Gå til innhold

Ny tråd for Arytai,Orkidé,Scoobydo og Sanna32


bomsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk...går bare rundt å gliser...:-)

Vi har vært i byen i hele dag og eg har bære gått på rosa skyer.

No starte eg snart på jobb, og det skal bi godt å sette i toget å kunne planlegge i ro og mak..:-D

Steike og eg e så gla...:-) Marsbaby.....:-)

Sanna32

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse Sanna! Virkelig glad på dine vegne.:)

 

For meg så er det over for denne gang. Begynte å blø i går og er ferdig med det nå. Orker ikke å snakke mer om det. Nå kan vi glede oss på Sanna sine vegne. Du som ikke hadde trua denne pp?!:)

 

Tilgi meg om jeg blir borte en stund. Har litt BIM angst akkurat nå. Føler at livet må begynne å dreie seg om litt andre ting enn graviditet og SA.

 

Klem til alle dere skjønne jenter

 

Kos deg masse Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, takk førr gratulasjon..:-)

Trur du gjør rett i å slappe av litt no...kroppen har vært igjønnom frøktelig masse de siste månan.

Hjertelig velkommen telbake når du føle førr det....Eg e no her..(og kanskje de andre og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laga ny tråd eg og.. den gamla var øverst... så såg den her litt seint gitt :) Men henge meg på her istadenfor egdå!

 

 

Så utruuulig trist da Orkidè!.... :(

 

Eg blir no hengande igjen her inne på Bli Gravid noken mnd til ja .. .skjønna at du treng ei pause......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kopierte denne fra den gamle tråden....

 

Gratulerer så mye til dere begge to :)

Jeg skal da ha min første tr etter sa nå på tirsd. Jeg har absolutt ingen symptomer så er så og si helt sikker på at den ikke satt denne gangen. Sitter i Spania og koser meg så tar ikke så alt for tungt på det. Men lurer på en ting orkidee og Sanna: Hadde noen av dere feste blødning?

Nurket09

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist gang hadde eg kanskje en dråpe, men har ikkje sett nåkka denne gangen.

God helg alle sammen, e nett ferdig på jobb og skal ta å komme meg iseng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor dokker e hen?

Det pessregne i oslo idag....

Tantedyret mett skal reise heim idag..:( så vi skal opp tel gardemoen med ho...trur det blir inne kveld resten av dagen...he he...blir så trøtt av detta veret...

Ho mamma blir no tel onsdag og det e vel i den tia søstra mi og hennes familie kjæm....

Så vi kose oss ordentlig mæ masse folk rundt oss...:-)

Ka dokker styre med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Orkide, æ tænk på d, va trist d som skjedd:(

 

Scoobydo, mulig æ har oversett d, mn har du fått tr?

 

Sanna, du kosa dæ vl bære vældi me alt besøk:)

 

Har vorr ei tung helg me lite søvn og ordentli mat og litt før mykje festivaløl...;p mn gu så arti d va!!! spesielt ågealeksandersen og sambandet! toppa heile driden!!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje fått med meg at Scooby har fått mensen så det trur eg ikkje...håpe ho kjæm innom og rapportere i løpet av kvelden..:-)

He he...ja det e hardt å vært på topp...:-)

Artig mæ konserta...trur vi skal bi flinkar på det utover...angra på at vi ikkje va på "THE BOSS"....

like litt rock.....:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! :)

 

I dag kom tanta :) super happy... holdt på å bli smårar... :)

 

Fekk jo El slim ei veke etter eg trudde eg hadde hatt EL... så tydeligvis at det var DÅ eg hadde el..og den missa vi sia eg var på sommarfest... men men...:) prøve igjen neste mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja ja...greit at den endelig kom da...:-)

Katti har du ikm neste gang da?

Greit med de el testene da har man litt bedre peiling..:-)

Synes ikkje det e nåkka stress med det heller.

Eg har sett den der filmen "georgia rules"...bra manus, men frøktelig dårlig skuespill.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Vi har vært på landstedet til sambo i noen dager nå. Var godt å komme seg vekk litt og koble av. Jeg hadde nok ikke klart noe festival med denne formen nei.:) Kjekt at du koste deg Arytai.

 

Godt at Scooby har fått TR. Man blir litt smårar av å vente ja.

 

Jeg sliter maks med kvalme og murringer etter SA. Hadde dere det? Kan jo være bivirkninger etter Crinonen også, men det sliter litt på meg at jeg er blitt dårligere nå enn før SA. Puppene mine er fortsatt veldig ømme- når forsvinner det? Man skulle jo tro at jeg var ekspert på området, men jeg har de andre gangene mistet symptomer raskt.

 

Ellers så nærmer det seg fereislutt for min del. Jeg blir vel å tvinge meg tilbake på jobb. Håper at legen kan gi meg en sykemelding slik at jjeg kan få en av ferieukene tilbake.

 

Og Sanna- du nyter graviditeten håper jeg?!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, d va jo bra at du har fått TR så du slepp vente lenger:) kjipt å miss el...

Ja æ vil tru d va godt å koble av orkide. Du har jo vorr gjennom mykje på kort ti. Bli lei mæ på dine vegne:(

Sanna har d vl kjæmpefint nu når ho e blitt gravid:) misunn dæ!

 

Her fortsett vi å ha sex utn prevensjon. Æ har nok en gang gitt klar beskjed om at han må bære kjøp vest han vil vi ska bruk mn han har jo enda ikkje jort d så æ trur han e i villrede...jaja, æ ska ikkje sei nåkka, æ vil jo ha baby. Helst i går!:)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje teit spm Orkide, men du e sikker på at du har mista?!

 

sia du fortsatt har symptoma og alt?! mine ømmepuppa forsvant dagen etter utskrapninga... sleit berre litt med bekkenet... og det sitt tydeligvis igjen enda.. har fått bekkenproblemer som PMS... Yeah!...

 

I dag har vi vært på visning... utrulig skuffande leilighet... var 1 ting positivt og det var at der var peis! Hadde blitt skikkelig total rehabiliteringsprosjekt... og det orka vi ikkje... + at stova var lita... så med vår store sofa så hadde der blitt fult med en gang.. og kje plass til spisebord... har vi til og med plass til her på våre 42 kvm... ! men ikkje noko stress... vi får leite vidare :)

 

Eg og vil ha baby!.. men e ganske rolig no ... kje noko skuffa når tanta kom... men håper seff på en april-mai baby :)

 

skal sjå at plutselig har han ingen vei tilbake hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei saint;P

 

Nei, tænk d samme som dæ scoobydo. Har ikkje orka å kjøp nåkka som man må totalrenover! Må bære leit ei stund t. Drømmeboligen dokka opp når dåkker minst venta d:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada... skal sjå på en neste veke og :) er ikkje på oppsal da... og berre en 3 roms.. men virka veldig bra... ! usikkert kor lenge vi skal bu i oslo... !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde man bare visst det!... Ingen av oss som veit kor vi ve bu... veit berre at vi ikkje ve bu her når vi får unga som begynne å nærme seg skulealder...! Har litt lyst heim egentlig... men samtidig så har eg ikkje det likevel!... er veldig øde der... og ikkje akkurat store muligheta for å få en jobb eg har veldig lyst på!... Men men... mange år å tenke på det enda :) Kan egentlig bu kor som helst med han :)

 

kosa du deg med ferie?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kunn ha bodd kor som helst me typen min åsså mn trur ikkje æ bli å jør d;P æ e altfor redd for at æ ikkje ska trives...

 

Ja, d e så godt me ferie og fri. Næstn så vi ikkje veit ka vi ska ta oss t. E så stille:) mn deilig!

 

I går la vi oss klokka ni på kvelden, sliten etter festivalen, og sto opp ijæn i natt halv tre å så en film å så la vi oss ijæn. Heilt hærli å kunn jør sånn:D

 

Gled dæ t ferie du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellu jente..:-)

Eg fløtta no tel oslobyen førr denna gubben min eg...så eg kunne visst bodd kor som helst bære han e der..:-)

Eg hadde masse tull med kroppen etter sa...va frøktelig kvalm og dårlig. Hadde mye meir symptoma enn før eg mista...:-S

Denna graviditeten prøve vi å ta med knusanes ro.

Har ikkje ringt legen, har vært minimalt inne på terminklubben ol.

Plutselig sette hodet igang med planlegging og styr og da slår eg fort ned igjen de tankan..førr 2 sek etterpå svette eg av frykt førr å miste igjen.

Trives no bæst her ilag mæ dokker....:-)

Så dokker bi ikkje kvitt meg før dokker sparke meg ut..:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

D hørtes flott ut Sanna:D

Å eni me dæ dær. Ta ting me ro og ikkje stress me alt som har me babyen å jør, etter 12 uke kan man kanskje bynn å tænk at detta ska gå bra:)

Mn vi kryssa då arma og bein og fengra for at d SKA gå bra!

 

I dag tænkt vi at vi sku ta oss en tur på kino, får se om d ikkje bli nye Batman-filmen:)

Enn ka jenten jør i dag da?:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har eg frii :) Digg... men måtte på et møte med jobben så e akkurat komt heim derfra :) Så blir klesvasking og husvasking i dag... og en tur ut i sola :)

 

håper det går bra no ja Sanna... tid du mista forrige gang?!... Klara aldri å huske det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...