Gå til innhold

Ny tråd for Arytai,Orkidé,Scoobydo og Sanna32


bomsa

Anbefalte innlegg

heihei jenter....

 

Morro me skikkelige navn ja :) hehe... har faktisk kje tenkt så masse over ka dokke egentlig hette men blei likevel raska over :D Heite fresten Synnøve Marie... :) Bruka nesten aldri begge navna....

 

Blir spennande med ul da Cecilie... e sikker på at der e liv :) Hadde el slim i går, og litt i dag, men ingen pos el test... kanskje i morga eller søndag... :) Denna mnd skal eg iallefall ha kontroll over el!....

 

Kor dokke har vøre på stranda i hen idag da Anna!? Vi var på malmøya i går med jobben... var veldig ifnt der... men e egentlig ei strand for multifunksjonshemmede, så e vel ingen plass eg kan henge på fritida...

Var i paradisebukta på onsdag... der og va veldig fint!....

 

Vi får krysse fingrane for at vi heng oss etter dei to andre inn på 1 trimester Lisa Mari! ... blir vel en ordnings for oss og en gang ;D

Er vel snart duka for sydentur hos dokker?!

 

Har akkurat komt heim fra 15 timers arbeidsdag... skal jobbe mellomvakt i morga 10 tima.. og må kanskje rett på nattevakt etterpå :( Provoo at eg skal ta på meg sanne ting når eg egentlig har frihelg... men men greit når pengange kjem på konto neste mnd :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo...ja no regne det her nede hos oss...egentlig godt, det blir så frisk og fin luft når det regne..:-)

Vi va på 2 strender, først på ei lita rolig strand, men pga store vepse plaga flytta vi oss tel ingierstrand...va ikkje nåkka mindre veps der så vi holdt oss i vannet tel det va på tide å dra heim.

Eg har og frihelg, deilig så kan eg ta det rolig når denna kvalmen kreve det.

E førresten bedre i kvalmen så eg trur ikkje det blir et problem på jobb på mandag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, godt når pængan kjæm ja;P

 

Vi reis om ei uke! Ska bli så godt:)

 

Ai,veps e altså ikkje t å spøk me, man veit jo ikkje korsn man kjæm t å reager vest man ikkje har blitt stukken før...:(

Godt at du e mindre kvalm Anna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter

 

Jeg var visst helt fraværende i går. Sambo kom hjem så det var bare kosedag her hjemme.:) Deilig å ha ham hjemme så jeg gruer meg til han reiser fra meg igjen i morgen... Godt jeg har dere da.:)

 

Tror ikke je har fått med meg at du skal til syden Lisa Mari... Hvor skal dere?

 

Her i Stavanger er det også regn i dag. Bare så lenge torden og lyn holder seg borte skal jeg ikke klage. Jeg må innrømme at jeg er redd for det. Satt en natt inne på badegulvet (bare 1 time eller noe) da det tordnet og lynte. Der har vi ikke vinduer. Jeg er skikkelig pysete, men jeg ble skremt når jeg var liten. Rart så det kan sitte i.

 

Vi skal ut å spise god hotell middag med familien min i dag. Hvilke planer har dere? Får håpe at du er fin i formen Anna?! Jeg er ikke så god om dagene. Har kvalmeperioder, er ufattelig energiløs og spiser hele tiden. Har også mye stikninger og styr nede i magen. Livredd for at det skal være noe galt. Men, vi får se i morgen. Skal oppdatere dere uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei....

 

Tenkte akkurat på deg Cecilie... blir super spennande i morga... tid du skal?!

 

I dag fekk eg pos El test :D :D Sjølv om vi seinast i natt snakka om at vi kje skulle stresse og ta det som det kjem... han har innmari lyst på baby og blir super happy når det skjer men han orkakje pliktsex... så får heller forføre han hehe :) Er første gang sia eg mista at eg har hatt el på dag 14... kanskje syklusen e heilt i rute igjen no då!... Om berre egget slepp :)

 

når skal du egentlig begynne å jobbe igjen?! syns du bør ta deg noken veker til heime og berre slappe av... sjølv om tia kanskje går fortare om man jobba... 9 veke i morga eller?!

 

Stikkinga og styr nede i magen e jo et bra tegn... livmora som strekk seg og fosteret som veks :) Har fortsatt god tru på at morgadagen ve være veldig positiv :)

 

Er også super redd for torden og lyn.. køyrde heim fra jobb da det lyna på tirsdag og spraang som en idiot fra bilen og inn døra og rett inn i armkroken te sambo!.. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jente...ja dokker har visst grunn tel å være redd førr torden...såg det va 91 stk som va frakta på sykehus etter lynnedslag...

Eg e veldig fasinert av slikt ekstremver....står ute og bære nyyyyyt...:-)

E førr dum tel å være redd eg..:-)

ellers så kjæm kvalmen i bølge...og eg spis heile tia førr å prøve å stagge den...he he....mamma sei at man må finne sine ting som døyve den værste kvalmen...det e visst ikkje nåkka fasit på det...

Ja morgendagen blir nærvepirrende....eg e ikkje ferdig på jobb før kl 18 så eg må vel innom i lunchen og snike tenke eg....:-)

Krysse alt eg har førr at det blir en positiv dag i morra.

Positiv el test e bra utgangspunkt førr litt kurtisering ja..:-)

Her i gården har vi ikkje hatt sex på 100 år sia vi har så masse besøk...:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅ- e så forbanna nervøs nå!! Tiden går så fantastisk sent- vil bare ha det gjort. Skal heldigvis være der 09.00 og antar at vi er første i køen. Får håpe at vi slipper å vente på å komme inn. Har aldri hatt noen positiv opplevelse med UL, så jeg kan ikke se for meg at vi skal få se noe vi ønsker å se. Forberedt på det verste, men håper på det beste. Det bor en pessimistisk realist i meg.:) Er forresten ca 8+5 i morgen. Skal oppdatere så snart jeg er hjemme. Håper at jeg rekker det til lunsjen din Anna.:)

 

Angående jobb så har jeg null peiling. Får se på utfallet i morgen og høre hva gyn sier. Har ufattelig dårlig samvittighet for jobb. Har gått greit denne uken for da har det vært folk på kontoret. Men, neste uke er det skrapt og jeg har i utg pkt maaaange avtaler. Men, dette skal ikke jeg tenke på.

 

Og du Synnøve- kjekt med pos el test. Godt at syklus er normal igjen. Håper at sambo lar seg forføre.;)

 

Beklager hvis jeg er litt ensidig fokusert på meg selv for tiden. Skal skjerpe meg alvorlig etter i morgen- lover!!! Da blir det ikke mer snakk om meg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no e eg straks på tur på jobb....åååååå, no e fårhåpentligvis cecilie inne på ul....skal sjekke tråden når eg har pause...:-)

Krysse alt eg har...førr min del så ønske eg å høre kordan det går med deg så slutt ikkje førr min del altså...:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort... Det har vært en skikkelig påkjenning. Jeg har grått og grått og grått...

 

Kom opp i stolen og gyn ser på skjermen. Jeg ser på gyn og ser at hun smiler og vender skjermen mot oss. Der kan vi se at det banker et lite herlig hjerte. Vi kan se at det er en baby med armer og ben og hode. Så sier gyn: "Kan dere se at det er to?" Ja det kunne vi jammen når vi så etter.... Nr 2 lå litt gjemt bak der, men det banka et hjerte i den kroppen også. Så fantastisk herlig- vi skal ha tvillinger!!!! Er også lengre på vei enn jeg antok- er 10+3!!!! Er sykmeldt i to nye uker.

 

Som dere sikkert skjønner så var det gledestårer.:)

 

Vi skal ha tvillinger.... :) Krysser fingrene for at alt skal gå bra. Har fått streng beskjed om å holde meg aktiv. Ikke noe sløvings på sofaen, for da får jeg blodpropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my god Cecilie! Nåkka så fantastisk! Tvillinga:D hærli som bære d. Antar du e lætta og gla og ja, e overvælva av følelsa. Detta unn æ dæ så mykje at du bære ikkje an!

Gratuler så masse:):)

 

Klæm!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lisa- Mari! :)

 

Jeg smiler i dag. Det stikker der nede, men det er vel ikke rart når to små babyer skal ha plass der.:)

 

Hvordan går det med deg da? Hvor befinner du deg for tiden?

 

Jeg har sovet i 1 time og føler meg litt kvikkere nå. Har fått gjort litt husarbeid. Det trengs.:) Har ikke vært så flink med det i det siste.

 

Såååå lei meg for at sambo reiser fra meg igjen i dag. Tror han sliter med det selv også. Han er stolt kan dere tro. Gleder seg kjempemasse og har et sånn godt stolt smil om munnen. Han er verdens herligste og kommer til å bli en fantastisk pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaahhh... SÅ FANTASTISK MORRO :) :) :)

 

Gratulerer med 2 babya :) Dobbel lykke :D Du har jo berre 1,5 veke igjen no så e du over i 2 trimester... detta går stråååålande :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så gla eg e nooooo...:-)

Tenk 2 støkka....haha...Heilt utrulig...:-)

Glise her vi sett eg og mannen...:-)

Åsså e du straks ferdig med den skumle 1.trien og....bære det e jo fantastisk...:-)

Prøvde å finne tak i en pc i lunchen, men de va opptatt alle som en...farsken og....men no har eg no fått beskjed og gla e eg førr det.

Heilt fantastisk Cecilie...og tusen ganga gratulere...:-D

Kordan går det med el hos dokker andre da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her e el i full gang... har innmari vondt på høgre sia idag... så hekking frista lite... men det må vel til om det skal bli baby her i gården :)

 

Pos el test i dag og... håpa den e negativ i morga... :)

 

har du fått tilrettelagt arbeid no eller Anna!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Slipper å jobbe supertidlig....hadde en meget dårlig dag igår da....får håpe det blir bedre nå utover...:-)

Mamma har sagt eg skal ha med meg grove kavringer når jeg kjører slik at jeg har noe å knaske på når det blir som værst....:-)

Så det skal prøves idag..:-)

Lisa-M hadde og el her om dage trur eg så då e dokker enda likt i løypa..:-)

 

No må eg på jobb, vi snakkes...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter:)

 

Æ trur æ hadd el på fredag mn e ikkje sekker...fikk jo ikkje tæsta...

Mn vi ska jo ikkje lag baby nu uansett;P hehe

får nøy mæ me øvinga inn t videre:)

 

Æ må sei æ e vældi gla på Anna og Cecilie sine vegne:) verkeli arti at dåkker har klart d!

 

Synnøve, du fikk tæsta positiv el? Æ har ondt i brøstan mn d e nk sekkert bære pga tr e på vei næste uke.

 

Ellers da, korsn e vere hos dåkker? Her skinn sola som bære d, næstn synd at vi ska reis t Hellas på lørdag. Mn bære næstn;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

 

Jepp... fekk pos el test søndag og i går... neg i dag... :) Så denna mnd har vi iallefall treft EL.. Spent på res om 14 daga :D

 

Hmm... dokke bruka prevansjon og no eller!? Eller kan dei vonde brysta være noko anna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:D

Får håp d klaffa denna perioden da!

 

Vi har bære hatt sex en gang på næstn 14 daga så d e ikkje så mykje å bruk prevensjon på;P mn får håp akkurat dn deln av samlive tar sæ opp ijæn. E vl bære inne i en slitn fase (dødperiode).

Bli vl bedre når vi e i Hellas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...det pleie jo ofte å gå litt i perioda :)

 

Ferietid pleie å være ei bra tid for den slags ja :) Spesielt sydentura :) Tid dokke sku reise!? (har skikkelig gullfisk hukommelse :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg er visst litt fraværende for tiden.:) Føler at jeg ikke gjør annet enn å sove. Fikk handlet mine første mammaklær i går da.:)

 

Spennende om 14 dager da Synnøve. Vi skal følge med og krysse fingrene for deg.:) Godt at dere fikk lagt inn noen aksjer. Får du alltid vondt under el?

 

Hadde mor di og problemer med kvalme under svangerskapet Anna? Er sånt arvelig? Min mor hadde superlette svangerskap, men jeg kan ikke si at mitt er det. Kanskje fordi det er to i magen...:) Man finner vel utav etterhvert hva som hjelper mot kvalmen. Jeg vet at det er å spise, men det er ikke lett når man ikke har lyst på mat. Skal IKKE klage altså- misforstå meg rett.:) Flott at du slipper de der supertidlige vaktene da. Jeg kjenner at jeg savner jobb, så det er ikke bare bare å gå hjemme sykemeldt. Dagene går så uattelig tregt også.

 

Så lørdag blir det Hellas Lisa- Mari? Hvor i Hellas skal dere? Er det kun du og sambo som skal dra?

Jeg vet hvordan det er med dødperioder på sex området. Man skulle tro at man blir mer aktive i ferier, men det stemmer jammen ikke alltid. Vi koser oss ikke så mye for tiden pga jeg er redd for å blø. Hører om så mange som er gravide og blør etter sex. Hadde vært så stor påkjenning. Men, det er nå ikke helt tørke da (uten at vi skal snakke mer om det):)

 

Her i Stavanger er det grått i dag. Har ikke peil på temp for jeg har ikke vært utor døren. Jeg syns det er like greit at det ikke er stekende sol. Det var slitsomt for meg i varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

 

Morro med shopping av mammaklær :) dei e så utrulig god å gå i! :) Fekk låne nokon av ei venninne forrige gang ... fekk kje på meg mine egne dongeribukse på grunn av at eg blei så oppblåst! ...

 

Ja blir spennande.... no har vi ihvertfall treft EL!

 

pleie å kjenne El med el slim og mensmurringa... men her om dagen var det innmari vondt... men gikk heldigvis over dagen etterpå... og då var el testen negativ også...

 

har høyrt at nokon har heilt lik fødsel som mor si... :) venninna mi hadde klin lik fødsel som mor henna... vatnet gikk og etter 5 tima starta riene! :)

Ho fekk også tvillinga... :)

 

Såg på jordmødre på NRK i går og innser at eg må slutte å sjå på sanne ting... har innmari fødselsangst fra før av og det hjelpe virkelig kje å sjå på andre sine fødsla...

 

Kjem nok kje te å tørre å ha sex eg heller dei første 12 vekene... forrige gang frista det lite på grunn av at eg blødde til og fra og i tillegg fekk vi sex stopp fra legen!... Men dei blødningane som kjem på grunn av at man har hatt sex e jo ikkje farlige... tar berre litt knekken på en psykisk ja!...

 

Her e grått her og i dag... ligg å ser ut av vindu hehe :) har heller kje vært utafor døra... skal snart på jobb! Under 2 veke te ferie no og gleda meg så innmari :)

 

Sambo har en kompis som har flytta te stavanger så vi skal ned og besøke han i løp av hausten sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må klare å treffes når du skal til Stavanger da!!!??? Hadde jo vært veldig kos.

 

Hvis jeg skal ha lik fødsel som mor mi blir det keisersnitt. Hu har hatt det 2 ganger.:) Det er ikke sikkert at jeg kan velge, men er jammen ikke sikker på hva jeg hadde valgt om jeg kunne det....Tog du an?:)

 

Skal dere reise i ferien?

 

Nei- nå er det snart tid for hvil kjenner jeg. Har akkurat spist restene etter lapskausen jeg laget meg i går. Det er fantastisk godt, men ble litt skremt med tanke på oppvarmet mat?! Det går vel greit det? Er så bekymra for de to i magen min. Morsinstinktet er vekket så til de grader denne gang.:)

 

Ha det fint på jobb Synnøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...jepp...då va eg sykemeldt fram tel 19.august.... e så kvalm at eg ikkje kjæm meg på jobb.

Trøtt e eg og, kjem sikkert av at eg våkne fleire ganga på natta av at eg e kvalm.

Alle mamma sine 4 svangerskap og fødsla va lett og leken...så eg e ikkje lik ho foreløbig nei.

Snakka med ho legedame om fødeplass og da sa ho at de hadde et spesiellt opplegg førr feite folk på riksen(ho sa ikkje feite folk))...så da skal vi snakke med de om eg kunne komme inn der førr å få tettere oppfølgning under svangerskapet sia eg e feit.

Hørtes fint ut..:-) Slipper kanskje å legge på meg så masse og da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ska t Samos, grænsa t Tyrkia:)

Jepp, e bære oss toan som ska:)

 

Uff da Synnøve, du må ikkje sjå på sånne prøgram vest du har skrekk for fødsel:/

Æ dærimot har ingen problema me å sjå sånt, får bære meir å meir løst å bli gravid...æ veit, æ e syk;P

 

Godt at du e sykemeldt nu Anna, d e vl d bæste. Slapp a å ikkje jør så mykje du. Nyt at du e kvalm:) ja du forstår ka æ mein:D

Oki, da får du meir oppfølging da sia de har ett opplægg for store damer?

 

Cecilie, vi forstår at du e fraværanes, så længe du har d bra og ungan har d bra så e vi gla. Mn nu e d jo forståeli kofør du har vorr "sjuk", du har jo to små inni dæ som begge kræv sett av dæ:) hihi fint du nu fikk svar på d!

 

Æ fikk brev fra gynekologisk poliklinikk i dag. Ska inn t time 21 august. Å da må vi vest bægge møt. Sambo sa at han bli å møt opp ilage mæ. D va godt å hør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...