Gå til innhold

Ooosloo :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Takk ;)

Sitter egentlig bare å venter på å måtte tisse..hehe.. Men her murrer det masse, så er skråsikker på at den er negativ. Men nå er jeg så tullete at jeg bare må se det på en test for å slå fra meg alle tankene..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet åssen det er.. Man roer seg litt bare man får tatt en test.. :)

Lykke til!! Vi skal på valpekurs i kveld vi.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vræææææl!!! Det lyste GRAVID etter under 1 minutt!!! :D

ENDELIG!! Nå er jeg heelt satt ut...og sambo er på trening!! Skjelver :)

Nå SKAL spiren klamre seg fast denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeeeeee!!!!!! Herreeeeguuuud så gøy!!!! :D:D:D

Denne gangen skal det nok gå fiiint Amia :D:D:D

Jeg er sååååå glaaaaad på dine vegne!!! Gratulerer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeeee :) Takk jenter!

Utrolig deilig at det endelig klaffet.. Vanskelig å konsentrere seg på jobb idag :) Nå skal jeg bare nyyyte det, slappe av, tenke positivt og ikke stresse! Foreløpig termin er 24 September, det er leeeenge til. Håper bare de neste 8 ukene går fort unna, så jeg kan glede meg mer over det og spre nyheten ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, skjønner du har konsentrasjonsvansker!! Så deilig at det ikke tok lang tid før det klaffet igjen... :) Bare nyt det nå og kos deg!! Krysser alt jeg kan for deg og for spiren!

 

Wowo:

Kos deg på bim treff i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh! Gratulerer! Fikk helt frysninger nå jeg. Krysser fingrer og tær for at spiren sitter denne gangen!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 dpo i dag.. Har veldig ømme pupper..trenger nesten ikke presse på dem før jeg kjenner ømheten.. Det er liksom hele puppen som er øm..ikke bare det brune eller brystvortene.. Og jeg har veldig vondt i korsryggen i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Grattis igjen til deg Amia, så utrulig gøy! Er det 5 uker du er nå? Har det sunket inn litt??

Pfeew når er det du har ikm, nå til helgen? Får krysse fingrene for at det er denne mnd som gjelder:) Fikk hilsen fra deg på bim treff i går, fra Scoobody! Hyggelig venninne du har og så har jeg skjønt at vi nesten har samme utdanning!! Det var koselig på treffe da, 10 jenter som alle skal ha i løpet av en mnd., samtalene gikk høyt over bordet og ingen pinelig stillhet!!

Med meg går det ganske greit. Jobber fortsatt 60%, da jeg plages noe med kvalmen ennå! Håper å kanskje komme meg opp til 70% etterhvert, men må bare kjenne etter på kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter ;)

Tja, det synker inn sakte men sikkert ;) Jeg har store konsentrasjons problemer hele døgnet..hehe! Litt små nervøs, men lar være å stresse det nå. Tenkte å bestille en legetime til neste uke alt jeg.

Eneste symptomene jeg merker er murringer i mage og rygg, også fryser jeg kjempemasse og er super trøtt hele tiden!

Så hyggelig med BIM treff da wowo! Var det en gjeng med forskjellige terminer eller var det terminklubb?

Når har du termin igjen?

Pfeew; nå er jeg SÅ spent på deg i slutten av uka! Hadde vært så gøy om vi begge gikk inn i September klubben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Nå er dere alle gravide, unntatt meg..så nå synes jeg at jeg kan slå følge med dere og bli gravid jeg også.. :)

Har meeget ømme pupper i dag! Spesielt i den venstre.. Og begge er hovne.. Ellers føler jeg ingenting.. Er veeldig spent!!

Dere må kose dere masse med en liten spire i magen!! Har en venninne som tok keisersnitt idag! Gleder meg til å få holde den lille gutten :)

 

Wowo:

Ja, hørte at det var bim-treff på gang og at du skulle dit! Så hyggelig :) Moro at dere er i samme gruppe!

Jeg har hatt mye god støtte i henne siden vi begge har vært prøvere en stund. Har ingen andre, bortsett fra dere og henne, som jeg kan dele erfaringer og fortvilelser med. Så det er godt å ha noen :)

Ingen av mine andre venninner har vært i prøver-situasjonen.. De har blitt gravide bare de har sett på mannen sin.. Vips!, så var det en baby i magen deres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Ja pfeew helt enig at du også må komme over nå, er din tur også denne pp! Skal krysse fingrer og sende masse babystøv. Når er det du skal teste??

Amia kan forstå at du er litt nervøs, får bare prøve å slappe av, går helt sikkert bra denne gangen. Jeg hadde ikke så mye sympt. i starten kom gradvis. Det var terminklubb treff ja. Jeg har termin 30 mai, går nå inn i min 22 uke! Det anbefales og å være med, var veldig kjekt!!

Håper vi alle også kan treffes en gang selv om vi ikke havnet i samme klubb, hadde vært gøy det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pfeew, nå er det virkelig din tur! Spennende med disse ømme puppene dine. Og særlig siden du har kjent på det så lenge. Når er IKM?

Elllers så lurte jeg om du har tatt kontakt med akupunkturdama?

Tvi, tvi!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Første kveld med valpekurs overstått :) Vår gutt var den som var flinkest der, kunne mest.. Men, den mest aktive!! :-S

 

Jeg har ikm på lørdag eller søndag..er 10 dpo i dag ihvertfall.. Vet ikke om jeg skal teste eller bare vente på mensen.. Problemet mitt..eller dilemmaet..er at vi skal på hyttetur i helgen..sammen med tre andre par..som IKKE vet at vi prøver..!!

 

Håper vi kan møtes en gang uten å være i samme terminklubb ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke vet om du er gravid eller ikke kan du jo bare nippe litt til et glass vin. Om du tar en slurk eller to vil ikke folk si noe og heller ikke mistenke deg for å kanskje være gravid. Jeg tok meg et par glass vin mellom EL og IKM da jeg var gravid, men kuttet selvfølgelig helt med en gang jeg fikk positiv test.

Kos deg på hyttetur ihvertfall!

Blir nok gøy:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært superkos med et treff ;)

Hvordan går det med Varg da pfeew? Gøy med valpekurs...jeg var også på denne tiden for 3 år siden, og det var kaldt:) Hehe...

Tester du før du drar på hyttetur eller venter du på mensen. Enig med August-baby, kos deg og nipp til et glass på tur! Jeg var selv på fest på lørdag og drakk endel vin, testet positivt på mandag... Gjort er gjort, men nå er det selvfølgelig stopp her og!

 

Jeg er vanvittig trøtt om dagene nå...kunne lett sovet mesteparten av dagen! Må ofte tisse, litt ugen - og fryser hele tiden! Litt ømme pupper og litt murringer, men jeg er bare glad for de symptomene jeg har så lenge jeg :) Har bestillt legetime til neste torsdag - gru/gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da driver vi og pakker til hytteturen..for et styr..hehe.. Samtidig går jeg og kjenner på stikking i livmora.. Ikke et godt tegn, for da pleier mensen å komme 1-2 dager etterpå.. :-( Kommer ikke mensen i morra, så tar jeg en test lørdag morgen. Skal kjøpe en å ta med på hytta. Blir den negativ lørdag morgen, blir det fest på lørdag kveld.. ;-)

Har også superømme pupper.. Hmm..

 

Varg har det veeldig fint :-) Er en skikkelig godgutt!! Men, hyperaktiv og rampete.. :-P Skulle tro han hadde adhd..hehe..

 

Kos dere med graviditeten i helgen jenter!!! Dere er så heldige :-)

Goood helg!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Deilig med fredag og helg - endelig! Nå skal jeg bare slappe av, kose meg og nyte tanken på å være gravid ;D

Nå er jeg spent på resultatet når du er tilbake fra hyttetur pfeew!! Krysser alt jeg har for deg nå - du fortjener en positiv test nå!

 

God helg jenter! Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hatt en fin helg?

Er så spent, hvordan har det gått pfeew???

Dytter litt på tråden så du finner den fort når du kommer inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

Hatt en deilig helg (svarer deg på pm wowo). Godt med fri og slappe av, gått lange turer i koselig snø vær og ellers daffet litt rundt ;) Stikker mye i magen, gru/gleder meg veldig til lege på torsdag!

Jeg er superspent pfeew...gleder meg til oppdatering! Dytter litt jeg også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Ingen gode nyheter herfra....bortsett fra at vi har hatt en veldig hyggelig hyttetur!

Jeg testet lørdag morgen...og den ble negativ... Natt til i dag kom den #("/¤)("/¤)"(/#)"** mensen.... :''''''(

Nå er jeg sååå lei!!!

Akkurat nå føles det som om jeg aaaaldri kommer til å bli gravid! Alle andre rundt meg blir gravide og rekker til og med å føde før jeg i det hele tatt blir gravid....

Beklager utbruddet...er bare så lei meg nå....

Håper det går bra med den lille i magene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff pfeew.....møkkamensen, det var kjipe nyheter! Skjønner godt at du er frustrert nå! Kjenner meg igjen ja :) Noe av det vaskeligste når mensen kommer er å se alle trådene her med positive tester og meldinger! Hva med å teste akkupunktur denne pp da? Eller sjekke mannen? (ikke alltid populært hos han, men sikkert verdt et forsøk?)

Håper du unner deg selv noe godt i kveld, og at sambo er snill med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia!

Ja, utrooolig kjipt!! Men, men... Unner meg masse godt i dag :) Skal hente mat til oss nå, så er det godis etterpå og tv titting!

Sambo har gått med på å teste svømmerne, så jeg skal undersøke rutiner rundt det ikveld. Og ringe legen i løpet av uka for å høre om vi bare kan levere inn der.

Akupunktur skal prøves snart det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra - viktig å trøstespise på tr dagen ;D

Sambo er ute å henter deilig indisk middag til oss nå....nam nam!!

Så bra at han har gått med på det da - deilig å få det ut av verden tenker jeg! Sikkert greit å få snakket med legen om det og andre ting også kanskje, så slapper man kanskje bedre av.

Jeg skal til legen på torsdag...teller dager nå, det går så sakte!

Ha en deilig søndagskveld, og håper verden ser litt lysere ut i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...