Gå til innhold

Oslo-girlsa :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Neeeei..Amia...så trist :( Vet ikke hva jeg skal si jeg... Er sambo der slik at du har en skulder å gråte på? Å...nå ble jeg helt paff her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for trøsteklemmer - det varmer:o)

 

Nå har jeg vært hos legen, og det var litt deilig å snakke med han... Helt normalt som han sa, og som jeg egentlig vet, men selvfølgelig tungt uansett hvor realistisk man har prøvd å tenke...

Det var bare å sette igang igjen som han sa, trengte ikke å vente en runde eller to - og at man er mest fruktbar etter en SA... :) Det hjelper å vite..

Sitter med en utrolig tom følelse...noe som mangler liksom:(

Sambo har vært helt fantastisk...gråt i armkroken hans i hele går og natt! Han ble jo lei seg, og det var vondt for han å se at jeg hadde smerter...men som han sa så er det nok vanskeligere på meg siden det er min kropp...

Så nå får vi ta tiden til hjelp, og håpe at det sitter en spire igjen snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amina: Lille venn.... Uff saa utrolig leit, Jeg vet ikke helt hva jeg skal si... det maa vaere helt forferdelig..Haaper mannen din tar godt vare paa deg og du selvfoelgelig paa han ogsaa..

Vi er i alle fal her om du vil lufte tankene dine..

Stor varm klem ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk lille skatten....det hjelper faktisk å få det ut her :)

Litt lettere til sinns idag faktisk, bare noen små gråte økter innimellom...

Etter legen idag gikk jeg og sambo lang tur og tok en kaffe...så tok han meg med på shopping og spanderte 2 par nye sko på meg :D Søt er han ihvertfall... Og vi vil begge sette igang med en gang, å håpe den lille klarer å klore seg fast i 9 mnd den gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia :)

Så søt sambo er da! Godt du har en som støtter deg så mye! Er nok ikke alle mannfolk som gjør det..siden det er såpass "abstrakt" for dem med den spiren i magen som ikke synes enda engang..

Bare å sette i gang igjen, og sannsynligheten for at det vil gå fint med spiren neste gang er jo myyyye større!! ;-) Statistisk mister jo kvinner 1 av 4 graviditeter..og du har brukt opp din nå.. ;-) Hvis det er noen trøst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Har ikke vært på nett på noen dager. Så utrulig trist Amia, har sendt deg en pm. Godt å høre at du har vært hos legen å få snakket med han, hjelper det litt. Også godt å høre at dere kan forsøke igjen med en gang, sitter nok fort den da, kroppen er jo innstilt på det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Ja, jeg "tviholder" litt på de statistikkene nå :-) Håper jeg har fått min dose nå, og neste klarer å holde seg fast når den tid kommer...

Nå vet jeg ihvertfall at vi kan :D

Har gått kveldstur idag og snakket om alt mulig..deilig å ha en kjærste man kan snakke med, føler at vi nesten kommer nærmere hverandre etter dette!

Så nå er det på`n igjen...syklusen er vel en eneste stor krøll nå, så får følge med litt på el og bruke litt tester igjen nå.. Vet ikke om jeg skal regne gårsdagen som 1 dag med mensen nå..glemte å spørre legen.

Håper ihvertfall kroppen er *superklar* til å motta et nytt lite frø :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre Amia :) Kos deg med fri og med din kjære!

 

Nå er det natta her..gjeeesp.. Vært en lang dag, og blir en lang dag imorra :) Skal til frisøren etter jobb...har "frisørskrekk"... :-S Livredd for at håret blir fælt etterpå..hehe..

 

God natta jenter! Sove godt i armkroken til sambo Amia ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Godt å høre at du og kjæresten din har støttet hverandre og fått snakket ut om det. Tror så absolutt at det kan være med å styrke dersom man snakker om det!! Håper dere får en fin fridag. Jeg venter på at mannen min skal komme hjem, håper han gjør det i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg vil at mannen min skal komme hjem nå!!!!!!!!!! Kan se ut til at han kan komme i kveld men det er ikke sikkert, akkurat nå misliker jeg jobben hans sterkt!!!! (litt klaging). Jeg skal møte noen venninner i ettermiddag, eller de kommer hit:) Ellers tror jeg det blir nok en rolig helg på oss. Hva med dere andre?? Går det bedre med deg Amia? Lille skatten har du fått tr i dag eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere:)

Hvor er mannen din da wowo?

Idag går det mye bedre heldigvis! Bestemmt meg for å ikke grave meg ned i tristheten:) Vært på besøk hos min kusine sin 8 uker gamle baby idag....fantastisk nydelig!!! Godt å holde en liten baby nå:)

Ikveld skal jeg ut å spise med bror, sambo har begynt på jobb igjen idag og jobber til sen kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Hvordan går det?? Har din kjære kommet hjem wowo? Amia, godt å høre at det går bedre :-)

Jeg har vært borte siden i går..kom hjem istad.. Og nå har vi startet prøvingen! Sengekos hver 3. dag er min plan..så må prøve å holde min kjære på avstand til tirsdag nå..hehe.. Hvis han blir snurt får jeg forklare han planen min..og håpe at han skjønner.. :-P

Ikveld skal sambo jobbe, så jeg skal se jentefilm og spise godis alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Deilig med litt lengre søndag idag...husket å stille klokka da? :)

Stille og rolig helg her.. Sambo jobber, så jeg skal snart ut å gå tur med hunden og en venninne!

Hatt en fin helg dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia :)

Utrolig deilig med søndag, og solen skinner jo som bare det :)

Sambo og jeg sitter i sofaen og slapper av. Ser film. Usikker på om jeg skal gå på spinning eller gå tur i dag. Har fått så vondt i håndleddet/tommelleddet at jeg ikke klarer å bøye hånda bakover..litt vondt å skrive her også nå kjenner jeg.. Så usikker på om spinning funker i dag..

Har et dilemma også..lyst til å ta en tur til legen imorra for å sjekke hva det er.. Men, samtidig så er det mangel på folk på jobben.. Men, får jeg time tidlig hos legen, kan jeg jo dra tilbake på jobb etterpå..det er det jeg håper på.. Men, klarer jo ikke bruke venstre hånda.. Knipebevegelsen i hånda er vond.. Noen som aner hva det kan være? Tenker senebetennlse jeg.. Eller nerver i klem..for fingrene føles numme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pfeew:)

Nå har jeg gått lang tur med en venninne og hundene, drukket kaffe og kost oss i sola - deilig:D

Det er nok lurt å droppe spinning idag hvis du har så vondt.. Hmm..kan jo være senebetennelse da? Jobber du mye statisk i jobben din da? Jeg ville nok prioritert å dra til legen selvom det er lite folk på jobb. Er jo mye bedre om legen kan sjekke det, og kanskje du kan få noe for det:)

Jeg hadde en nerve i klem i ryggen/nakken i våres, og det var kjempevondt..klarte ikke å bevege hodet for det komme skikkelige ilinger i nakken.. Kanskje legen kan kjenne litt på det - de kjenner fort hva det kan være :)

Har du forressten hatt EL enda pfeew? Hvordan ligger du an i syklusen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Det ble spinning på meg..hehe..tok på håndleddstøtta mi og dro på trening.. Har ikke trent siden mandag, så hadde litt abstinenser.. Det gikk greit på spinningen, for jeg klarte å ikke lene meg på hånda..

Jobber i barnehage, så har ikke noe statisk jobbing der.. Men, har hatt vondt i den hånda i mange år..sånn til og fra..men bare sånn at jeg har hatt på støtta mi i noen dager, så har det gått over..og har ikke vært "hemmet" når jeg har hatt vondt.. Nå er det verre enn noen gang, så jeg får se hva jeg gjør i morgen.. Kanskje jeg ser det an noen dager til. Ei som er sykmeldt til og med tirsdag, så kanskje jeg ser det an til hun er tilbake..

 

EL har jeg ikke hatt enda. Den kommer nok på fredag eller lørdag :) Jeg er på dag 9 i syklusen nå. Mensen forsvant for noen dager siden, og vi startet prøvingen igjen i går ;-)

 

Sambo var ute med jobben på fredag, og der hadde gutta snakket om hvor lenge de hadde prøvd før de fikk barn..haha.. Måtte le da jeg hørte om det! Sambo sa selvfølgelig ikke noe om oss.. Var de andre kollegene som kom inn på temaet.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello girls!!

Jeg har ikke vaert paa nett paaa noen dager men her er jeg en snartur innom!!!

Saa deilig det hoeres ut med hoestsol og tur, og med ekstra lang soendag og greier.....

Her har det ikke skjedd noe.. ingen tr og negativ test... ARGGGGGHHHH skal vente noen dager med aa ta ny test.. men om ikke tr har kommet innen onsdag blir det nok en ny test meg...

I dag har jeg vaert aa shoppet vinterklaer til vi skal flytte hjem, det kjenns litt feil aa handle langarmet ull i 35 grader..hehe..

Lykke til dere som begynner aa naerme dere proevingen.. staa paa!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro til legen i dag og ble sykmeldt ut uka pga senebetennelse i armen.. Da går vel denne pp'en i vasken..står nemlig på pillene jeg fikk mot betennelsen at de kan gjøre det vanskeligere å bli gravid :( Rart ikke legen min tenkte på det, hun vet jo at jeg prøver.. Men, er vel kanskje sånn med alle betennelsesdempende midler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen:)

Da er det nok best å holde seg i ro ut uken som legen sier ja... Ikke noe godt med senebetennelse!! Nevnte ikke legen noe angående det at dere prøver da hun skrev ut resepten? Hmm...men det kan jo klaffe uansett da, siden EL er rett rundt hjørnet.. :)

Har såååååååå lyst til at det skal klaffe med en gang denne mnd...hehe...jeg fikk jo smaken på å være gravid, og det passet meg bra:) Men tipper det er litt syklus krøll denne mnd...så tenkte jeg skulle kjøpe meg el tester på fredag (da er det lønn :D )for å finne ut hva som skjer når! Sukk...here we go again ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ha glemt det i farta..at vi prøver.. Og jeg tenkte ikke på der og da før jeg leste pakningvedlegget ETTER å ha tatt første pilla..

Men, kan jo klaffe likevel..så får bare vente å se.. EL kommer ikke før fre/lør..hvis ikke pillene dreper hele eggløsningen da..

 

Det klaffer nok snart for deg Amia.. Kanskje ikke med en gang..men snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

Hvordan går det??? Pfeew, så kipt med armen, har hatt senebetennelse jeg å noen ganger og er så vondt. Amia du har fortsatt ferie, deilig det når det er så fint høstvær:) Godt å høre at det er bedre med deg å! Vi er hjemme alle sammen denne uken:)

Jeg har vært hos familien i helga og på søndagen kom mannen min hjem:) Dagene går nå her hjemme, er svært svingende i formen, men begynner å bli vant til det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wowo!

Armen er ikke god nei.. Pillene funker ikke enda.. Var innom jobben istad for å fikse noe greier, og følte meg ikke så populær.. Men, gikk meg en tur i solen og kjøpte kaffe etterpå. Det fikk meg til å føle meg bedre :) Deilig med fri når man ikke er kvalm, har influensa og feber og slikt.. :)

 

Høres ut som om du har det fint wowo :) Livet er herlig, eller hva? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...