Gå til innhold

Ny tråd for Arytai,Orkidé,Scoobydo og Sanna32


bomsa

Anbefalte innlegg

Sist møsta vi i 7+4 så eg ringe ikkje legen før eg e over det tallet.

Søstra søstra mi og familien hennes kom idag...:-) Godt e det førr ho mamma fer i morra...bra at de overlappe kværandre....No har eg lunch...eller middag da....e selvfølgelig på jobb..men har fri i morra...:)

Så i morra sla vi bade i havet..juhu...

Veit dokker førresten om man kan kjøpe noen heimetesta førr UVI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du e jo snart fem veke allereie :) Tia går fryktelig fort....

 

Jepp... kan kjøpe strips for å teste UVI på apoteket.. heldige dokker med masse besøk :)

 

På torsdag skal eg på ny visning på oppsal!...

 

Lenge du får lov te å jobbe når du e gravid?! mente eg leste noko om noken som køyrde buss og dei fekk kje lov å jobbe på grunn av en eller anna risiko?!:.. Eller e eg heilt på bærtur?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tia går fortar denne gangen enn sist...sikkert pga all besøket..:-)

Eg veit ikkje kor lenge vi får jobbe. Har hørt nåkka om at man ikkje får være i tjeneste like lenge som andre jobber pga hvis det skulle være behov for evakuering eller noe annet dramatisk så vil ikkje sporveien risikere noe...så da blir det vel å henge opp plakater eller noe.:-)

Eg e litt usikker om eg har uvi, eg har hatt det masse før, men da med store smerter ol...leste at gravide ikkje alltid kjente uvi, så da tenkte eg at eg skulle sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Vi va havna nede på side 2 vi!!!

 

Sanna, har du fått tæsta for UVI?

Kor d går me dåkker jente?

Vi ska t Målselv i mårra og bli sekkert uti næste uke. Ska bli godt å kom bort litt fra byen før vi reis t Syden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi var langt nede no og!!

 

Her går det berre bra.. har vært på jobb, visning og besøk hos ei venninne som er gravid.. koselig!

 

Men har et dilemma te i morgaa... var på visning på oppsal, skøyenåsveien.. på en 3 roms.. den var faktisk ganske så bra ogkan bli veldig bra! Men sambo fekk kje være med på visning på grunn av iron maiden konsert og no e eg veeeldig i tvil på om eg skal henge meg på budrunde eller ikkje... er et bud som går ut kl ett i morga!

 

Så spm te sanna... kor høgt oppe bur du uten heis og ka dokke tenke å gjere med barnevogn?! hehe :)

 

Digg å reise vekk da arytai, kor dokke sku i syden?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D e ivrie folk på bligravid på kveldsti mærka æ, ijæn lå vi langt nede:O

 

Hm, dilemma ja. Ka samboern din syns om d? Vil han du ska lægg inn bud?

Spennanes:P

 

Vi ska t Samos, Hellas. Gleda oss som unga:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja han seie at viss eg syns den var ok så var han sikkert fornøgd :) Men er ikkje heilt overbevist så har bestemt meg for å la vær... er en anna 3 roms i samme område som ligg i 2 etg og ikkje i 4... er større bad m/badekar og større stove! SÅ må nesten tenke litt i fh til at vi forhåpentligvis skal ha en unge... badet var litt lite og det blir nok litt knotete med stellebenk osv... + at eg som slit med bekkenet i utgangspunktet trulig vil syns det e tungt å traske 4 etg kvar dag!!

Lucky uu! :) Blir sikkert konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

vi bor i 3 og har lov å sette vogna nede.

Kommer til å ha sånn mykbag til å begynne med iallefall...

Må vel finne det som e mest praktisk etterkvært...førr eg e jo feitr så eg må nesten ut å gå tur kvær dag etter eg e ferdig med svangerskapet...

blir jo litt trening å gå disse trappene...til å begynne med var det et herk, men nå tenker eg ikkje så masse over det..:-)

Har eg sagt at eg har fått innvilga ferie i uke 40 og 41?

Da skal vi tel syden...:-)

Stort bad ville vært utslagsgivende førr meg...vi må nok ha stellekomode på ene soverommet sia vi har så lite bad.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja e vl en fordel å bo praktisk tell når man ska ha unga:)

Å kor arti sanna, syden me mainn og barnimagen:D

 

off, æ søv så længe om dagan. I natt va vi på Batmanpremieren og va ikkje heime før 3 i natt. Sto jo selvfølgeli ikkje opp før for ei stund sia. Skjæmmes jør æ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja e det... mykje å tenke på :) Eg har i utgangspunktet et crap bekken... hadde bekkenlåsning første gang da eg var 15 år... så tok kje sjangs på 4 etg... men skal på ny på mandag i kranveien :) Det e i 2... litt trappe må man jo gå.. bra trening :)

 

Godt å sove lenge da.. sambo og en kompis var på iron maiden konsert i går og kom heim i natt og skravla noko veldig.. så blei seint på meg i natt... litt trøtt i dag tidlig når klokka ringte og det var tid for tidligvakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det e fantastisk å sove....:-) ingenting som e bedre...he he

Oppsal e plassen...kranveien e eg litt usikker på kor den e....:-S

håpe bære den e i nærheita...

Eg har ikkje fått knødd meg tel å kjøpe sånne uvi stiks....e sååååå træg... Eg har arbeidshelg så eg må vel stupe tel køys..ikkje at eg e trist førr det da...he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ligg i nærheten av oppsal kirke?! ikkje så langt fra skøyenåsveien og solbergliveien om eg har memorert det riktig :)

 

Akkurat våkna her no... så sove lenge og lenge... :) Våkna av sambo si klokke han skal snart på jobb!... Tenkte eg sku på Ikea og kjøpe skapdøre te garderobeskapet mitt.. male taket på badet... OGSÅ ligge ute i sola.. 24 grader allerede :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d e nån som har d;)

Her e overskya som vanlig. Mn æ går ikkje påkledd for en vintersdag likevel, nei her e d fram me sommarklian og frys. E d sommar så e d sommar:D

Vi fer på hytta t foreldran t kjærestn min i dag så da bli d nok sekkert grilling åsså. Svigerfar e en mester i å grill!:)

 

Håpa du har d bra orkide, tænk på dæ!

Sanna, snakk om å vær træg altså, uvi stix, du bor i byen, hm, kor langt e d t et apotek???;P

Kryssa fingran for dæ scoobydo for visning på mandag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sku gjerne hatt det litt kaldare... fryyyktelig varmt her i dag... laangt over 30 grader! ...

 

Skal ut på byen i dag :) Morro :) MÅ jo benytte sjansen så lenge man ikkj er gravid!... Sanna har kje langt te næraste apotek hehe... ligg tom ett på oppsal vel?! :)

 

Greit å gå inn sommarklea te du skla te syden :) Der er det nok veldig varmt og godt :) Skal mekke meg en strawberry daqiry no! :)

 

Korleis ligg du i El løypa Arytai?!... Bruka du fortsatt monitoren=!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, hørtes godt ut:P ska du lag dn me alkohol i?

 

Får fortsatt ikkje t me dn monitorn så æ har meir eller mindre gitt opp me dn... etter syklus så ska æ ha el i dag mn kjenn ingenting t dn enda...

Å min flaks så venta æ faktisk tr når vi reis t syden. Dæven døtte vest æ får dn på flye, æ kjæm t å dø altså. Håpa æ kan ta me mæ smertestillanes ombord!!

 

Du venta el næste uke? Eller uka etter sia tr va sein??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... neste søndag egentlig! SKal teste hyppig med El testa denna mnd! Ei venninne av meg var litt grumpy her i går fordi eg lot en pp gå forbi UTEN å teste hehe :) Ho meinte det va fryktelig bortkasta tid :) Ho e sjølv gravid og skal ha i januar! Og meina vi kan gå sjukemeldt og være i permisjon samtidig!...

 

Blei med alkohol ja... so no sitt e det på verandaen i sola med musikk og alkohol.. gubben kjem kje heim før om 3 tima e vel allerede rusa eg då hehe :) Har jo ei toleranse grense som e temmelig lav :S

 

Men men... BIlen min rauk idag... dvs trur lydpotta e ødelagt.. starta den på ikea og plutselig høyrdes det ut som en MC var i nærheten.. måtte slokke bilen for å høyre om det virkelig var MIN bil som bråka så fælt... og det var det gitt!... :/ Så no blir det vel service på den... æsj og æsj kosta så masse penga!

 

KJipern med TR på sydenferie ja... er jo en bra plass å lage baby hehe :) Har kjæresten sagt noko meir i fh til prevansjon eller!? trur kanskje eg får TR akkurat når vi e i syden og... skulle gjerne hatt EL då istadenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja d e jo sekkert koseli å gå gravid i lage ei venninne og ha permisjon samtidi, d trur æ på:)

Næi kor kjedeli. D kosta jo så masse pænga å ha bil på verksted. Vi har hadd vårres x 3 i løpe av ett år. Service, EU-kontroll og mått skift registerreima. Alt i alt kom d nok på rundt 14 tusen. Så dær jikk sparepængan vårres. Surt!

 

Tja, han flir nu mæst og vrir sæ unna når æ nævn baby eller prevensjon. Mn han jør ikkje mine t å kjøp d når vi e på butikk så da får han bære ta konsekvænsan av d. Vil han ikkje ha unga nu så må han da klar å putt på et kondom:) Saint?

Før siste gang vi hadd sex sa æ t han at du må vær klar over at æ venta el nu så du veit ka som kan skje....mn alikevel så ville han ha sex...:)

Æ trur ikkje han lika tanken på stresse rundt prøvinga å vil heller la vær å snakk om d så vi kan kos oss når vi nu har sex i stede for å tænk på at vi har sex pga vi prøv å lag baby:) han e rar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja trur absolutt at det kunne vært morro :) satse på at det kanskje blir mai- juni baby her i 2009... har jo prøvd ei stund då så noko må vel skje snart :)

 

Men det e jo faktisk en forskjell på det da... så skjønna han forsovidt :) Eg og sambo hadde jo berre sex en gang da vi blei gravide... men sa te han etterpå..... OBs... no kan det hende vi laga baby.. :) so snakka vi litt om at eg sku ta ei angrepille... men så hadde eg litt dårlig haudrekning i fh til EL, og jammadet blei det ikkje baby :) så det blir jo mykje meir avslappande når man ikkje tenke så iherdig på babylaging!... sa jo tom på IKM dagen at eg ikkje hadde fått mens og at kanskje det blei baby på oss, men det va liksom nada stress i det heile verken for meg eller sambo!... No e eg heilt på tuppa rundt el og IKM.. :)

 

men plikt sex e jo virkelig kje romantisk heller... snakka litt om det med sambo forrige helg.. og vi blei enige om at vi har sex fordi vi har lyst og ikkje fordi el testen seie at vi må ha det! ... Men no veit kje han så masse om at eg skal teste EL neste mnd hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikkje vits i å sei d, nok at vi kvinnfolkan hold rede på når vi har el:)

 

Nu ska vi kjør t Målselv. Kos dåkker i hælga:)

 

klæm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

u to! Ha ei finfin hyttehelg :)

 

Tenker også på deg Orkidè... håper du snart kjem inn te oss igjen!... :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hoppsann.... No skal eg snart på jobb, e bære innom og ser ka dokker gjorde igår..:-)

Må ikkje klage på veret når vi endelig har fått det, eg har et tantedyr på norway cup, så det blir nok litt farting opp på ekebergsletta denna uka...:-)

Snakkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Nå er jeg hjemme igjen. Har lest kjapt gjennom tråden vår så jeg har fått litt oppdatering. Takk for at du tenker på meg Scooby- jeg ble nesten litt rørt.:) Har det bedre nå psykisk, men kroppen er ikke så god. Har hatt en jævlig tur hjem i dag for å si det slik. Tror kanskje at den 3 SA kødda med stoffskiftet mitt. Har gått på Levaxin for det tidligere, men det har vært fint i noen år nå. Har hatt på meg ei maske der oppe i nord og på flyplassen fikk jeg en skikkelig reaksjon i dag. Skalv i hele kroppen og var svimmel. Måtte finne meg et stillerom.

 

Symptomene mine er her enda, men det er sikkert Crinonen som har forlenget dem. Har lest litt om det, og har trukket den konklusjonen.

 

Nå ser jeg frem til en ukes fri (sykemelding) før sambo kommer hjem. Drar på hytta i noen dager og får skikkelig ladet batteriene.:)

 

Kjekt å høre at det går bra med dere alle. Synd med bilen Scooby- det der er kjedelig.:(

 

Jeg kommer nok til å være mer innom fremover. Har savnet dere! Men, vi blir ikke å prøve igjen på en stund. Jeg er for sliten.

 

Stor klem til nett jentene mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Orkidè!

 

Koselig at du er tilbake :) Du har vært sakna :)

 

3 SA tar nok på kroppen ja.. kanskje greit å vente litt no?! Og få alt i rute og orden igjen... er jo over et halv år sida du hadde mens sist?! Er ikkje bare bare å gå igjennom det når man er på ferie og det er mykje folk rundt enn heller...

 

graviditet kan jo påvirke stoffskifte både pos og negativt ja.. .så kanskje greit å sjekke det ut!?

 

Er nattatid her no! Har fri i morga... jobba ekstra i dag i varmen :/

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallu...

Fint å se deg Orkidé...:-)

Trur dokker gjør rett i å slappe litt av no.

Har vært å bada heile dagen i hvervenbukta...hærlig....

De hadde 1 min stillhet for den ungen som drukna på lørdag, huff....grusomme greier...

Kordan står det ellers tel hos dokker?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei....

 

høyrdes deilig ut å bade! har levert bilen min på service i dag, og det kom på 12 000 kr :/ :/... kjipern... så te sammen denna mnd hr vi brukt 38 000 på å fikse bila... yeah!....

 

ellers har vi lagt inn bud på leilighet i dag.. på oppsal... her e link.. :)

 

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=14036712&sid=xz1cbaCBfG4536241&WT.svl=Link

 

korleis er formen din da sanna?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...