Gå til innhold

Ny tråd for Arytai,Orkidé,Scoobydo og Sanna32


bomsa

Anbefalte innlegg

Da får vi holde hverandre med selskap om dagene da Anna. :) Godt at du slipper å presse deg på jobb. Spyr du eller? Jeg har vært lite kvalm i dag. Kan være at det avtar- er jo 10+5.:) Håper at du og får tidlig UL Anna. Det er godt å se at det er liv.:)

 

Hæ Lisa- Mari? Hva skal dere på gyn poliklinikk? Utredning? Jeg og skal på sykehuset 21 august. Håper at det er en god dato.;)

 

Kjekt med romantisk ferie. Jeg får ikke sambo med til syden- han tåler ikke varme.:) Håper at ferien setter i gang noe formeringstanker hos dere...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ mått t lægen i januar for nåkka som æ i dag ikkje huska ka va;P å da fortalt æ lægen at vi sleit me å bli gravid så han sendt ei henvisning t Ivf. Då æ kom tbake i mars for 1 gangskontroll sa han at vi sku bære ha henvisninga inne så æ fikk ta utredning. Å i dag kom altså breve æ har venta på.

 

Ja får håp vi får en fin ferie og at han kanskje kan endre meining etter kvært:)

Vi får kryss fengran for at d e en go dato:)

Ka du ska jør på sykehuse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jente....

har vært litt nærva her idag.....

Hadde en dråpe blod på papiret i morrest....men etter 1000 tura på du så innsåg eg at det va nok eg som hadde tørka meg litt vel hardt...:-S

Meir skulle ikkje tel førr at eg va heeeeilt nede i kjellarn og rota...

Huff, ingen deilig følelse.

Spyr ikkje nei, e bare heeeilt på grensen...E så gla førr de symptoman, no når eg va så stressa sto eg og kjente etter om kvalmen og ømme puppan va borte, men det va det heldigvis ikkje....sto ei stund og trudde eg va kvalm førr at eg va redd....huff det hodet mitt...skal tel legen 19.august, men veit ikkje om eg skal få meg ei privat ul før den tid... blei så redd no tidligar idag...hadde vært godt med litt meir kunnskap..:-)

Veldig førr et surke innlegg eg kjem med idag, håpe bære at det ikkje kjæm fleire på 7måna eller så...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff- stakkars deg Anna. Jeg vet hvordan den følelsen er. Bestill privat UL! Jeg vurderer om jeg også skal gjøre det før 21 aug. Vet ikke om jeg orker å vente på å få se om alt er ok.

 

Gyn sa til meg at jeg ikke skulle bry meg om litt blod hvis det skulle komme. Det er kombinasjonen blod, smerter i mage og rygg + klumper som kan være farlig. Men, jeg er jo et bevis på at også det kan gå bra. :) Vet ikke om du husker det, men jeg hadde jo noen bloddråper før den fossblødningen min. Tror at det er helt normalt, men man får jo helt spunk av det. Det er skikkelig slitsomt.

 

Godt å høre at det har gitt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Æ veit d blitt sport om d før mn e d nån a dåkker som e på facebook?

Æ meldt mæ før ei uka sia...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Hva er det jeg leser Orkidé? På vei med tvillinger, så gøy!!! Gratulerer!!! Er mest inne på terminklubben Januar2009, men har vært inne og sjekket tråden deres innimellom for å se hvordan det går med deg!! Denne gangen skal det gå godt!! Alle gode ting er tre!! :o) Masse masse lykke til!!

 

Alt går vel med mitt svangerskap nå. Vært på ordinær UL, og venter ei jente 2. januar.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en dråpe blod er nok kje farlig Anna! Går nok så bra så denna gangen :)

 

Bestill deg en UL om du e veldig bekymra... Det kan jo fjerne litt av nervøsiteten!

 

Lisa-Mari: eg e på ansiktsboka... søke du på navnet mitt så får du meg nok opp... synnøve marie! Har kje etternavnet mitt der inne heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har roa meg litt no...:-)

Trur eg bestille ul ja..

Eg hadde fjæsboka, men kutta det ut etter ei stund.

Va så masse tull...:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Klemzi!

 

Jeg ble så glad når jeg så innlegget ditt! Har tenkt på deg. Så kjekt å høre at du skal ha ei lita jente i januar.:)

 

Ja tenk- vi skal ha tvillinger. Er veldige lykkelige her i heimen, men er ikke helt trygge på at det skal gå godt enda. Er 11+0 i dag. 1 uke igjen og så kan vi kanskje senke skuldrene litt. Får håpe at du har rett- at alle gode ting er 3.:)

 

Vi snakkes mer etterhvert håper jeg. Sååå kjekt å høre fra deg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du har funnet roen igjen Anna og godt at du ikke blødde mer. Har du bestilt UL i dag?

 

Jeg er nok på facebook men bruker den ikke lengre. Syns ikke at det var noe kjekt jeg....

 

Tenk- du reiser i morgen Lisa- Mari! Heldigen. Selv om jeg nok trives best hjemme slik som situasjonen er....:) Var ikke bare bare å være borte fra nettverket mitt i sommer (sykehus, lege, familie)

 

Jeg har sovet elendig i natt. Har hatt en del murringer i magen og jeg tisser i et sett. Forbanner Crinonen- tror at det er den som gir meg ekstra murringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare dytte opp. :)

 

Jeg var på kino i går og så Batman filmen. Bra den. Litt voldelig men.:) Fornøyd med at jeg klarte å komme meg ut.

 

God tur til Hellas Lisa- Mari! Kos dere masse.

 

Nærmer det seg IKM Synnøve? Savner å høre fra deg. Mye jobbing for tiden kanskje?

 

Og gravide Anna- har du det bra? Formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei :)

var innom en tur og las i går, men har søstra mi på besøk så kom aldri så langt som te å svare :)

 

Har frihelg denna helga... søstra mi er her og skal vaske ut av leiligheten deira for den skal leigast ut... Vi driv å sett opp lister i leiligheten vår... skal prøve å få inn megler før eg tar ferie... kan kje reise heim før taksten og alt er iorden! Så blir mykje maling og styring neste veke og første del av ferien... !

 

Formen din er Orkide!? Snart ferdig med 1 trimester :) alle goe ting e 3 :)

 

1 veke te IKM ja... har ingen følelse av noko som helst, så blir vel en ny pp! men men... då slepp eg iallefall å være gravid i syden.. kjem te å være nervevrak neste gang eg blir gravid :(

 

Men no må det jobbast litt her :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen jente....ja no e vel lisa-marie på god tur tel sydens land...heldige ho..:-)

Cesilie, ja, katti e det du tippe over?

Synnøve, har du fått noen symptoma? e kanskje litt tidlig enda...men har du noen førrandringe?

Her sett eg med sea band på og reagere på så og si alle luktene man kan tenke seg..:-)

Litt spesiell dag idag, då eg e like langt på vei no som da eg begynte å blø sist gang...i morra ville være samme dag eg fikk konstantert SA.

Men eg håpe bære at denna kvalmen e en indikasjon på at dettan går bra denna gangen...:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen e jo som oftest et positiv tegn på at alt går bra :) Er ikkje så vanlig at man mister fleire ganga på rad så detta går nok bra :) Ingen symptomer nei.. anna enn mensmurringa sia i går... tok en EL test for å sjekke at det kje var EL en gang til, men det var det ikkje! Men ellers ingenting... har IKM neste søndag så e litt tidlig ja :) Har kje trua denna pp'en heller... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme er bra Anna!:) Godt at Sea band hjelper. Jeg har dem, men har ikke hatt behov for å bruke dem. Har ikke vært så kvalm. Men, merker at jeg blir kvalm og dårlig når jeg spiser søte og usunne ting. Så det holder jeg meg langt borte fra.:) Håper at det går bra med deg i dag Anna. Det må være tøft akkurat rundt den tiden du mistet sist. Men synnøve har rett- det er ikke vanlig å miste flere ganger på rad. Jeg er unntaket.:)

 

Mensmurringer Synnøve- det var det eneste tegnet mitt før positiv test denne gang. Jeg krysser fingrene for deg denne pp (også...). Håper at du hadde det kos med søster på besøk?!

 

Jeg er 11+3 i dag så jeg bikker over på fredag. Gleder meg masse! Jeg har faktisk bestilt privat UL til i morgen. Klarer ikke å vente. Må se om det er liv der inne. Klarer ikke helt å tro det før jeg får se det igjen. Begynner å bli litt engestelig for formen begynner å bli bedre. Vet jo at det er normalt på denne tiden, men allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tid du skal på UL i morga da? Så morro :) skal sjå du får sjå to viltre krabata!

 

Ja var veldig koselig med besøk av systa! og i dag tidlig kom ei venninne av meg som skal flytte te spania i morga... så skal ut en tur i kveld! :)

 

Er jo normalt at formen kjem seg no når du snart e 12 veker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at du koser deg ute Synnøve!:)

 

Tenk- Lisa-Mari ligger nok i Hellas og slikker sol i disse dager. Kanskje det blir litt babylaging også...hihi.

 

Jeg skal til UL 08.40. Gleder / gruer meg. Skal oppdatere.

 

Hvordan går det med Anna da? Er det ikke deilig å ha lagt gårsdagen bak seg? Nå blir det bra ser du. You and me- vi klarer det nå vettu!:)

 

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

 

Tvillingene har det bra! De vinket til oss og jeg har fått med meg både bilder og CD med film. Men, det var litt synd at vi ble satt tilbake ang termin. Hele 2 uker!!! Nå er termin 15 mars og vi er 9+4 i dag. Det var litt surt, men gyn mente at det var 95% sjanse for at dette skulle gå bra. Alt så veldig fint ut inni der. Det er også 99% sjanse for at de er toeggede.

 

Vi fikk se både med utvendig og innvendig UL. De er 2,6 cm lange og har en hjerterytme på 164 og 171.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at alt var fint med twinsa :)

 

Men den terminen stemme vel bedre med din egen eller!? I fh til pos test osv osv!?

 

Det går nok bra... er fortsatt kort tid fram te 12 veke e over :)

 

Gratulerer så masse Cecilie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lite liv på tråden vår for tiden.:)

 

Må bar e skubbe den litt oppover.

 

Jeg er kvalm!!! Slo inn over meg for 2 dager siden. Skal legge meg nedpå litt. Har hatt frokostbesøk av ei venninne og er helt skutt.

 

Ja- dessverre så passer denne terminen bedre med våre egne utreginger. Vi stussa litt på den forrige for da hadde jeg testa negativt veldig lenge etter "IKM".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var veldig stille med oss! ....

 

Hehe... du får "nyte" kvalmen... ingenting som e bedre enn det... da har tvillinga det bra :)

 

Har akkurat komt heim fra jobb... skal male as usual! Gleda meg te å være ferdig med denna leiligheten og... megler neste tirsdag :D

 

Korleis går det med deg Anna?!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jente....

Beklager at eg ikkje har vært så masse innom i det siste.

E frøktelig dårlig...:-)

Blir dårlig bare eg tenke på pcen...e også førrferdelig deprimert over at eg ikkje klare å spise supersunt og trene...prøve å gå en runde rundt huset en gang i blandt...bære surk fra oppsal idag...:-)

Ellers e alt superdupert,skal tel 1.kontrollen på tirsdag, har laga meg ei lita lista om ka eg skal spørre om og sånt...av erfaring veit eg at eg glømme alt når eg e hos legen så da e det greit å ha det skrevet opp.

No skal eg ut på verandaen å lukte....det lukte høst ute idag...sånn som heime....:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...