Gå til innhold

Ooosloo :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei jenter!!

Her har det vært liv siden sist!! Så bra med el-løsning pfeew, spennede uker som venter nå. Så fælt med valpen, skjønner at du ikke vil dra fra han! Kanskje du kan stikke innom han i løpet av dagen?!?

Off er ikke bra med den kvalmen Amia, kan du ikke spørre om du kan komme litt senere på jobb, så kan du ta det litt mer med ro på morgenen. En annen ting som er lurt er å spise med en gang du står opp ikke dusje/stelle seg først! Jeg hadde banan på nattbordt spiste litt på natten, da jeg var veldig kvalm når jeg våknet, spist ofte en bit eller to før jeg var oppe av senge på morgenen. Hvordan går det med nakken? Så bar Kokkos at prøvene dine var bra. Må være godt å være i gang med litt testing når dere har forsøkt en god stund.

Jeg er hjemme i dag. Skal til jordmor på 24 ukers kontroll i dag. Gleder meg litt til det, har vært så dårlig i magen det siste døgnet og synes jeg har kjent sparkene mindre.. Tror bare det er "knipene" som overgår sparkene, men skal bli godt å høre hjertelyden! Jeg håper jeg blir bedre da min kjære har bursdag i dag! Feiret litt med familie på mandag, så i kveld er det bare oss to, deilig mat og avslapping! Ha en fin dag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Go onsdag!

Huff, fikk så vondt av hunden din, pfeew...som hunde-eier selv, vet jeg hvor fælt det er når dyra har det vondt:0( Man vil jo være hjemme og passe på at de har det bra. Imponert av skur-ryddinga di. Jobber i barnehage selv, og snudde bare i døra i stad, da jeg så rotet i skuret. Frista bare ikke å rydde der i dag for min del;0)

Høres ikke noe god ut den kvalmen, Amia, men som sagt misunner jeg deg den! ha ha

Jeg skal ha mensen i dag, jeg. Kjøpte en dig-test i går..IKKE GRAVID! hmm, skulle ikke kjøpt den testen, men klarte ikke la være.. men siden vi er i gang med utredning er det litt lettere å takle de nedturene nå.

Høres ut som du får en spennende dag og en hyggelig kveld wowo. Koselig med kjærste-kos:0) Min er på øvelse, han. Buhu!

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

Hvordan gikk kontrollen hos jordmor wowo? Kos dere masse med bursdagfeiring i dag :)

 

Jeg dro på jobb i dag, etter å ha forhørt meg med veterinær og oppdretter. Og siden valpen virket pigg og hadde matlyst, så turte jeg å dra fra han.

Ser ut til at det har gått fint på dagen i dag, men han er roligere nå enn ellers når vi kommer hjem fra jobb. Jeg har vært såå bekymret på jobb i dag!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei girls;)

 

Dritt kokkos - dritt tester!! Hehe, men som du sier, skuffelsen er ikke like stor nå som utredningen er på gang. Nå klaffer det nok snart, så kan vi kose oss hjemme sammen;) Det hadde vært SÅ kos!

 

Godt å høre at det går bedre med Varg pfeew;) Husker at min hadde kennelhoste ifjor, og det er ikke noe godt! Høres veldig brutalt ut også. Også er det jo kjempe smittsomt fra hund til hund, særlig hvis de løper rundt å snuser på hverandre i parken - som de gjerne gjør ;D

 

Nå har jeg vært på tur i snøværet - nå snør det tett!! Koselig - og den firbente var ekstra glad ;) Er ganske trøtt og daff om dagen og til helgen skal jeg ha vakt hvor jeg må bo på jobb fra fredag til mandag...kjenner at jeg ikke er helt klar for det!! Håper helgen og neste uke går fort, gleder meg allerede til neste helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt bekymret for feber på Varg jeg.. Han ligger bare på fanget.. Hopper ikke rundt og er rampete som han vanligvis gjør etter at vi har borte på jobb hele dagen.. Og nå har han begynt å hoste igjen.. Lurer på om jeg skal kjøpe hostesaft til han.. Orker ikke en sånn natt til, verken han eller jeg ønsker det..

 

Tittet ut i stad, og det er så koselig når det snør sånn :) Selv om jeg er ganske lei av snø og kulde nå..

 

Huff..hørtes ikke noe gøy ut å skulle bo på jobb.. Får håpe formen holder seg ok da..

 

Jeg gleder meg til ikm om 14 dager jeg! Ble ingen runde i høyet i går dessverre.. Sambo orket ikke fordi han var så sliten.. Og jeg hadde positiv el-test på mandag og i går..og i dag er den negativ.. Får håpe runden på søndag morgen og mandag kveld holder mål da.. Ellers vet jeg hvem som får skylda om mensen kommer om to uker..

Ååå, irriterer meg over at det ikke ble noe i går!! Det var i går el var....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Da er jeg tilbake her etter en hel uke med influensa.. Var hjemme hos familien en liten tur i helga for å besøke broren min som er veldig dårlig. Nå har de sluttet med all behandling for kreften, så han har nok ikke så mange uker igjen å leve. Kjenner at jeg er ekstra sårbar nå som jeg er gravid, og det er tungt å skulle gå på jobb og leve som normalt akkurat nå. Men jeg kan ikke sitte hjemme å sture heller. .Utrolig godt at vi har noe kjekt å se frem til i august ihvertfall..

 

Ellers kjipt å høre med hunden din, Pfeew. Men de tåler masse de dyrene, selv om jeg blir veldig fort bekymret for pus jeg også. Krysser fingrene for at lille Varg blir bedre snart.

Og jeg tror heller ikke du skal bekymre deg over at du ikke hadde sex på mandag eller tirsdag. Sædcellene skal nemlig ligge på lur når EL kommer, og de trives veldig godt i det slimet som ligger der et par dager før. Da jeg ble gravid begge gangene hadde vi sex et par dager før EL, så det trenger ikke å være for sent. Tvi, tvi!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, kanskje du burde dra til vetrinæren med han? Skummelt når de plutselig blir så slappe.. :/ Er jo så vanskelig når de ikke akkuratt kan fortelle hva som er galt heller!

Enig med deg...er ganske lei av kulde og snø selv nå jeg! Kan godt begynne å nærme seg våren snart nå:)

Spennende med ikm pfeew! Vet du, de gangene de har klaffet for meg, har vi hatt sex dagen før EL og ikke selve dagen! Så det skal gå bra vettu ;) Svømmerne lever en stund de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Off så trist med broren din August baby!! Føler med dere. Jeg har en svigermor som de nå har avsluttet cellegift behandlingen på, men prøver med stråling. Er en forferdelig sykdom!!

Pfeew skjønner at du bekymrer deg, kan ikke komme med noen råd, men ser ut til at de fleste har hund i denne gjengen, så du får lytte på de! Å er så riktig at de lever de svømmerene, så går nok helt bra det;) Kokkos er noe dritt med de testene. Men nå er dere i gang med utredning og får svar og hjelp, snart kommer nok en pos. test! Amia, være på jobben hele helgen, off høres slitsomt ut!! Er formen bedre? Gikk bra hos jordmor i dag. Sender urinprøven inn til dyrking, har litt utslag på proteiner, men ikke noe stort, så er nok ikke noe.. Ellers er blodtrykk bra, hjertlyden som den skal og vekta stiger;) Vi har kost oss i kveld med indisk og hvetebakst! Mannen har fått pakker både fra meg og babyen;) Nå kjenner jeg at jeg skal finne senga om ikke så alt for lenge, har en lang dag i morgen!! Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

August-baby: Så du har også vært rammet av influensaen..huff.. Det er mange som sliter med sykdom nå. På jobben er 1/3 av de ansatte syke, og mange barn også.

Trist å høre om broren din.. Dessverre er det noe man ikke har kontroll over.. Godt du har en liten bebis i magen din som snart vil gi dere masse glede og lykke :)

 

Varg er bedre i dag virker det som. Han har i hvert fall plaget meg med å ødelegge ullsokkene mine.. Hostet bare litt da jeg kom hjem fra jobb i dag..for da hadde han sovet..og da samler det seg jo slim i halsen.. Også merker jeg at luftveiene blir irritert når jeg tar han ut, for da nyser han og harker..

 

I dag har jeg vært hos akupunktøren igjen :) Elsker den fotterapien hun gir meg først! Og så fikk jeg nåler..kjente litt mer action i nålene i dag.. Kjente ikke noe første gangen..men, det er visst vanlig..

 

Får håpe aku og sexen gir meg en spire nå! Er litt irritert over sexen, for jeg tenker at kanskje sambo sine svømmere ikke er så levedyktige..at de kanskje dør raskt etter at de har kommet inn i meg.. Derfor skulle jeg gjerne hatt sex på tirsdag også.. Men, men..ikke noe mer å gjøre med den saken nå.. :-) Jeg er bare veldig klar for å bli gravid nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Nå er jeg jammen meg forvirret... Skulle vel hatt mensen i dag, og siden jeg ikke har fått den, kjøpte jeg en dobbel pk. med qr-tester. Alltid kjekt å ha! Tok en test da jeg kom hjem, og det kom fram en svak strek! HÆ? Men det står at etter 5 min kan testen vise falskt positiv, så jeg er usikker..tok ikke tida, venta jo bare et negativt svar. Klarer ikke vente til i morgen, så nå har jeg bestemt meg for å holde meg noen timer, også ta den andre testen. hehe, ja jeg er utålmodig! Det er jo helt sykt om vi har fått det til med et forsøk denne måneden, akkurat når vi bestemte oss for å utredes..

 

Jeg synes også forferdelig syndt på deg og familien din August-baby. Må være utrolig vanskelig:0( Hvordan er det med Varg i dag pfeew?

 

Amia, nå skjønner du hvorfor jeg har ringt deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kokkos!

Oioi!! Blir spennende å se hva den andre testen viser! Da må du ta tida :-P

 

Varg har det bedre i dag, men hoster enda.. Den kan sitte i 10 dager, pluss minus..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sitter bare å venter på at tiden skal gå... Kribler skikkelig i kroppen, er så nervøs! ha ha, er den negativ så skal vi jo uansett sjekke gubben om to uker..Nei, dette er jammen spennende.IIIIK

God bedring til den lille voven:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en test igjen nå. Den viste svak positiv strek før 5 min var gått ... Er jeg virkelig gravid?Er helt lamslått...Etter den negative dig.testen for to dager siden, kan jeg liksom ikke tro det. Oi, mange tanker som svirrer rundt i mitt lille hode nå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOIOI!!! Det er jo helt supert!!! Du skulle hatt en test som du kan ta i morgen tidlig med morgenurinen...kanskje du får sterkere strek da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Kokkos! En strek er en strek vettdu:) Du er nok høyst sannsynlig gravid!

Ellers tusen takk for god støtte, jenter. Alltid godt å ha dere og prate med:)

Idag har jeg og magen vært hos legen på en liten kontrollsjekk etter influensaen. Og der fikk jeg for første gang høre fosterets hjerteslag. Det var bare helt fantastisk, og gav meg en god følelse i hele kroppen! Godt og vite at han fremdeles er der inne:)

Legen gav meg også 20 % sykemelding i to måneder fremover, uten at jeg ba om det. Kjenner at "Flink-pike-syndromet" sier at jeg skal klare å jobbe 100 % å klare alt, men en stemme litt lenger inne sier at kroppen strengt tatt har godt av det. Hva tenker dere, jenter?

Pfeew: Håper Anny sine magiske fingre har gjort underverk! Disse nålene er litt vonde, men tror at de trykker på de riktige stedene :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei August-beib ;)

Så godt å få høre hjerteslagene da!! :) Gleder meg til den følelsen!

Sikkert ok med 20 % sykemld, slik at kroppen ikke sliter seg ut.

Jeg håper også at Anny har gjort underverker med meg..men, hun sa at jeg ikke ble skuffet om jeg ikke ble gravid etter tre ganger hos henne..slik du ble :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt at du klarer å være innstilt på at det ikke nødvendigvis kommer til å klaffe med en gang, Pfeew. Men som du skriver tidligere så har Anny en fantastisk evne til å få deg til å slappe av, og samtidig ta vekk "byrden" som du bærer på i prøveperioden. Og det tror jeg uansett er en veldig positiv ting som gjør at kroppen slapper av, og kan bli gravid. Hun er et menneske som får deg til å tenke positivt, og det er utrolig bra!

Imorgen drar vi på fjellet for å stå på ski. Skal være forsiktig på telemark og ikke gjøre så mange "stunts", og tror det kan bli en bra tur :)

God helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Anny er fantastisk og sier myye bra :)

 

Kos dere masse masse på fjellet!! *misunnelig* Jeg vil også på fjellet for å stå på slalom..... Så mye fin nysnø som har kommet nå!!

God tur og god helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kokkos, en strek er en strek:) Grattis, kan være at du bare tok den andre testen for tidlig. Hos meg var det neg. på onsdag morgen og så positivt på torsdag kveld:) Spennende!

Kjenner godt til "flink pike syndromet" august baby, selv om jeg kapitulerte i uke 6 og har fra uke 14 jobbet 60%! Jeg brukte mange uker hjemme for jeg bare måtte innse at det ikke hjalp at jeg gikk hjemme med dårlig samvittighet! Ta det med ro nå, ikke slit deg helt ut da kan det være at du blir helt bort over en lengere periode! Nei, pfeew tror ikke de tenker svangerskapsforg. da jeg har et så stabilt og bra blodtrykk, men kan indikedere det ellers, altså protein. Har et lavt utslag, men siden jeg har hatt det flere ganger sjekker de det! Høres så spennede ut med akku. Hvor er det hun setter nåler på deg? Ikke stress med den "sexen" dere ikke hadde. Svømmerene overlever jo ofte fra 3 til 5 dager og dere hadde jo dagen før!!!!! Så bra at det er litt bedre med Varg da!! Jeg vil også ut i bakken, står snowboard, men har fått toltalforbud nå som jeg er gravid, og er jo enig i det!! Men er så kipt, masse sne og kjøpte nytt utstyr på slutten av sesongen i fjord, som jeg vil bruke!!!! Neste år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå..var ute en tur med Varg nå, og det er så herlig nysnø!! Tenk det føret i bakken!!

 

Bra de ikke mistenker svangerskapforg. da wowo, for det er kjipe greier! Har en venninne som har hatt det i begge svangerskapene..huff...

 

Jeg får ei nål midt på hodet hver gang..og tre i hver fot/legg.. Forrige gang fikk jeg ei nål under navlen..i dag tok hun den i magen.. Også fikk jeg en ekstra nål i høyre fot..på vrista.. AU!! Tynn og følsom hud der... Så nå er jeg spent!

 

Nå driver jeg og pakker. Skal reise til Tbg i morra med Vargen :) Sambo skal på fjellet med jobben..heldiggrisen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vræææææl kokkos snuppa! Herregud, jeg ringer deg når du er ferdig på jobb!! Nå sitter jeg bare her og ler...:) Og kjempesint for at jeg jobba sent igår, og ikke fikk snakket med deg når du ringte!

Weeeeeeeeeeeee ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Våknet kl. 04. i natt, og fikk ikke sove etter det. Har bare ligget og grubla på om det kunne være sant. Satt på jobb i dag og prøvde å konsentrere meg. Tror dere ikke jeg vant vin, da! ha ha. Tok en dig. cb da jeg kom hjem. GRAVID! Er så utrolig glad! men typen minnet meg på at vi må ta det rolig, og håpe på det beste.

Jippi. Nå skal du få en skikkelig stor dose baby-støv pfeew: *************************************************************************************************************************************************************************************************** Håper det hjelper:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...