Gå til innhold

Ooosloo :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei på dere ;) Happy Valentine <3

 

Så bra at formen er bedre nå pfeew - da går det rette veien!! Deilig når man begynner å få litt energi og krefter igjen - er jo såå kjedelig å være syk!

Idag har jeg vært å shoppet litt til meg selv og kjærsten på Majorstua.. Han fortjener litt ekstra nå - er jo bare jeg som får litt ekstra oppmerksomhet for tiden, og humøret kan svinge til tider - så tenkte jeg skulle være litt snill med han idag ;)

 

Jøss, var det SÅ lang ventetid kokkos?? Men det er kanskje fordi det er der oppe eller? Godt du skal flytte hjem til Oslo snart synes jeg da - synes du har vært altfor lenge borte nå :D Håper vi rekker å ses neste uke før du må tilbake - er ikke mange dagene du blir her?

 

Jeg holder meg unna 1 tri faktisk..titter innom innimellom, men det er mye SA/MA tråder der - så jeg hopper over de! Blir litt tullete av å lese der, så gleder meg heller til jeg er over i 2 tri - er nok mye mer kos der ;D Men det er fortsatt noen uker igjen.. Nå er det 2,5 uker igjen til neste UL - gleder meg!!

Ha en deilig lørdagskveld jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Amia :)

Happy Valentine ja!! Jeg er litt lei meg, for jeg har ikke fått kjøpt noe til sambo idag...så jeg har bestemt meg for å overraske han med noe senere...helt uventet... Disse mannfolka våre fortjener at vi er litt gode mot dem, det er jeg enig i. Er nok ikke lett å være mann med babysyke damer..eller når man er hormonelle gravide damer... :-)

 

Er så sulten nå jeg, så det skal smake godt med tapas etterpå!!

 

Lurer fælt på om jeg er gravid nå eller ei jeg..men, føler ikke at det er noe i gjære dessverre... Vil bare at ikm skal komme nå jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pfeew snupp :)

 

Ja, nå skjønner jeg at du vil ha tirsdagen overstått!! Den ventetiden er noe herk - spesiellt når man ikke kjenner noe spesielt. Men det trenger jo ikke bety noenting det vettu :) Jeg er kjempespent på dine vegne denne gangen pfeew - du fortjener det virkelig nå!!

Og plutselig er tirsdagen her og det ene eller andre er overstått :D

 

Så kooos deg masse med tapas etterpå - det hørtes godt ut!! Er deilig med en dag med bare kjærstekos ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå synes jeg også at jeg fortjener en bebis i magen min :-) Innbiller meg at jeg kjenner murring ikveld..men, kan være hva som helst..kan også være ren innbilning fra min side..bare fordi jeg håper så mye nå.. Er 11 dpo i dag, så tar meg selv i å kjenne etter symptomer nå.. :-S

 

Var deeiilig med tapas!! Nå skal vi snart se på film og kose oss med godis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, NÅ er jeg lei av å vente på ikm.......!! Er skikkelig utålmodig for øyeblikket... Føler ingen murring eller stikking, men vil vite!! Føler meg kun noe slapp og trøtt... Har ikke behov for å sove på dagtid, men sover lenge om natta... Og i dag tidlig våknet jeg 7.30 fordi jeg måtte tisse... La meg til å sove etter det, og våknet av at sambo stod opp cirka kl.11..hadde ikke hørt klokka mi som ringte 10.30...

Jeg har fortsatt verking i bihulene..så holder meg hjemme fra jobb i morgen også regner jeg med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pfeew ;)

Hmmm...dette høres da ut som gode tegn dette, sjansene er nå ihvertfall der!! Spennende! Har du noen tester liggende da? Så kan du jo teste i morgen når du står opp!

Hadde dere en fin kveld igår?

Vi koste oss med god middag, sambo vartet meg opp (igjen), så slappet vi av og så en film...og jeg sovnet til slutt på sofaen ;) Hehe, er litt av en trøtting for tiden! Idag hadde vi en god og lang frokost, så har jeg vært på jobb noen timer og "gjort klart" så jeg kan være sykemeldt ;) hehe...

 

For du kan vel fint teste i morgen pfeew? Jeg testet dagen før ikm sist, og det var ikke med morgenurin... Synes du skal satse på det jeg :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håpet er der helt til tanta evt dukker opp... Har dessverre ingen tester liggende, så jeg får ikke testet...kjøper en test på tirsdag ettermiddag dersom tanta ikke skulle vise seg innen den tid... Testet med el-test i går, men den ble helt negativ... :(

 

Hadde en veldig fin kveld i går! Var så godt med tapas, og så deilig å ligge på sofaen å se film.

 

Nå varmer jeg boller til oss i ovnen. Hadde noen hjemmebakte i fryseren. Mmm :)

Satser på en film eller noe ikveld..bare valpen kan roe seg ned.. Han er heeeelt hyper og gæren i dag!!! Skjønner ikke hva som går av han...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia!

Fortsatt hjemme fra jobb... Har virkelig ikke energi til å gå på jobb... Er så tung i hodet, småverker i bihulene og veldig trøtt! Sover minst 10-12 timer hver natt....helt utrolig...

Jeg har ikke noen tegn til noe som helst enda... Men, innbiller meg at brystene begynner å bli mindre ømme og hovne...noe som pleier å skje når tr er i anmarsj... :-(

Men, får bare vente å se...

Hvordan er formen din i dag da Amia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pfeew ;)

 

Hmmm...så du er trøtt ja - det kan jo være et godt tegn også det da ;D Men skjønner hvis du er litt pessimist nå, det var jeg også...man blir jo litt lei i den ventetiden! Blir spennende å se nå uansett da!

Formen her er ganske bra - men trøtt som fy, og våkner i 8 tiden hver dag nå...litt irriterende, for jeg er kjempetrøtt igjen etter noen timer :) Godt jeg ikke jobber nå da. Idag har jeg vært på House of Oslo å kjøpt bursdaggave til svigerinna mi - hun har bursdag på onsdag - og da skal vi også fortelle at de skal bli tante og onkel :)

Tar gjerne imot tips til morsomme måter å fortelle det på i forbindelse med bursdag ;))

Herregud, nå snør det igjen idag også... NÅ VIL JEG HA VÅR!! Hadde ihvertfall vært deilig med litt sol som det var forrige uke ;)

Men du venter ut morgendagen før du tester da pfeew?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..ja trøtt..men bare sånn at jeg sover lenge hver natt..eller..jeg sover til valpen våkner og vil ut i 6-7 tiden..etter jeg har vært ute med han legger vi oss på sofaen og sover til rundt 11..det gjentar seg hver dag.. Og da har vi ikke lagt oss sent..har lagt oss og sovnet senest i 24-tiden..

Og så er jeg bare daff resten av dagen og gjesper litt..

 

Å, House Of Oslo..dit må jeg komme meg en dag!! Tipper de har myye fint der :-)

 

Hmm..selv har jeg planer om å kjøpe meg en t-skjorte med et motiv/tekst på som forteller at jeg er gravid..når den dagen kommer at jeg skal fortelle familien om det.. Har så mange fine topper på cafepress.com.. Men, dere skal i bursdag på onsdag, så da er det jo litt kort tid i forveien å bestille noe sånt..

Ellers er det jo mange som pakker inn en symbolsk ting..f.eks. noe babygreier (smokk, body, smekke osv)..og skriver en hilsen ved siden av..

 

Ja, venter ut morgendagen.. Å, som jeg håper nå.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, synes det murrer litt nå jeg...akkurat som mensen som brygger seg opp til en tsunami...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppiser:)

Spennede dag i morgen Pfeew:) Krysser alt for deg!!!!!!!!! Tenkte jeg ville fortelle om hun venninnen min som var på utredning i Oslo ble innkalt ganske kjapt, men igjen var noe med at det var viktig at han ble utredet først. Mener hun var inne til utredning i løpet av noen mnd!! Så tror ikke det er slik at du må vente så lenge som kokkos hadde fått i "ventetid"! Men igjen krysser for at spiren sitter i morgen. Så kipt med influensaen, har satt seg sikkelig hos deg. Får drikke te med honning og ta det med ro! Amia, tror du har godt av å være hjemme. Slapp av nå og lade batteriene, er godt for deg. Hvor mange uker er det du er nå?

Her har vi passet en niese i helgen, så i dag har jeg litt helg, ligger som et slakt på sofaen og har tenkt til deg frem til jeg skal over i sengen! Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det wowo! Jeg vil så innmari gjerne nå!!!! Og klaffer det ikke så skal jeg lage en god middag og dessert, og så når sambo er mett og fornøyd skal jeg ta en alvorsprat med han... ;-)

Ja, dumme influensa..men, er nok snart frisk!

Kos deg ikveld wowo! Her er det også bare sofaen som teller..med unntak av de småturene ut med hunden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da pfeew.. Nå fikk jeg vondt av deg - du fortjente så inderlig denne gangen!! Håper det er litt lettere idag, er alltid verst med en gang når tanta har meldt ankomst.. Da er det bare å hoppe inn i neste pp med godt mot :) Skal du fortsette på akupunktur eller?

Så håper jeg du får til en bra samtale ang. utredning med sambo slik at dere kommer videre... Tror nok det hjelper mye å bare vite at man er i prosessen til å finne ut av det..

wowo: Jeg er 9+0 idag - og går med glede inn i min 10 uke :D Er så morsomt å lese om de forskjellige ukene når man skifter uke på Babyverden :)

Nå skal jeg ut å gå tur med min kusine og hundene våre i Frognerparken... Er fantastisk deilig å ha fri og slappe av! Tror nok virkelig jeg trengte det nå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia!

Det er litt lettere i dag..og ble faktisk ikke så lei meg denne gangen som jeg pleier å bli.. Men, synes det er surt at mensen kom..selvfølgelig!

Skal fortsette med akupunktur. Har time der i morgen. Og så tipper jeg vi tar en gang til før neste eggløsning..og så annenhver uke kanskje.. Og så skal jeg prøve hostesaft denne gangen! Skader jo ikke.....

 

Men, det som bekymrer meg er at vi kanskje ikke får hatt sex når jeg har neste eggløsning, for i utg.punktet skal jeg ha neste el mandag 2.mars, og jeg er bortreist fra 27.januar!! Kommer hjem 2.mars....så jeg håper at eggløsningen kommer den dagen eller noen dager senere!!! IKKE FØR!! Da blir det krise i leiren!!

 

Det er ihvertfall godt å vite at kommer mensen en gang til, så skal jeg henvises til utredning.

 

Kos deg masse i parken Amia!! Koselig at du har noen som kan være sammen med deg også, nå som du har fri :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

Håper det har gått bra på akupunktur idag pfeew?

Hvordan er formen da? Tilbake på jobb?

Så kjipt å være bortreist neste EL da... Men dere får bare sørge for masse sex før du reiser og når du kommer hjem igjen, så kan nok det gå helt fint det og.. Tror nok det er viktigst å ha sex FØR EL og ikke samme dagen :)

 

Igår var jeg på deilig lang tur på dagen, også var vi ute å spiste på Yayas på kvelden med min bror og svigerinne! Da fikk de nyheten også, og de ble jo så glade :D Morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Trøsteklem pfeew. Godt å høre at går bra, på tross.. Håper veldig for deg at den spiren skal sitte snart!! Er du blitt frisk??

Nam yayas har god mat de, nå ble jeg fristet:) Hjelper det å holde seg hjemme og mer i ro Amia?? Tror det er viktig å ikke slite seg ut, og kjenne etter hva kroppen sier!!

Jeg jobber 60% fortsatt, men sliter med å holde tiden og synes jeg blir mye oppringt når jeg er hjemme. Er begynt å glede meg veldig til jeg skal gå ut i permisjon! Vurdere fra tid til annen å høre med legen om å trappe ned litt, men tror bare jeg kommer til å stresse ennå mer på jobben da!! Ikke lett.. I dag skal jeg for 2 gang på gravide yoga, er både uvant, men også deilig og avslappende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

I dag er formen på topp igjen!! Har vært sykmeldt til og med i dag, så i morgen er jeg fit for fight igjen på jobb!! :D Gleder meg!

Og i dag har jeg vært på intervju og hos akupunktøren min! Begge deler gikk finfint :) Jeg er lykkelig!!

Nå skal jeg ut å handle litt utstyr som jeg trenger til helgens fjelltur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Får ikke vært så aktiv her inne for tiden- alt for mye annet som skjer. Men magen vokser- og jeg klarte å få flyttet ultralydtimen til uke 19, slik at jeg bare har under to uker igjen å vente på hva som skjuler seg der inne. Gleder meg :)

Pfeew:

Kjipt at tanta var frekk nok til å komme denne måneden også, selv om hun vet hvor inderlig uvelkommen hun er. Men jeg er allikevel imponert over at du klarer å heve hodet så raskt igjen etterpå å gå på igjen med ny giv. En positiv innstilling er utrolig viktig! Skjønner også at det kan være vanskelig å få med sambo på å teste svømmerene. Jeg nevnte dette for min kjære når vi hadde prøvd i mange måneder uten resultat, og han reagerte med å gå i forsvarsposisjon med en gang. Tror nemlig at dette virkelig berører hele manndommen deres og stoltheten, og at det derfor er så vanskelig for dem. Men utrolig bra at du har Anny nå, og at du vet at dere vil få utredning snart.

Amia: 10 uker- du begynner å nærme deg den magiske grensen. Grattis! Da kan du endelig puste litt lettere:)

Wowo: Du får holde ut så godt du kan, selv om du er veldig sliten. Når var det terminen din var igjen?

 

Ha en fortsatt strålende uke, jenter! Jeg drar til Stavanger på fredag, og blir borte til mandag. Blir godt å være sammen med familien.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nabo :)

Endelig skal du få ul! Skal dere vite kjønnet eller?

Ja, møkkatante!! Frekk dame det der! Fysj :-P Mulig Anny sin behandling har gjort at jeg ikke ble så lei meg når mensen kom denne gangen...

Ja, sambo gikk også i forsvarsposisjon her... Har ikke lyst til å diskutere det så mye mer med han, så håper neste pp er vår lykkepp :)

Anny sier at det er ikke så mye å ta tak i hos meg..så hun fortsetter med å styrke det som finnes der..for hun er jo litt opptatt av at jeg ikke skal oppleve å miste når jeg først blir gravid..slik jeg forstod det gjør hun kroppen klar for en graviditet..eller noe i den dur.. :)

God tur til Stavanger, og kos deg masse!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til dere jenter!! Sambo og jeg reiser på fjellet etter jobb i morra! Gleder meg!!

Kos dere masse med mann/samboer, hund og bebisen dere har i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det hørtes deilig ut pfeew!! God helg og kos dere masse på fjellet ;)

 

Her blir det litt bursdagsfeiringer i helgen for venninner, ellers stille og rolig tror jeg! Blir nok en kino tur ikveld på kjærsteparet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

Har dere hatt en fin helg??

Vi har storkosa oss!! Er så deilig å være på hyttetur! I dag var det kjempefint i bakken! Nesten påskestemning der vi grillet pølser og spiste kvikk lunsj i bakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...