Gå til innhold

Ny tråd for Arytai,Orkidé,Scoobydo og Sanna32


bomsa

Anbefalte innlegg

så bra at du e dårlig då hehe :) Kan vel kanskje bli litt for mykje av det gode av symptomer og?! :)

 

Du er vel 8 veke i morga du?! bare 1/3 igjen så jumpa du inn på 2 trimester... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God formiddag:)

 

Huff Anna- kjipt å være så dårlig at man ikke fungerer. Håper at det bedrer seg snart?! Er du faktisk 8 uker nå du? Jammen ikke lenge mellom våre to terminer nå. Spent på å høre hva gyn på sykehuset sier angående vår termin neste torsdag. Tror ikke jeg skal fortelle at jeg har "jukset" angående privat UL.:) Når det gjelder leger og lapp så er jeg helt enig. Jeg hadde også lapp med meg sist. Da vet man ihvertfall at man ikke glemmer noe.

 

Og du Synnøve bare maler og styrer med leilighet. Tenker det skal bli godt å komme seg inn i den nye- var det i oktober? Har du IKM nå på søndag? Hvordan går det med murringene? Andre symptomer?:)

 

Jeg har hatt så høy puls i dag. Føler at det kommer seg nå, så jeg skal komme meg ut en tur. Må handle meg en god joggebukse til å tråkke i her hjemme. Passer svært få av buksene mine. Ellers så har jeg begynt å strikke.:) Strikker pledd nå. Skikkelig koselig. Kjekt å ha noe å gjøre for det blir fort lange dager.

 

Ellers så kan jeg anbefale dere å prøve oppskrifter inne på kokeboka her. Fins en del godt. I dag blir det indisk tomatgryte til sambo.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk førr tipset om kokeboka her inne...:-)

Hadde ikkje tenkt på det nei..:-)

Har litt løst på kjøttsuppa...orke ikkje ta det fra grunnen så da blir det pose med pølsebiter...:-)

Hvis eg ikkje finn nåkka som friste meir inne på den kokeboksia...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei jenter :)

 

Her går det i maling av lister ja...er så innmari kjedelig å maskere! Skal overta 1 oktober... er litt vi skal gjere der og... men satsa på å være på plass og at alt e ferdig innen 15.... håper berre min blir solgt :S

 

Kor du bur i fh til Kirka Anna?

 

Har ikkje visst om kokeboka nei... spørs om den må benyttast når man har litt meir tid te å lage mat!

 

SKal på ikea en tur no og kjøpe noko sokkelfeste... var der i går kveld og i halv 11 tia og der var tjåka med folk!....

 

Har hatt en del murringa... litt meir menssmerter i dag en liten periode og var litt øm.. men har ingen tru på at eg e gravid.. så e vel berre kroppen som spela meg et puss igjen... skjønnakje det... før eg mista hadde eg aldri menssmerter før eg hadde fått mensen!... Kanskje berre eg som kjenne for godt etter!

 

Kvalmen kjem fortsatt over dokker eller?! Skal du på tidlig UL anna?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor et stykke oppførr kirka nesten helt ved ytre ringvei.

Jepp, enda kvalm....fra i 6tia på morran tel i 23 tia på kvelden....derfor e eg våken no og nyter å ikkje være dårlig...:-)

Har starta spyinga og vann med litt eplajuice e den store favoritten førr tia..:-)

Eg har inngått et kompromiss med gubben at vi bestille tidlig ul på tirsdag hvis vi ikkje får det gjennom legen på 1.gangskontrollen.

>Ellers e alt supert...:-)...har vært en del deppa og sur, men føle at det gir seg no...eldste søstra mi kjæm innom i helga, på tur tel Roma på kurs med jobben...:-) den heldiggrisen...:-)

no må eg legge meg...vi snakkes

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt e nok bra med den lille sia du e så kvalm :)

 

Ah... vi skal bu nedafor rema1000... om det seie deg noko :)

 

E supert å komme så nær nøklevann og østensjøvann! har store plana om å få begynt å trimma litt ... treng det :S

 

tid du skal på 1 kontroll? nærma seg snart slutten på 1 trimester allerede jo... snart 9 veker?! :) (alt etter korleis man definera snart)...

 

Eg driv å heng opp taklister... sjølv.. litt stolt :) hehe... fekk det faktisk te! Så no må eg reise å kjøpe spikerplugga så eg får bora dei opp!...

 

Har arbeidshelg... seinvakt, kvilandes nattevakt, tidligvakt ogsåå kvilandes nattevakt igjen før det e ferie :D

 

Korleis går det med deg Orkide!? her var så stille på tråden her i går...

god helg jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det e ikkje langt unna...:-)

Jøss, du e døktig...sette opp lista e ikkje bære bære...:-)

Eg har 1.gangs kontrollen på tirsdag kl11.00, så da skal eg høre om eg får tidlig ul.

ja om 3 vekke e kort tid kan diskuteres, no når eg går heime e 3 time steike lang tid...:-)

Helga går bedre enn vekken førr då e gubben heime...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooooj!... need som help! :)

 

Tok el test fra billigtester... and guess what.. den blei pos! Tok en billig test i går.. graviditetstest og den var neg... Hmm... angra litt på at eg kje tok en cb i dag tidlig likevel!... Må vel ta en i morga da... litt redd eg får litt falske forhåpninga her no :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike steike steike....:-D

ååååå, så spennanes.....:-D

Glede meg tel i morra....Eg har masse førrhåpninga...:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off eg og...og det e sååå langt ned da om den blir negativ i morga :S Men har tatt el testa kvar dag... og dei har blitt sterkare og sterkare og i dag e dei like... !

 

skal oppdatere i morga når eg kjem fra jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei jenter:):)

 

I går var return fra Hellas, godt å kom heim mn kaldt va d!:(

Vi har hatt superfine daga utn stress. Bære spist go mat og drokk goe drinka og så blei vi kjent me et par fra nordnorge, d va kosli:)

Har tatt masse fine bilda så vi har minna:)

 

Ser dåkker har prata masse og at at Cecilie har vorr på enda en UL. Godt at de e dær:)

Du e bære en sjukling Anna?:o uff uff mn håpa d bli bedre. Du bruka seaband ja?

Synnøve, kryssa fingran for dæ!!!

Æ for min del, fikk tr i morges, på IKM.

 

Vi prata ikkje nåkka om, baby for æ orka ikkje ta d opp vest ikkje han jor d. Mn vi ska ha etter kvært, d e vi eni i:)

 

Korsn har dåkker d? Æ har læst gjennom innleggan mn har sekkert gått glepp av nåkka.... oppdater mæ:D

 

klæm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var positiv :) så blir aprilbaby på oss om alt går bra :) Super happy og litt redd... :S

 

Har masse symptoma så håper det går bra denna gangen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅ- gratulerer så masse!!!! Dette var virkelig gode nyheter! Tenk- aprilbaby!:) Det går bra denne gangen vet du. Alle gode ting er to!:) Har tenkt mye på deg i dag. Har vært rundt å farta så jeg har ikke fått sjekket før nå.

 

Nå må jeg hvile- du får glede deg til trøttheten slår til for fullt.:)

 

Kjekt å ha deg tilbake Lisa- Mari. Godt å høre at dere har kost dere. Dere kommer vel etter når dere er klar.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir vel april eller mai baby:) Menstermin e 28 april!... :) Gleda meg sann te å fortelle det te systa, mamma og pappa! Mamma var så lei seg forrige gang eg mista... og har dreve å spurt min søster om ho har snakka med meg og om eg har drokke alkohol osv :P Skal heim i løp av veka... litt tidlig å seie det men greit at dei veit det om det skjer noko!

 

Men har kje så lyst å seie det på jobb så tidlig denna gangen... glad eg har ferie.. var kvalm og uggen på jobb i dag... Spesielt når eg gikk inn på bada eller måtte skifte bleie!

 

Så bra sydenturen blei super! Gleda meg veldig til vi skal te varmarestrøk... håpa berre kje graviditeten ødelegge!

 

Har dokke snakka noko meir om baby eller bruka dokke prevansjon Lisa Mari?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må jo fortelle det når du føler for det:)

 

Vi har ikke pratet så mye om det annet enn at vi må møtes på halvveien. Han er ikke klar enda og jeg er villig til å vente en stund men han må også møte meg og det er han inneforstått med...

Vi skal jo starte utredning på meg på torsdag... Så blir spennende...

 

Æsj, dær skreiv æ på bokmål... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir spennande ja... kass prøve man tar då?! har han sjekka sædkvalitet eller?

 

I dag har eg mala og mala og mala... heldigvis nesten ferdig no!... Megleren kjem imorga... er utrulig trøtt... kvalm på morningen og på kvelden... og har fryktelig vondt i puppane :S Spent på korleis det her går om kvalmen blir værre... slit på jobb med stella på morningen allerede...

 

Men no e det ferie:) PÅ torsdag reise eg forhåpentligvis heim te mamma og pappa... gleda meg sann te å fortelle dei om babyen :)

 

Her var fryktelig stille her inne i dag... låg laangt nede på 2 sida... styra med alle sammen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du e heldi som tar ferie nu:):) mn e jo godt du kjenn du e gravid:):)

 

Han har sjekka kvaliteten og dn va perfekt. De tar vl blodprøve, laparoskopi, og diverse som æ regna me æ får beskje om på torsdag:)

 

Ja ikkje sånn fart i tråden i dag...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har jo blitt gravid da... så det fungera jo! Er jo greit å vite når man skal på utredning... blir jo innmari spennande...

 

trur Cecilie sku på ultralyd på torsdag!?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE SYNNØVE!!!!!!!!!!

Har vært noen harde daga her, men idag va eg telogmæ ute en tur...:-)

Eg e bære en sjukling ja, men føle at det lette tidligar på kveldan no....

Så då går det no bedre..:-)

Eg har mens termin 28. mars...:-)

I morra skal eg på 1.gangskontrollen og har litt nærva....:-S

Eg har fått de 10 første bøkern av isfolket, og det gjør dagan litt lættar...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss ikkje værst :) Håpa det letta etter kvart...!

 

Har termin akkurat 1 mnd etter deg eg da Anna! :) Har du fått jordmor på oppsal eller?!

 

I dag tenkte eg at eg sku reise og svømme... må prøve å begynne å trene litt.. gikk på vekta i dag tidlig :S Har kje så veldig lyst å sjå 3 tall på slutten av svangerskapet hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadde no tre tall før svangerskapet så det håpet har ikkje eg...:-)

Eg skal høre idag med legen ka de anbefale....om man burde bare gå her eller der....eller bytte litt på det....

Eg har planer om å sjekke ut bølerbadet, det e litt vel varmt der også stenger de litt tidlig....

Men det e så nært at eg skal sjekke det ut først.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...