Gå til innhold

Oslo-girlsa :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei snups!

Ja, hipp hurra for EL!!!! :D Jeg håper det klaffer denne gangen!!!! Nå skal det være min tur!!

Huff..ja..virker som om det er mye fokus på SA og MA på 1.tri.. Det ødelegger gleden synes jeg.. Man skal ikke være nødt til å bekymre seg sånn! Jeg tror det går fint med deg denne gangen jeg! :)

Mmm, kom til meg med noen grove horn også.. Ja, takk ;)

Armer og skuldre har vært bra i hele helgen..men etter jobb i dag er jeg sliten igjen.. Har vært på behandling i dag før jobb, så det gjør det nok litt verre.. Man burde egentlig ikke jobbe etter behandling. Men hadde ikke noe valg.

Nå skal jeg rydde litt i leiligheten før jeg får besøk av en venninne som skal overnatte her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg med venninnebesøk i kveld. Så får du slappe godt av og håpe at det skjer eller har skjedd et "magisk møte" inne i magen din :)

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

Så bra med el-løsning pfeew... Blir spennede å se fremover nå!! Er enig i at det kan være mye snakk om ma og sa på 1 trimester, droppet å gå inn på innleggene og hang ikke så mye der, holdt meg mer på terminklubben!! Jeg jobber nå 60%, øker sakte men sikkert. Går greit, kvalmen har sluppet en del på dagtid, og godt er det. Ellers er det julforberedelser, er nesten ferdig med julegaver, og så er det venne middager med julmat og hygge, veldig koslig. I helgen var jeg på "juletreff" på byen, gikk vel og merke hjem kl 00, holdt ut så lenge da ja "smugspiste" litt frukt litt tidligere:, var gøy å være ute på byen igjen:) Jeg gleder meg masse til juleferie skal ha fri i 2 uker, jippi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter:)

Ja, det ble en liten pause på meg herfra...hehe, tror jeg trengte det litt. Det var en litt større påkjenning enn jeg trodde med SA og alt stresset med å "MÅ bli gravid med èn gang igjen". Ble faktisk litt små-stressa av det, og synes det var ganske ubehagelig å fokusere så voldsomt mye på det! Men nå er det bedre, og jeg slapper mere av - men tenker jo på det fortsatt, bare ikke like besatt..hehe:o)

Nå har jeg 3 dager igjen før ferie, og håper å klare å ta ferie med god samvittighet - sprengjobber de siste dagene nå! Puh!

Fatter ikke hvor EL har blitt av...14 dager på overtid pfeew??! Sukk...at disse kroppene våre skal surre så mye :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jentutter :)

Nå er jeg 2 dpo :) Hihi!!

Jeg kommer også til å ta litt småpauser herfra innimellom. Det blir litt sånn naturlig, fordi det skjer så mye fremover. Vi har ikke handlet én julegave enda..også skal vi til Trøndelag kommende helg.

Nå håper jeg bare tiden fram mot ikm går fort, og at det ikke skjer noe tull som forrige pp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for deg! IKM rundt julaften da? Kan bli en fin julegave:)

Jeg overlever på cola light og mandariner for øyeblikket. Småkvalm og brekker meg frem til lunsj og litt dårlig matlyst. Men i ettermiddag ble jeg såpass bra at jeg dro på trening. Kaster meg over maten når jeg kom hjem, og nå er jeg helt utslitt.Men jeg tar symptomene som et godt tegn på at det kan gå bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppis!

4 dpo i dag og kjente en slags svak bølge av "menssmerter" da jeg stod i dusjen i dag tidlig..og litt senere på formiddagen.. Men, kan jo bare være luftsmerter også.. :-S Jeg bare håper at det kan ha vært en spire som gravde seg ned ;-)

Har ikm lør 20.desember, hvis jeg ikke tar feil.

Skal se det går finfint for deg denne gangen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Teller dager nå, spennede tid for deg pfeew!! Krysser fingrer.

Her er det nedtelling til juleferie bare en uke til nå. Gleder meg masse til å ha fri og være sammen med mannen og familie i jula:) I dag skal vi pinnekjøtt middag sammen med venner, nam er så god mat:)

Til deg som var kvalm/uggen, bananer er ikke så værst, og heller ikke pærer!! Jeg styrete veldig unna mat med mye fett og spiste før jeg ble sulten, hver 2-3 time... Sulle tro at jeg hadde lagt mye på meg, men bare en kilo når jeg var 14 uker!!

Skal dere noe spennede i helga da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Hurra - nå har jeg endelig ferie :) Skal ikke tilbake på jobb før i Januar - deilig!!

Ingen planer for helgen, skal feire mamma sin bursdag i morgen. Jeg har blitt syk, kjempetett og hoster hele tiden. Får ikke sove, for jeg bare hoster..kjempe slitsomt, og typisk å bli syk når man skal ha ferie! Æsj!

Her er det ingen kontroll på EL eller IKM lenger... Aner ikke om jeg har hatt el...har ikke kjent noenting! I følge "normal" syklus skal jeg ha ikm torsdag 18 des, men skjønner ikke at det kan stemme... Orker ikke engasjere meg nå engang, så jeg bare venter på mensen jeg! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Hmm...skrev et innlegg her igår men det er borte... Må ha gjort noe rart jeg! Det snør, det snør, tiddelibom :o)

Deilig.. Eneste er at jeg er skikkelig dårlig, og bør nok ikke bevege meg ut idag.. Æsj!! VIl være frisk så jeg kan nyte ferie og julestemning!

Er EL over nå pfeew?

wowo: hvor langt er du på vei n¨å egentlig?

En av mine beste venninner var på UL igår, og fikk vite at de får en liten gutt :) Litt misunnelig, men VELDIG glad også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Sambo og jeg er i Trøndelag på besøk hos familien hans. Jeg føler meg litt øm i livmora...ellers ingenting... Blitt forkjøla jeg også... En uke til ikm :) Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje på tide med en ny tråd igjen? Husker ikke hva som er maks innlegg jeg...

Hatt en fin helg da? Jeg har vært super dårlig hele helgen, men er på bedringens vei.. Fortsatt tett i pappen og nesa, men MYE bedre enn før heldigvis :) Kjipt å være dårlig i ferien, men regner med det går fort over nå!

Nå er ikm uka her da...puh.. har egentlig ikm på torsdag, men jeg tror jo faktisk ikke at jeg har hatt EL enda engang jeg da!! Har ikke engang vært i nærheten av å kjenne noe som likner EL smerter engang. Så jeg skal ikke teste i det hele tatt denne uka jeg.. Kanskje neste uke hvis TR ikke har kommet da..

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...