Gå til innhold

Oslo-girlsa :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei igjen!!

Jeg har IKM paa torsdag.. men ikke saa mange symptomer..Tror det mest er kroppen som venner seg av med hormonene jeg foret den med i 16 aar.. jeg har minst 15 kviser paa brystet og ingen matlyst.. Saa det er noe hormonelt rart med kroppen.. men desverre ingen normale symptomer som kvalme eller oemme bryster..

Du er skikkelig flink med treningen.. Jeg var ogsaa superflink foer bryllupet, men har vaert litt slapp siden.. Kom i gang igjen sist uke og haaper jeg klarer aa faa det inn i rutinen igjen..

Kos deg paa middag og kino, hva skal dere se?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjedelig med disse hormonene som raser i kroppen.. Krysser fingrene for at det er noe der likevel da :-)

Vi skal spise tapas og se Fritt Vilt 2 :) Har ikke høye forventninger til filmen, men er koselig å komme seg ut å gjøre noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk lille skatten:) Det er utrolig spennende, gøy at det var min tur denne gangen..var ganske utålmodig (som alle andre:))

Er idag 4+6, har min første legetime i morgen og klarer ikke helt å slappe av før det. Er redd jeg skal gå i 9 mnd å bekymre meg for det ene og det andre nå...typisk! :o) Men jeg er kjempespent, og det er også litt skummelt ja... Total endring av tilværelsen!!! Men jeg er klar :D

Når flytter dere tilbake til Oslo da? Spennende å se med ikm på torsdag da... føler du at tr er på vei? Jeg hadde heller ingen symptomer ihvertfall...var skråsikker på at mensen kom jeg:)

Hva skal dere se på kino pfeew?

Har vært på lang tur med hunden langs Frognerkilen idag. Nå skal jeg bake kanelsnurrer...kjeder meg litt her mens sambo sover ut etter nattvakt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal se Fritt Vilt 2 :)

Så deilig med tur Amia! Gleder meg til vi er ute på søndagstur med vofsen vår...

Mmm..kanelsnurrer er nam!!! Det fikk jeg skikkelig lyst på nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah saa spennende med legetimeme maara!!

Har du lest boken the secret eller den heter kanskje hemeligheten pa norsk... det handler om aa vaere positiv.. og jeg tror den burde vaert obligatorisk for alle her paa BIM..

Vi flytter hjem natt til 16. november saa det er ikke saa lenge til...

Har fritt vilt 2 kommet??? man faar ikke med seg saant naar man er borte fra norge... skikkelig hoest skrekk med andre ord?? har den faatt bra kritikk eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Secret har jeg hørt om..kanskje jeg skal ønske meg den til jul :)

Har ikke hørt om filmen er bra eller ikke..ikke lest noen kritikker.. Jeg skal gi en tilbakemelding i kveld :) Nå må jeg stæsje meg litt før vi skal reise :)

Ha en fin ettermiddag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ettermiddag jenter:)

Lille skatten det var noen dager siden. Tihi, kviser og lite matlyst, tja jeg hadde vondt i magen like før jeg testet pos. og kviseutbrudd!!!!!!!!!! De ømme puppen tror jeg kommer litt senere for mange og ikke alle blir kvalm... Så spennede å se, torsdag er ikke mange dager til nå!!!!

Må har vært deilig å vært ute i dag, jeg desverre holder ikke lenge om dagene, så ble nok en dag på sofaen!!!!!!!!!!! Har en skjønn kjære som var ute å fikset litt indisk og film, så vi har kost oss inn!! I morgen skal ha bort, ifbm jobben, så da blir det noen dager alene!! Amia sendte deg en melding! Så gøy med legetime i morgen og deilig med ferie??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!!

Ja det ble litt hektisk her med besoek saa jeg har ikke tenkt paa aa slaa paa pc en gang...Jeg vel i saa fall aldri vaert saa glad for a faa noen kviser...

Og faktisk fikk jeg litt lyst paa mat naa naar du nevnte indisk... den er vel ikke tilfeldigvis fra tanta til beathe??????? shit som jeg gleder meg til aa kome hjem til det!!!! hmm kanskje jeg skal bestille litt indisk i kveld.... mannen er paa jobb saa jeg siter her aa blomstrer alene....

Mannen min reiser ogsaa bort denne uken, saa jeg er ogsaa alene...

Hvordan er formen ellers wowo???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei er nok ikke det, har de indisk der?? Den var fra Punjab tandori, rett over torget. Har tre indiske i 1-3 minutters gange, var den som var åpen nå...Var faktisk veldig godt med indisk nå, har vær litt sær på all mat og ikke ville hatt noe i det siste, men elsker indisk og det funket veldig bra:) Sushi er heller ikke så værst, og der får jeg jo ingefær også:) Som du sikker skjønner er formen laber... Føler at jeg syter litt om det, men bedriver ikke dagene med så mye, klarer svært lite. Så er fornøyd når jeg får satt på en vask eller ryddet litt.. innimellom har jeg noen timer uten kvalmen og da er det full rulle her, er ikke en person som liker å ligge på sofaen. Men men dette varer jo forhåpentligvis bare i MAX 4 uker til, og så er det jo et godt tegn... Hva skal du gjøre denne uken da?? Hva gjøre du egentlig nede i Dubai, har det vært kjekt og har du blitt kjent med mange?? Venter du til ikm før du tester eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMM punjab tandori er ogsaa godt.. Jeg og elsker indisk og thai..

Jeg kan ikke spise fisk men er veldig glad i maki.. kan du spise sushi naa da.. trodde ikke man kune spise det naar man var gravid, eller er det bare noen fisketyper??

Faar haape du slipper billig unna kvalmen og at den gir seg nar den skal..

Jeg skal trene og pakke til flyttingen samt ha jentekveld saa dagene gaar nok fort unna.. Det er et tomrom aa fylledagene etter bryllupet, men jeg har faatt noen oppdrag i det siste saa jeg har faktisk jobbet litt.. Jeg hadde et planlagt friaar og ville begynne aa jobbe nu etter vi kom tilbake fra bryllupsreisen..men saa flytter vi hjem istedet og da tar jeg bare fri fram til da.. Jag har absolutt hatt det kjekt og har blitt kjent med masse folk som det er trist aa flytte fra..

Jeg er litt usikker paa om jeg skal teste foer eller ikke.. naar er det greit aa begynne syns du??? Jeg har jo ikke gjort dette foer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja sushi, i følge matportalen, skal man kunne spise det.. Skal være forsiktig med tuna, og så har jeg ikke spist røktlaks da jeg ikke vet hvor gammel den er. Vet at man kan si at man er gravid og da er de visst veldig flink å lage en sushi meny ut i fra det!!!! Har ikke forsøkt det selv men hørt det!! Høres ut som dagene er fylt opp ja,blir nok rart å komme hjem ja og "forlate" alle nye venner!! Hadde et friår i 2006/2007 vi og så en del av verden. Det var så supert og koste oss masse, fikk mange nye venner, som vi fortsatt har god kontakt med:) Hvordan er det når du kommer hjem, en jobb som står og venter?? Teste før, vet ikke jeg, kan jo bli litt sprø av det og man får jo vite det tidsnok.. Hmmm "klok av skade" (overforbruk av billigtester og mange skuffelser, også når jeg fant ut jeg var gravid. Testet for tidlig og fikk neg før positivi), vet til ikm, men skjønner veldig godt om du tester før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo bra for deg om kan spise sushi, det er sikkert godt og sunt baade for deg og babyen.. du sa i sted at det var bra for da fikk du i deg ingefaer... bra fordi du syns det er godt eller er det bra i gravidtet bortsett fra at det er bra mot kvalme??

Jeg sa opp joben min foer jvi flytet saa jeg har ingen jobb som venter men jeg har vaert paa et jobbintervju som jeg tror jeg faar om jeg vil ha den.. ogsaa skal jeg begynne paa skole i januar ved siden av..

Tror jeg kommer til aa teste paa tirsdag og onsdag.. venter jo IKM paa torsdag sa da er det jo ganske naert opp til..

Hva skal du gjoere i uken naar du er alene hjemme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingefær skal jo hjelpe mot kvalmen, så håper på det. Synes sylta ingefør er god jeg... Er jo greit å kommer i gang med jobb igjen, spesielt om du er gravid!!!!!!!!!! Hva jobber du med?? Blir så spennede å se på tirsdag/onsdag:):):)

Vet ikke helt hva jeg skal finne på i uka som kommer. kommer ann på formen får se. Har halv-veis avtale med noen venninner, som kanskje kommer på besøk, får se.. Så kommer mannen tilbake onsdag kveld, blir ikke hele uken, synes det er litt godt når formen er som den er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingefaer er noe av det beste jeg vet saa det er bra med kvalmen som forhaapentligvis kommer...hehe..

Jeg skrev en pm til deg wowo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupper! Her var det livat :) Vi har nettopp kommet hjem fra middag og kino! Spiste deilig pasta med kylling og fløtesaus. Og Fritt Vilt 2 var så som så..ikke noe å rope hurra for..men helt ok søndagsunderholdning.. I salen var det høøøy fjortisfaktor! Jenter som hylte hele tiden..vi trodde nesten det var lagt inn som lyd i filmen..men skjønte etterhvert at det var det ikke.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille skatten falt litt bort i Robinson her... tihi.... Nu må jeg gi min kjære litt oppmerksomhet, skriver til deg i morgen:)

Pfeew tror det er blitt litt trend med de fjortisene var slik når vi var på kino sist også....... Ha en super kveld så snakkers vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj for et uvær det er her nå.... Lurer på om jeg våger meg ut en tur for å jogge litt. Rakk ikke spinningtimen fordi jeg har ventet på ei som skulle selge bur til meg. Så nå står et flott bur i stua og er klart til lille Varg kommer om 3,5 uker =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Ja, det er skikkelig guffe vær nå...æsj!! Plutselig kom høsten...var jo sååå fint igår:) Vi skal ut å spise Sushi idag vi...feire at legetimen er overstått og det er bra så langt! Hehe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det skjedd ting og tang mens jeg har vært på ferie!! gratulerer amia!!! :) vi ligger vel helt likt vi da, jeg er 4+6 idag... så gøy!

 

åh, det var deilig med ferie :) kjenner jeg har fått lagre litt energi (hehe... det ble myyyye god mat)!

 

flink du er pfeew! stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei her også Micke:)

Hihi...ja, jeg er 5+1 idag - og er super spent!! Var hos legen igår, og det var litt "beroliggende" med faglig informasjon og å bare snakke med en lege.. Når har du termin da Micke?

Så flink du er pfeew:) Det var den tingen jeg glemte å spørre legen om, trening.. Visste jeg kom til å glemme noe.. Kanskje bare ringe ned å høre litt da. Eller så vet de det kanskje på Sats også disse treningsveilederne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så herlig da :) jeg skal en liten tur til legen på torsdag. har termin 26. juni.

 

ang. trening så har jeg hørt at så lenge det føles ok så skal en gjøre så å si det samme som før (dersom en løper 1 mil til dagen så kan en mao fortsette med det, men en starter ikke opp med slike ting akkurat...:). jeg tror trening i graviditet er bra! jeg er veldig glad i yoga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...svarte deg på 1 tri også micke:)

 

Ja, jeg er også overbevist om at trening under graviditeten er bra! Kommer til å trene litt enkelt de første mnd, og gå på yoga timer etc. Går veldig mye tur hver dag pga hund, så noe mosjon får jeg jo - men synes det er greit å bruke kroppen på andre måter også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

 

Vil bare oppdatere dere, jeg har mistet ikveld desverre 5+1 på vei :( Startet med magekramper og litt svimmelhet da vi gikk tur med hunden. Da jeg kom hjem var det kommet litt blod...og det kom bare mer..til slutt en liten klump.. Nå bare blør jeg og har mensen smerter :(

Kjempe trist, og tårene klarer jeg ikke å stoppe... Det ble en kortvarig glede dette... Drar til legen i morgen tidlig for å sjekke at alt er ute. Håper jeg slipper utskrapning...

Hadde faktisk ikke trodd jeg skulle ta dette så tungt som jeg gjør.. Får vel starte på nytt når kroppen er klar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dulosten&Soff!

 

Jeg skjønner deg sååå godt. Vår første er nå 2 år og 3 mnd. Folk spør som sagt heeele tida når nestemann kommer.

 

Jeg deler din lunkne begeistring for dette og grrrr ja!

 

Har ingen spesielle gode råd. Vi får se, det kommer når det kommer svarer jeg.

 

Vår lille toåring har også blitt veldig preget av at "alle" på avdelinga i barnehagen nå skal bli storesøsken + at naboen vår nettop har fått nr to. "jeg vil også bli storebror" sier han. Eller "mamma, har du baby i magen". Han har også ved et par anledninger "skrytt på deg" at han skal bli storebror i barnehagen. Det bidrar jo også til flere spm...

 

Vi er inne i 7 pp og jeg er utålmodig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...