Gå til innhold

Ooosloo :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Det er henne ja:) Hun ville ikke røre meg før igjen før jeg går over i 2. trimester, så da får jeg se om jeg skal ta meg en tur tilbake. Hun gir også helt fantastisk fotsoneterapi..

Magen har blitt litt hoven ja, og det samme har puppene (begynner nesten å få litt kløft gitt :)!) Men selv om jeg føler jeg har spist som en hest hele julen har jeg faktisk ikke lagt på meg et eneste gram enda. Mamma duller med meg som aldri før, og idag dro hun til butikken for å kjøpe akkurat det jeg hadde lyst på og orket å spise idag: Cola, Grandis og ostepop. hehe.. Jeg har egentlig vært veldig sunn, men nå som jeg er kvalm må jeg bare ta det som jeg har lyst på.

Ha en fortsatt god helg, Torshovnabo, så må du gi meg rapport etter at du har snakket med Anny. Krysser fingrene for deg og sender masse babystøv fra milde og snøfrie Stavanger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg allerede til å møte henne :)

Hvorfor ville hun ikke gjøre noe mer før i 2.tri?

 

Jeg har faktisk gått litt ned siden sist jeg veide meg jeg.. Selv om jeg også har spist som en hest i julen.. Jeg tok på en bukse i dag, som satt løsere enn sist jeg prøvde den..så da måtte jeg ta en tur på vekta.. :)

Så fra mandag fortsetter slankingen..har noen kilo for mye som må av.. Så kanskje jeg får en rund pen kul når jeg blir gravid ;)

 

Nå har jeg et døgn igjen å nyte før arbeidslivet starter igjen mandag morgen.. :-S

 

Takk for babystøvet!! *løper og henter støvsugeren* Skal ha alt!!! ;) Nå er det på tide at jeg blir gravid snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu, kjennes ut som om det brygger opp til eggløsning nå :-P Er veldig ømt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!

Hurra for EL pfeew ;) Da blir det noen aktive dager fremover da..

 

Hatt en fin helg? Nå er jeg i den kjipe perioden mellom EL og IKM...vente vente! Regner med IKM neste uke (tirs/onsd) tror jeg da. Syklusen har ikke vært stabil i det siste, så litt vanskelig å si hvordan den blir.. Men har ikke tr kommet innen torsdag så tester jeg nok da:D

Har vel egentlig ikke trua nå heller..kjenner at jeg blir litt pessimist av dette...så får jeg heller få en gledelig overraskelse hvis tr ikke kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia :)

Ja, hurra for el!! :) Men, er litt usikker på om jeg har hatt el.. Testene i går ble ikke helt positive..men, el-smertene var der.. Ikke så ille som de pleier å være, men de var der..i dag er de borte.. Skal teste etterpå for å se om utslaget på testen blir svakere enn i går..

Har bare sånne strimler..så kanskje de ikke viser helt riktig..så satser egentlig på at el var i går.. Vi hadde oss en runde på fredag, og en i går, så vi er sikret ;)

 

I helgen bare kosa vi oss og nøt de siste fridagene. I dag er hverdagen tilbake..huff..det var tøft på jobb i dag..

 

Å, den evige ventetiden.. Håper det går bra Amia :) Unner deg en ny liten spire!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Testet nå, og el-testen ble klart negativ, så da var el i går ;)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk pfeew :) Så deilig at du slapp en tullete lang syklus igjen nå! Da har du hoppet inn i ventetiden sammen med meg nå da :D

Når regner du med ikm da?

Jeg har ca en uke igjen nå, og tar meg selv i at jeg tenker på det mer og mer igjen nå.. Sukk! Jaja, kan ikke påvirke resultatet stort nå frem til ikm allikevel, så kan jo likegjerne tenke på det..hehe:) Men jeg skal ikke teste før...tror jeg..åå, skulle ønske man bare visste med èn gang!

Denne gangen er det VÅR tur pfeew! Synes vi fortjener det NÅ!! Man kan jo bli gal av dette snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrer og tær for dere begge to! Denne gangen er det virkelig deres tur. Ikke gi opp håpet!

 

Stor klem fra meg som lover å fortsette og blåse store mengder babystøv over hele Tigerstaden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amia - denne gangen SKAL det klaffe for oss begge!! Og den skal jammen klamre seg fast! ;-)

Jeg regner med ikm er søndag 18.januar....siste dagen i uke 3.... :) Og den helgen skal jeg på hyttetur med vennegjengen vår.... :-S What to do i forhold til alkohol....hehe....

Tvi tvi til oss begge!!!

Takk for masse babystøv August-baby ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - uten tvil!! Nå er det vår tur - jeg har sagt ifra til tanta at hun skal holde seg borte i ca 9 mnd nå :) Så får vi se om hun gidder å høre..

Da har vi ikm samme uke vi da ;) Dette blir spennede!

Hyttetur den helgen ja, det er litt dilemma med alkohol. Men hva med å ta en test fredagen, om morgenen før du reiser eller noe? Just in case..? Jeg tenkte også at om TR ikke har kommet innen fredag, så tester jeg da... Syklusen har nemlig vært mellom 26 og 30 dager de siste mnd, så da kan jo TR komme alt mellom tirs og fredag!

Nei, nå skal jeg ikke tenke baby - men prøve å jobbe litt! Ha en strålende dag jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag :)

Nå er jeg så sliten at jeg kunne sovnet hvor som helst! Vært på langtur med barna i dag, i tillegg til at jeg sov lite i natt.. Så nå tror jeg at jeg skal duppe av litt på sofaen..håper bikkja også slenger seg ned sammen med meg.. :) Ellers blir det ikke mye fred og ro..

Jeg er 3 dpo i dag, og har småømme pupper og de er "hovne". Jeg håper dette er et bra tegn!! At jeg er befruktet... ;-)

ZZzzz....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tudeldu! Begge gangene jeg har vært gravid har puppene blitt ømme rett etter EL, mens de ellers ikke blir ømme før noen dager før tanta kommer. Du har en spennende (og laaaang) ventetid foran deg!

Hold oss oppdatert og ta det med ro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da, det høres spennende ut! Jeg synes nemlig de begynte å bli ømme med en gang el var over... Kan ikke huske at det har skjedd før.. Det har variert når de har blitt ømme, men kan ikke huske så tidlig..

Nå er det natta her! Har sovet altfor lite i det siste, så i dag har jeg vært heelt ødelagt! Og skal opp halv seks i morra... Zzzz... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere;)

Var så kos å våkne til litt snø idag...blir så mye koseligere og lyst ute! Gikk en litt lengre morgentur med den lille firbente enn vanlig, og hun var overlykkelig ;)

Er puppene fortsatt ømme pfeew?

Jeg merker absolutt ingenting jeg.. Ikke noen murringer, ikke ømme pupper, ingen ting :/ Jaja, skal ikke ta sorgene på forskudd heller.. Har endel utflod (helt hvitt) men det er jo ikke unormalt..

Sukk - nå begynner spekuleringene for fullt merker jeg..hehe :)

Planer for helgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :)

Ja, koselig med litt hvit snø på bakken! Deilig at det ikke er iskaldt lenger... Jeg gleder meg til våren jeg nå!! :)

Puppene er ømme..men, bare hvis jeg trykker på dem.. Også ser de fortsatt litt hovne ut.. Men, sånn som dette pleier de jo alltid å være etter el..

Spekuleringer ja..kjenner meg igjen der.. Blir bare mer og mer for hver dag her.. Enda jeg bare er 4 dpo :-P

I helgen aner jeg ikke hva jeg skal.. Sambo skal jobbe lørdag kveld, så jeg får vel finne på noe morsomt på egenhånd. Kanskje stikke til en venninne..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig heeelg :) Kos dere masse jenter!! Jeg skal ligge til lading og kose meg med lille valpen vår :-) ..som forøvrig har begynt å miste tenner..så han kløøøør.. Stakkars oss, for det plager han!! Biter og biter og biter..og er hyper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Vi har vært på første kontroll idag, og alle prøver så fine ut slik at legen mente at vi nå kunne offentliggjøre at pus skal bli storebror i august;)

Den vordende storebror tar forøvrig det hele med stor ro..

 

God helg til dere tobeinte og deres firbeinte!

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå mye kjære Torshov nabo :) :) :) Koooselig!!

Ha en herlig helg dere også, og kos dere med de gode nyhetene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på tur i Frognerparken med Varg :-) Kom oss aldri til Hundehjørnet. Tenkte vi skulle se hvordan det var der, men møtte noen hunder før vi kom dit. Varg lekte så han ble helt utslitt, så da måtte vi bare snu og dra hjem igjen :-) Nå sover han søtt på sofaen ved siden av oss :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter!

Deilig med søndag, stille og rolig.. Vi har hatt en aktiv og sosial helg både fredag og lørdag, så idag var det godt å slappe av litt :)

Vi var på fest igår hvor en av mine venninner er gravid, og jeg tilfeldigvis fikk jeg kjenne sparket...hihi, da ble det plutselig virkelig - var kjempegøy!

Nå er det ca 2 dager til ikm, og jeg er overasskende avslappet.. men det girer seg vel opp noen hakk når uka begynner i morgen!

Har absolutt ingen symptomer, og det hadde jeg ikke forrige pp heller, så har ikke helt trua nå heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndagskveld jenter :)

Så koselig med venninner som er gravide eller får barn..og jeg blir så misunneliiiii :) Har ei venninne som skal ta planlagt keisersnitt til uka.....gleeeder meg til å dulle med minsten hennes!!

Blir spennende å se om to dager da, Amia! Jeg venter i spenning sammen med deg! Får håpe du ha fått en fulltreffer, og at jeg kommer deg hakk i hæl til helgen.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Hvordan er det med dere?? Ser at det er ikm til uken på dere begge, så spennede!! Krysser fingrer og sender babystøv!

Her er det bra. Har hatt en syk mann her hjemme i flere dager, så nå gleder jeg meg til en "fridag" på jobben i morgen:) På tirsdag er det bim-treff, synes det er trist at det ikke er med dere som jeg har "snakket" med siden starten. Håper dere kommer etter nå, så kan vi kanskje trille litt sammen selv om det blir noen mnd. mellom.

Masse lykke til til uken:)

Klem m/babystøv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wowo!

Så koselig å se deg her også :) Hvordan går det med deg? Er formen bra?

Spennende med bim-treff!! Der skulle jeg gjerne ha vært!!

Jeg har ganske ømme pupper! Men, det er ikke noe uvanlig.. Så får bare vente å se.. Kjenner ikke noe annet..

Takk for babystøvet ;-)

Ha en fortsatt finfin søndagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei girls!

Klare for en ny uke? Nå er jeg faktisk kjempenervøs for denne uka...kjenner skuffelsen komme hvis jeg tester negativt nå. Orker ikke vente å se, så jeg tester i ettermiddag eller morgen tidlig, selvom ikke ikm er før i morgen. Blæ! Har litt ømme pupper og litt murringer, så det kan godt være tanta som melder sin ankomst! Dritt! Tror aldri jeg har vært så klar som jeg er nå :) Dette er nervepirrende...

Oppdaterer hvis jeg tester senere jeg..

Ha en strålende dag så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia!!

Jeg håper den dumme tanta holder seg laaangt unna!! :D

Lykke til!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...