Gå til innhold

Ooosloo :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

God kveld!!

Jeg håper vi virkelig fikk en fulltreffer denne gangen!! Håper jeg kan ringe akupunktøren min om 14 dager og si at jeg er gravid.... :)

 

Høres ut som om dere har hatt en super helg ja Amia :) Koselig!

 

Nå har vi kommet til Oslo for ikke så lenge siden.. Har kjøpt oss smågodt og skal se på film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter:)

 

Nå var tråden vår kommet seg mange sider bakover. Begynner å blir full også så kanskje på tide å lage en ny snart.

Hvordan er det med dere?? Helt fantastisk vær ute i dag?? Jeg får sikkelig vårfølelse selv om jeg ikke har vært ute. Blir kanskje litt lurt når jeg ikke kjenner temp. men godt å tenke på at våren er her snart:)

I morgen skal jeg reise hjem til mamma og pappa og gleder meg så, mamma har allerede ringt for å vite hva slags pålegge jeg spiser nå, hva jeg vil ha til middag ol.... Så deilig å blir dullet med:)

Ha en flott dag i solen!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wowo!

Nydelig vær ute i dag ja!! Herlig å kjenne at solen virkelig varmer :) Jeg var ute å gikk en tur med hunden da jeg kom hjem fra jobb i stad.

Jeg er bare i ventefasen nå, og det er så kjedelig... Ikm lørdag 21.mars tror jeg...

Kos deg masse hjemme wowo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter!

Hvordan er det med dere? Er ventetiden til ikm lang pfeew? "Bare" en uke igjen nå :) Spennende!!

Nå er jeg over i 2 trimester - hurra! Nå slapper jeg av og koser meg. Idag har jeg vært å kjøpt mine første mamma klær, det var litt rart - men veldig gøy ;)

I kveld skal vi ut å spise litt vietnamesisk, så skal vi på kino med min bror og svigerinne. Gleder meg!

Har dere noen planer for helgen da jenter?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!

Ventetiden føles grei foreløpig..jeg tenker på det hver dag, men er fortsatt ikke mentalt forstyrra... :-P Men, blir vel litt smågal etterhvert som dagene går....hehe.... Har nada niks følelse nå.....

Gratulerer med å ha kommet over i 2.tri!! :D

Jeg har vært ute å spist tapas og drukket kaffe med to venninner i kveld. I morgen skal vi på shopping og kaffe, og så skal vi feire bursdagen til den ene av dem. Gleder meg! Og siden det er en uke til ikm, så blir det øl på meg..!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Grattis med 2 trimester Amia er betryggende når man kommer dit:)

Var det godt med øl i helgen da pfeew, gleder meg til å kunne ta en øl i vårsolen jeg å!

Jeg er i Tromsø nå, reiser hjem i ettermiddag. Her har jeg blitt bortskjemt i løpet av få dager. Fått masse deilig mat og bare slappet av, får ikke gjøre noe!! Litt godt å bli dullet med. Mannen min reiser bort med jobb i morgen og blir borte i 14 dager (minst) så jeg skal ha noen feriedager/flexdager fra onsdag og i en halvannen uke, sa reiser jeg opp til mamma og pappa igjen:) Ha en fin søndag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei wowo!

Var moro med en liten fest i går! Men, ble ikke overstadig beruset... :) Tror kroppen har en automatisk sperre siden det er en uke til ikm... Men, jeg koste meg masse med gode venninner og bra musikk :) Dro hjem i rett tid, slik at det ikke skulle bli så lang kveld alene for lille valpegullet :) Sambo var nemlig ute i går han også..med kompiser...

 

I dag har jeg gått tur med et par venninner. Det var deilig å gå i solen og å kose seg med en kaffe :) NÅ har jeg vårfølelse!!! Herlig!

Skal ut å gå en tur med hunden og sambo snart... Kunne tenkt meg å vært ute helt til solen forsvinner i dag. Er så deilig ute når solen skinner!

 

Hyggelig å høre at du koser deg i nord wowo! Tenk..nå har du ikke lenge igjen før lille gullet deres skal komme til verden!

Jeg fikk mld av en kusine i går...hun har fått barn nummer to...en nydelig liten jente!! Jeg blir så misunnelig når jeg ser sånne søte små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Dere har kost dere i helgen skjønner jeg! Så deilig med en fest pfeew :) Gleder meg til å kunne ta en pils eller litt vin igjen må jeg innrømme! Men det er enda lenge til! Men skal nyte det første vinglasset med litt lagret ost når bebisen er ute :D

 

Igår var det helt fantastisk vær - SÅ deilig med vår!! Spiste lunsj på Løkka og gikk lang tur med venner - utrolig deilig!

Idag har jeg bursdag - hurra! Hehe.. Har kost meg på Spa noen timer nå, det var vanvittig deilig!! Løst opp i stive muskler og ledd - det trengtes! Fin gave til meg selv :) I kveld skal jeg og sambo ut å spise og kose oss!

Ha en super mandag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN AMIA!!!! :D

Hørtes veldig bra ut med en tur på spa..perfekt gave til seg selv det! :)

 

I dag har jeg..som vanlig før ikm..gått og trykket på puppene mine.. Gjør det hver eneste pp.. De er nemlig alltid ømme før ikm, så jeg må liksom sjekke om det er noen forskjell på ømheten eller om de er vondere enn vanlig.. Men, jeg tror ikke de er det nå..

 

Også har vi oppdaget noe så festlig som en vannlekkasje i leiligheten. I går kveld da de over dusjet, så dryppet det vann og vi fikk vann inn i leiligheten.. BLÆH!! Hadde vannlekkasje her for ett år siden også.. :( Hvor uflaks går det an å ha???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk pfeew ;)

Ja, Spa dag var en bra ting å gjøre på bursdagen sin! Anbefales :)

 

Æsj, vannlekkasje ja! Det vet jeg alt om - så utrolig kjipt!! Har dere fått noen til å se på det eller? Er det sånn at det bare "fosser" inn? Men dere slipper vel den kostnaden tenker jeg. Er vel borettslaget eller forsikringen som dekker det. Men er utrolig irriterende uansett!

 

"Symptomjakten" er i gang nå? Er det til helgen du har ikm? Jeg heier på deg denne gangen pfeew ;) Nå skal det være din tur! Har du vært til akkupunktur denne pp også eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en snekker og en rørlegger her nå for å se på det. Jeg er veldig spent på hva de finner!! Fosser ikke inn...kom vann da naboen over dusja søndag kveld... Veldig irriterende!! Spesielt når vi hadde lekkasje i fjor også...

 

Ingen symptomjakt her.. Kjenner ingenting.. Har ikm på lørdag. Var til akup før eggløsningen..og skal tilbake hvis mensen kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gratulere med dagen i går Amia:) Må si som deg gleder meg litt til et godt glass vin og en gode mye oster,mmmmm..

Så utrulig kipt med vannlekkasje Pfeew, vet godt hva du snakker om jeg å.. Hørte Scoob. sa det i går, var på bim treff!! Symptom jakten, må jo jakt litt!! Heier også veldig på deg, blir spennede å høre til helgen! Har vært nok en dag med sikkelig "smaken av vår", gleder meg så til den kommer for fult. I morgen reiser jeg til Tromsø igjen, og der tror jeg det er dårlig vær, men skal jo til mamma og pappa og bli bortskjemt, veier litt opp det mot været!! Kanskje vi skal lage en ny tård igjen denne begynner vel å bli full?? Hva litt usikker på navnet, om man skulle kallen den oslo 2008 eller om vi bare skal bruker Oslo som før??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wowo!

Hørte dere skulle på treff ja! Hyggelig der også hørte jeg! :)

Vannlekkasje er noe skikkelig dritt ja... Blir så mye styr!

I dag innbiller jeg meg murring i korsryggen..på venstre side.. Men, jeg vet ikke.. Er så lite at jeg ikke vet om det er ekte eller innbilning..hehe.. Kanskje en ønsketenkning? :-P

Vi kan lage en ny tråd. Kanskje vi kan kalle den Oslogjengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere,

 

Beklager at jeg ikke har vært mer aktiv her de siste ukene. Jeg mistet broren min i forrige uke, og er i Stavanger for øyeblikket sammen med familien. Har det etter forholdene bra, selv om det har vært noen tøffe uker.

Og det er godt å høre at våren er på vei til Oslo også! Gleder meg til å vandre rundt på Løkka med en kaffekopp i hånden å nyte solstrålene. Her i Stavanger er det bar asfalt og det var 10 grader på det varmeste idag. Fantastisk!

Velkommen over til 2. trimester, Amia! Er egentlig ikke noe særlig aktiv der inne, synes det er mye hyggeligere å chatte med Oslo-gjengen ;)

Pfeew: Fingers crossed! Skal ta med en liten tur til Anny snart jeg også. Hun har jo nesten blitt som en venninne..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei August-baby!

Så trist å høre om broren din...huff.. *stor trøsteklem fra meg* Jeg er dårlig på å vite hva jeg skal si når sånt skjer...annet enn at det er kjempetrist og håper det går bra med deg... Jeg har ikke opplevd så mange dødsfall på nære familiemedlemmer...bortsett fra min farfar...han døde for syv år siden...og jeg gråter fortsatt noen ganger hvis jeg tenker på han... Det er tøft! Jeg klarer ikke engang tenke meg hvor sårt det må være å miste broren sin...

 

Jeg gikk tur til Løkka med lille hunden min på søndag og kjøpte en deilig kaffe der :) Det er så kos når man endelig kan gå på asfalt, TØRR asfalt :)

 

Fem dager til ikm.... Hååååååper!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...