Gå til innhold

Oslo-girlsa :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Åååå,,,vaffler og boller hørtes godt ut nå!! :) Bare en drøy time til jeg skal hjem fra jobb nå....er så sulten. Må nok kjøpe noe godt på vei hjem!

Det skal bli så deilig med helg nå. Vi har ingen planer, bare slappe av og kose oss. Sambo skal muligens jobbe litt, så det er mulig jeg treffer litt venner og koser meg - men ingen store planer. Bare nyte fri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig godt med en helg uten store planer da :) Så får man slappet ordentlig av..

 

Vi skal forresten gjøre hjemmet litt valpesikkert i helgen, og søndag blir det James Bond film visstnok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Ikke så store planer her heller, mannen skal på guttekveld i morgen om formen er bra skal en venninne komme på video og godis kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, video og godis kveld er kos :) Jeg gleder meg masse til helg nå!! Har senvakt i morgen, så jeg er ikke ferdig før kl.17.. Kjedelig å stenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Endelig heeeelg :D

Jeg startet dagen med å være i god form, men etter 12 begynte den å dale..har ikke matlyst i dag, og er litt slapp... Ømheten på høyre side er ikke så merkbar i dag...bare innimellom...

Nå skal det bli godt å ligge på sofaen resten av kvelden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Hurra for helg - utrolig deilig med fri nå :o)

Nå er det bare å slappe av og kose seg.. Jeg lager god viltgryte ikveld, var så gufsete vær at jeg fikk lyst på sånn mat:) Så måtte sambo plutselig ut på et jobb oppdrag så vi har enda ikke spist..sulten! Men han er nok tilbake snart håper jeg! Eneste planen jeg har for helgen er lunsj med en venninne i morgen:)

Litt deilig at ømheten har roet seg nå pfeew? Når kan du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for helg - ja så absolutt!!!

Vi har nettopp spist deilige risnudler med masse grønnsaker og kylling :)

Nam!!

Nei..vil ha mer ømhet!! Hehe, jeg vil være gravid!! Tror jeg kan ta en test på onsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille oppdatering :)

Vært på spinning nå. Etterpå skal jeg avgårde for å få farget øyebryn og vipper. Resten av dagen tror jeg at jeg skal benytte til å rydde i leiligheten..og drikke en god kaffe.. :)

Kjenner fortsatt en slags ømhet i høyre eggstokkområde.. Og har ømme brystvorter!....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Her var det mye god mat som fristet!! Jeg er i "fin form" i dag og så klar for å gjøre noe, mens samboeren er fyllesyk og helst vil ligge på sofaen!!!!!!!! Må nok ut en liten tur.Så "spennede"med diverse sympt. på deg pfeew, teste allerede på onsdag, der er jo snart!! Hav med deg Amia når er det du skal teste?? Denne pp er dere med over, tenk for å "juleoverraskelse" til familie og venner!! Ha en super dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wowo!

Bra at du er i "fin" form i dag da :)

Nå er jeg ferdig med dagens gjøremål rundt omkring...så nå skal jeg ta fatt på leiligheten.......huff...... Myyye å gjøre her!!

Har vært på Colosseum Spa å farget bryn og vipper! Deilig atmosfære der inne! Holdt på å sovne på benken mens hun farget.... Er veldig fornøyd :)

Ja, jeg håper dette kan bli en julegave til familien!!! Jeg har så lyst til å hoppe lykkelig inn på 1.tri nå!! Men, er så redd for at kroppen min tuller med meg igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag jenter!!

Har dere hatt en fin helg?:) Er ømheten over helt nå pfeew? Nå kommer vel lille Varg om ikke lenge... SÅ spennende:D

wowo: har sendt deg en pm. Hvordan er formen nå?

Jeg har kost meg i helgen med gode venner. Sambo har hatt "stand by" vakt i helgen og har reist til og fra jobb både dag og natt... kjedelig! Nå kommer han heldigvis snart hjem! Igår var jeg ute å feiret bursdag til en venninne - det ble sent, men gøy! Formen har vært ganske redusert idag, men bra nå! Ikveld har vi feiret pappa sin bursdag med goood fårikål :D NAM!

Idag har jeg litt murringer i magen, men tør ikke håpe på noe...er jo kjempetidlig enda! Bare 5 dager siden EL..... Kan jo ikke være noe enda? Regner med ikm onsdag 19 Nov...leeeeenge til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Ømheten er så og si borte.. Men, jeg synes det murrer...men det kan like så godt være mensmurringer (pms)... Blæh! :(

Varg kommer om bare 4 dager, og det blir sååå kos!!!

I dag har vi spist tapas på Majorstua og sett James Bond på kino :) Hatt en bra helg!! Nå teller jeg bare ned til ferie...

Krysser fingre for oss Amia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

murr murr murr...murrer det veldig her også! ;D lurer på om kanskje jeg testet feil positivt på el testen tirs og onsdag, men at egget ikke slapp og el egentlig er nå...? Hmm... skal ta en el test jeg ;D just in case!

ååå....det bli kos med lille valpen!! Skjønner at du gleder deg masse...det er jo nytt og spennende! blir nok å tenke på fremover!

Så deilig med tapas... var james bond filmen bra eller? når skal du ha ferie da pfeew?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg selv i å lete etter tegn hele tiden...må slutte med det... Kjenner etter murring/ømhet...og dytter på puppene mine hele tiden for å se om brystvortene fortsatt er ømme... :-P Og i dag merket jeg noen små kviser på ryggen...noe jeg ikke pleier å ha...hehe...

 

Bond filmen var bra :) Jeg er fornøyd! Men, gutta synes den forrige var bedre...

 

Jeg skal være hjemme hele uke 47 for å ta vare på valpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha...lete etter tegn ja, man kan jo bli gal av dette ;D Vil ikke spekulere så mye heller, men det er jo nesten umulig!! Men det er jo ikke lenge til du kan teste nå da pfeew ;○) Heldige du!

Lurt at du har tatt deg ferie nå som lille valpen kommer, de trenger mye oppmerksomhet! Jeg hadde 3uker ferie i forbindelse med jula da jeg fikk vår valp for 3 år siden, det var så kos:)

Nå er det virkelig vonde murringer her assa..skjønner ingenting jeg! Skal faktisk teste el nå, og er den negativ, får jeg bare vente tiden ut til ikm!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå tok jeg av meg bh'en, og det verker i puppene!!! *tegn?* haha..... Gleder meg til testing, jeg hååååper....!!

 

Ja, vi har en uke hver hjemme med valpen...og så skaffer vi litt barnevakt de tre ukene vi jobber før vi får fri igjen pga lang juleferie :)

Hva slags hund har dere?

 

Hmm..murr murr.. Vi satser på at det er gode tegn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Amia...nå tuller jeg fælt... Vet jo åssen hund dere har ;) Var helt i en annen verden jeg nå.... Tenkte på en annen jeg har skrevet litt med også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! I dag har jeg en dårlig dag :( Har begynt å verke i høyre hånd nå..så legen tror at jeg har feilbelastet høyre hånden da jeg hadde betennelse i venstre.. Ringte henne for å spørre om å få betennelsesdempende piller med en gang, før hånden blir verre.. Men, hun var jo så travel og jeg fikk jo ikke spurt.. Hun spurte bare om jeg ville ha ny sykmelding, men det har jeg ikke samvittighet til pga jobben..så hun satte meg opp på time på torsdag for å gi meg videre henvisning til behandling.. Har bare lyst til å grine nå..for det verker og jeg klarer ikke si det til jobben.. :(

 

Når det gjelder graviditet, så har jeg ingen aning om jeg er det eller ei.. Har i hvert fall veldig hovne pupper nå, og det er ømt å ta/trykke på brystvorte og areola.. Og i går kveld, da sambo og jeg tok en runde i høyet, så var ikke det så innmari godt for meg ihvertfall..for det var ømt inni skjeden..og kjente ømheten på høyre side igjen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Titter innom en liten tur...vi driver å tømmer kjellerboden pga at de skal pusses opp - og det er litt av et prosjekt ja!! Blæh.. :)

Så kjipt med den hånden da pfeew... Må være utrolig plagsomt! Men du burde jo si ifra på jobben, slik at de kan tilrettelegge for deg best mulig. Er det en IA bedrift eller?

Her er det murring på høyt niva....skjønner ingenting!!! Begynner å bli litt lei av spekuleringen min nå - tenker jeg bare roer ned siste uka før ikm nå:) Må ta meg sammen litt...Får ikke vite svaret noe fortere..hehe!

Nå er det ikke lenge til testing pfeew:) Var det ikke onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Amia!

Ja, da har dere nok å gjøre.. Vi får papsen min på besøk i kveld for å fikse litt småting her før valpen kommer i hus.. Det er ting som vi har utsatt i evigheter.. Blir deilig å få ordnet litt!

Ja, utrolig irriterende at jeg får sånn dritt.. Blikket til avdelingslederen var ikke så hyggelig da jeg sa at den andre hånden min begynte å bli dårlig.. Lyste bare ut av øynene hans..men han sa ikke noe.. Jeg sa bare at det er godt jeg har ferie snart.. :-P Det er en IA bedrift, men jeg ser ikke hvordan de skal klare å tilrettelegge når jeg jobber i en barnehage.. Får bare se hvordan det går, og er det skikkelig ille når jeg skal til legen på torsdag får jeg holde meg hjemme på fredagen evt.

 

Jasså..så det murrer.. :) Spennende! Jeg har ikke kjent så mye i dag.. Men, grubler over ømheten i går da vi hadde sex.. Er såå fristet til å teste i morgen tidlig..men må holde meg til onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Kjipt å høre at du sliter med senebetennelse. Ikke noe gøy! Men kanskje du kan få en hyggelig nyhet på onsdag :)

Jeg har klart å strikke på meg en kjempestiv nakke. Spilte innebandy idag, og tror bare det gjorde vondt verre :(

Det testes her i huset også, men først og fremst for EL. Føler at den er rett rundt hjørnet, og har hatt EL-slim både i går og idag. Allikevel er ikke testen positiv enda, Vi hadde sex både lørdag og søndag, og tror vi får hoppe i høyet igjen imorgen;) Kanskje litt nasty spørsmål, men hvor lenge pleier du eller noen av dere andre jenter å ha EL-slim før EL kommer? Har også hatt litt murringer i magen idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppis!

Jeg håper onsdagen blir en lykkedag!!! =D

Hehe, strikkulf? Kanskje vi skal lage strikkeklubb? :-P Du får få sambo til å massere den stive nakken, eller smøre på litt sånn gelting mot stive muskler..mange som sier det funker..men, ikke etter el kanskje..just in case..

Jeg får lite el-slim, og får det 3-4 dager før el.. Skulle ønske jeg fikk det dagen før og samme dag som el..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi skal starte strikkeklubb når vi blir gravide:) Sitte på Kaffebrenneriet å kose oss. Det hadde vært gøy!

Akkurat nå er jeg i TigerBalsam-heaven. Deeeilig.....Min stakkars mann ble beordret på jobb, så når han kommer hjem i kveld har han hatt dobbeltvakt stakkars, og jeg tror han fortjener massasje mer enn meg.. Er på dag 15 i syklusen min nå, og hvis jeg følger samme mønster som deg, passer det nok at jeg får EL på torsdag eller fredag. Hadde syklus på 32 dager forrige måned..Leste nettopp på Pernille.info at eggløsningsslim er det mest fruktbare sekretet man kan ha, og at sædcellene ofte "gjemmer" seg inne i dette til egget kommer. Så jeg får jo håpe at det er noen som klarer å gjemme seg;)

Skal til nåledama på onsdag, og hun holder på "å bygge et rede" i livmoren min ved hjelp av akupunktur og fotsoneterapi, slik at noen kan flytte inn i dette redet. Synes det er ganske koselig egentlig:)

Har du fremdeles masse murringer i magen eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja vi kan sitte innerst i kroken på Kaffebrenneriet og strikke babytøy og babytepper ;)

Tigerbalsam gjør nok susen ;)

Vi har nettopp hatt papsen på besøk for å være litt handyman her.. Det var godt å få fikset ting som lenge har stått og ventet på oss.. Vi har ikke noe særlig verktøy, så kjekt å låne av faren min :)

Jeg hadde slim tirsdagen før el, og da hadde vi sex. Så jeg håper det gjorde susen!! Er superspent, har en god følelse, samtidig som jeg ikke har det... Merker ikke så mye murring eller ømhet lenger..bortsett fra i går da vi hadde sex igjen..var ømt inni meg gitt.. Aldri opplevd det, bortsett fra ved el.. Men, var mindre ømt enn ved el også.. Og puppene er ømme og hovne, men det kan være pms..

Blir spennende med akupunkturen!! Håper det funker iløpet av kort tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...