Gå til innhold

Oslo-girlsa :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Tvi, tvi:) Jeg har også hatt ømme pupper siden lørdag, men jeg tror det skyldes at jeg danset swing i fylla på fredag ;)

Venter i spenning på testen din (og valpen!)!

Nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei girls!

Hatt en fin tirsdag? Jeg har hatt en lang dag på jobb, godt å komme hjem! Ble nesten ferdige i kjellerboden igår også...puh, det var et slit! Men veldig gøy å finne masse gamle bilder osv ;)

Bare 1 dag igjen til testing nå pfeew :D Du skal ikke ta en test ikveld da...? Hihi....er så spent!!

Murringene er borte her nå....æsj... Og en hel uke til ikm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Har hatt en grei dag på jobb. Føltes som en evighet fordi jeg føler meg så sliten i dag og har en verkende arm.. I morgen blir det enda en lang dag..for vi skal ha personalmøte rett etter jobb.. Får håpe jeg får en positiv test i morgen tidlig, da kan jeg gjerne jobbe 12 timer i strekk etterpå!! Wiiiii, snart testings!!! Jeg tror ikke den blir positiv, men det er spennende anyway!! :D

I kveld har jeg planer om å vaske gulv i hele leiligheten. Det kan jo bli gøy med vond arm.. Må få sambo til å hjelpe meg litt tror jeg.. Hehe..det blir nok populært.. :-P Har også planer om å skifte sengetøy, og å rydde hele soverommet.. Det er det som gjenstår før vi får valpen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Spennende tider jenter:)? Hvordan gikk det i dag pfeew?? Jeg har litt problemer når jeg er ikke på bimen blir stadig kastet ut, aner ikke hvorfor, derfor har jeg vært "mindre aktiv" i det siste, men følger med:)

Amia blir spennede å se om en uke, kommer du til å teste tidligere? Å pfeew få dager til Varg er hos deg??, spennede??

Jeg er i bedre form og skal begynne å jobb 50% neste uke, er spent da jeg merker at jeg blir fort sliten. Men er også så glad for å komme meg "ut" og i gang igjen. Prøver igjen med Lille skatten vet du ikke er her så mye nå, får ikke sendt deg pm, full postkasse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wowo!

Haha, jeg var så trøtt i dag tidlig at jeg helt glemte å teste...akkurat i det jeg var ferdig med å tisse, kom jeg på at jeg skulle jo teste.. Så da blir det en i morgen tidlig istedet ;)

I morgen kveld henter vi Varg!!! =D Da kan jeg trøste meg med han om tante rød kommer ;)

Nå må jeg snart dra avgårde på jobb igjen..bare slappe av en halvtime.. Vi skal ha møte ikveld.. Slitsomt! Har masse som skal gjøres her hjemme også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å komme lett tilbake på jobb da wowo ;) Blir nok fint å få en myk start!

Har du ikke testet pfeew?!! Og jeg som var SÅ nyskjerrig :o) Du trenger vel ikke teste med morgenurin hvis du har ikm idag?! Hihi....

Idag er det akkuratt 1 uke til ikm.. Jeg har ingen planer om å teste før, vurderer faktisk å gå noen dager over hvis ikke tr kommer - tilfelle syklusen er litt skrudd nå etter SA... Har egentlig ikke trua nå allikevel (var litt optimistisk tidl i uken), men nå er kjenner jeg absolutt ingenting - og sammenlikner jo nå selvfølgelig med forrige pp da jeg ble gravid!!

Ååååååååå.......skal dere hente Varg i morgen allerede!! Så utrolig gøy! ;)

Da blir det jo bare masse kos uansett utfallet av testen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at jeg ikke kasta bort en test i dag tidlig...for nå er tr på vei :(:(:( Kom lyserødt på papiret i stad, så i natt kommer det vel for fullt... Kan nesten kjenne at menssmertene er på vei allerede... Har ikm på torsdag eller fredag tror jeg.

Om 23 timer henter vi Varg, så da kan jeg trøste meg med han!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei pfeew :/ MØKKAMENSEN!!!

Huff, er så max irriterende når den sniker seg inn på den måten... Heldigvis skal dere hente den nydeligste lille valpen i morgen, finnes jo ingen bedre trøst enn det da ;)

Hopper du inn i en ny pp nå, eller tar du en pause pga valp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater mensen!! Jeg er skikkelig lei akkurat nå!! Gleder meg til å hente lille gullet i morgen, så jeg kan få tankene over på noe annet ganske raskt!

Hopper selvfølgelig inn i ny pp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjønner jeg SÅ godt pfeew!! Æsj... ;/ Tenker selv på hvor utrolig skuffa jeg blir når tr kommer, så skal roe litt ned på alt nå tror jeg... Hjelper sikkert å ikke sitte å ni-lese om graviditet hver dag ;)

Bare vent, Varg vil få tankene dine over på andre ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre lykke til deg Amia :) Vi får holde kontakten litt innimellom for å oppdatere, så håper jeg det blir spire på oss begge snart!!! :)

Jeg kommer til å være her litt mindre... Som du sier, sikkert ikke så innmari bra å sitte her inne hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MØKKAMENSEN!!! Stemmer i med deg, så trist da pfeew, STOR trøsteklem..... Blir bra for deg å få valpen i dag og kose deg med den!! Det blir nok kjempe bra:)Tror nok det er lurt å kanskje ikke være her for mye.. Har vært her litt mindre jeg å i det siste, da jeg ble stresset av det!! Ja Amia blir bra å komme i gang med jobb igjen, sjefen min var så enig i at det var mer enn nok med 50%, og de har lagt mye tilrette for meg, så jeg ikke skal gå rett ned igjen. Er utrulig kjekt det, da jeg ennå er sliten og litt kvalm innimellom, kan styre litt i mitt eget tempo da:) Er en stund til du skal ha IKM, blir en "lang" uke.. Skal dere gjøre noe gøy i helgen?? Jeg skal i bursdag til mannen min sin tante, og så reiser mannen min bort igjen. Neste helg kommer mamma og pappa og jeg gleder meg så mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei wowo!

Nå er endelig de verste menssmertene over.. Puh! Vært hos legen i dag og fått bekreftet senebetennelse i begge armer. Fikk ikke medisin pga prøvingen. Begynner sannsynligvis med fysio i neste uke. Funker ikke fysio anbefalte legen akupunktur. Da kan jeg jo fikse armer og babymaking samtidig ;)

Fikk ikke snakket noe særlig om prøvingen med henne, men fikk sagt at jeg er utålmodig nå. Hun sa at når det nærmer seg ett år kan hun henvise meg til gyn. Så er jeg ikke gravid i løpet av januar, da drar jeg tilbake og krever en henvisning ;)

I morgen skal både sambo og jeg være hjemme med Varg :) Det blir koseilg!!

Så bra at du har en så snill arbeidsgiver wowo!! Helt annerledes enn hva jeg opplever...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Varg kommet hjem :)

Først snuste han rundt i leiligheten, så lekte han, så var det tissetid, og nå sover han i den nye senga si.

Snart skal vi også legge oss. Er spent på hvordan det skal gå. Jeg skal sove på madrass på gulvet for å være tilgjengelig for han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis som (hunde)mor! Jeg skal være på vakt etter små valper i nabolaget i helgen;) Nå er EL nettopp overstått, og jeg håper at de neste to ukene vil gå fort, fort!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med lille Varg på plass :) Så gøy! Han må da være ufattelig søt....hihi :D

Første natten ja, lykke til - det går nok bra! Er nok veldig lurt som du gjør å sove på madrass på gulvet.. Stakkars, det er vel litt skummelt de første nettene borte fra søsken og mor - husker jeg synes det var litt vanskelig!:)

Kos deg masse med valpe kose tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei girls!

Nå er den første natten overstått! Han la seg sammen med meg og sovnet. Jeg la han inn i buret (åpen dør), og han sovnet der igjen.. Sov der helt til klokka var cirka halv seks, så kom han over til meg igjen og krøp under dyna. Søker mye varme og nærhet. Jeg var redd han ikke skulle få puste under der jeg :) Halv åtte stod sambo opp for å begynne å jobbe, så da stod vi også opp. Gikk ut og tisset. IKKE gøy med regnvær! Han skjelver som et aspeløv! Fikk leke og spise da vi kom inn. Nå sover han søtt på magen min. Prøvde å legge han ved siden av meg, med det var ikke ok. Skulle ligge oppå meg. :)

Amia - han piper en del selv om mat, tisse og lekebehovene er oppfylt. Tror du han savner familien sin? Og skjelver litt før han sovner ordentlig. Er vel kanskje litt skummelt med nytt sted og nye lyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Grattis som hund-mor pfeew:) Høres ut som du gjør en super jobb:), må være stas!?!? Hvordan har det gått i dag da??

Vi sitter hjemme i kveld. Har akkurat kost oss med deilig biffmiddag og nå skal vi se finalen i skal vi danse!! Mannen min skal reise bort på søndag og blir borte en uke eller to, heldigvis kommer mamma og pappa til helga!! I går fikk jeg brev i posten om nytt etternavn, tok mannen min sitt når vi giftet oss, er veldig rart:) Men litt "koslig" også, om man kan si det sånn. Ha en super helg jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wowo!

Takk for det!! Jeg prøver å være flink, men det er ikke så lett. Han savner flokken sin, piper og maser..og jeg vet ikke om jeg skal kose med han eller overse han når han piper og maser.. Vil ikke gi han noen uvaner heller..hehe.. Men, han er en engel når han sover ;) Sover to timer, så er det lufting, lek og mas..så sovner han igjen.. :-P

Det blir vel litt annerledes når han blir trygg her hjemme..

 

Hørtes godt ut med biffmiddag!! Jeg er alene hjemme ikveld. Sambo er ute med kompiser. Heldig som er gift du..jeg drømmer om at sambo skal fri til meg..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen girls!

Har dere hatt en fin helg? Stille og rolig her - deilig ;)

pfeew: hvordan går det med Varg?

Det at han piper er normalt. Skjelvingen betyr ofte at de trenger kontakt, spesielt hvis han skjelver når han skal sove. Husk at han er vant til å ha søsknene sine rundt seg hele tiden, og når de sover, så sover de jo oppå hverandre og utnytter hverandres kroppsvarme ;) Oppdretter fortalte meg at man godt kunne pakke de inn i et teppe hvis de ristet (man kan jo ikke sitte sammen med de hele tiden..). Husker godt at de første ukene var ganske slitsomme :) Selvom jeg hadde ferie hele perioden! Er ikke alltid så lett å vite hva de vil!

Nå nærmer det seg ikm (tirs/ons), men jeg skal skal skal ikke teste før har jeg bestemt meg for....hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia!

Jeg har hatt min første helg som "småbarnsmor" :) Trives veldig godt med det, men det er også slitsomt noen ganger. Og jeg er trøtt.. :-P

Varg blir mer og mer varm i trøya. Han har blitt tøffere når vi er ute, og flinkere til å gå i bånd. Er veldig glad i å hilse på alle menneskene som kommer forbi :) I går fikk han hilse på to voksne hunder. En mops og en jack ;) Mopsen var litt innpåsliten, så det likte ikke Varg. Da var det godt å komme på armen til mor igjen :)

Pipingen er bittelitt bedre, men nå prøver vi å overse det litt mer. Og så gir vi oppmerksomhet så fort han slutter å pipe. Når vi sitter i sofaen vil han gjerne opp, men får ikke komme opp hvis han piper, og settes ned igjen om han lekebiter for hardt. :)

Nå sover han ved siden av meg. Har et fleecepledd som jeg pakker han inn i. Han sovner alltid på fanget mitt først, men så legger jeg han inn i fleecepleddet. Han er så nydelig!

 

Spennende at ikm nærmer seg Amia!! :) Bare to-tre dager igjen! Jeg er spent på å få høre hva resultatet blir! Krysser alt jeg kan for deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, jenter!

 

Så koselig det høres ut med valp, Pfeew! Blir nesten litt misunnelig. Og krysser fingrene for deg, Amia!

Jeg har virkelig vært i tenkeboksen i helga. Fikk tilbud om en superspennende jobb på fredag (vikariat) og tror jeg kommer til å takke ja. Som en typisk kvinne med samvittighet har jeg jo tenkt frem og tilbake om "hvis jeg skulle være gravid når jeg får jobben" osv, men det har jeg bare bestemt meg for å drite i nå. De vil ha meg, og kvinner føder barn. Og dersom jeg skulle være gravid; Their loss!

Hva tenker dere om dette jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Torshov-nabo :)

Veldig kos med valp, men slitsomt også.. Jeg har gjespet i hele dag..litt underskudd med søvn kan man si..

Jeg er enig med tankegangen din 09-baby! Ta jobben, og ikke tenk på at du prøver! Sånn er livet! Man vet jo aldri hvor lang tid det vil ta før man blir gravid, så jeg kommer ikke til å sette prøvingen på vent for noe nå.. Jeg tar ingen sjanser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei girls:)

Nå har jeg vært på3 timers langtur med en venninne. Det var deilig å komme seg ut litt, og tenke på noe annet...hehe:)

Synes du skal gå for jobben 09-baby! Ikke tenk på hva de sier når du blir gravid - arbeidsgiver vet at det er en mulighet for det når man ansetter kvinner i "babyklar" alderen :)

Nå er det i full gang med murringer her, så møkkamensen kommer nok snart, innen tirsdag tenker jeg! Har en sånn "rennende følelse" hvis dere skjønner...og mye utflod! Vondt i både mage og rygg, typiske mensen murringer! Så nå er jeg egentlig bare grinete (;D) og synes det er kjipt å vente på tr...vil bare blir ferdig med det!! Blæ! Var så klar for full klaff nå rett etter SA - så heldig er jeg nok ikke nei! ....møkkamensen....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...