Gå til innhold

Ny tråd for Arytai,Orkidé,Scoobydo og Sanna32


bomsa

Anbefalte innlegg

4 side!!!! Jeg dytter, men har ikke tid til å skrive så mye... Nettopp komt hjem fra Trondheim. Må ha oss noe mat og så må jeg sove!!! Kommer sterkere tilbake med mer vestlandsnytt senere.:)

 

Håper at alle har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter!

 

Da var man tilbake fra syden... kom igjen i går kveld og i dag har eg vært heilt ødelagt... :(

 

Hadde det supert i varmen...har kosa oss masse :) Formen var faktisk kje så aller værst der nede... var berre plaga med kvalme og oppkast et par ganga om dagen og det var alltid på morning og kveld...så fekk fine late daga på stranda :)

 

I dag har derimot formen vært skikkelig crap :/ Skulle visst berre vært der nede hehe :) Skal begynne å jobbe igjen på tirsdag...e veldig spent på det og.... men skal sikkert te legen igjen på onsdag så om det kje funka tirsdag og onsdag får eg berre sjukemelde meg igjen... Syns berre det e så kjedelig!

 

Korleis går det med dokker då? Har skumlest innlegga dokka men har litt gullfiskhukommelse i dag :)

 

Var det fin tur te Trondheim Cecilie? fekk du kortare arbeidsdaga Anna? Korleis e ståa i nord Lisa-Mari? Har du det bra?

 

Eg e 9+0 i dag.. ingen blødninga fortsatt... hadde hatt to forrige gang når eg va komt så langt og mista denne veka her som kjem..så e litt spent jaa!....

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle sammen, kor det går mæ dokker då?

Lisa-Mari, kor det går der oppe? sekkert kjæmpefin skog mæ masse farga....her nede dett jo bladene av før de blir ordentlig høstfarga...finar høst i nord...:-)

Eg krysse fingra og ter førr deg Synnøve, kan være litt nærvepirranes denna uka...men det e utrulig liten sjanse førr at nåkka skal gå galt denna gangen og...detta går så bra så skal du se...:-)

Deilig mæ ferie ja...:-)

Ja eg har no kortare daga, og har ikkje nåkka å gå på sånn energimessig....skal tel legen på torsdag og da kjæm eg tel å spørre om å fortsette detta opplegget en stund tel....

Va det en fin tur tel trondheim Cesilie? førtæll, førrtæll...:-)

Her har eg vært en del plaga med det eg har trudd e uvi...har brukt en del av de heimetestan fra apoteket og vært med urivprøve hos legen, men ingen utslag....så va det et glupt et menneske som sa tel meg at detta va normale ting( press og en slags svie nedentil). Det er økt blodgjennomstrømming og normal press på bekken for å forberede kroppen til detta som skal skje om en del måna..:-) Har vært plaget med uvi oppgjennom hele barndommen, men det har ikkje vært likens nå....har hørt at uvi kan virke forskjellig på gravide. Så da e eg ikkje så nervøs lengre.

No må eg seriøst sy ut uniformsbuksa...:-)

Den presse frøktelig.

Vi snakkes jente...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Ja satse på at alt går bra denna gangen...har spydd fleire ganga i dag og så det e vel et bra tegn?!

skal på tidlig ul på fredag...då e eg 9+5....

 

Har og hatt en del svie nedentil som minne om UVi...hadde jo UVI og her for et par veke sia... men kjem tebake sann innimellom... gir seg når eg får i meg litt meir drikke... drikk fortsatt vatn med sitron i...

 

eg skal på jobb igjen i morga... grua meg... e fryktelig spent på om det kjem te å funke eller kje... men viss det kje går får eg bestille meg en legetime på onsdag sann at eg får sjukmelding ut 1 trimester...

 

merka dokke noko te magen Cecilie og Anna?... Gleda meg veldig te å få mage altså... foreløbig går vekta berre nedover, men den bikka vel andre veien igjen når kvalmen gir seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake fra sydens land Synnøve! Synd at du er blitt verre igjen, men som du sier så er jo det et godt tegn... Jeg er helt sikker på at det går bra denne gangen, men skjønner at du er litt urolig. Gleder meg til din UL på fredag- hold oss oppdatert!:) Får håpe at det går bra på jobb i morgen da, men hvis ikke så er det bare å ta sykemelding. Du høres jo litt skral ut i og med at du spyr og greier.... Kan være like greit å være hjemme til det gir seg.

 

Og Anna- så du må sy ut uniformsbuksa.:) Det er jo bare koselig (for dem som kan sy).:)

 

Den der følelsen i underlivet / magen / bekkenet som dere beskriver kjenner jeg godt til. Faktisk godt å høre at det er andre som har det og. Har lurt litt på hva det der var.

 

Jeg var på jobb i Trondheim onsdag og torsdag. Hadde bla et intervju og var på karrieredagen. Var slitsomt, men veldig kjekt. Fant ut i dag at jeg har 45 timer innarbeiding, så jeg kan godt bruke litt avspasering fremover. Hotellfrokoster er digg, men 4 dager er mer enn nok. Da er det godt med "skjeva med kvitost" når eg komme hjem.:) Sambo kom opp torsdags kveld så helgen har vi brukt til venner og familiebesøk. Veldig kos og jeg syns at jeg har vært flink.

 

Mage ja- jeg har godt synlig mage ihvertfall. Begynner faktisk å bli litt tungt- mon hvor dette skal ende.:)

 

Håper at du og har det bra Lisa Mari. Anna beskrev høsten i nord med skikkelig følelse, så det hørtes utrolig fint ut.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jo meir symptoma man har jo bedre e det Synnøve..:-)

eg glede meg og tel din ul..:-)

Eg e no egentlig mest bære feit, e ikkje så mye gravide mage føle eg...men litt må det være sia den uniformen presse så veldig på magen, låran e jo ikkje blitt trange....:-)

Har du det travelt på skolen no Lisa-Mari?

Kan eg spørre om ka du jobbe med Cesilie? va det du som hadde intervjuet eller blei du intervjua?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei....

 

Då har eg hatt mi første vakt... og det endte med 4 tura på do...så var kanskje kje stor sukse. men kom meg iallefall gjennom vakta :)

 

Ja har høyrt at det e liten sjanse for å miste når man e så kvalm... puppane e super ømme og... så satse på at det er et godt tegn. Trur nok eg blir heime fra jobb i morga og prøve å få meg ei sjukemelding istadenfor...

 

Skal holde dokke oppdatert etter UL!.. Er nervøs so det heldt....

 

Vel e vel en grunn for at uniforma berre pressa på magen ja og kje resten... dei kommenterte på jobb idag at eg hadde slanka meg... det begynne å vise at vekta går nedover no....

 

Koselig med mage da cecilie...eg gleeer meg veldig til han kjem!....

 

Lisa Mari har snart 30 års dag...det må dokke huske på...11 oktober :) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

E så kosli læsing av dåkker jeinte:o) bli så gla!

Gleda mæ t du ska på ul på fredag Synnøve. Bli spennanes å hør! Anna,du va hos lægen i dag? Kor d jikk??

Cecilie, hørtes ut som at du hadd d fint i Trondheim:) korsn går d me formen din? Du har fått en litn tvillingmage du rægna æ me:o) Hælledussan!

 

Høsten i nord ja, e så nydeli å sjå oppover fjellan og sjå aille de fine fargenyansan!

 

Æ har d bra, har verkeli slått mæ t ro me at d ikkje bli nåkka baby på ei stund:o) så vi ska nu bære kos oss framover å sjå korsn teng utvekla sæ.

Å så ska æ t Lofoten i hælga t ei venninna, gleda mæ!

 

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter

 

Litt mer liv på tråden nå om dagen. Koselig det.:)

 

Jeg jobber på personal i et oljefirma. Jeg ble ikke intervjuet, men gjennomførte et intervju med en kandidat. Har vært hjemme fra jobb i dag jeg og. Er så forbanna forkjøla- måtte bare hente meg inn litt. Ellers så er formen bra. Litt sliten i ryggen om dagene, men jeg blir så fort større at kroppen sikkert sliter litt med forandringene.

 

Ble det jobb på deg i dag Synnøve?

 

Godt at du har slått deg til ro med avgjørelsen Lisa Mari. Tenk på alt det kjekke dere kan gjøre sammen før dere blir gravide. :) Lofoten tur høres helt fortreffelig ut.:) Jeg elsker Lofoten. Hvis jeg skulle bodd i nord noen gang, så måtte det vært i Lofoten et sted....

 

Har du vært hos legen Anna? Har du fått høre hjertelyd?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Koselig å sjå tråden på 1 sia ja :)

 

Blei ikkje jobb på meg i dag... tok på å stå over doskåla så mange ganga i går... har hengt der en del i dag også og er egentlig berre lei! har lyst å ete mat som kje kjem i retur....og hadde vært greit med litt matlyst!

 

Skal te legen i morga...satsa på å få sjukmelding då.. Las på nettet i stad at man egentlig skal kontakte lege om man spyr meir enn 3-4 ganga om dagen... Så kanskje greit å komme seg dit i morga!

 

Er ei stor forandring for kroppen ja... og om magen veks fort og så e det jo sikkert ei påkjenning for kroppen! Håpa eg blir i form te å kunne trene litt etterkvart... hadde vært greit å fått trent rygg og sidemusklatur i magen.. men akkurat no e det uaktuelt!

 

Sambo skal heldigvis være med på ul på fredag... gjere det litt mindre skummelt! :)

 

Du jobba 80 eller Cecilie? E det sann fortsatt at man kje får lov til å jobbe etter veke 20 når man e gravid med tvillinga?

 

I morga du sku te legen eller Anna? Spennande om du får høyre hjertelyd... e sikkert en utrulig deilig følelse :)

 

Har aldri vært i lofoten eg... men alle seie at det e så fint der...så spørs om vi får ta oss en tur neste sommar når det likevel bli norges ferie :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d e fint i Lofoten mn di som har vorr i Vesterålen åsså sei at d e en bortgjemt perle;P æ e fra Vesterålen så mått bære skryt litt hehe

 

Å du som venta to Cecilie, mærka nok store og raske forandringe på kroppen kan æ tænk mæ t:o) mn gu så spennanes. E du langt på vei nu?

 

Off Synnøve, du må ta d me ro og ikkje stress. Du kjæm dæ tidsnok tbake t jobb om du sku bli sykemeldt nu. Du træng no å vær heime ei stund t kvalme og oppkast jer sæ og sia du ikkje får t å spis såe d enda større grunn t å vær heime:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL i morgen Synnøve!!! Så forresten at det var ei her inne som hadde akkurat samme nicket som deg... Trodde ikke det gikk an jeg.

 

Jeg er 16 uker i morgen by the way!:)

 

Nå er det leggetid!

 

Natta jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..:-)

Ja lykke tel på u i morra synnøve..:-)

Eg har vært hos legen i dag ja, prøvene fra sist gang var kjempefine, og ikkje hadde eg verken hiv eller hepatitt..:-)

Ho va litt overraska over at eg ikkje fikk plass på riksen, så ho sa eg måtte spørre på ordinær ul om de hadde nåkka opplegg...eg har lagt på meg 5 kg no og det synes eg e mye..

Må prøve hardar mæ den ernæringa...

Fikk høre den hærlige lyden av babyen sett hjerte..heile 160 slag i minutte va det..:-D

Va førresten på show med Russel Peters, va et kjæmpe artig stand up show...:-)

Det som ikkje va fullt så artig va at vi hadde med et vennepar av gubben som starta en eller annen krangel....var og spiste først og da virka alt greit, men i køen inn på "sentrum" forlot hun plutselig oss...han prøvde å forklare og jeg trodde faktisk lenge det va en spøk og at hun skulle bare på do eller kjøpe noe...men hun kom tilbake og de fortsatte kjeklingen, ikke høyt, men sånn lavt...djises så flaut....prøvde å nynne litt for meg selv slik at jeg ikke skule høre noe, men han kom flere ganger med bønn om de kunne ta det når de kom hjem, men hun ga seg ikke... etterhvert kom vi oss inn og i setene. Gubben var og kjøpte drikke til oss og salen var full da de igjen forsvant..nå begge to...i slutten av showet kom de tilbake...og var stive og prøvde å være normale...jeg klarte ikke se de i øynene engang...

Har ikke peiling hva de kranglet om eller hvorfor de ikke bare dro hjem, de drakk begge to, men ikke så mye tror jeg...helt fantastisk merkelig var det...vi kjenner ikke henne så mye, han er en studie kompis av gubben....men problemer har de tydeligvis....De snakket om at vi måtte dra på flere show sammen....øøø...tja...men hvis det blir det samme neste gang kommet jeg til å si ifra...fan, de ødela jo vår kveld og med denne oppførselen...måtte bare få det ut.....har ikke opplevd sånne ting siden tidlig tenårene....

 

Gratulere med 16ukers dagen cesilie...:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

 

Da var Ul overstått...og der va en levande krabat på 2,7 cm inni der :) Endra ingenting på termin...ho sa ingenting eksakt...berre at det va normal str for en som er 9-10 veker...

 

Var veldig morro og sjå... knøttet bevegde seg inni der :) Og hjertet slo som bare det.... Er letta no og trur at det her kjem te å gå bra....

 

Gratulerer med 16 veke cecilie... kje lenge igjen te ordinær UL no? Eg har fått time te ordinær 27 november... gleda oss te å få vite om det e gutt eller jente... skal snart ringe og bestille meg time med jordmor og... morro og fått høyrt hjertelyd om noken veker :)

 

Kjedelig at dei ødela kvelden da Anna... skjønnakje at folk kje kan ta sanne ting heime.. hadde vært flau på deira vegne!....

 

God tur te lofoten Lisa-Mari! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du meg, forresten? Jeg sendte deg noen trøstens ord da du mistet novemberspiren din, og har tenkt på deg mange ganger siden den gang, og håpet på å få se deg igjen på skravlesiden. Ser at du har lykkes igjen nå! GRATULERER! Så fantastisk! Jeg beholdt novemberspiren, heldigvis, etter å ha mistet en mai-spire. Det er så fantastisk når en endelig lykkes!

 

Ønsker deg alt godt!

 

La forresten merke til en "nick-tyv" her inne, "Scoobydoo" Skulle ikke vært lov å lage så like nick her inne, trodde jo først at det var deg, men så stemte det liksom ikke med det du har skrevet tidligere, men fant ut at det var en med veldig likt nick! Hmmm!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å bli tenkt på #3underveis :) Håper så inderlig at det går bra denne gangen... :) Men alt såg bra ut på UL så regner med det blir april baby her :)

 

Du har ikke så lenge igjen til termin du nå?:)

 

Ja...såg plutselig at noen hadde stjelt nicket mitt jeg også.. skjønte ingenting med det samme før jeg såg at der var en O mer :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det ca 7 uker til termin, forrige gang fødte jeg 4 uker for tidlig, og babyen var stor nok likevel, 3250 gram. Så jeg er spent, må jeg si. Kunne ønske jeg VISSTE hvilken dag babyen kommer, men må jo bare gå ut fra at det skjer i dagene rett rundt termin...

 

For å si det legen sa til meg da jeg gikk gravid med nr 1 ( etter å ha vært prøvere i nesten 3 år!) Ser men et levende foster med hjerteaktivitet i uke 8, er det 95% sjanse for at det ender med et fullbårent barn. Og som jeg har erfart selv; kvalme er et sunnhetstegn! Vært ekstremt kvalm med alle tre, og de to jeg har fått er så friske og fine. Utrolig at det går an å få noe så vakkert egenprodusert!!!

 

Lykke til Scoobydo med "bare 3 o-er!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann

 

Så kjekt å høre om krabaten i magen din Synnøve! Er det ikke et herlig syn?!:) Nå kan du sikkert senke skuldrene et hakk til.

 

Og Anna- godt å høre at du er frisk.;) Den episoden med venneparet hørtes skikkelig ubekvem ut. Blir flau på deres vegne. Jaja- kanskje hun skjerper seg om dere gir henne en sjanse til.:)

 

Jeg har en pleiepasient hjemme. Sambo er helt slått ut av ryggen. Så her er det jeg som må holde hus og heim og mann i orden. Jeg sier til ham at det er godt han har ei gravid dame som er i god form.:) Ellers er det ikke så mye som skjer. Kjenner at jeg stresser litt med alt det som skal gjøres før jul. Det hjelper ikke på at sambo er satt ut av funksjon. Kan jo ikke mase på ham når han har vondt. Jaja- får satse på at vi får alt i orden og i hus før jul. Det er liksom fristen vi har satt. Jeg er ca 30 uker i jula, og man vet aldri med tvillinger....

 

Lisa Mari koser seg sikkert i Lofoten. Får håpe at været er bra?! Fint om du gir meg en beskrivelse av Lofoten høstestid.... Har bare vært der om sommeren. :) Hvor i Lofoten har du holdt deg i helga?

 

Dere får ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Ja har senka skuldrane litt no! Er 10 veke i dag... !:) Berre 2 igjen!

 

Best å ha alt i hus innen jul ja... har ei venninne som fekk tvillinga... ho fekk 5-6 veker før termin... er jo vanlig at dei kjem før når der er to! Tid du har termin? Vi var faktisk på besøk hos ho da vatnet gikk hehe... så fekk sjå twinsa noken tima etter fødsel... dei låg i kuvøse, men dei var jo såå fine...

 

Kjedelig å ha pleiepasient når det e mykje som skal gjerast... satse på at det kjem seg... får han behandling eller? Har du tenkt på vogn, og alt anna utstyr dokke må ha?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den jula kjem plutselig kvært år...enda den e på samme dato kvært einaste år...merkelig det der...

Har ikkje kjøpt en einaste gave i år...eg va så flink i fjor då eg va ferdig 1. november, trudde at no hadde eg virkelig begynt et nytt og bedre liv...men det ser ut tel at det va en engangshendelse...he he...

Vi va på vognsafari på lørdag...heilt vannvittig at det e så mange forskjellige sorter,modeller, farver og funksjoner....

Falt ganske kraftig for en tautonia spirit s3...koster 6200,- på baby shop, men har hørt det er en god del å spare med å dra til sverige.

Vi har fått mykbag så det eneste vi trenger et selve vogna.

De har tvillingvogn og Cesilie, den heter tautonia team4..:-)

Vi har fått låne en maxi cosi bilstol og tautonia vognunderstell går ann og bruke på denne, men hun viste oss en quinni vogn som var meget snop, den kostet 2200,- og tok meget liten plass...perfekt til sånn kjøpesenter handling...dessuten kan den brukes som letttrille når barnet blir stort...den er så liten at du kan ha den som hand bagasje på fly...reiseveske til den er inkludert i prisen..

Såg litt på senger også...fant ikkje noe umiddelbart, men den der stokke sleepi var litt fin...syntes de andre tok så mye plass...

Har dere noen syn på utstyr?

Synes det er så vanskelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#3underveis: Er ikke bare bare å gå og vente på at babyen skal komme nei... 7 uker til termin ja... er egentlig glad for at jeg ikke har det ;) Vi er mitt oppi flytting nå... overtar ny leilighet på onsdag og ser for meg at det hadde vært tungt og skulle vært høygravid nå! :)

 

Har vært veldig kvalm helt til i dag... idag har jeg bare brekt meg 2 ganger og er derfor nå bekymra for om det ikke er liv lenger...hehe... syk i hode jaja! :) er vel vanlig å ha bedre dager innimellom :)

 

Anna...eg og skulle liksom være så flink i år... men har kje kjøpt ei einaste ei! hadde egentlig tenkt å kjøpe nokon når vi var på messe på seljord.... men då var eg så kvalm så orkakje å gå å sjå så lenge! Men får ta en turn no når vi har komt i orden i ny leilighet! Har satt opp lister over kem eg skal kjøpe te og begynt å tenkt iallefall...prøve å være ferdig te 1 desember!

 

Har tenkt en del på utstyr... men tørr ikkje gå å sjå enda.. føle meg fortsatt kje heilt sikker på at eg faktisk skal ha baby i april..spes ikkje idag sia eg kje heng over doskåle fleire ganga om dagen.. Tid er det egentlig vanlig at den beg å gi seg litt?

Men har bestemt meg for at eg skal ha svart vogn... tenkt en del på simo si... og at der skal være 4 hjul på den! :) Maxi cosi sete får eg låne med systa... ho har bilstol som eg kan låne når babyen blir større og så det slepp vi å kjøpe.

 

Eg kjøpte seg te tantungen min da han var liten... så vi får den sia han ikkje bruka den lenger...også kjøpe vi heller ny madrass berre.

 

Så e egentlig berre vogn vi må ha... systa har sann stellematte man kan legge på benk/vaskemaskin...så blir nok den og ikkje stellebord..

 

Men e mykje å velge i... tenkte eg skulle prøve å overta så mykje som mulig etter systa... Så slepp man å kjøpe så masse nytt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna: Kass legekontor du bruka? har du fastlege i bydel østensjø? Tenkte eg skulle bytte sia vi skal flytte... men der ligg jo ørten legekontor rundt omkring der oppe...

 

Har du fresten vøre i kontakt med helsestasjonen der oppe og fått time hos jordmor?

 

Er så i stuss om eg skal gå privat sann som eg gjorde forrige gang eller om eg skulle prøvd å fått jordmor der... e jo mykje lettare i forhold til reisevei..og kje minst pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jente:o)

 

Hadd d supert i Lofoten. Va så koseli å sjå venninna vårres ijæn, hadd ikkje løst å reis fra ho! Tia jikk altfor fort!!!

Vi va i Kabelvåg. Rætt me kysten og før et ver d va. Va redd for at d sku blås teng i biln og knus ruten! Mn fasineranes va d. Fargen e så fin. Høstløve flaug rundt og la sæ rætt som d va på vindusrutn t husan. Va skikkelig fint å sett inne me tente stearinlys og musikk i øran mens uvere va utafor!:o) næstn trolsk stemning va d!

 

Her skjer d teng ska dåkker tru. Vi har nu ikkje beskytta oss rundt el..så kanskje d væks en litn spire i mæ nu;P mn ska ikkje håp før mykje på at vi kjæm t å la heilt vær me beskyttelse, va kanskje bære in the heat of the moment i d siste...haha mn mn...:o)

 

Gu så arti at d e 10 uke nu Synnøve og at du så en sprell levanes baby i magen på ul, d går altså så fort! Å du Cecilie e 16 uke og Anna må jo vær rundt 14-15 uke???

 

Detta går jo så fint me aille dåkker!:)

 

Å arti å hør at dåkker e bynt planlægging og jør innkjøp, gleda mæ t æ e dær som dåkker e:o)

 

klæmma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellu..

Ja det går opp og ned med den formen, så du treng ikkje være redd...

Du blir sikkert fort nok dårlig igjen..:-)

Hvis ikkje så e det bare positivt...

De sei at den helsestasjonen nede på oppsal e bra, så eg har planer om å kontakte de etter kvert..kanskje eg går innom der en dag eg e på tur på jobb...greit å se de som jobbe der og kordan de har det sånn ansikt til ansikt..:-)

Eg har fastlege på abildsø, det var det nærmeste eg fant da eg flytta hit...litt dumt va det at ho eg hadde valgt e langtidssykemeldt...he he...men no har eg ei fantastisk dama tel vikar og ho har lovt meg at eg ikkje skal få andre vikara enn ho så lenge eg e gravid.

 

uuuu...så spennanes då mæ lofotentur og ubeskytta sex...:-D

i Kabelvåg hadde eg ei fyllekula på martini bianco....tok mange,mange år før eg klarte å drikke martini igjen..:-D

Vi va på klassekur utover lofoten på grunnkurset..

Det mæ utstyr e en jungel uten like...fantastisk masse som skal tenkes på og vurderes...

Vi har små planer om en kiel tur og dås skal eg sjekke om det e nåkka å spare der borte...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...