Gå til innhold

Ooosloo :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Siden det tar lang tid å lagre på den andre tråden lager jeg en ny tråd til oss nå :) Maks innlegg er 300..

 

Hei Amia!

Helgen har vært fin, men jeg har blitt så forkjøla. Snufser og hoster.. Skikkelig kjedelig! Men, men.. Må vel regne med litt sånt på høsten/vinteren.. Ellers så tror jeg ganske sikkert tr kommer denne gangen også :( Tok av bh'en i går kveld og da kjente jeg at puppene begynner å bli ømme..typisk pms :( Føler meg ikke gravid i det hele tatt..! Har ikm på lørdag tror jeg, så da går jeg vel inn i 9. pp..

 

Hvis jeg hadde vært deg Amia hadde jeg kanskje tatt en test i helgen..bare fordi jeg er så nysgjerrig.. Og så en ny til uka hvis det blir nødvendig..hvis tr ikke kommer eller du får pos. utslag denne helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter :)

Jaja, da var det over for min del igjen...fikk mensen i natt :( Så da har jeg tydeligvis hatt EL uten å merke det...blæ!

Denne pp har vært helt merkelig, har ikke kjent noe som helst på kroppen! Eneste jeg merket var litt murring i rygg og mage da jeg var på juleshopping igår, that`s it :/

Skal du teste noe før eller pfeew?

Er alle julegavene innkjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia!

Er det første pp etter SA? Kroppen trenger vel litt tid for å komme seg igjen etter SA'en.. Ei jeg kjenner hadde en MA og jeg mener å huske at hun ble gravid i 3.pp etter det eller noe.. Eller 4.pp.. Så det klaffer nok snart igjen skal du se :)

 

Jeg skal teste på lørdag morgen hvis tr ikke har kommet da. Men, jeg er riiimelig sikker på at drittmensen kommer! Har så innmari typiske pms pupper! Ømme og "hovne".. :( Nada symptomer som kan gi meg noe håp om spire her i gården..

 

Har kjøpt et fåtall julegaver, så når sambo kommer hjem fra jobb i dag skal jeg reise til byen :) Vet heldigvis hva jeg skal kjøpe til de fleste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter! Da er jeg snart klar for juleferie. Siste arbeidsdag i min nåværende jobb på mandag, og gleder meg MASSE til to uker med ferie :)

Formen er ikke så verst. Kom meg faktisk på trening idag, og det er jeg veldig fornøyd med. Litt morgenkvalme, ekstra trøtthet og fremdeles ømme pupper er vel de eneste tegnene jeg har på at spiren fremdeles er der inne. Skal på første kontroll i uke 11, men lurer litt på om jeg skal få meg en time til ultralyd i løpet av juleferien dersom de har ledig. Bare for å få det endelig bekreftet..

Krysser fingrene for at det blir positive juleoverraskelser for dere begge to. Spennende!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om det går veldig fint med deg da Torshovnabo :) Bra!!

 

Jeg klarte ikke la være, så jeg testet i dag tidlig..og den ble som forventet negativ.. I dag synes jeg mensmurringene har kommet mer og mer..så da kommer vel tr i natt eller i morgen en gang.. :( Jeg skulle ønske jeg kunne feire julen som nygravid..men, sånn ble det ikke..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde virkelig krysset fingrene for deg denne måneden, Pfeew! Vet selv hvor utrolig kjip den skuffelsen er. Det måtte faktisk 10pp (med en SA) til får vår spire festet seg, og det føltes som et århundre fullt av masse tårer! Legen min sa jo at det er helt normalt å bruke ca. et år, men det føles bare som så alt for lang tid. Hvis du har lyst og penger etter jul, anbefaler jeg deg at du prøver akupunktøren min. Hun får deg virkelig til å slappe av, og jeg tror kanskje det var det som gjorde at det klaffet for oss.

Håper uansett du får en fin julefeiring!

Stor klem fra Torshovnaboen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter;)

Har TR kommet enda pfeew?

Nå er min over for denne gang, og regner faktisk med å ha EL på nyttårsaften...hehe :D Heldigvis ikke midt i jula, for da er jeg og sambo hver for oss noen dager, så det var flaks!!

Nå mangler jeg bare èn gave, så er jeg klar for total kos og avslappning noen dager! Gleder meg til julekos:)

Var ute med mine nærmeste venninner på fredag, og en av de er gravid, hun er nå ca 4 mnd, og har fått verdens søteste lille mage...sukk:)

Nå er det over i 3 pp etter SA faktisk... Synes ikke det virker så lenge siden. Men nå slapper jeg bare av med alt, og det er deilig! Det skjer når det skjer tenker jeg nå...men er selvfølgelig litt utålmodig til tider og ;)

Ha en strålende søndag jenter - nå skal jeg snart på gløgg og julekaker hos familie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Idag tidlig kom drittmensen... :( Jeg ble sååå irritert, for jeg hadde faktisk store forhåpninger denne gangen :( Men, men..får ikke gjort annet enn å bite tenna sammen og svelge hundre kameler..for så å gjøre seg klar for neste pp..

Hvis jeg har penger til overs i januar skal jeg bestille meg time hos akupunktøren din Augustbaby!! NÅ er jeg LEI! NÅ vil jeg ha baby i magen min!! :)

I morgen og tirsdag skal jeg gjøre meg ferdig med alt av juleforberedelser, så reiser vi hjem til familien min for å feire jul og bare kooose oss :) Gleeeeder meg!!

I helgen har jeg vært på jentejulebord! Ble bare snakk om baby nesten..hehe.. Ei har nyfødte tvillinger, ei er høygravid og to er småbarnsmødre..og så er det meg og ei til som leeengter etter baby... :)

Og i kveld har sambo og jeg spist deilig middag med et vennepar :)

I morgen er det bare halv arbeidsdag, så er det juleferie i to uker!! Digg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

Blir litt tid mellom hver gang, men følger med. Ser at det er møkkamensen for dere begge, så kipt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er godt jul er like rundt hjørnet og at det er masse kos som skjer, slik at dere får tankene på noen annet.

Jeg er ferdig med julegaver, og er sammen med svigerfamilie nå, skal feire jul sammen både stort og smått, blir koselig det.

29 skal på vi ul, det blir spennede.

 

God jul til dere alle. Stor juleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wowo :)

Kos deg masse i julen og lykke til på UL :) Gooood juleklem til deg, og et riktig godt nytt år om vi ikke snakkes før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood romjul jenter :)

Hvordan går det med dere?? Hatt en fin jul så langt?

Jeg storkoser meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Hvordan går det??

Her har vi hatt en kjempe fin jul så langt!! Vi har vært sammen med både svigerfam. og familie, i går kveld kom vi hjem til oss selv, var litt godt det å. Har fått masse god mat, mye latter og moro og mange fine gaver!! I morgen er det ul, så er ganske spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei wowo!!

Lykke til på UL i morra :) Oppdater her inne etterpå da ;)

Jeg koser meg hjemme hos familien min. Skal ikke til Oslo før 1.nyttårsdag. Da har jeg vært på ferie en drøy uke til sammen :) Deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Her kommer det litt oppdatering. Alt ser bra ut, og termin dato blir som tidligere 30 mai. Fingrer, tær og hjerte alt på sin plass. Hva det blir er derimot uvisst, den lille er bly og sta og nektet å vise se frem... Jordmoren sa det var sjelden hun opplevde å ikke kunne gi oss et lite hint!! Det var godt å se at alt var som det skulle, så får vi se om det blir en ul til og en stund for å finne ut hva som rører seg der inne. Vi er i Oslo denne julferien. Koser oss ennå med fri er deilig det!! Hvordan ligger du nå ann med Ikm og alt?? Ha en fortsatt fin jul!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

Håper dere har hatt en deilig og avslappende jul:) Jeg har kost meg masse med familie, god mat og drikke :)

Nå sitter jeg her med masse EL smerter, og er ganske fornøyd med det siden jeg ikke kjente noen antydninger forrige pp :D Har hatt sex annenhver dag nå siden dag 10 (er på 14 idag), så krysser fingre...igjen..hehe!

Så godt å høre at alt står bra til med den lille wowo;) Litt spennende å ikke vite hva det blir også da, men man må da bli utrolig nyskjerrig også!!

Nå skal jeg ut på cafè tur med en venninne og skravle litt!

GODT nytt år hvis vi ikke "snakkes" før 2009!!!

Masse klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nytt år jenter :D:D:D

Håper dere hadde en bra nyttårsfeiring!! Og så koselig å høre at alt er fint med den lille wowo!! Og Amia - tvi tvi..håper det blir fullklaff nå ;) Jeg skal egentlig ha EL førstkommende helg..men, med min dumme syklus som klusset sånn forrige pp, så kan det hende at jeg ikke får eggløsning før om 14 dager...grr... Får bare vente å se... Har en haug med el-tester som jeg fikk av en venninne..kommer nok til å teste litt.. :)

I dag er det nydelig vær her, så nå skal sambo og jeg reise for å hente bilen. Så skal vi lufte hunden vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake i Oslo, og leiligheten renner over ting og tang som vi har fått i jula :) Nå er det full rengjøring og rydding for å få plass her....45 kvm er altfor lite!!

Var på do i stad og tror jeg fant el-slim :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

August-baby!!! Hva heter den akupunkturdamen din igjen?? Og instituttet hun jobber på.... Tenkte å ringe på mandag for å bestille time!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter og riktig godt nyttår! Jeg er fremdeles hjemme på juleferie i Stavanger og pus og meg flyr tilbake til Oslo imorgen. Formen har vært ganske grei, men i dag er den helt elendig. Ikke så fornøyd med det ettersom at jeg begynner i ny jobb på mandag, men håper at det går over :) Går over i min 11. uke på mandag, så tiden går faktisk veldig fort.

Akupunkturdamen min heter Anny Carlsson og holder til på Torshov Naturmedisinske senter. Utrolig skjønn dame som fikk meg til å slappe helt av. Håper du får time kjapt! Kommer nok til å være litt mer på nett de neste ukene, og da håper jeg vi kan snakkes mer.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nabo! Blir godt å få deg tilbake i nabolaget ;) Selv om jeg ikke vet hvem du er..hehe.. Du savner vel en deilig latte på Kaffebrenneriet nå? ;) Jeg skal ta meg en tur i byen i Oslo i dag og kjøpe meg en god kaffe sammen med en høygravid venninne. Har savnet Oslo litt i ferien, det må jeg innrømme...

Tiden flyr nok avsted når man først har blitt gravid ja.. Ser du noe forandring på magen? Kanskje litt tidlig enda...?

Takk for navnet! Det er notert!! Skal ringe dit på mandag tror jeg.... :-P

God tur hjem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er henne ja:) Hun ville ikke røre meg før igjen før jeg går over i 2. trimester, så da får jeg se om jeg skal ta meg en tur tilbake. Hun gir også helt fantastisk fotsoneterapi..

Magen har blitt litt hoven ja, og det samme har puppene (begynner nesten å få litt kløft gitt :)!) Men selv om jeg føler jeg har spist som en hest hele julen har jeg faktisk ikke lagt på meg et eneste gram enda. Mamma duller med meg som aldri før, og idag dro hun til butikken for å kjøpe akkurat det jeg hadde lyst på og orket å spise idag: Cola, Grandis og ostepop. hehe.. Jeg har egentlig vært veldig sunn, men nå som jeg er kvalm må jeg bare ta det som jeg har lyst på.

Ha en fortsatt god helg, Torshovnabo, så må du gi meg rapport etter at du har snakket med Anny. Krysser fingrene for deg og sender masse babystøv fra milde og snøfrie Stavanger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...