og syklus. Da tar vi vel følge da :-) *klemme*

Jeg vet ikke hvorfor de setter støtten til siden for graven. Jeg husker det var sånn for veslegutten vår også, men vet ikke hvorfor. Jeg tenkte som deg, og det føltes litt rart ut, men etterhvert som det vokste til gress på gravplassen, tenkte jeg ikke så mye på det. Kanskje noen andre som vet??

 

Takk for omtanken "Attpåklatt..." Håper du snart får attpåklatten din :-)

Har dere prøvd lenge?

 

Jeg er ferdig pakket og klar for England igjen. Gleder meg til å se og oppleve London.

 

Var forresten hos legen i dag og sjekket blodtrykket, og det var bare så mye bedre. Ikke har jeg fått noen bivirkninger av de nye tablettene heller, så da er det bare å satse på at det holder seg sånn.

 

Ha ei riktig god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ønsket oss nr 3 i mage år, men har ikke blitt så seriøs prøving før i år... tikk takk tikk takk.. den biologiske klokka vet du..

er vel inne i 3pp nå. Er så redd for at det ikke skal klaffe nå heller...Vet at mange her sliter, og jeg føler med alle sammen, for jeg er som sagt bare i 3pp og blir veeeeldig langt nede i kjelleren hver gang tr kommer....

Hvis denne syklusen er vanlig, skal jeg ha el søndag...(IKM 3 mai)

 

Å misunnelig på deg så gla' som skal til London.. Der er det flott....! Ha en riktig god tur:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Mortine!!!!!!! Kos deg masse i barseltiden:)

 

Så Gla: ha en god tur til London! Sikker på at det blir spire på deg denne pp:)

 

Snorkefrøken; Dette høres jo veldig lovende ut da! Sikker påa t det blir spire på deg også jeg:)

 

AttpåklattønskesNÅ: Velkommen til oss! Her er det alltid hyggelig å være!

 

Meg og lille snuppis; Velkommen til deg også:) Har jo allerede snakker litt sammen vi da:)

 

Her er jeg fortsatt like gravid:) Kjempekvalm hele dagen, så her er det ikke bare morgenkvalme for å si det sånn:) Men er glad for at jeg kjenner på kroppen at jeg er gravid. Neste torsdag er det tidlig UL og jeg er så superspent at jeg klarer nesten ikke å konsentrere meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Kjenner jeg er lei prøvingen, den tar virkelig på selv om dette bare er 1pp. Lei av å vente på EL, telle dager++++. Vet med meg selv at jeg kommer til å stresse enda mer får vi det ikke til denne gangen. Ikke bare stresser jeg meg selv, men mannen min også. Tror han også er lei prøvingen. Vil bare sååååå gjerne at det skal treffe!!!!!!!!!!!!!!! Det er nå 7 dager siden første dag i siste mens, men igår hadde jeg det som jeg anser som EL smerter og idag masse utflod. Er det ikke litt tidlig for EL nå bare 7 dager etter forrige mens? Skjønner ingenting jeg. Er så lei testingen også... Veldig gretten idag kjenner jeg:) Uff

 

Lykke til så gla', attpåklatt... og snorke-frøken.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å 'dytter ' litt jeg..... Må vel straks starte ny tråd?

Kjempe artig at denne tråden blir så flittig brukt;-)

 

Ha ei fantastisk helg, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg veldig godt er inni min 3 pp etter SA i feb. må bare bli ferdig med mensen først, kom bare 5 dager før tiden så nå er jeg nedi 21 dager :P

skjønner ingenting jeg, alle blir gravide rundt meg med vilje og uhell men det hjelper jo ikke for meg da.

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting jeg heller... Lurer på om jeg også har kortere syklus denne mnd jeg også..da er det ingen håp denne mnd.. æsj skulle øsnke jeg bare kunne la være å tenke på det og bare slappe av:)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg har virkelig gått inn i tåka etter at lille jenta vår kom til verden 12.februar... :) Det var en styrtfødsel som tok 1 time og 19 minutter fra første rie til jenta var ute(!) Godt vi ikke bor mer enn 5 minutter fra sykehuset... :)

Kom plutselig på at det kanskje var på tide å endre statusen min - så nå er altså lista oppdatert!

 

Ser at det er mange nye her inne siden jeg var her sist - ønsker dere lykke til med prøvingen - både nye og gamle!

 

FORVENTET IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- håpefull74: ikm ca 2. april (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

 

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

- Dotten ikm ca 16. april (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Meg og Lille Snuppis 1MA,2 pp (33 år, gift, ei jente født 06, Buskerud)Prøvd siden sommeren -08, ble gravid etter 6 mnd mistet tvillinger i MA i uke 12. Prøver igjen, ikm ca 30 april =)

- anki/gullegget: venter på ny ikm? etter atter en SA...(1MA3SA) 37 år

- så gla': ikm ca. 25. -27. april (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- sib78 ikm ca 8-10 mai (30 år, 1pp etter Ma uke 20 i mars)

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 forventet ikm 27.04 skal ringe inn mens til nytt forsøk da. (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- Maddemor termin i desember (liten julenisse:)., samboer,1 gutt-07, sørlandet, 8. pp.

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- håpefull74: ikm ca 2. april (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

 

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

- Dotten ikm ca 16. april (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Meg og Lille Snuppis 1MA,2 pp (33 år, gift, ei jente født 06, Buskerud)Prøvd siden sommeren -08, ble gravid etter 6 mnd mistet tvillinger i MA i uke 12. Prøver igjen, ikm ca 30 april =)

- anki/gullegget: venter på ny ikm? etter atter en SA...(1MA3SA) 37 år

- så gla': ikm ca. 25. -27. april (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- sib78 ikm ca 8-10 mai (30 år, 1pp etter Ma uke 20 i mars)

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 forventet ikm 27.04 skal ringe inn mens til nytt forsøk da. (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- Maddemor termin i desember (liten julenisse:)., samboer,1 gutt-07, sørlandet, 8. pp.

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

- Mortine: (gutten har kommet!)

 

Hei, hei!

Endelig tid for en liten oppdatering herfra.

Johannes ble født 14.april kl.13.44. Akkurat da veide han 4400g og var 51 cm.lang. Sjokkerende stor!! ..og enda finere enn jeg hadde forventa!!!

 

Han ville jo ikke ut han. Jeg fikk modningsakupunktur flere ganger og modningspille den 13.4, men det var ikke antydning til åpning... litt frustrerende. Vi var litt fram og tilbake til sykehuset og på kvelden den 13. satte jordmor klyx for å se om det kunne ha en virkning. Mens hun ordnet med det på meg inne på badet sa hun at "det kunne jo hjelpe om dere tok et aldri så lite nummer!". Så hadde hun vært inne der den vordrende far ventet og sagt det samme til han. Så da bar det hjem for å følge ordren! en halv time etter begynnte riene.....vi hadde jo forsøkt dette flere ganger tidligere,men til ingen nytte, men nå gjalt det virkelig og da funka det!!

Deretter gikk det slag i slag med rier. Jeg hadde forventa/håpet på en litt greiere fødsel denne gangen, men det var faktisk veldig likt fram til 4cm.åpning. 12 timer med rier non stop, maserier med liten effekt. Da ropte jeg på epidural etter diverse forsøk med akupunktur, vann mm. Anestesilegen som kom er mannen til ei venninne av meg(små forhold her!). Sist gang vi var på fest sammen lovte ha å komme for å hjelpe meg under fødselen hvis vi trengte det og hahaha. Også var det slik det ble! Den epiduralen gjorde underverker- i løpet av 15 min var alt klart til å presse.Jeg visste ikke at epidural kunne ha en slik virkning, men det kunne det visst når man har født før. 2,5 timer etterpå var gutten ute. Han var overraskende stor! En utrolig flott opplevelse å få han opp på brystet.

Etterpå ble det litt styr fordi jeg blødde så mye, mista 1,5l. og har vært veldig rørete, slapp, svimmel osv. Men nå kjenner jeg at kreftene begynner å komme tilbake.

Storesøster er stolt og fornøyd og har alt bestilt en til! Pappa'n er helt forelska og salig, jeg likeså.

Ja, det var noen detaljer fra meg;)) Ha en fortsatt fin kveld jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei alle sammen! Ja da er jeg hjemme igjen fra London. Det var 4 opplevelsesrike dager. Hadde en kjempeflott tur, og sol hele veien. Det var bare fotballkampen som ble en nedtur. Men, den har vi lagt bak oss, så nå sitter vi igjen med bare masse gode minner.

 

Lurer på om all denne reisingen har stresset kroppen min litt, for jeg begynte plutserlig å blø litt i går på dag 22. Ikke vanlig spotting som jeg vanligvis har et par dager før ikm, men friskt blod. Ikke mye, men har kommet litt i dag også, så da er det vel tanta som er på vei. Argh!!! Blir helt smårar. 31 dagers syklus forrige mnd, og nå 21....Litt oppgitt. Har aldri hatt festeblødning tidligere, så har ikke noe håp om at det er det heller. Ja, ja...over i ny pp da vel.

 

Mortine; Gratulerer igjen med en stor og flott gutt. Så storesøster har allerede lagt inn bestilling på neste :-) hi, hi...tenker du har litt andre ting å tenke på nå. Kos dere masse i det deilige vårværet!

 

Ellers håper jeg det står bra til med alle andre. I dag skal jeg være ute og pusle litt i hagen. Endelig begynner det å bli fritt for snø her også :-)

 

Ha en strålende dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med Johannes, Mortine! =) Jeg tenker du føler deg skikkelig klar for å etterkomme storesøsters ønske? Haha ;-) Flott at det er litt størrelse på'n men jeg synes dere får knøttete unger altså =D

 

Selv har jeg fått noe så festlig som kraftig fremfall av fremre skjedevegg etter fødsel, og venter på å bli kontaktet av Ullevål. Aner ikke hva som skjer med det, men jeg håper jo på at det er noe å gjøre med det så raskt som mulig. Det er ubehagelig, og ikke hjelper det på selvtillitten heller. Det har ført til en del stress, og nå har jeg trøbbel med amminga. Jeg har bestemt meg for å ta det skikkelig piano et par dager nå og se om jeg kan få skikk på ting igjen. Vil absolutt ikke slutte å amme, men Oline får ikke nok mat som det er nå, og det føles ikke godt =/ Hun blir skikkelig irritert og grinete ved puppen, og det hjelper jo ikke på stressnivået mitt, men hun vil liksom ikke høre etter når jeg prøver å fortelle henne det =) Jaja, det går seg vel til. Og jeg er jo knallheldig som _har_ henne, alt annet blir liksom bagateller i forhold. =)

 

Apropos Oline, sjefen kaller, mor løper =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag god dag alle sammen!!!!!!!!!!!

 

Ja,da har jeg endelig samlet meg til å gi ett aldri så lite livstegn fra meg. Har vært mye innom ålest, men ikke orket å skrive så mye. Det er jaggu meg full fart og mye jobb med 2 små i huset, heldigvis ser det ut til at vi begynner å komme inn i en viss rytme med ungene og det er deilig, med det resultat at vi er begynt å snakke om å bli gravid igjen...hehehe...ja, nei, vet ikke, men jeg tror ikke at jeg er helt vel bevart mellom ørene bestandig. Gubben mente på at vi kunne vente litt da slik at også vi kan henge med i svingene - ett godt poeng...hehehe...men jeg er i grunnen klar for en til bare sånn at vi blir ferdi med å få barn innen rimelighetens tid, ønsker meg jo veldig 2 til;) Gubben ga også uttrykk for at han synes det er trist at vi har hatt tendens til å bli gravide veldig fort for som han sier..."det er jo så koselig å prøve"...hehehe....noen av dere reagerer sikkert litt på dette siden jeg har gitt uttrykk for at jeg til tider omtrent ikke tåler tryne på gubben og det skjønner jeg godt, men det føles som at ting har begynt å roe seg litt, jeg har fremdeles mange frustrasjoner i forhold til han, men det virker som våren begynner å ha god innflytelse i tilegg til at snekkerne har lovet å være ferdig i løpet av neste uke (det må de siden vi skal ha dåpen hjemme 10 mai og vi får stor innrykk av gjester - gleder meg skikkelig). Ellers var påska bare deilig, sammen med søsknene mine og deres fruer, onkler og tanter fikk lekt og kost masse. Lille gutt er ellers stort sett bare nydelig, vi er stup forelsket alle mann, han har en tendens til å eksplodere i ett stort glis hver gang han ser oss og det er såååååå deilig - så sant han ikke er sulten da...hehehe...

 

Snork frøken: Dere må ha virkelig god tur på skarverennet, hørtes både gøy og slitsomt ut (for en slik utrent skrott som min;)) Hørtes foresten spennende ut med sånn rosenterapi, har lite peiling på slikt, men så lenge det har hjulpet må det jo fungere!!!!!! Godt å "høre" hvor glad du er og hvor godt du har det. Hvordan går det med prøving, testing, kosing osv? Jeg tenkte jeg skulle få spurt min far om dette med gravstein og grav greiene, han er prest så jeg regner med at han har litt peiling, men jeg glemmer det bestnadig. Skal prøve å huske det!!!!!!!!! Ha ei super helg da, gode deg.

 

Pappalille: Huff, det der med skjedeveggen hørtes ikke godt ut, håper virkelig det ordner seg snart altså. Skjønner godt at du blir stressa. Håper du får roet ned og hvilt slik at melkeproduksjonen kommer på topp igjen.

 

Så glad: Så bra at du fikk kost deg i London!!!!!! Har du funnet ut mer av den blødninga? Jeg venter i spenning og krysser alt for at det skal være festeblødning!!!!!! Har du foresten fått byttet BT medisiner og fått litt mere overskudd? Den graven du pyntet hørtes bare kjempe nydelig ut altså!!!!!!!!

 

Mortine: Gratuelerer så masse med gutten din, kjipt med sånne slitsomme fødsler, men så utrolig bra at han kom ut tilslutt og gjorde dere enda mere stolte og lykkelige!!!!!!!!!!! Jeg må innrømme at jeg misunner alle som får babyen opp i fanget med en gang etter fødselen, det må være helt fantastiske - har aldri opplevd det jeg da, siden de har tullet litt med pustinga disse gullene mine...Nyt tiden den går så alt for fort...sukk....gøy at storesøster trives i rollen...hehehe...måtte le litt av bestillingen hennes;)

 

Sanna: Har vist ikke gratulert deg heller...huff, men GRATULERER så mye med gutten, hvordan går det med dere????

 

Kassi: Gratuelerer så mye til deg også, den tåka kjenner jeg godt til, den ligger så tjukk hos meg at man kan se den tyte langt ut av ørene mine.

 

Maddemor: Gratulerer med graviditeten - blir sååååååååå glad av å høre slikt, håper det kommer mange etter deg nå. Fikk dere solgt huset???

 

S&S, Attpåklatt ønskes nå, Sib78, meg og lille snuppis: Hvordan går det med dere? Testing, prøving osv?????

 

D&G Hvordan gikk barnedåpen? Som nevnt jeg gleder meg veldig til vår, håper på fint vær:) For ett utrolig nydelig navn på jenta di da, sukk....har litt lyst på ei jente jeg også...hehehe...

 

Dotten: Hvordan går det med deg? Vært på jentetur? Savner innleggene dine (så her prøver jeg febrilsk å etterligne deg...hehehe...)

 

Eva76: Når var det dere skulle får prøve igjen? Ble så trist da du skrev at det ikke gikk sist, håper på masse lykke nests gang altså!!!!!!

 

Anki: Jeg bare sender den største, varmeste og beste klemmen jeg kan til deg. Jeg har ingen forutsetning for å forstå hva du har måttet tåle den siste tiden, men kan bare innbille meg at det har vært sykt tøfft. Håper du får skikkelig utredning nå og at dere kan få den etterlengtede babyen snart!!!!!!!!!!!!!

 

Dere som ikke er nevnt er ikke glemt, men nå har lillegutt våknet og vil ha mat fort...hehehe...og jeg vil ikke at gullet skal våknet av disse ulene...hehehe....

 

Ha ei super helg alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvis du ikke vil lese noe trist, så hopp over mitt innlegg:

 

På tirsdag gikk det nemlig galt med oss.....

 

 

Tirsdag morgen stod jeg som vanlig opp kl 6, dusjet og ordnet meg og fikk sendt avgårde mann og barn før jeg selv dro til jobb. Spiste et halvt eple i bilen på vei til jobb, men det smakte dårlig. Parkerte på jobben kl 7.50 og klarte ikke å reise meg og gå ut av bilen pga kramper i magen. De gikk over etter 5 min og jeg klarte etterhvert å komme meg inn på kontoret, om enn litt krokbøyd. Tok meg vel ca 10-15 min til å forstå at noe er galt og jeg prøvde å ringe legevakten, men der kom jeg ikke gjennom på tlf. Ringte til sambo for å få han til å hente meg og i mellomtiden ringte jeg gyn på sykehusetr for å si at jeg var 6 uker på vei og hadde veldig vondt i magen. De på gyn sa at min gyn var opptatt i møte til kl 9.15 og at de ikke hadde lege tilgjengelig før kl 12 den dagen så min gyn skulle ringe meg i løpet av dagen for å avtale time. Ja særlig!!!! Jeg hadde så sykt vondt da, så jeg var nødt å gå inn til sjefen min og fortelle at jeg var gravid, men at jeg trodde dette gikk galt og jeg trengte hjelp. Hun prøvde å trøste så godt hun kunne, men det var jo ikke mye å gjøre for meg heller da. Så kom sambo og sjefen min hjalp meg ut i bilen og vi råkjørte til sykehuset. Var på sykehuset kl 9.10 og fikk inn hos min gyn kl 9.20. Det Tok han 1 min med UL å konstatere at embryoet lå io egglederen og at jeg måtte opereres umiddelbart! Egglederen var sprukket.....Uff, jeg rakk ikek å bli redd der og da, men jeg var helt knust av sorg. Jeg hulket utrøstelig inne på kontoret der og skremte nok alle som satt og ventet på time hos gyn...Sambo prøvde å trøste så godt han kunne stakkar, men jeg var helt vekk jeg.... Ble lagt i en seng og i hui og hast kjørt opp på gyn avd og stukket i alle retninger og fikk da til slutt morfin. Ble trillet inn på operasjonsstua kl 11 og var ferdig operert kl 12. Måtte fjerne høyre eggleder og eggstokk. Jeg var visst helt defekt i eggleder og eggstokk sa gyn. De hadde visst aldri falt ned i bekkenet mitt, så de lå helt oppe ved blindtarmen, så han skjønte ikke hvordan jeg hadde klart å bli gravid på den siden engang... Men han sier at min ventsre eggstokk og eggleder er helt fin og at dette skal vi klare. Begynner med pergo igjen over sommeren for han tør ikke å la meg ta noe uten NØYE oppfølging nå. Vi får et halvt år til med pergo før det blir prøverør sa han.

Jeg kom hjem fra sykehuset i dag og er sykemeldt i 2 uker til fordi jeg har en kraftig sorgreaksjon og ikke i stand til å jobbe ennå. Jeg bare gråter og gråter og må prøve å komme meg litt ovenpå igjen tror jeg. Så her er jeg ikke klar for noe prøving på en stund ennå uansett kjenner jeg.

Uff, det var en tøff opplevelse med sprukken eggleder og hasteoperasjon og stakkars sambo var også veldig redd, men med han går det fint nå da. Som han sier, han hadde ikke fått det samme forholdet til babyen ennå som jeg hadde, og det skjønner jeg jo...

Jeg kommer nok til å holde meg borte fra BIM hvis jeg klarer for å prøve å få dette på avstand, men det er mulig jeg trenger å være her inne for å få det ut også.... vi får se

takk for at du orket å lese.. det hjalp å skrive litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff å huff å huff maddemor, dette var virkelig vondt å høre....jeg er tom for ord, men sender deg den aller største, varmeste og beste trøsteklemmen jeg kan. Du er hjertelig velkommen til å være her hvis du trenger altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Neste gang kommer det til å gå kjempe bra!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS - OBS!!!!

 

Denne tråden er lagt "død", den begynte å bli veldig laaang.

 

Anki har startet ny tråd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...