Gå til innhold

Oslo-girlsa :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei hei Amia!

Ikke stress, en pos el-test kommer tidsnok :) Få litt massasje av sambo så du slipper ned skuldrene litt...

Huff..ikke gøy med disse tingene du fikk i posten.. Men, snart er du nok gravid igjen skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk pfeew ;) Skal prøve å senke skulderne litt...ikke bra å bli så frustrert.. Sambo er desverre blitt syk stakkar, så tror nok det er meg som må pleie han litt nå:) Han hoster og harker, så nå krøp han til sengs...tror jeg skal følge etter... "just in case" :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får oppdatere el-testing i morgen da :) Snart natta her også kjenner jeg.. Svir i øya.. Må ha litt energi til sengekos også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiii Amia =D=D=D Hopp i høyet!!

Jeg har 6. dag på rad med el-ømhet/stikking.. Helt rart!! Har variert litt i smertegrad de forskjellige dagene.. Får hoppe i høyet her vi også, just in case ;)

Nå må jeg på jobb igjen jeg..møte der ikveld.. :( Sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Hatt en fin dag?!

Jeg hadde positiv el test idag tidlig også..hmm. Vi hadde sengekos lørdag og søndag + igår. Tror vi kjører på idag også..hvis sambo orker :)

Hvordan er det med el hos deg da pfeew? Fortsatt øm i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp! Jeg har hatt en fin men slitsom dag på jobb :) Jeg er fortsatt øm på høyre side i eggstokkområdet.. Begynner å lure veldig her nå.. Vi kjørte på i går også vi.. Men, tror vi tar en pause i dag.. Vet ikke om jeg har en forsinket el.. Men, orker ikke i dag.. Sliten.. Har hatt sex lør, søn og tirs. Så får vi ta en runde i morgen om jeg fortsatt er øm. Var veldig vondt å ha sex både søn og i går.. Skikkelig ømt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..så rart at du har vært øm i så mange dager nå! Kan det kanskje ha noe med medisinene å gjøre eller? Pleier du å ha vondt under sex når du har el ellers? Også kan det jo være noe på gang og da? ;)

Jeg testet el da jeg kom hjem igjen fra jobb idag, og da var den negativ igjen! Vet ikke om det er noe "poeng" å ha sex igjen idag da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være pga medisinene..at de har påvirket el på en eller annen måte.. Pleier å være ømt å ha sex når jeg har el, men nå har det vart så lenge.. Jeg håååper det er noe på gang, men tror ikke det.. Sikkert bare en rar el.. Ømheten er jo stort sett på høyre side..hadde jeg vært gravid hadde det vel vært ømhet lenger ned, ved livmora..

 

Jeg ville tatt en runde til i dag, bare for å "sikre" meg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den medisinen kan jo ha gjort sitt for å påvirke alt som skjer denne perioden da.. Men håper det er en annen grunn til ømheten da:)

 

Hmmm, ja skal prøve å "overtale" sambo på en ny runde idag igjen da.. Kanskje like greit å være safe :D Huff....de neste 2 ukene kommer til å bli laaaaange! Skal prøve alt jeg kan å få tankene over på noe annet..haha det blir jo enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for oss Amia ;) Tvi tvi!! Planer i kveld da? Jeg skal bare ligge på soafen tror jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

Høres ut som det er el-løsningsdager:) så bra!!!!!!!!!! Da blir det et par uker å vente nå, så spennede krysser alt som krysses kan:) Jeg har ligget over dosåla siden mandag, i dag har jeg ikke spydd, men ligget på sofaen og vridd meg av kvalme. Vet ikke om jeg reagere på antibiotikaen eller har fått omgangssyken eller om det bare er for at jeg er gravid.. Ja ja, her er det ikke så mye annet som skjer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg på denne tråden jeg også! Torshov-nabo med Pfeew, og i 4 pp etter SA. Veeldig klar for baby, og har nettopp begynt med akupunktur for å prøve og bli gravid. Tror at jeg har EL om ca en uke, så nå har vi begynt å hoppe i høyet allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff wowo..så kjedelig.. Får håpe kvalmen forsvinner når du har passert 3 mnd.. :)

 

Hey nabo! Velkommen til tråden vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Grease-finalen nå! Blir så misunnelig på de som kan synge og underholde så utrolig bra! Jeg har lyst til å se dette showet i Spektrum! Synes det er kult med sånne musikaler! Har sett Fame for mange år siden, da de laget det her i Norge.. Og så Grease i spektrum en gang, da var det noen fra London som var her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg dette er gøy.. Har sett på Abba i NY var sinnsykt bra musikal, anbefales:) Ikke lenge til valpen kommer nå, litt over en uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):) Blir jo litt slik når det er så spennede og folk blir så glad!!! Nå skal jeg og mannen se film... Ha en fin kveld.

Så at du var usikker på dette med stikkingen, høres jo litt "rart" ut, får håpe det går over!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere med film :)

Ja, rart med denne ømheten.. Får håpe at det går over snart, eller ikke..hvis det er en spire ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømhet her i dag også..men litt mindre enn før.. Innbiller meg at puppene er litt ømme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:)

Sitter fortsatt på jobb jeg.. måtte bare ha et avbrekk innom her :D

Fortsatt øm ja pfeew... Spenningen stiger nå ;)

Vi hadde sex igår også vi, så nå håper jeg det er full klaff. Er så redd for å bli skuffa, så nå skal jeg roe ned hodet litt fremover og ikke "stresse" meg opp.

Snart helg igjen også - deilig! Har dere planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. fortsatt litt øm og ømme brystvorter..... Huff, blir helt rar av dette.....

 

Bra dere tok en "seiersrunde" i går også.. :)

 

I helgen skal jeg trene og farge vipper/bryn. Ellers ingen planer :) Du da?? Ser veldig fram til helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da! Ømme pupper er alltid et bra tegn :)

Nå har jeg nettopp satt meg ned i sofaen etter trening, og planen er Sex and The city og Deli De Luca-boller med sjokolade. Namnam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...