Gå til innhold

Ny tråd for Arytai,Orkidé,Scoobydo og Sanna32


bomsa

Anbefalte innlegg

Heihei jenter:)

 

Æ har d bra, vi har kommet t ei foreløpi enighet så får vi sjå om dn kan kortes ned av sæ sjøl. Om to år, når han fyll 30 har vi snakka om at d kan vær et bra tidspunkt å prøv. Han e færdi me videreutdanning og æ e færdi førskolelærer å vi bægge går opp i lønn.

 

Ja du nærma dæ 2 tri du å synnøve. Æ syns d så arti og ikkje minst godt at cecilie allerede e dær og anna dær straks:):) og at alt har gått bra!!! D e lykke:o)

 

Æ har ikkje hørt nåkka om jobb enda. Antagelivis mange søkera på barnehagejobben æ søkt på sia d va assistentstillinge så d tar vl ei stund å gå i gjennom alle søknadan pluss at de ska ha folk inn t intervju. Mn æ kryssa fingran. Æ ska åsså søk på førskolelærerstillinge så får vi sjå om de vil ta imot mæ selv om æ har et år ijæn:) dn andre stillinga æ har søkt på går ikkje fristen ut før om to uke så d e enda lenger å vente på. Mn æ vil egentli ikkje ha dn jobben uansett.

 

Nu ska æ straks på jobb så vi høres seinare:) klæm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei....

 

Har akkurat hatt en ny tur te legen no... den andre kuren eg fekk funkakje heller...så no e eg tebake på den eg fikk fyst men i større dose... :S Skal gå på den i fem daga...etter det får eg ikkje meir.... så får håpe det funka...

 

du skal begynne å jobbe fult eller Anna?

 

Eg skal tebake på jobb tirsdag 23 september...e sm tom fredag også har eg ei veke ferie... så e forhåpentligvis 9 veker på vei når eg begynne å jobbe igjen..satse på at kvalmen har gitt seg...slitsomt å springe på do fleire ganga i løp av dagen...

 

fekk beskjed om at eg kunne ta tranbærkapsla og c vitamin tabletta seinare om eg sku begynne å kjenne det igjen... han va litt redd for at eg kom te å bli en del plaga... har berre hatt det 1 gang før så innmari provo å få det no!

 

No ekje det lenge te flytting nei... overtar 1 oktober... grua meg te det styret... men sambo har heldigvis fiksa med flyttebil og hjelp så eg slepp å være med på det tyngste!...

 

Har kje fått solgt min leilighet enda heller så det og e litt stress.... men kjem eg og ser på den i dag...

 

Skjønna det e styrete med huskjøp...e jo vanskeligare og kjøpe hus enn leilighet... hadde jo vært greit å hatt det på plass innen tvillingane kjeme... skjønna at man blir skeptisk te å betale 200 000 over takst sann som markedet e no.... må ha vært et fint hus då...

 

drømmehuset dukka vel opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Det ble ikke tabletter heldigvis. Nå er infeksjonen på retur. Har bare et stygt sår på haka, men kan ikke være så forfengelig.:)

 

Lisa Mari- 2 år ja. Hmm det var lenge. Men, bare du har det bra så skal ikke jeg si noe. Sikkert en fornuftig tankegang. Kjekt at du stakk innom ihvertfall.:)

 

Får håpe at du får solgt leiligheten din snart da Synnøve. Ikkje kjekt å ha noe slikt hengende over seg når man skal ruge.;) Får håpe at denne siste kuren for å ta knekken på UVI virker... Typisk at man skal bli plaga med sånn midt oppi alt det andre.

 

Jeg så tvillingene igjen på mandag. Vet tom kjønnet på den ene.:) Jeg ble så urolig for legen kunne bare høre hjertelyden til den ene. Jordmora tok meg heldigvis raskt inn til UL og der var det jammen liv i begge to. De er så livlige atte. Føler at jeg begynner å "kjenne" dem litt nå. De har totalt forskjellig lynne. Den ene er rolig og forsiktig, men den andre bare kan beskrives som vill.:) Gleder meg til til de kommer ut så jeg får bli bedre kjent med dem.

 

Ha en fin kveld alle!

 

Får håpe at du er ok i formen Anna. Kan jeg ønske deg velkommen til 2 tri nå? Jeg er 14 uker i morgen- hva er du nå? Ca to uker bak meg om jeg ikke husker feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei...

 

Så bra du slapp det :)

 

Ja håpa virkelig vi får solgt den... ellers får vi et litt vel høgt lån! men men...ordna seg vel forhåpentligvis...Har nok fortsatt UVI, har drøkke masse vatn med sitron i og... men føle liksom kje at den gir heilt slepp.. skal te legen og ta ny prøve imorga... også må eg sjekke ut om man kan ta tranbærkapsla...

 

Er dei enegga eller? Kunne dei kje seie det? Er kjønnet hemmelig? hehe... nyfiken vettu :)

 

Er nok ei stund te dei kjem ut enda... :) Du må nok smøre deg med tolmodighet i noken mnd til.. har magen vokse eller?

 

Og gratulerer med 12 veker i dag Anna...du får oppdatere oss etter UL i morga :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hipp hurra førr oss idag...som e 12 uke på vei...:-)

feira med en 1/2 liter tab xtra...:-)

Grue meg masse tel i morra, skal på møte med jobben etter ul hvis alt går bra der.

Skal starte med 50% jobbing...ser ut tel at eg ikkje får korte vakte, men vanlige vakte enkelte daga....veit ikkje kor gla eg e førr det...hadde tenkt meg å jobbe halve vakte kvær dag...men eg får no prøve...glede meg tel å treffe folk igjen...:-)

Godt å være heime igjen, den mannen min e fantastisk... har vaska huset og ordna det fint tel eg kom heim...eg e så heldig...:-)

Cesilie,Kor godt at det sto bra tel men twinsa...:-)

Eg regne med det e 2-egga sia du sei det e bære den eine du e sikker på kjønnet....det e vel alltid samme kjønn på 1-egga?

Eg fikk masse klea av søstra mi no når eg va heime, så no e gravide garderoben stor..:-)

Synnøve, den uvien e ikkje nåkka artig. Frøktelig irriteranes førr man føle seg så merkelig utelpass....nei, eg håpe du får kvitta deg med den en gang førr alle...iallefall i løpet av svangerskapet...:-D

Tina-mari. kor det går oppi nord? Et fantastisk ver i dissan dagan, går du nåkka i fjellet?

Fikk meg to korte tura no når eg va heime, men va ikkje langt nok oppi fjellet tel å kjenne mosen under føttern...:-)

No skal eg bære kose meg på bim og oppdatere meg på ka som har skjedd mens eg va heime hos ho mamma....

Vi snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt går nok bra på UL Anna :) Du har jo kje blødd eller noko denna gangen vel... :)

 

Er alltid samme kjønn på 1 egga ja...!

 

Begynne du å merke noko te svangerskapet eller? eg gleda meg sann te å få mage hehe :)

 

Lisa-Mari ikkje Tina-Mari Anna..no har du vøre for lenge vekke fra BIM :)

 

Blir spennande med møte med jobb då... eg håpa sann eg kjem meg ut i arbeid igjen.. og heldt te etter november/desember...e lokale lønnsforhandlinga da... så om vi går opp så må eg være i arbeid... hehe :)

 

På laurdag reise vi te syden... spent på korleis den turen blir... i dag har eg kasta opp etter kvar gang eg har ete... bortsett fra no te kvelden.. men ekje mykje mat som går ned :S Men men... har jo masse å ta av... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, skreiv eg Tina-Mari...kem e dæ...:-S

Kan eg skylde på ammetåka eller nåkka? ? ?sorry...:-)

No e vi snart på tur ned tel byen på ul, ei tima tel eg skal inn....

kor deilig det bi mæ sydentur da....:-)

No må eg ut av pysjen og stelle meg litt...snakkes etterpå...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Etter at vi kom t dn enigheita så har æ mærka at æ ikkje har prata så mykje om d å få baby, akkurat som at æ fikk en ro inni mæ og slappa meir av.

Mn som æ åsså skreiv i innlegge for nån daga sia, æ håpa jo tia kan kortes ned av sæ sjøl å at vi bestæm oss for å få før d e gått 2 år:)

Dn som venta på nåkka godt h*n venta ikkje forgjeves;P

 

Åh, så deili Synnøve, Syden snart! Misunn dæ:o)

Du e 8 uke nu?

 

Ja du Anna du Anna...lætt å sei feil. I sær når Lisa og Tina rima;P

Gratuler me 12 uke:o) johooo!

Kor d jikk på UL??

 

Cecilie, du må ha d fantastisk nu når du veit kjønne på eine:o) hælledussan så arti!!:) 14 uke, d her går fort altså!

 

I dag reis sambo t Målselv mens æ bli ijæn i byen t i mårra. Æ ska på lønningspils me jobben. I mårra kveld ska vi på bryllupsfest t et søskenbarn av sambo. D bli koseli:)

 

Nu ska æ pant flaske. Nåkka av d værste æ veit. Mn d flyt over av flaske inne på boden.

 

klæm:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jente...:-)

ja, no e det overstått...:-)

Å førr en opplevelse...eg grein og gubben hadde 1000 spørsmål...999 av de va "e du sekker alt e ok?"... vi har vært så redd og no puste vi såååå ut....ho såg på hjertet, nakkefold,hodet,magen,navlestrengen og alt....hærlig!!!!!! ho starta med hodet og målte en masse...tel slutt måtte eg spørre om ho kunne se etter hjertet...he he...da fikk vi både se og høre....sipe,grine,hulk....:-)

Åsså blei vi sett 4 daga fram...så vi e no 12+5...ikkje at de dagan betyr så masse...eller jo de gjør nok det...iallefall såpass tidlig...he he...

no skal eg legge meg litt ned...har vært en fantastisk dag sålangt....:-)

He he...eg e heller ikkje så gla i å pante flaske, ka du trur der eg e ifra fikk vi først flaske automat i mai i år...når vi åpna nybutikken...:-)

Før det måtte alt telles førr hand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sååå morro :) Gratulerer...då blir det baby i mars :)

 

tok du utvendig eller innvending UL?

 

fikk du det sann som du vile med jobb eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det va innvendig ul ho tok.

ja eg skal starte med å jobbe 50%, eine vekka man-tirs-onsdag og neste vekka man-tirs....e litt usekker på om det e det bæste eller om eg heller skulle jobba alle dagan halv vakt...men vi prøve denna måten åsså skulle eg bære komme innom og sei ifra hvis det va nåkka førandringe. Skal tel legen igjen den 25. sept så då får eg høre ka som skjer videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekk lesning Anna! Sitter her med et glis. Kjenner følelsene dere har gått gjennom. Det er fantastisk herlig.:) Da er det jo bare 1 uke og litt mellom oss. Får håpe at kvalmen slipper taket slik at du virkelig kan kose deg med graviditeten. Min form er ganske så bra og har vært det siden uke 11. Får håpe at du finner ut av det der med jobb. Jeg vet ihvertfall at jeg setter ufattelig stor pris på litt kortere dager. Hadde nok ikke klart 100%, men kanskje jeg hadde klart fulle dager dersom jeg hadde hatt noen dager fri?! Tenkte på deg på fredag når du skulle på UL, men jeg har vært så travel med ting og tang. Visste vel egentlig at alt var bra- hadde en god følelse.:) Nei- vi er heldige. Gleder meg så til Synnøve kommer etter til 2 tri. Bare synd at Lisa MAri ikke er der med oss.

 

Ja Lisa Mari- godt at du har funnet roen. Det er jo ikke akkurat som dere har det travelt heller. Jeg var nesten 32 år når jeg ble gravid nå, og fikk stadig høre fra helsepersonell at jeg var så ung. Hahaha, men det er nok noe i det. I dag så er det jo ungt. Er forholdet ellers bra?

 

Synnøve- heldigen deg! Syden og greier. Håper at spyinga gir seg... Det er ikke så koselig å spy når man er på tur.

 

I dag har vi kikka på vogn mm. Det er jammen mye å tenke på. Tror kanskje at vi har slått fra oss husdrømmen foreløpig. Blir bare stress- får ta det etter at twinsa er født.:) angående kjønnet på den ene i magen- vi har blitt enige om å ikke si noe. Jeg skulle selvfølgelig sagt det til dere om jeg hadde vært sikker på anonymiteten min her på BIM.:)

 

Nei, nå må jeg snart ha meg noe mat. Snakkes jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he...nei, vi har nok prata såpass lenge her inne at hadde noen kjentfolk lest tråden vårres så hadde de nok kjent oss igjen med en gang...:-)

Vi har ikkje kommen igang med vogn karusellen...huff, det e visst en jungel der ute har eg hørt...

Vi har vært på svømming idag, det va utrulig deilig selv om eg va såpass dårlig i morrest at eg brakk meg...

Vi skal på fæst idag tel en kompis som har flytta i ny leilighet...glede meg tel å være litt sosial igjen...:-)

No står gubben og heng over meg så eg må gå...vi snakkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja- vi er slappe for tiden. Synnøve er vel på ferie så hun er såvidt unnskyldt.:)

 

Jeg har hatt en travel dag på jobb. Ikke mye slapping av der nei. Men, er veldig bestemt på å gå hjem når jeg skal hjem. Ikke noe lange dager nei. På onsdag reiser jeg og til Trondheim. Litt smånervøs for det, men tror at det skal gå bra. Har det litt travelt onsdagen, men torsdag har jeg et slappere program. Fredag tar vi fri (gubben kommer opp) og tar langhelg med familie og venner der oppe. Gleder meg til det. Gleder meg også til gode hotellfrokoster.:)

 

Nå skal jeg steke noe fiskepudding. Blir enkel middag i dag.:)

 

Snakkes senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feskepudding e deilig...:-)

Eg har hatt min første dag på jobb etter sm, og det va tøffe greier...skal snakke litt med de på kontoret i morra førr å høre om eg ikkje kan jobbe fleire dag, men ikkje så lenge....va heilt utpeisa etter 5tima...og da hadde eg 3,5tima igjen...

Vi har starta forberedelsa førr eventuell "søskensjalusi" med denna nevøen vårres...:-)

Vi har spurt om han vil være med på ultralyd i oktober og det ville han gjerne, han e veldig opptatt av babyen i magen og alt rundt det.....men eg trur ikkje han e forberedt på å dele oppmerksomheita med noen...og det må vi være klar over....sto i ei av bøkern at sjalusien trengte ikkje komme med en gang, men kunne komme etter flere måneder.

Så vi må være våken førr hannes behov og.

Vi skal og ta fri på fredag og sikkert ta oss en tur i bassenget med nevøen...:-) det blir deilig...

Ka dokker synes, burde vi innvolvere han i graviditeten eller heller prøve å la det gå forbi i stillhet?

Han e veldig opptatt av detta og ka som skjer og...he he....kordan det skjedde....han e 10år, så det e i rette alderen...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jente:o)

 

Ja Cecilie, forholdet vårres e vældi bra, vi har d fint i lag:) så d me onga veit æ kjæm ætterkvært, når bægge e klar for d:)

 

Uff, Anna, håpa bære du får ordna d sånn at du kan ta kortare daga sia du e slitn og enda dåli. D må jo vær d bæste:)

 

Tænk at dåkker e kommet så langt i svangerskape at dåkker e hoppa over i 2 tri, æ e så gla på dåkkers vegne:o)

 

Å nu e Synnøve i Syden å sola sæ, d e nok deili rægna æ me!

Å når ho kjæm tbake så e d ikkje så længe t ho åsså hoppa over t 2tri:o) Jippi!

 

Ellers, e gravidmagan dåkkers poppa ut?;P

 

Klæm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å førræstn ja Anna, æ syns dåkker ska involver han i graviditeten. Dåkker verka før å vær vældi knytta t kværandre, d e nok sekkert bære kos for alle dåkker:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk førr det...:-)

Han blei kjæmpegla førr å bli spurt om å være med på ul, han har fortalt det tel kompisan og alt...:-)

Eg fant oss nede på side 2 så da e det på tide å hente oss opp igjen.

Eg har fått kortare vakte og det e deilig.

Heit utrulig kor godt det e å komme seg ut blandt folk, omså bære førr ei lita stund.

Eg har fått masse arveklea og eg glede meg tel å gå igjønnom det.

Vi skal kjøpe sånn stellekomode og då får vi lagt det rett ned i den når vi har vaska klean.

De klean som e førr store får vi bære spare tel seinar....

No glede eg meg sånn smått og håpe det går fort tel denna ungen kjæm...:-)

Eg får sånne redselsanfall avogte, men eg har på følelsen at de e skjeldnar og færre enn før...

ååååå....tenk på ho nede i sydens land no....kor deilig ho sekkert har det...:-)

Det unne eg ho....

Vi snakkes

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...