Gå til innhold

*****Enda en ny tråd - OSS OVER 30*****


*anki *

Anbefalte innlegg

jaja, oppi alt dette fant vi ut å ta ut leira (i gulvet ,gamelt hus 1925)

det avr en j.... jobb, fint fint støv over heile huset, så tar vi jammen å river ned veggene i stua , endelig men.

Så etter mye om og men så drar vi ikke til Bergen alikavel, litt trist men det er litt deilig å bli ferdig med dette. orker ikke å sitte på en hytte å vente bare på å komme hjem å gjøre det ferdig.

Besteforeldrene blei lei seg da hadd egleda seg til å se gutta, vært der i 6 år hver påske men.

 

ellers veit jeg ikke når jeg skal ha mensen eller eggløsning så her kjører vi bare på når vi orker så får det gå som det går.

 

 

God påske til dere alle sammen.

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HERREGUUUD!!!!!!!!! Jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og gyn som ikke kunne se EL på meg da og jeg som skulle i gang med puregon i mai.... ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Jeg er bare sååååååå lykkelig og litt forvirra nå!!!!!!!!!!!!

 

 

FORVENTET IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- håpefull74: ikm ca 2. april (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

 

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

- Dotten ikm ca 16. april (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Meg og Lille Snuppis 1MA,2 pp (33 år, gift, ei jente født 06, Buskerud)Prøvd siden sommeren -08, ble gravid etter 6 mnd mistet tvillinger i MA i uke 12. Prøver igjen, ikm ca 30 april =)

- anki/gullegget: venter på ny ikm? etter atter en SA...(1MA3SA) 37 år

- så gla': ikm ca. 25. -27. april (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 forventet ikm 27.04 skal ringe inn mens til nytt forsøk da. (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Sanna33, termin 21.mars. (Sambo 0 barn fra før og bor i Oslo)

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- Maddemor termin i desember (liten julenisse:)., samboer,1 gutt-07, sørlandet, 8. pp.

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Maddemor- prøver igjen:

Ååååå - gratulerer såååå mye!!! Det var kjempekoselig å høre. Jeg håper at alt går bra i svangerskapet, at du får ett fint svangerskap, en flott fødsel og en fin barseltid!!! Kos deg og nyt graviditeten =)

Masse lykkeønskninger fra meg =)

 

 

Pappalille: Var jeg som spurte om det var på Bøler i Oslo du bodde - har nemlig gått 3 år på allmennfag på Ulsrud og 1 år Tegn/Form/Farge på Manglerud, så er jo kjent i området... Født og oppvokst i Oslo (bodd mange steder som Sagene/Torshov/Sandaker/Storo og Holmlia), traff drømmemannen som 29 åring og flyttet inn til ham (Buskerud) som 30-åring, trives kjempegodt på "landet" - er jo bare en 50 minutters kjøretur unnå Oslo-gryta når savnet blir for stort, så det går fint, hehe =)

 

Mybones: Lykke til med oppussing - kan være kjedelig og slitsomt, men absolutt verdt å få fikset på =)

 

Hvordan går det med Sanna og Mortine nå? Noen som vet noe mer??

 

Ellers ønsker jeg dere alle sammen en riktig, riktig god påske!!!

Skal prøve å få slappet av litt og tenke på andre ting enn bare å gå rundt å være babysyk - det tærer på humøret altså =(

Ser virkelig frem til å ta påskeferie med mann og barn nå, skal bare være hjemme og slappe av og ta det med ro. Orker ikke stresse denne påsken. I fjor flyttet vi og pusset opp samtidig - hadde ikke en eneste dag fri i påsken og jeg begynte i ny jobb samme uke som vi flyttet - så det var slitsomt. I år er planen at vi ikke skal gjøre noen verdens ting, ingen oppussing (selv om det trengs, men det får vi heller bruke helger og kvelder på istedet for!) og vi skal bare være litt impulsive og ta ting som de kommer. Bare langfredag er avtalt med middag hos mine foreldre i Oslo - blir jo koselig det =)

EL forventes til uken etter påske - så da håper jeg mannen er frisk nok til å "stå på litt" - forrige pp hadde han omgangssyken med oppkast i 4 dager!!! Stakkars mann - så satser sterkt på denne pp`n.

 

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN =)

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En superkjapp tur innom får å gratulere Maddemor. GRATTIS sååå mye!!!!!!!!!! Måtte smile litt for meg selv da du skriver at du har vært hos gyn som ikke kunne se EL og at du skulle igang med pergo. AKKURAT det var det som skjedde meg også når jeg ble gravid. Var hos gyn som mente jeg hadde en el-fri periode og utålmodig som jeg var fikk jeg lurt til meg pergo. Den slapp jeg altså og begynne på for enten så var jeg allerede gravid eller ble det rundt den dagen jeg var hos han :)

Uansett,,, LYKKE TIL!

 

OG til dere andre,,, jeg følger med dere, men er dårlig på å skrive. Lover å komme tilbake. Nå ligger minsten på balkongen og sover i vogna si. Skal legge hodet nedpå puta til han våkner igjen...GOD PÅSKE!!!!

 

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- håpefull74: ikm ca 2. april (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

 

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

- Dotten ikm ca 16. april (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Meg og Lille Snuppis 1MA,2 pp (33 år, gift, ei jente født 06, Buskerud)Prøvd siden sommeren -08, ble gravid etter 6 mnd mistet tvillinger i MA i uke 12. Prøver igjen, ikm ca 30 april =)

- anki/gullegget: venter på ny ikm? etter atter en SA...(1MA3SA) 37 år

- så gla': ikm ca. 25. -27. april (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 forventet ikm 27.04 skal ringe inn mens til nytt forsøk da. (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- Maddemor termin i desember (liten julenisse:)., samboer,1 gutt-07, sørlandet, 8. pp.

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

-Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

 

Ja da har gutten vår kommet.

Blei satt igang 1.april med modningsballong.

Den falt ut morgenen etter.

Da var det 5 runder med modningspiller før jeg hadde 3cm åpning og regelmessige rier....litt korte.

Blei overført til føden der vi ble mottatt av en fin jordmor, første gang hun undersøkte meg gikk vannet...dette var rundt 18.00.

Lå med rier resten av kvelden, men ikke mer åpning.

Vi bestemte oss da for å sette epidural siden jeg uansett måtte ha drypp for å styrke riene..og de riene jeg hadde var vonde nok selv om de ikke gjorde jobben sin.

Et problem oppsto da jeg skulle opp å gå for å se om det førte til mer åpning og det var at babyens hjertelyd sank... Da snakket de for første gang om keisersnitt.

Den anestisilegen var konge, hun hadde god kjennskap til nordnorge og vi hadde det mye artig på fødestuen mellom rietakene.

Jeg hadde også byttet jormor før epiduralen var satt...fått en student og hadde jeg..:-)

tja..kort fortalt så ble ikke åpningen større enn 4cm, hjertelyden til babyen sank hver gang jeg skulle opp å gå og da var det ikke annet å gjøre enn å hente ut vår kjære baby.

Selv om det var litt stress og mye skummelt var alle superflinke på A-hus.

Både mot meg og mannen min var alle så snille og flink til å forklare.

Vi fikk vår kjære lille gutt kl 02.40 04.04.09

Nå er vi hjemme fra sykehuset og koser oss med pappa og momo..:-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Sanna33. Endelig.. :o) Hjertelig tillykke med den lille prinsen!

 

 

Ønsker alle her inne en riktig god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Sanna!!!!!! Jeg har lurt sånn på hvordan det har gått med deg!! Kjipt at det tok så lang tid, men det virker jo absolutt som om dere har hatt en fin opplevelse alikevel! Kjenner jeg deg rett så har du spredt humør på fødestua du!!! Kos dere!!

 

Gratulerer til Maddemor også!!! Og lykke til alle andre!!

Håper dere har det fint i påsken. Gratulerer med endene Så gla' - høres artig ut!!

Når det gjelder Skarverennet Snorke-frøken, så kan jeg bare si at du bør glede deg!! Jeg pleier å gå, men er nok forhindret i år ;) Neste år er jeg nok på plass igjen!!! Du er jo slik jeg har forstått like glad i shopping og salg som meg- så da må du sette av god tid (og cash)til å handle i Geilohallen. Der har jeg sikret go'biter fra Bergans, Devold mm.samt skiutstyr til både familien og meg selv.

 

Nå har jeg vært på fødeavd. og fått akupunktur! Er jo 9 dager over termin nå... Var på kontroll hos legen igår og uttrykte min bekymring for å gå ei uke til uten noen avtale om kontroll- slik det er vanlig ved sykehuset her. Synes ikke det er så ille å vente hvis jeg bare har noen avtaler om sjekk innimellom, slik at jeg føler meg trygg.Dermed ringte hun til sykehuset og forklarte det og jeg fikk tilbud om å komme til modningsakupunktur i dag og videre oppfølging. Har litt høyere blodtrykk og litt hevelser nå også. Skal dit igjen på fredag hvis det ikke har skjedd noe før det. Kjente noen heftige sammentrekninger da jeg lå der med nålene og kjenner at de kommer igjen nå. Spennede!!!

 

Ellers har vi kost oss i heimen. Vesla og jeg har hatt ei skikkelig kosestund idag med Ronja Røverdatter på dvd ( vi har nettopp lest boka på sengekanten), boller og saft. Videre går det i juniorMonopol og kortspill.

 

Jaja, det var det for idag.

Som sagt : god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle gratulasjoner og gratulerer til sanna og nå krysser vi fingrene for deg Mortine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si at jeg fortsatt har barn i magen....Har fått akupunktur, tatt ctg, blodtrykk osv. nå. Alt er fint heldigvis. Ikke ser det ut som om det er en kjempebaby jeg har i magen heller. Vekt, magemål osv. er helt likt som da jeg skulle ha vesla, og hun var 3700 da hun ble født 13 dager etter termin. Skal tilbake på søndag for ny runde med akupunktur og hvis det ikke har skjedd noe før mandag, blir det igangsetting da. Kjenner meg ganske rolig nå- jeg som har vært så redd for å gå over. Men det er så godt at de på sykehuset følger opp! Føler at de tar godt vare på meg, og da er det liksom ingenting å være redd for tenker jeg. Ikke det...skulle jo gjerne hatt denne fødselen overstått altså! Kjipt å gå å vente på å ha vondt liksom... Dessuten blir det jo så spennende å treffe lillebror!!!

 

Nå skal vi på middag til søster og co. Tror vi skal ta beina fatt- kanskje jeg kan gå meg igang?

 

So long!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessvere ikke fått GRATULERET deg før nå , men gratulerer så masse med en liten en.

kos deg masse og nyt tiden sammen.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! GRATULERER så masse med gutten Sanna. Høres ut som om det var litt dramatikk rundt fødselen, men så godt at alt gikk bra. Kos deg masse med din lille "keiser".

 

GRATULERER til deg også Maddemor. Må virkelig ha vært en stor og velkommen overraskelse. Ja, det er når en minst venter det at de store tingene skjer. Utrolig koselig!

 

Hvordan går det med deg Mortine? Så deilig at du får tett oppfølging nå. Betryggende det når en kommer såpass på overtid. Men, det må jo være fødsel rett rundt hjørnet nå, om det ikke allerede har skjedd. Masse lykke til!

 

Jeg har kommet til dag 12 i dag, og venter på EL. Har ikke blitt noen testing etter den denne gangen. Glemte monitoren da vi reiste til England. Men, får jo bare ta utgangspunkt i tidligere pp, så da skulle den være rett rundt hjørnet. Akkurat nå er jeg så sliten, at tanken på prøving er veldig fraværende. Slitsomt å være på fotballtur. Ble noen runder med pub til pub, og selvfølgelig litt shopping. Kampresultatet ble ikke helt som ønsket, men vi hadde likevel en flott opplevelse. Vi fikk oppgradert billettene og fikk virkelig flotte plasser på tribunen, og også eget bord i resturanten som vi hadde hele kvelden. Det er bare noen utvalgte plasser som har tilgang til resturant. Nå har jeg 6 dager på å komme meg igjen, før vi vender nesa mot London og Wembley. Det blir nok bra. Har aldri vært i London før.

 

Håper det står bra til med resten av gjengen. Ha en strålende påskeaften alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødsel her? å neida!! er jo "bare" 13 dager over termin!!

Har vært på ny sjekk og fått akupunktur i dag. Skal legges inn i morgen kl.10 om det ikke har skjedd noe før. Håper forholdene ligger til rette for at de kan ta vannet og prøve å få igang rier på den måten. Jeg vet ikke hva slags forhold det er - kanskje hvordan barnet ligger?

Hvis ikke blir det gel eller drypp avh. av åpning osv.

 

Nå skal vi prøve å sove litt, blir spennede dette her!!

 

Kryss fingra for meg da jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysser fingre for Mortine*

 

Jeg er så glad så glad for at frøkna mi var grei og kom åtte dager før termin, helt uten dramatikk =)

 

Gratulerer med positiv test Madde =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare gratulere Sanna med sin lille keiser =)

 

Lykke, lykke til Mortine!!!! Nå er det nok like før skal du se...

Jeg krysser fingrene for deg og håper at du ligger på sykehuset i dag =)

 

Tror jeg har hatt EL 3-4 dager før forventet EL - er bare på syklus dag 12 i dag, da er syklus litt uregelmessig, forrige gang var den bare på 26 dager etter at jeg mistet. Har tidligere variert med 28-32 dager syklus - så har ingen store forhåpninger denne pp`n heller.

 

Fikk rekvisisjon til blodprøver av Gyn forrige gang jeg var der - jeg skulle vente 2 sykluser til og så ta blodprøver på dag 21 i syklus for å sjekke progesteron nivået, deretter skal det vurderes om jeg skal begynne på Pergo. Så jeg er veldig spent...

 

Tror ikke det skjer noe denne pp, så selv om jeg har EL denne uken (eller har hatt EL i helgen) venter jeg bare på å få mensen igjen, slik at jeg kan få begynne på Pergotime. Er litt redd for bivirkningene og skulle egentlig ønske at jeg slapp å begynne på det, for jeg kan ha noen skikkelig skrekkelige pms dager innimellom - men hva gjør man ikke for å få barn, hehe =)

 

Ellers har påsken gått stille og rolig for seg hjemme, har gjort masse forbudte ting som gravide ikke kan - f.eks spise kjeks/ost og drikke vin, tatt en halvtimes solarium, spist deilig spekemat osv... Hatt sex for kosens skyld og ikke for å lage barn, tatt veldig varme bad på 42 grader og bare kost meg =)

 

Ha en strålende fin 2 påskedag i dag da damer... =)

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for alle gratulasjoner:)

Ja nå føler jeg meg virkelig gravid! Morgenkvalmen har kommet for fullt og puppene har begynt å bli litt ømme. Ringte gyn i dag for å få time til tidlig UL. Siden jeg er litt komplisert i livmora og har gått på pergo så skulle jeg få det sa han. Så nå venter jeg bare på at han skal ringe meg tilbake slik at vi kan avtale time. Blir noen spennende uker fremover:)

 

Nå er jeg veldig spent på Mortine jeg da! Noen som vet om hun har fått nurket sitt ennå? Hun skulel vel settes i gang i går? Gleder meg til oppdatering i alle fall!

 

Så glà; så deilig å høre at du har kost deg på tur og fått frest fra deg litt:) Du skal se det plutselig blir en spire på deg når du har det så travelt med å reise nå:)

 

Meg og lille snuppis; så du er litt tulletet i syklusene du også?

Uff, det er kjedlig når kroppen ikke kan være på din siden og regelmessig.... Jeg er også sånn og hos meg var pergo løsningen:) Ja det er kjedelige bivirkninger av pergo, men ikke alle opplever bivirkninger! Forrige barnet vårt gikk jeg på pergo og hadde hetetokter, kvalme, hodepine, sinnykt vonde pupper osv, men denne gangen har jeg hatt litt mild kvalme, ingen vonde pupper, ingen hetetokter, men en del hodepine. Så denne gangen reagerte jeg mye bedre på de.

Uansett så har pergo vært løsningen for meg begge gangene jeg har blitt gravid, så bivirkningene er absolutt verdt det for min del:)

 

Håper dere finner ut av det i alle fall....

 

Nei, nå får jeg gå tilbake til arbiedet:)

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- håpefull74: ikm ca 2. april (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

 

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

- Dotten ikm ca 16. april (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Meg og Lille Snuppis 1MA,2 pp (33 år, gift, ei jente født 06, Buskerud)Prøvd siden sommeren -08, ble gravid etter 6 mnd mistet tvillinger i MA i uke 12. Prøver igjen, ikm ca 30 april =)

- anki/gullegget: venter på ny ikm? etter atter en SA...(1MA3SA) 37 år

- så gla': ikm ca. 25. -27. april (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- sib78 ikm ca 24-27 april (30 år, 1pp etter Ma uke 20 i mars)

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 forventet ikm 27.04 skal ringe inn mens til nytt forsøk da. (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- Maddemor termin i desember (liten julenisse:)., samboer,1 gutt-07, sørlandet, 8. pp.

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

-Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

 

 

Hei alle sammen. Håper alle har hatt en fin påske. jeg for min del har hatt det veldig fint. Hatt masse familie og venner rundt meg og har for en periode "glemt" hva som skjedde for over 1 mnd siden da vi måtte avslutte svangerskapet i uke 20 pga en hjertefeil. Jeg er fortsatt hjemme og ikke klar for å komme meg tilbake på jobb. Vi er super klare for å prøve på nytt og hvis ikke det er noe kluss med syklusen min så skal jeg ha EL i slutten av neste uke. Håper virkelig vi får det til, orker ikke å bli skuffet.

 

maddemor: gratulerer så mye... hvor lenge prøvde dere?

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist å høre sib!!!! Kan ikke klare å sette meg inn i hvor vondt dere har det og håper dere snart får en ny og frisk og fin spire i magen!

 

Takk for gratulasjon! Vi prøvde i 8 mnd med pergo hele veien denne gangen. Så denne gangen gikk det jo fort.... Kommende storebror brukte vi 18 mnd på.... også han er et lite pergobarn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

- håpefull74: ikm ca 2. april (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

 

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

- Dotten ikm ca 16. april (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Meg og Lille Snuppis 1MA,2 pp (33 år, gift, ei jente født 06, Buskerud)Prøvd siden sommeren -08, ble gravid etter 6 mnd mistet tvillinger i MA i uke 12. Prøver igjen, ikm ca 30 april =)

- anki/gullegget: venter på ny ikm? etter atter en SA...(1MA3SA) 37 år

- så gla': ikm ca. 25. -27. april (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- sib78 ikm ca 8-10 mai (30 år, 1pp etter Ma uke 20 i mars)

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 forventet ikm 27.04 skal ringe inn mens til nytt forsøk da. (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- Maddemor termin i desember (liten julenisse:)., samboer,1 gutt-07, sørlandet, 8. pp.

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

-Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

 

maddemor: så fint at det gikk fortere denne gangen. Lykke lykke til med spiren i magen.

 

Jeg ble gravid etter 1 pp sist og håper det skal skje fort denne gangen også. Det er så kjedelig med denne vente tiden, tiden går sååååååå sakte:(

 

Sib

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE SANNA med keiseren:) Kommer gjerne innom en snartur så fort JF er kvitt en lei forkjølelse:) Håper formen din er god etter snittet!

 

Og så kan jeg ikke dy meg, håper d er i orden Mortine: GRATULERE til deg meg gutten som kom i dag:) detaljer om vekt osv vil nok du fylle inn:)

 

Ha en strålende kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med gutten Mortine! Gleder meg til å få detaljene. Kos dere masse!

 

Her går det i babylaging om dagen (forhåpentligvis..) En får jo leve i troen :-) Nå som våren har kommet, og folk begynner å kaste jakkene, dukker de opp gravide, den ene etter den andre her i gata. Jeg vil også ha baby...

 

Etterpå skal jeg en tur på kirkegården og se om det er mulig å komme frem til graven til vår kjære lille gutt. Det ligger fortsatt veldig mye snø, men jeg skal ta med spaden. Til lørdag skulle han blitt 2 år. Håper jeg får mulighet til å plante og stelle litt der før vi reiser av gårde på fredag. Lille vakre gutten vår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått barn og til dere som er gravide..!

 

så gla': Så trist at du mistet gutten din da! Ble helt på gråten her. Beundrer deg masse som går på igjen. Kos dere i prøveperioden.(håper dere slipper å prøve lenge...)

Håper du får en baby i magen nå, som vokser opp og gjør dere stolte;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...