Gå til innhold

Oslo-girlsa :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Jeg har tittet i dyrebutikker, de er altfor dyre.. Så vi kjøper noe på nett.. Billigere på nettbutikker som har hundeutstyr. Har funnet flere fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld jenter:)

Det meste er jo billigere på nettet, ikke mange uker til den lille kommer nå pfeew:) Vi har vært å tittet, og alt er bra, er betryggende det.. Nå koser vi oss hjemme med super tv kveld, peis-kos og masse stearinlys:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dager til vi henter lille gullet :D

Å, så gøy! Det var en sprellende liten baby inni magen din? Hvor langt på vei er du nå egentlig?

Vi har spist deilig mat, og nå ser vi på Skal vi danse :)

Må rydde litt her i løpet av kvelden, for i morgen kommer det kanskje noen kamerater på besøk. Og jeg er borte hele dagen imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mer en 13 dager, så utrulig gøy... Jeg er nå 10 uker og 1dag, så når du henter Varg er jeg de magiske 12 ukene:) Å ja var en sprellende baby, armer, bein og et hjerte som slo tydelig og fint.. Alt bare bra, så utrulig gøy:)

Du får kose deg i kveld det skal jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi henter Varg er du ferdig med 1.tri, og forhåpentligvis har jeg nettopp entret 1.tri ;-)

Nyt fredagskvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, da sier vi at det blir sånn ;)

 

Nå er det Senkveld, og jeg rydder litt i kåken i reklamepausene :)

 

Er spent på seminaret med jobben imorgen jeg.. Håper ingen er "sure" på meg pga sykmeldingen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, om de er sure på deg så er det helt tåpelig.... Utrulig kipt personalpolitikk dere har hos dere!!!!!!!!!!! Jeg hadde aldri godtatt det på min arbeidsplass, men er jo noen som alltid skal "klage på noen"!! Går nok bra, får bare overse det!! Hvor skal dere ha seminaret?

Så flink du er å rydder, når mannen skal ha besøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lett sånn når det er mange damer på samme arbeidsplass... :-S Og de har nok opplevd en del sykemeldinger der og gamle konflikter som fortsatt preger miljøet har jeg en mistanke om...

Vi skal på høgskolen. Lærerstevne der i helgen.

Rydder for min egen del også. Liker at det ser pent ut når vi får gjester :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tihi, tullet litt med den ryddingen. Er helt enig i at det er ok at det ser ok når det er besøk hos en.. Mannen min bryr seg ikke om det, så må si at jeg blir streset innimellom når han plutselig har inv. til besøk!! Lykke til i morgen da, og ikke bry deg om de som "klager".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønte det :) Hadde ikke jeg ryddet, så hadde nok ikke sambo gjort det heller.. Er vel ganske vanlig guttefenomen det der..at de ikke ser rotet på samme måte som oss :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natta og god bedring :)

Ha en fin lørdag, mens jeg sitter på seminar med kaffekoppen og blomstrer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror kroppen min ikke fikk el nå jeg..pga medisinen :( Kjente vanlige el-murringer (ømhet) torsdag og fredag..men i dag har det dabbet av.. Pleier alltid å kjenne skikkelige stikkinger på en side når jeg har el..men, ikke nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dagen jenter :)

 

Hmm...så rart dette med EL da. Du tester ikke heller du ikke sant? Kan jo ha noe med disse medisinene ja.. Men er det normal el-"smerter" eller er det anderledes denne gangen?

 

Jeg er i sofa modus idag... Var ute i går, og er litt redusert idag.. Det var kjempegøy, det merker jeg på formen idag. Og nå passer det ganske dårlig at vi pusser opp kjelleren, for jeg kan ikke bare ligge å slappe av idag.. Blæ! Enda ikke hatt en positiv EL test, skal teste igjen ikveld..*håpe, håpe*

Hatt en fin helg dere da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia :)

Jeg tester ikke, for jeg kjenner el så godt.. Men, denne pp'en hadde det vært greit å testet siden jeg bare kjenner el-ømheten, men ikke den vonde stikkingen.. Pleier å ha ømhet i 2-3 dager, så stikking.. Men, nå er jeg på 4. dag med ømhet. Ømheten var ille på fredag, og kjenner den godt i dag. Murrer veldig i dag. Torsdag og lørdag var ømheten nesten ikke merkbar. Helt rare greier dette..

Medisinen kan jo gjøre at el har uteblitt.. Eller så kjenner jeg ikke stikkingen, fordi pillene er litt smertestillende. Hopper i høyet i dag igjen. Så får vi bare se om det har blitt noe resultat om to uker :) Jeg hååååper!!! Tenk den juleoverraskelsen jeg kan gi til foreldre og svigers =D

 

Jeg håper du også får el snart Amia, og så kan vi bli gravide sammen nå ;) Det synes jeg vi fortjener!! Vår egen lille julegave...

 

Har dere hus Amia?

 

I går var jeg på seminar med jobben. Det var faktisk kjempegøy! Spiste ute etterpå. Så dro jeg hjem og vi hadde besøk av noen venner. Drakk rødvin og kosa meg med det! I dag har sambo og jeg vært på spinning. Etterpå skal vi hente kinamat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er det sikkert det at de medisinene er litt smertestillende, så de el-murringene du pleier å ha blir borte, og du kjenner bare at det er litt ømt.. Tipper det jeg - men hopp i høyet JA!! :) Ikke noe som er sikrere enn det:) Merkelig, men nå kjente jeg faktisk litt murringer, så kanskje EL er rett rundt hjørnet :D Hurra! Da får vi vel ikm nesten samtidig vi da? Blir vel bare et par dager imellom.... SÅ spennende:)

 

Jaaaa, det hadde vært en perfekt og fantastisk julegave - jeg synes virkelig vi fortjener det denne gangen!!

 

Nei, vi har ikke hus. Vi har en leilighet på Frogner i 1 etasje, med kjeller (bad + 2 rom), men på de 2 rommene er det desverre endel som må gjøres... Tiltak, men det blir nok veldig bra! Heldigvis har pappa vært å hjulpet til idag:)

Ååå,,,kinamat hørtes sykt godt ut nå!! Kanskje vi bare skal bestille mat idag vi og.... Har ikke ork til å stå å lage mat nå!

Går det bedre med håndleddet nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper jeg har el selv om jeg tar de pillene!

Jeg tipper min ikm blir 14.nov. Hadde vært superkult om vi ble gravide nå begge to! :)

 

Aha..mente å huske at dere hadde leil ja. Men, ble usikker siden dere skulle pusse opp kjelleren :) Er den noe dere kan leie ut eller?

 

Vi er veldig flinke til å glemme å handle middag til søndagen..så ofte blir det til at vi bestiller mat..hehe..

 

Håndleddet er nesten heeelt bra nå :) Ikke vondt lenger! Det er deilig! Håper det holder seg bra nå! Skal forebygge og trene det opp, så jeg ikke får noen plager med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ja da blir det nok ikke mange dagene mellom våre ikm :) Hihi...det er gøy!! Jeg tipper ca 17 Nov jeg da, uke 47! Synes bare det virker sååå lenge til nå. Men idag er ferien over, og jobb kaller igjen i morgen, så nå går vel tiden litt fortere fremover!

Nei, vi kan ikke leie ut kjellerdelen for vi har badet vårt der nede. Så pusser vi opp de 2 andre rommene der (revet taket, nye vegger og gulv...puh) så det er ikke en enkel male jobb :) Men vi satser på å jobbe effektivt, så vi blir ferdige snart!

 

Vi er elendige på å handle inn mat generelt vi. Blir fort til at vi handler nesten hver dag...er vel ikke kjempe gunstig økonomisk men.. :) Liker også litt søndags kosemat jeg...er så deilig å slappe av og nyte fridagen stille og rolig og:)

 

Så bra at håndleddet er på bedringens vei da:) Da har jo medisinene fungert, og ingenting er jo bedre enn det.. Er fort gjort at sånt kan bli kronisk hvis man ikke får gjort noe med det.

Nå har jeg verdens trøtteste hund i fanget, som bare venter på at bråket i kjelleren skal stoppe så hun kan sove litt... Søt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles som en evighet til uke 47 ja.. Huff.. Og jeg teller ned til både ikm og valpens ankomst! Det er mye å glede seg til på en gang det :) Må fylle opp dagene så tida flyr :)

 

Ble ikke kinamat.. Vi gikk forbi Dolly Dimples på veien, og fikk lyst på det i stedet. Nå er magen fornøyd :)

 

Ååå..koselig med hund!! Jeg gleder meg!! I morgen skal jeg på Tam Alna å se på litt utstyr. Trenger som sagt en deilig hundeseng, og så er det kjekt med sånn godbitpose til å feste i beltet..og sånn lang line slik at jeg kan slippe han løs i parker uten å være redd for at han løper fra meg.. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

Klare for en ny uke?

Jeg testet negativt på EL igår kveld, men vi koste oss fordet..:) Nå er det tomt for tester, så jeg skal kjøpe med noen på vei hjem idag og teste da.. Kjennes litt øm i magen idag, så kan jo hende noe er på gang, men er ikke de typiske el smertene jeg pleier å ha... *vente vente*

Jeg er så utålmodiiiiiiiiiiiiig!! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Full testing for el-løsning nå, skjønner du blir sprø Amia... Jeg hadde jo el-løsning på dag 17/18 plutselig i den siste pp vår, så fortsett å teste. Godt tegn at du "kjenner litt" da!! Hørest ut som dere har hatt en bra helg!! Jeg har vært med familie, er hyggelig det. Kvalmen har blitt mye mer intensiv på kveldene nå, er sikkelig kipt, men nå er jeg ti og en halv uke så håper det gir seg snart!! Mannen min skal mest sannsylig reise bort igjen, nå for 14 dager så da er jeg "gressenke" igjen!! Har en søster som gjerne ville at jeg skulle komme til henne, gjør nok det når han reiser for ellers blir jeg sprø av å være hjemme hele dagen!! Gleder med til å begynne å jobb igjen jeg!! Hvordan var det å begynne i dag Amia, ikke like gøy kanskje etter ferie?!?! Uke 46/47 er deres jeg skal så krysse fingrer og sende masse babystøv til dere..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Jeg har så innmari el-smerter i dag! Det tok seg opp sent i går kveld, så vi hoppet i høyet.. I dag er det enda vondere! Hatt "problemer" hele dagen på jobb med å gå..for da verker det i høyre eggstokk :-P Lurer på om vi skal ta en runde i høyet i dag også..i tilfelle egget ikke har sluppet enda.. Både lør-søn og søn-man sov jeg med svømmerne inni meg..fjernet bare det verste, og så la jeg meg rett ned :) Håper det gjør susen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

Da var første dag på jobb etter ferie over...litt tungt å komme igang igjen, blir nok en hektisk uke... Var MYE som lå og ventet på meg ja...

Nå blir jeg snart gaaaal....fortsatt neg. el tester her, testet da jeg kom hjem istad. Tenkte å teste igjen før jeg legger meg.. Kjenner at jeg bare begynner å stresse nå, og det er ikke bra i det hele tatt!! Men må jo finne litt ut av syklusen nå da... Funka jo så bra å ikke teste el forrige gang:)

Også klarte jeg jo å bestille abonoment på bladet GRavid da jeg var gravid...og det kom i posten idag:/ Litt "flashback"... Har også fått innkalling til ordinær UL og fødeplass i posten forrige uke...det var ganske tøft! Kanskje ikke så lurt å gå til legen så tidlig allikevel..

Jaja, jeg skal prøve alt jeg kan å smøre meg med tålmodighet... Men frustrasjonen gnager nå assa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...