Gå til innhold

Oslo-girlsa :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei,så synd. Hadde så trua på at du også kom å ble med på denne pp. Hvordan går det med deg?? Sender deg en kjempe stor trøsteklem:) Da er det å stålsette seg for en ny pp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt trua jeg også.. Er lei meg og oppgitt.. Gleder meg til å få valpen slik at jeg kan trøste meg med han.. Blir min lille erstatningsbaby..kommer til å bli såå bortskjemt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjønner godt du ble lei deg!!! Trøsteord er jo at sjansen øker vel ennå mer på neste pp... i %!?!?! Er ikke lenge til valpen kommer ned, blir nok så kos å få Varg:), å gjøre han litt bortskjemt skader vel ikke så lenge du oppdrar han godt;) Kanskje du skal skjemme deg selv også litt bort i dag, men noe godis og kanskje noe nytt. Vi trenger det vi kvinner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squee, meg åsså vil!

 

En ting jeg er skikkelig lei, er alle disse som spør (sikkert for å være hyggelige) om ikke vi skal ha nr 2 snart... Eller når nr 2 kommer!! Grrrr

 

Trenger noe BRA å si tilbake!! Tips?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet..sjansen øker for hver pp..gjennomsnittlig prøvetid er jo på 6 måneder, og de som har gått på prevansjon bruker gjerne 3-4 måneder lenger..

Om fire uker har vi Varg her :) Jeg skal oppdra han så godt jeg bare kan! Men, det blir nok vår lille baby også..hehe.. Kommer til å få så mye kos og oppmerksomhet :)

Jeg skal kanskje en tur til byen å titte litt. Leiligheten trenger også en vask. Sambo skal golfe i hele dag, så han drar nå og kommer tilbake i 18 tiden. Ikveld skal vi spise god mat, spise smågodt og se på film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, sorry Dulosten ;-)

Hmm..noe bra å si..aner ikke..har jo ikke barn selv..så her er det bare mas om når vi skal ha barn..for vi må jo sette i gang før vi blir for gamle..den får vi.. De skulle bare ha visst!!! Arrrgh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasking,shopping?? Vasking, shoppin?? Hmm,ikke så vanskelig å velge:) Håper du får en fin lørdag på tross, og at dere koser dere i kveld:) Vi er invitert i fam.bursdag, tror jeg skal prøve det, trenger å se folk!! Vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..jeg får se hva jeg gjør.. Har i grunn ikke så mye å shoppe for..så mulig jeg må velge vasking.. Men, før det skal jeg stæsje meg litt og unne meg en god latte og en croissant :)

Kos deg masse i bursdag! Ha en herlig lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så dritt med møkkamensen pfeew!!! :/

Hadde så trua på at tanta holdt seg unna deg denne mnd.... Nå er neste pp DIN pp :) Synes du skal kose deg med masse digg mat og godis i kveld, og bare slappe av!!

Jeg skal på middag til foreldrene mine ikveld...lammestek...nam :D

Min bror og hans samboer kommer også, så jeg forteller nok i kveld til de også siden jeg holder meg unna vinen:) Gleder meg litt til å fortelle bror at han skal bli onkel...hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Amia!

Mensen er no dritt ja.. Nå har jeg vonde menssmerter..så måtte ta en smertestillende.. Er uggen.. Hater mensen :-( I tillegg så betyr den jo at jeg ikke er gravid..så da hater jeg den enda mer..

Nå venter jeg på at pilla skal virke..så skal jeg ut å kjøpe meg en kaffe. Så må jeg rydde og vaske i leiligheten. Det blir deilig ikveld med nyvasket leilighet! Skal finne fram en ny duk og nye kubbelys :-) Elsker levende lys!

Du må kose deg med middag og familien ikveld da Amia! Ha en strålende helg!!! :-)

Gleder meg til jeg får valpen jeg..blir min lille baby han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mensen er HAT... Spesielt når disse smertene hører med også! Det er nesten det verste synes jeg:/

Å det er deilig med nyvasket leilighet når man skal slappe av og kose seg på kvelden:) Da kan man slappe av med god samvittighet.. Enig med deg, elsker levende lys.. Omringer meg selv med levende lys hver kveld jeg nå i høstmørket:) Enda bedre når det knitrer litt i peisen også!

Lille bebisvalpen kommer til å få myyyye kos han:) Hehe... Kjenner meg igjen i det, min lille frøken får myye kos og blir dullet med til tider når jeg er veldig (baby) kose syk :D Det er bare kos det, og de trenger jo mye nærhet, spesielt når de er så små....

Vel overstått vasking pfeww, så må dere kose dere i kveld med middag, godis og film! (trøste)klem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia!

Ikke kommet i gang med vaskingen jeg..hehe.. Måtte opp på jobben, fordi jeg hadde glemt bankkortet mitt der i går. Samtidig kopierte jeg neste hele boka som heter Myk Start. Hørt om den? Masse fine enkle strikkeoppskrifter til baby der :-)

Og så fikk jeg klarnet tankene litt mens jeg gikk tur. Er så godt i gang med trening nå, så nå har jeg jo en måned til å trene masse på siden mensen kom.. Og så er jeg ikke gravid når jeg får valpen :-) Eller så har jeg kanskje akkurat blitt det..neste ikm er rundt den dagen vi får Varg :-) Hehe.. Så nå er humøret bedre igjen :-)

Nå drikker jeg en latte før jeg skal sette i gang her. Menssmertene er også borte..Naproxen er min venn når jeg har menssmerter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Naproxen har alltid vært min gode venn også :)

Så deilig å få klarnet tankene litt - en tur kan gjøre underverker! Det får du jo masse av når valpen kommer også.. Jeg går en lang tur hver dag, og ingenting er som de tankene jeg gjør meg da:) Kan tenke mye lurt da...hehe!!

Nei, har ikke hørt om den boken. Men har veldig lyst til å begynne å strikke ordentlig. Synes det er gøy, men er egentlig ikke så veldig flink til det:) Kan bare strikke skjerf og små tepper, for jeg klarer ikke syingen og fiksingen...hehe.. er litt klønete der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid godt med en tur i frisk luft :-) Gleder meg til skogsturer med hunden min i fremtiden :-)

Jeg er veeldig nybegynner når det gjelder strikking..holder på med mitt første babyteppe nå.. Så lese oppskrifter osv får jeg lære meg på hobbykveld med jentene i Tønsberg :-) De er drevne på sånne ting... Husmødre hele gjengen..hehe..nesten i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia :)

Deilig å våkne til sol ja!! Vi skal på spinning kl.14, så fram til det holder vi oss inne. Etter spinning blir det ut å kjøpe kaffe og kose seg :)

Lørdagskvelden var topp! God mat, tv, film og smågodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Nydelig vær ja... Tror vi skal forsøk å komme oss ut en tur i dag. Jeg har fått egg til froskost og nå er det en kopp te og fyr i peise, sikkelig søndagsmorgen!! Formen er litt bedre i dag og det er godt:) Ha en super søndag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen er bedre da wowo:) Sikkert deilig å komme seg ut en tur i sola..

Jeg er spent på legetime i morgen, og gleder meg til å få unna alle spørsmålene!! Fortalte til min lillebror og hans sambo igår, de ble SÅ glade...det var kjempegøy! :)

Ha en deilig søndag girls :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det hørtes deilig ut wowo!! Fyr i peisen! Tror vi må begynne å fyre i peisen vår snart også... Må bare kjøpe ved...

Kos dere masse og ha en strålende søndag i solen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer saa MASSE Amina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg saa dere ikke foerst... la et innlegg paa den forgje traaden foer jeg fant dere:))

Saa spennende for deg Amina at du er gravid, men det maa vaere litt skummelt ogsaa?? Jeg har hatt besoek siden onsdag saa det er noen dager siden jeg har vaert her og jeg viste at naar jeg kom tilbake saa var noen gravide.. og du trakk det lengste straadet:)))))

Det hoeres skikkelig deilig ut med fyr paa peisen, gleder meg litt til aa komme hjem til inne vinterkos men jeg maa si at det er litt kjiipt aa dra herfra naa naar det er 36 grader og morsomt uteliv etter en laaaaaaang sommer med 45-50 grader...

Men det er ingenting som slaar norsk krisp hoestluft som det hoeres ut som dere har naa!!!!

Saa morsomt at valpen snart kommer, da er det i alle fall en positiv ting som du vet kommer snart Pfeww..:))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, og lille skatten :)

Hvor i syklusen er du nå?

Ja, jeg trøster meg med valpen! Gleder meg enormt mye!

Nå har sambo og jeg vært på spinning, så nå blir det en varm dusj og litt hudpleie :) Så skal vi på middag og kino med et vennepar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...