Gå til innhold

Oslo-girlsa :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Jippiiiii!! Fant el slim på papiret når jeg var på do nå!! Har ikke sett det siden juli!!! =D =D =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så bra da pfeew, da er det vel bare en ting å gjøre i kveld;)

Jo har det bra jeg, har liksom slått meg litt til ro med å være hjemme og da er det enklere. Kvalmen kommer og går, men har lært meg hva som må til for at det ikke skal være så intenst. Nå skal jeg skrive takkekort fra bryllupet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal forføre sambo når han kommer fra jobb ;-)

Bra at du nyter graviditeten wowo :-) Jeg vil også.... Har fått h&m katalogen med vårkolleksjonen, og fant så mye fint. Bl.a. mammatøy..har bestilt en cardigan og en bluse for gravide..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Kaffebrenneriet nå.. Kryr av gravide og nybakte mødre der.. Så en helt nydelig baby med masse mørkt hår :) Ei jeg ble "imponert" over var en liten dame som satt der alene med tvillingvogn :) Sukk..håper dette er min pp :) Og jeg håper Amia snart sitter med en spire i magen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter;)

Nå ble det visst plutselig vinter i by`n ja :D Snø snø snø....

Hvordan står det til med dere?

Haha....akkuratt som deg pfeew, jeg ser gravide absolutt overalt nå! Merker at jeg er usannsynlig utålmodig etter denne SA`en...vil at den skal sitte med EN gang!! Ikke bra... Idag har jeg vært å kjøpt med EL tester, skal starte testingen på fredag..sukk...på`n igjen!! Etter min "normale" syklus skal jeg ha EL denne helgen (søn/man) men den kan jo ha krøllet seg helt til nå pga SA og... Like greit å teste for å treffe best mulig - og sambo er helt med:o)

Håper den sitter for oss denne gangen pfeew - det fortjener vi!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Nå har jeg drukket kaffe med en venninne! Det var koselig å komme seg ut en tur å gjøre noe annet :)

Snø ja..men det ble fort slaps og regn.. Trist vær nå.. Koselig når det er helt hvitt ute :)

Lykke til med testings Amia! Vi SKAL bli gravide nå!! Dere vet i hvert fall at kjemien stemmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei jenter:)

Så var snøen bort igjen og sikkelig møkkavær ute nå:( Jeg fikk så julestemning i går og syntes det var så koslig:) Hvordan er det med dere og noen planer for helgen, frouten "sengekos":)?? Jeg skal i bursdag til min niese som blir 12!! Litt av en alder, er allerede langt inn i tenårstrassen og ennå ikke tenåring, ha ha!! Men kult å være tante da, har litt status jeg siden jeg er yngst og i følge henne ennå hipp, tihi, må le:) Jeg er enig i at dere SKAL bli gravid nå, når er ikm på dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag wowo :)

Hva bedriver du dagen med? Jeg har bare sittet inne i dag. Ikke hatt lyst til å bevege meg ut i dette været. I kveld skal vi på Ikea å shoppe ting til valpen og annet stæsj. Blir vel noe julepynt og lys :) Gleder meg!

I morgen tror jeg at jeg skal ta meg en tur på Gina Tricot. Så på nett nå at de har fått nettbutikk! Farlig farlig! Skal ikke handle der, men skal se i butikken om de har noe av det jeg fant på nettbutikken. Var en del fint der!

 

I helgen har vi ingen planer foreløpig. Lørdag må jeg på seminar med jobben på dagtid. Ellers skjer det ikke stort. Kjenner jeg er litt rastløs, og har litt lyst på en fest. Men, vet ikke om jeg kan drikke alkohol mens jeg går på medisinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter :)

 

Jeg har også holdt meg innendørs idag, med unntak av en kort og våt tur med hunden tidligere... Hun var ganske misfornøyd med været hun også, så det passet bra :o)

I kveld skal jeg på middag til mamma, hun er alene og jeg er alene i kveld pga mannfolk på jobb, så da slår vi oss sammen med god mat:) Deilig! Har startet testing av EL idag, men negativ enda...er litt tidlig! Skal teste tidlig og sent til jeg finner den nå....haha..føler meg litt teit og desperat, men men.. :D Jeg er super støl etter 2 dager med trening...går som en ku, er SÅ støl i beina..hehe, ser ganske så dum ut:)

Ooohh....enda en nettbutikk?! Hurra...har sittet i nesten hele dag og surfet på diverse nettbutikker. Victorias Secret er en favoritt!! :) Farlig farlig ja... Lønn i morgen, så da skal jeg også ut å små shoppe litt!

Helgen er det sengekos ja:) Og litt sosialt med venner både fredag og lørdag!

Blir du fortsatt sykemeldt videre eller wowo? Hvordan går det med håndleddet pfeew? Virker medisinene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pfeew

I dag har jeg vært hos legen en tur, fått en verkekul fikk en antibiotika kur... Ũåååå er ikke noe godt å så er det ingen som vet hvorfor man får de, ja ja, blir vel bedre... Fikk sykemeding i 2 uker til, formen er så svingende så han mente det var best og så prøve å redusert etter det.. Sikkelig drittvær ja... Nå har jeg ryddet litt her hjemme og spiller julesanger, vet det er tidlig men kom så i julestmning i går.... Så gøy det blir å handle til valpen da:) Å de har mye på gina tricot, er like ved legen min, handlet meg en strikkakjole:) Farlig med lege midt i byen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha...ja, da fikk jeg jo svar på sykemeldingen wowo.. :o)

Huff, det hørtes ikke godt ut...også vet man ikke hvorfor de kommer? Håper antibiotikaen tar knekken på det raskt da!!

Julestemning ja...da er vi 2! Jeg elsker julen:) Så de har startet med litt juleting i butikkvinduene allerede, men jeg synes det er ganske kos jeg da... Skulle bare fortsatt vært snø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ser ut til at vi skrev samtidig. Hmm,nettbutikker har ikke vært så ivrig på de, kanskje jeg skal sjekke ut litt mer. Gode forslag??

Så hyggelig med middag med mamma da Amia, må si at jeg savner min mye. Denne uken har vi snakket nesten hver dag!!! Julen er bare så topp, elsker den:) Jeg har på duftelys nå, så lukter litt jul også... Gleder meg så masse til første søndag i advent når man kan sette i gang for fult..... Er så koslig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Nå er vi tilbake fra Ikea. Kjøpte ikke så mye, for de hadde ikke alt vi skulle ha. Men, fikk de søte skålene til hunden, vase til roser, plastbokser til lagring...mm. Tror jeg skal ta meg en tur på Ikea Furuset imorra å se om jeg finner resten der. Fant ikke så mye fint julestæsj på Ikea i dag..

 

Hånden er ikke like vond som før, men synes dette tar tid. Den er stiv, og beveger jeg den for mye gjør det vondt igjen. Er fjerde dag med piller nå.

 

Wowo - verkekul hvor hen?

 

Jeg pleier å handle en del på nettbutikken til H&M. Ellers handler jeg lite på nett. Er veldig fristet til å handle noe på Gina nå. Var så mye fint!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror el er i anmarsj nå.. Tror selve eggløsningen skjer i morgen, som beregnet! Jippii :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea; er jo gøy å rusle der, for oss damer vel å merke:) Så bra at el er på vei da blir det kos i helgen:) Tror du kan drikke selv om du går på antibiotika, bare ikke bli helt sanseløs!!!!!!!!!! Slå deg løs nå mens du kan:) Tar tid med senebetennelse, får bare ta det med ro!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hurra for EL pfeew:) Da er det bare innspurten igjen..hehehe:)

Er alt kjøpt inn til lille Varg nå da? Ikke lenge igjen nå!

 

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra kos middag hos mamma. Hun bor heldigvis 3 minutter unna, så ikke lange veien hjem da:)

Sambo jobber heldigvis siste kvelden nå, så har han fri til mandag, det blir deilig med litt kjærste tid igjen nå! Satser på EL her i gården også, innen mandag:) I morgen skal jeg ut å kjøpe garn, og lære meg selv å strikke igjen..hihi!

Nå er det glaning på Prison Break på TV :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, elsker å rusle på ikea! Men, av hensyn til sambo gjorde jeg bare det jeg måtte gjøre der i dag :) Ville ikke pine han lenger enn nødvendig..hehe..

 

Tror jeg kan drikke selv om jeg tar de pillene.. Og er siste mulighet nå hvis jeg blir gravid denne pp'en ;) Men, det ser dårlig ut med festdeltakere foreløpig..så vi får se hva det blir til.. Jeg som hadde så lyst til å pynte med Halloween-ting og levende lys i leiligheten, og be folk til oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Å så fint vær det er i dag:) Idag har jeg sovet til 11.45, kan ikke huske sist jeg gjorde dette, men så deilig:) Å så skal vi å titte igjen kl.17.00, kryss fingrer for oss!! Håper dere får en super dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, utrolig deilig vær idag! Har hatt en liten shoppingrunde alt jeg :)

Nå skal jeg og sambo ut på tur i sola, kjøpe en god kaffe og rusle med hunden!

Lykke til på UL idag wowo - tenk at du skal få se lille knøttet igjen!

Ha en strålende fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nydelig vær i dag! Har vært en tur i byen og tittet etter hundeseng jeg. Men, det er så sabla dyrt!! Kan ikke kjøpe en seng som koster 500+ når valpen kanskje tygger den i stykker i løpet av de første månedene....

Krysser masse fingrer, tær, hårstrå osv wowo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Ellos utstyr til dyr?? Det må jeg sjekke :) Mangler bare hundeseng nå, og noen småting som ikke er så viktig å kjøpe inn enda.. I ettermiddag har jeg kjøpt grind til å ha mellom gangen og stua. Skal montere den iløpet av kvelden for å sjekke av den passer :)

Nå skal sambo og jeg lage fløtegratinerte poteter og kyllingfilet! Det skal bli nam! Og eggløsningen er i full anmarsj her nå, så jeg sa til sambo at vi må trå til i dag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du er innom da micke:) Alt vel?

Enig - ellos har faktisk mye bra. Jeg har tidligere bestillt seng der (som står hos hundevakten..må jo ha egen seng der:)) og seler. Jeg digger de Puppia selene, for de gnager ingen steder på lille frøkna :D Ta en titt på ellos du...ellers så finner du jo mye fint i dyrebutikkene og da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..det er faktisk over 1 år siden jeg kjøpte seng der, så det kan jo hende de ikke har det lenger da:(

Regner med at du har tittet i dyrebutikker allerede?

Er jo som du nevner ganske dyrt. Jeg kjøpte til ca 500 når jeg fikk min for 3 år siden (i "semsket" stoff) og den har hun enda!! Men nå skal det sies at min hund har aldri ødelagt noe hjemme. Har alltid hatt leker og ting å tygge på når hun klødde i tennene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...