Gå til innhold

Ny tråd for Arytai,Orkidé,Scoobydo og Sanna32


bomsa

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Korleis gikk det på UL Anna?

 

Morro med jentehelg då :) Skjønna at sambo rømme huset då hehe :) Går i ny jobb?

 

Er 14 veker... og har fått mage ja.. men kje lagt på meg noko! Spyr fortsatt, men skal i full jobb i morga. Er så lei av å gå heime. No må eg på jobb te sambo en tur, han hadde reist fra arbeidsbuksa og skoa sine heime!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Vi er ikke like ivige på tråden nå om dagen ser jeg. Jeg er travel så det holder og er ikke så mye på BIM for tiden. Svigerfar er på besøk (1 uke) og hjelper oss med oppussing. Deilig å få ting gjort- han er så effektiv og flink. Har også gått ned til 50% jobb (fra fredag av). Får se hvor lenge det holder.... Begynner å bli stor syns jeg- er 20+5 i dag. Symfysemålet var ikke på mer enn 21 på fredag (for de som har peiling), men legen sa at jeg får bred mage- ikke sånn tut vet dere... Har ellers lagt på meg altfor mye- hele 9 kilo på 2 mnd! Jeg som lever så sunt!:) Legen sa at det var mye men normalt.... Hun mente at jeg ville ta det av meg når tvillingene kom ut- nok å henge fingrene i da ja!:)

 

Så er jeg spent på hvordan det gikk på UL med deg i dag Anna...?! Gutt eller jente? Velskapt liten baby håper jeg?! Jeg syns at Dani var et veldig fint navn by the way. Flink han der mannen din!:) Vi sliter med å finne to jentenavn som passer sammen. Vi var jo sikker på at det var en Viktor og en Therese / Isak inni der. Har heldigvis god tid da.

 

Du Lisa Mari lever et liv som jeg for tiden misunner deg. Høres skikkelig koselig og kjekt ut både med venninnekvelder og konsert. Jeg kunne jo vært sosial jeg og, men føler at jeg bruker all energi på å være gravid. Skal ikke klage altså.:)

 

Og du Synnøve- har du det bra for tiden? Hvordan jobber du og hvordan er det med kvalmen? Kjekt å få mage- du begynner sikkert tidsnok å legge på deg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...